Rocet lll

Mikael

On se ruma luonnossa! Ja työn jälki on mitä on hitsi saumat on juuri sen näköiset että mitä varten itse teit. Ei vedä vertaa japanin pojan työlle.

38

9594

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • prätkä-ämmä

      jos nyt osaisit kirjoittaa edes sen mallin oikein niin siitä ois ihan hyvä lähtee alottelemaan... kysymyspä kuuluu että miksi sitten Japanissa ja USA:ssa sitten kovin halutaan näitä englantilaisia moottoripyöriä, vaikka näissä maissa on tuotanto moottoripyörien osalta suurta...

      katoppa jotkut haluaa laatua, sielua, tunnelmaa, kauneutta ja kestävyyttä...

      kun britti menee rikki niin saat kädet öljyyn, mutta pääset jatkamaan matkaa,
      kun japsi menee rikki niin saat ostaa bussilipun...

      tämmönen pieni yleistys Mikael...
      ja tulee sitten kyllä suoraan sydämestä kaikella epäkunnioituksella japanilaisia kohtaan!!!!

    • Mikael

      Kyllä minä kirjoittaa osaan mutta oli vaan luiskahtanut yksi kirjain se on kirjoitettu niinkuin pyörä on tehty yhtä huolimattomasti! Kyllä se vaan uusi Trumppakin seisoo tien poskessa elektroniikkaa varmaan enempi kuin Japsissa ja varmasti käytettynä 100 kertaa huonompaa. Jos muistat Cortinan sähköt. Ei uusi Toyota Avensiskaan ole semmoinen kun oli Japanista Tullessa

      • edfbe

        "Ja työn jälki on mitä on hitsi saumat on juuri sen näköiset että mitä varten itse teit. Ei vedä vertaa japanin pojan työlle. "

        on-mitä-on-hitsi-saumat-on..... mitä varten itse teit???

        Käsittämätöntä löpinää, ja kehtaat uhota osaavasi kirjoittaa!
        Mene lukiopetukseen!
        Pois sieltä ATK-luokasta, amisviiksinen nerde!


    • Rocket lll

      Minä kun Rocketilla päästelen niin et Riisipyörälläsi kyllä kerkiä hitsisaumoja kattelemaan .
      Meinaan että homma itsellesi ripeämpi Brittipyörä jos et halua jäädä jalkoihin.

      • prätkä-ämmä!

        täysin totta!

        jos Triumph on saavuttanut maineensa jo 50-luvulla rockin syntyessä "the wild one"-leffasta, niin eikö se kerro jo jotain... ja mikael, en suosittelisi asennoitumaan niin negatiivisesti britteihin, kun et ilmeisemmin niistä mitään ymmärrä...


      • tosimies
        prätkä-ämmä! kirjoitti:

        täysin totta!

        jos Triumph on saavuttanut maineensa jo 50-luvulla rockin syntyessä "the wild one"-leffasta, niin eikö se kerro jo jotain... ja mikael, en suosittelisi asennoitumaan niin negatiivisesti britteihin, kun et ilmeisemmin niistä mitään ymmärrä...

        meehän kutoon sukkia präkä tytsy


      • black devils
        prätkä-ämmä! kirjoitti:

        täysin totta!

        jos Triumph on saavuttanut maineensa jo 50-luvulla rockin syntyessä "the wild one"-leffasta, niin eikö se kerro jo jotain... ja mikael, en suosittelisi asennoitumaan niin negatiivisesti britteihin, kun et ilmeisemmin niistä mitään ymmärrä...

        jos sä nyt aivan rehellinen olet itsellesi, niin myönnät japskien olevan paljon edellä brittejä.
        Rocketissa ei ole muuta mielenkiintoista kuin kuutiot.
        Toivottavasti japskit vastaavat about 2,5 litraisella laatuvehkeellä, jossa on hintakin kohdallaan.
        Ken elää se näkee.


      • Rocketeerer
        black devils kirjoitti:

        jos sä nyt aivan rehellinen olet itsellesi, niin myönnät japskien olevan paljon edellä brittejä.
        Rocketissa ei ole muuta mielenkiintoista kuin kuutiot.
        Toivottavasti japskit vastaavat about 2,5 litraisella laatuvehkeellä, jossa on hintakin kohdallaan.
        Ken elää se näkee.

