Olemme kaksi 19-vuotiasta ja tarkoitus olisi lähteä ensi vuonna pääsiäisen aikoihin 9-11 vuorokauden lomalle johonkin lämpimään. Olemme kai jonkin verran vaativia, koska sopivaa kohdetta ei vieläkään ole löytynyt, vaikka useita iltoja olemme kohteita selanneet. :p
Toivomuksina olisi:
- lämpöä ja aurinkoa, jotta voi löhötä rannalla eli uimaranta myös
- kuitenkin kaupunkia vieressä niin voi shoppailla ja käydä vähän bilettämässä (eli esim malediivit ei käy;)), mutta bilettäminen ei oo the juttu meidän reissulla
- turvallista
- kiva luonto (Espanjan Menorca olis niin hyvä, mutta pääsiäisenä siellä on kylmä..)
- toki se hintataso aina vaikuttaa, mutta kaikkea saa ehdottaa!
Rantaloma pääsiäinen 2014
lomalleeee
0
140
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 805659
- 1273943
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj453820- 663504
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262888Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72419- 272184
- 2042091
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?331879Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4301752