Hei
Ostin uuden koneen win 8 käyttis.
Asensin uusimman Firefoxin (ver. 23.0.1)
Kuinka saan salasanojen tallennuksen päälle?
Asetuksissa salasanan tallennus ruksi on harmaana ja ei anna laittaa ruksia päälle.
kuinka Firefox salasanojen tallennus päälle
4
233
Vastaukset 4
Valitse ensin:
Firefox > Asetukset > Tietosuoja > Firefox säilyttää: "Valitut historiatiedot"
Jos tämä ei auta, nimeä uudelleen profiilikansiossa olevat tiedostot "key3.db" ja "signons.sqlite" lisäämällä nimen loppuun ".old" ja käynnistä Firefox uudelleen.
Profiilikansio löytyy sivulta
Firefox > Ohje > Tietoja ongelmatilanteisiin
https://support.mozilla.org/fi/questions/959241- selaaja
Salasanojen tallentamisessa ei ole järkeä vaikka kone olis omassa käytössä.
Itse poistin tuon asian aivan ekana uudessa koneessa- kyy 2 penistä
Näin on. Ihminen vaan on luonnostaan laiska.
- tsiigaa
kyy 2 penistä kirjoitti:
Näin on. Ihminen vaan on luonnostaan laiska.
On siinä järkeä.
Eli valikoidusti jotkut seurojen jäsensivut tms. joissa ei ole mitään henkilökohtaista. Oleellistahan on, että joka paikassa on erilaiset (tarpeeksi monimutkaiset) salasanat.
Ainoastaan strategiset tärkeät kannattaa jättää tallentamatta (sähköposti, pankki yms.).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.642020Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan
Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt311593- 991102
- 45850
- 87793
Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki
Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.23692- 29630
Nainen, miten suhtautuisit
Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?56548- 31543
Äimän käki
Olen vähää vaille viisikymppinen mies, ja olen elellyt ilman parisuhdetta parisen vuotta. Nyt vihdoin ja viimein tuntuu,121519