        Triumph is real rocket not a rice rocket..


      • TonUpBoy
        Rocketeerer kirjoitti:

        Triumph is real rocket not a rice rocket..

        Tää nyt näyttää menevän tuohon ikuiseen kädenvääntöön eri pyörämerkkien välillä... Kaikki ajakoon millä lystää ja varat riittävät! Itse henkilökohtaisesti arvostan Triumphia yli kaiken. Ehkä ne seikat, jotka painavat esim. japanilaisilla ajavien vaakakupissa eivät minulle merkistse niin paljoa. Tosin on japanilaistenkin joukossa minunkin arvostukseni ansaitsevia pyöriä, mutta hankkisinko sellaisen jää nähtäväksi? Minulle merkitsee se perinne ja ne arvot, mitä brittiläinen moottoripyörän valmistus edustaa, hyvin paljon. Jo Triumph merkkinä saa ansaitsemaansa arvostusta ja runsaasti huomioita tosimotoristeilta huolimatta siitä millä pyörällä he itse ajavat. Onneksi on mahdollisuuksia valita eri merkeistä! Uskon, että monet löytävät mieleisensä... Minulle uusi Triumph on ollut tähän astisista se paras! Jonkin verran oli kokemusta ehtinyt kertyä vanhemmista briteista.


      • Jack
        black devils kirjoitti:

        jos sä nyt aivan rehellinen olet itsellesi, niin myönnät japskien olevan paljon edellä brittejä.
        Rocketissa ei ole muuta mielenkiintoista kuin kuutiot.
        Toivottavasti japskit vastaavat about 2,5 litraisella laatuvehkeellä, jossa on hintakin kohdallaan.
        Ken elää se näkee.

        Kyllä japsit varmaan sellaisen pian saa tehdyksi. Ja miksi sinä TOIVOT?? Etkö ole varma? Mutta mistä ne löytää samat 200nw:n väännöt? Minä vain ihmettelen sitä miksi pitää tulla toisenmerkin foorumiin haukkumaan? Eikö se ole kivaa kun on erimerkkisiä pyöriä ja erilaisia. Ainahan se on niin ollu, et joku tykkää äidistä joku tyttärestä, joku taas serkusta tai naapurin akasta. Mut en minä ole mustasukkainen. koittakaa nyt vain pysyä kuosissanne ja menkää sinne MTV3 chattiin kertomaan kuinkakovaa kenenki Carina menee.


      • Jack
        TonUpBoy kirjoitti:

        Tää nyt näyttää menevän tuohon ikuiseen kädenvääntöön eri pyörämerkkien välillä... Kaikki ajakoon millä lystää ja varat riittävät! Itse henkilökohtaisesti arvostan Triumphia yli kaiken. Ehkä ne seikat, jotka painavat esim. japanilaisilla ajavien vaakakupissa eivät minulle merkistse niin paljoa. Tosin on japanilaistenkin joukossa minunkin arvostukseni ansaitsevia pyöriä, mutta hankkisinko sellaisen jää nähtäväksi? Minulle merkitsee se perinne ja ne arvot, mitä brittiläinen moottoripyörän valmistus edustaa, hyvin paljon. Jo Triumph merkkinä saa ansaitsemaansa arvostusta ja runsaasti huomioita tosimotoristeilta huolimatta siitä millä pyörällä he itse ajavat. Onneksi on mahdollisuuksia valita eri merkeistä! Uskon, että monet löytävät mieleisensä... Minulle uusi Triumph on ollut tähän astisista se paras! Jonkin verran oli kokemusta ehtinyt kertyä vanhemmista briteista.

