Minulla on 8v serkku Elina. Elinalle ei pidetä kuria. Jos jotain sanoo tai kieltää hän sanoo: Vittu perkele ja mitä sä mua komentelet!! Koko aika Elina kiroilee ja on kaikkien huomion keskipiste. Elinalla on 13, 16 ja 22v siskot ne ovat Elinan lellijöitä. Elinaa hoidetaan koko ajan hän ssa kaiken minkä haluaa!
Mun serkulle ei pidetä kuria!
vihainen akka
2
293
Vastaukset
- Rotia!
voithan keskustella serkkusi vanhempien ja opettajien kanssa kurinpidosta.Jotain rotia Elinankin parhaaksi.
- sosiaalitapaus
Elinalla ei oole hyvä tuleva,kun käytös on peestä,mitä vanhemmat antaa,sitä pennut tekee.ilmota soskuun nimettömänä että vanhemmuus on hukassa ja olet huolissaan kakarasta.sairasta!selvä lasten suojelutapaus tapakasvatus puuttuu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 926672
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj524686- 764377
- 1314111
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?573707Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️263118Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan82838- 392408
- 2052208
- 462134