Kysyisin vähän vinkkiä vanhemmilta ja viisaammilta, että onko mulla mahdollista taloudellisesti muuttaa omaan vuokra asuntoon? Olen18 vuotias opiskelija viikonloppuisin käyn töissä josta palkkaa kuukaudessa noin 300-500euroa ihan kuukaudesta riippuen. Laskin että kelalta asumislisö opintuki 440e/kk. Opintolainakin olisi mahdollinen 300e/kk sain vuokratarjouksen 550e/kk
Eli käteen jäisi vuokran jälkeen 500-700 euroa jos opintolainan ottaisin mielestäni tämä riittää vaikka autoon tuleekin aika paljon kilometrejä mutta kysyisin että millaisella summalla sitä pärjäisi omillaan ilman että tarvitsee tonnikalaa syödä joka päivä?
Onko varaa muuttaa?
Peraaaa
0
82
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa762524Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2842215Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi1401186Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �58993- 70898
- 72854
- 106808
- 65807
- 72807
- 71805