        Meitä on 7 kaveria kun ajellaan yhdessä.
        yksi 1100cbrxx, yks 600cbr, yksi Amerikan Bonneville, yksi Thunderbird, yksi Thunderbird sport ja kaksi HD:tä ja hienosti ollaan kaikki mahduttu samaan talliin ja samalle baanalle. Välillä on koitettu ajaa kaverin mopolla ja siinä on sitte hämmästelty ja ihmetelty ja tultu siihen tulokseen, et joka jätkällä pitäisi olla vähintää 3 erityylin pyörää, kyykky, naku ja kopteri. Sais sitte aina lähteä fiiliksenmukaisella pyörällä liikkeelle. Itse olen kans aina ollu Triumph mies, lukuunottamatta sitä -73v 125CB Hondaa minkä isoveli mulle luovutti ku täytin 16 ja millä ajoin kevarikortin ja onhan se vielä tuola tallissakin. Mutta Triumph on ollu mulle se ainut oikea pyörä. Ja on niin hienoa kun matkalla pysähdyt tankkaamaan yms. Nii vanhat sedät tulee jutteleen ja kertoo omista brittipyöristä. Kyllä siinä vähä rintaa vetää kaarelle ku huomaa vanhan sedän kunnioituksen. Yksi asia vain on jäänyt mieltä vaivaamaan kun taas kerran tuli pappara kaupan pihassa jutteleen ku ajoin sportilla parkkiruutuun. "Minkä ikäinen tuo on?" 03 sanoin "minullakin oli 50 luvulla Triumph mutta siinä oli moottoripyörän ääni" Argh.. se otti suoraan sydämeen! d=o)


      • Heh...heh
        black devils kirjoitti:

        jos sä nyt aivan rehellinen olet itsellesi, niin myönnät japskien olevan paljon edellä brittejä.
        Rocketissa ei ole muuta mielenkiintoista kuin kuutiot.
        Toivottavasti japskit vastaavat about 2,5 litraisella laatuvehkeellä, jossa on hintakin kohdallaan.
        Ken elää se näkee.

        Kaikkea sitä suusta päästetäänkin vaikka ei ole minkäänlaista kokemusta koko konepyörästä. Kokeilkaa ja puhukaa sitten. Vaikka taitaa olla niin että näillä uhoajilla ei paalut riitä rockettiin, ei sitä teille kukaan järkevä trumppakuski mene lainaamaan (pelkällä mopokokemuksella ei ajaminen taitaisi onnistua). Jatkakaa uhoamista...niin me onnelliset rocketin omistajat saadaan nauraa!


      • jallis
        Heh...heh kirjoitti:

        Kaikkea sitä suusta päästetäänkin vaikka ei ole minkäänlaista kokemusta koko konepyörästä. Kokeilkaa ja puhukaa sitten. Vaikka taitaa olla niin että näillä uhoajilla ei paalut riitä rockettiin, ei sitä teille kukaan järkevä trumppakuski mene lainaamaan (pelkällä mopokokemuksella ei ajaminen taitaisi onnistua). Jatkakaa uhoamista...niin me onnelliset rocketin omistajat saadaan nauraa!

        ... pakko todeta vielä tähän loppuun että kaikesta huutelusta huolimatta, on se vaan niin saatanan ruma....


      • Lopettaja
        jallis kirjoitti:

        ... pakko todeta vielä tähän loppuun että kaikesta huutelusta huolimatta, on se vaan niin saatanan ruma....

        Mihin loppuun? Tässähän on jatkoa. Rocket on komein pyörä Suomen markkinoilla tällä hetkellä, Vmax on samaa tasoa muttei saatavilla enää täällä.


      • jallis
        Lopettaja kirjoitti:

        Mihin loppuun? Tässähän on jatkoa. Rocket on komein pyörä Suomen markkinoilla tällä hetkellä, Vmax on samaa tasoa muttei saatavilla enää täällä.

        ... senhetkisen viestiketjun loppuun. Ei...eiei.. ei se kyllä mikään komea ole. Kyllä se vain on hemmetin ruma.


      • Lopettaja
        jallis kirjoitti:

        ... senhetkisen viestiketjun loppuun. Ei...eiei.. ei se kyllä mikään komea ole. Kyllä se vain on hemmetin ruma.

        Jatketaan keskustelua samalla tasolla kuin se alkoikin. Onpas se komea! Komein myynnissä oleva moottoripyörä!


      • jallis
        Lopettaja kirjoitti:

        Jatketaan keskustelua samalla tasolla kuin se alkoikin. Onpas se komea! Komein myynnissä oleva moottoripyörä!

        ... silloin kun on n. 5 promillen tuubassa...


      • Juu ei
        jallis kirjoitti:

        ... silloin kun on n. 5 promillen tuubassa...

        Niinpä eipä ookkaan


      • Naku
        Lopettaja kirjoitti:

        Mihin loppuun? Tässähän on jatkoa. Rocket on komein pyörä Suomen markkinoilla tällä hetkellä, Vmax on samaa tasoa muttei saatavilla enää täällä.

        On muuten tulos uusi V-Max... Ja Kaunis. Mut olin pettynyt tuleviin tehoihin.Ei enää mikään tykki kuin edellinen.


      • Naku
        Juu ei kirjoitti:

        Niinpä eipä ookkaan

        On se hieno.. Mut ne tuplaetulamput on rumat. Ja putket olis voinu vetää kaikki saman vaimentimeen.


      • speed4
        jallis kirjoitti:

        ... senhetkisen viestiketjun loppuun. Ei...eiei.. ei se kyllä mikään komea ole. Kyllä se vain on hemmetin ruma.

        ei varmaan ole omaa elämää ku pitää tulla tänne haukkumaan pyöriä, ja homman nimi on se että ne haukkuvat pyöriä joilla ei ole omaa pyörää eikä mitään tietoakaan niistä.ei varmasti yksikään motoristi käy millään foorumeilla moittimassa mitään pyörää. esim ite ku hommasin ton 600cc trumpan niin jokku urpot tuli sanoo et jaa sä ostit tollasen mopon.. sille vaan ei mahda mitään


      • Niin... hihihi....
        speed4 kirjoitti:

        ei varmaan ole omaa elämää ku pitää tulla tänne haukkumaan pyöriä, ja homman nimi on se että ne haukkuvat pyöriä joilla ei ole omaa pyörää eikä mitään tietoakaan niistä.ei varmasti yksikään motoristi käy millään foorumeilla moittimassa mitään pyörää. esim ite ku hommasin ton 600cc trumpan niin jokku urpot tuli sanoo et jaa sä ostit tollasen mopon.. sille vaan ei mahda mitään

        Mulla ei ole ollenkaan omaa elämää ja sillä mä haukunkin teidän pyöriänne... täytyy silti todeta että aikas mopon olet hankkinut... 600 trumpetti.. hah....


      • speed4
        Niin... hihihi.... kirjoitti:

        Mulla ei ole ollenkaan omaa elämää ja sillä mä haukunkin teidän pyöriänne... täytyy silti todeta että aikas mopon olet hankkinut... 600 trumpetti.. hah....

        oot sä kyllä nolo jätkä/mikä lie


      • Naku kirjoitti:

        On muuten tulos uusi V-Max... Ja Kaunis. Mut olin pettynyt tuleviin tehoihin.Ei enää mikään tykki kuin edellinen.

        Mielenkiintoista ajatuksen vaihtoa,itse olin noin 8 vuotias kun kuulin ekan kerran meiän kylällä 750 Norton mölyn,elettiin 60 luvun loppua ja siitä jäi ikuinen kiinnostus britti vehkeitä kohtaan.Aikanaan tuli hankittua Jagge ja silloin tunsi siirtyvänsä higher level.
        Se kun saa kuulla Manxin riehunnan tai kuten kerrain eläissäni Englannissa näin lentonäytöksessä Hurricane(Merlin douple6 27litr)koneen ja kuulin sen soundin-a vot.
        Kyllähän kaikissa pyörissä on sitä jotain spirittiä jopa japseissa mutta mutta,kyllä se niin on että se rauvan ääni on toista kuin muovin suhina-merry Xmas.


      • Mikael
        HerrHästkuk kirjoitti:

        Mielenkiintoista ajatuksen vaihtoa,itse olin noin 8 vuotias kun kuulin ekan kerran meiän kylällä 750 Norton mölyn,elettiin 60 luvun loppua ja siitä jäi ikuinen kiinnostus britti vehkeitä kohtaan.Aikanaan tuli hankittua Jagge ja silloin tunsi siirtyvänsä higher level.
        Se kun saa kuulla Manxin riehunnan tai kuten kerrain eläissäni Englannissa näin lentonäytöksessä Hurricane(Merlin douple6 27litr)koneen ja kuulin sen soundin-a vot.
        Kyllähän kaikissa pyörissä on sitä jotain spirittiä jopa japseissa mutta mutta,kyllä se niin on että se rauvan ääni on toista kuin muovin suhina-merry Xmas.

        Edelleen se on ruma ja huonosti viimestelty. Olen tutkinut kolmea eri pyörää ja ne kaikki on huonosti viimeteltyjä . sanokaa vaikka mitä.


      • Topi
        Mikael kirjoitti:

        Edelleen se on ruma ja huonosti viimestelty. Olen tutkinut kolmea eri pyörää ja ne kaikki on huonosti viimeteltyjä . sanokaa vaikka mitä.

        sulla ole muuta tekemistä kun jauhaa samaa paskaa koko ajan.Osta hyvä mies se idän ihme!Onneksi me trumpan omistajat ymmäretään vähän mistä tässä on kysymys.


      • veijjo
        Heh...heh kirjoitti:

        Kaikkea sitä suusta päästetäänkin vaikka ei ole minkäänlaista kokemusta koko konepyörästä. Kokeilkaa ja puhukaa sitten. Vaikka taitaa olla niin että näillä uhoajilla ei paalut riitä rockettiin, ei sitä teille kukaan järkevä trumppakuski mene lainaamaan (pelkällä mopokokemuksella ei ajaminen taitaisi onnistua). Jatkakaa uhoamista...niin me onnelliset rocketin omistajat saadaan nauraa!

        Oli mobilessa kaksi kappaletta myynnissä 15000€ kpl


      • käyttöön
        veijjo kirjoitti:

        Oli mobilessa kaksi kappaletta myynnissä 15000€ kpl

        No mitä sitten. Hae yksi ja maksa verot. Katso sitten paljonko maksoi. Tai ajele ilman kilpiä. Voi sekin tulla kalliiksi. Tai pidä tallissa.


      • Motoristi2
        Heh...heh kirjoitti:

        Kaikkea sitä suusta päästetäänkin vaikka ei ole minkäänlaista kokemusta koko konepyörästä. Kokeilkaa ja puhukaa sitten. Vaikka taitaa olla niin että näillä uhoajilla ei paalut riitä rockettiin, ei sitä teille kukaan järkevä trumppakuski mene lainaamaan (pelkällä mopokokemuksella ei ajaminen taitaisi onnistua). Jatkakaa uhoamista...niin me onnelliset rocketin omistajat saadaan nauraa!

        Tuossa on ollut erään pikkukylän navetassa muistaakseni tämän merkkinen pyörä näyttää TT-pyörältä aika erikoinen.


      • on kuitenkin
        black devils kirjoitti:

        jos sä nyt aivan rehellinen olet itsellesi, niin myönnät japskien olevan paljon edellä brittejä.
        Rocketissa ei ole muuta mielenkiintoista kuin kuutiot.
        Toivottavasti japskit vastaavat about 2,5 litraisella laatuvehkeellä, jossa on hintakin kohdallaan.
        Ken elää se näkee.

        se, että tekivät japanilaiset minkälaisen mopon tahansa, puuttuu sitä omaperäisyys, tyyli ja sitä mukaa sielu. Todella säälittäviä muovileluja nuo japanin mopot. Ne eivät ihan oikeasti ole mitään moottoripyöriä. Ne ovat kulkuneuvoja. Kireissä kumipuvuissaan ähisevät kuskit näyttävät ufomiehiltä, kilpakelkkailijoilta tai sukeltajilta - aivan spedeosastoa.


    • Mika

      Ei se ruma ole. Siinä on haettu tietynlaista tyyliä. Mun mielestä veturi-look korostaa pyörän suorituskykyä. Mutta se tankin vasemmalla puolella olevan kromiosa (imusarjan suojus?) saisi olla myös oikealla puolella ihan vaan symmetrian vuoksi. Ajoasento on itselle liian ahdas. Ehkä homma ratkeaa kun joku rupeaa tekemään jalkatappien siirtosarjoja.

    • HIETZU

      Vai on sinusta ruma. No minkäs sinun mielipiteellesi voi. No sama pätee naisiin jonkun mielestä se nainen on ruma joka sinusta on kaunis ym ym. Ihmettelen kun istun huoltoasemalla kahvilla Rockettini ympärillä parveilee ihailijoita, toiset jopa kalpeena kateudesta johon ryhmään sinäkin kai kuulut . Kysellään ja ihastellaan onpa hieno peli. Nää on niitä joilla on eri maku kuin sinulla. Eikä Roketin omistajan tarvii selitellä mitä muovin alta löytyy siinä kun kaikki oleellinen on esillä. Tämä " isomunahan" taitaa olla suurin sarjavalmisteinen mopo tällä hetkellä. Vaihteita sillä ei tarvii kokoaikaa vaihdella niinkui joissakin jossa kone huutaa samallas kuin hinaaja. Suurimmalla vaihteella voi ajaa lähes kaikki tienopeudet ja aina lähtee tehot valloloilleen kun tarvetta esintyy . TÄMÄ ON SITÄ VÄÄNTÖÄ ! Sinun kannattais tulla arvostelemaan sivuille sitten kun olet oppinut erottamaan hyvän ja huonon hitsisauman ja mihin se on hitsattu onko se raudassa vai huonekaluputkessa.

      • suomalaiset...

        sitten ovat tyhmiä!!! en ymmärrä kun ajelen rumalla ja huonosti hitsatulla rocketilla jollekkin huoltsikalle ja aivan se ja sama missäpäin suomea tahansa,niin eiköhän näitä tyhmiä tyyppejä tulee laumoittain ihaileen pyörääni vaikka piha olisi puolillan äärimmäisen virtaviivaisia ja hyvin muovihitsattuja jaappanin ämpärikierrätysmuovi häksättimiä!!! eipä tyhmä ja rumalla ja huonostihitsatulla ajava ymmärrä suomi miehen sekä naisen järjenjuoksua saati sitten makua!!!


      • Movement Identifier
        suomalaiset... kirjoitti:

        sitten ovat tyhmiä!!! en ymmärrä kun ajelen rumalla ja huonosti hitsatulla rocketilla jollekkin huoltsikalle ja aivan se ja sama missäpäin suomea tahansa,niin eiköhän näitä tyhmiä tyyppejä tulee laumoittain ihaileen pyörääni vaikka piha olisi puolillan äärimmäisen virtaviivaisia ja hyvin muovihitsattuja jaappanin ämpärikierrätysmuovi häksättimiä!!! eipä tyhmä ja rumalla ja huonostihitsatulla ajava ymmärrä suomi miehen sekä naisen järjenjuoksua saati sitten makua!!!

        Tämäkin keskustelupalsta (Rocketista) näkyy luisuvan samanmoiseksi puberteettipervertikkojen paskanjauhannaksi kuin se erään toisen merkin niinsanottu keskusteluketju.Oikeilla prätkillä ajaminen on iso asia.Nämä riumppien(ja myös harrikoiden)mollaajat ovat tosiasiassa pelkkää ROSKAA.Siispä tukehtukoot kateuteensa.


      • Norton Manx
        Movement Identifier kirjoitti:

        Tämäkin keskustelupalsta (Rocketista) näkyy luisuvan samanmoiseksi puberteettipervertikkojen paskanjauhannaksi kuin se erään toisen merkin niinsanottu keskusteluketju.Oikeilla prätkillä ajaminen on iso asia.Nämä riumppien(ja myös harrikoiden)mollaajat ovat tosiasiassa pelkkää ROSKAA.Siispä tukehtukoot kateuteensa.

        Ovat aina tulleet brittein saarilta,japanilaiset ovat mestari kopioitsijoita mutta noista muovipyöristä puuttuu Soul.

        Varmasti ihan ok pelejä mutta mitään prätkiä ne ei ole.
        Ajatelkaa vaikka jos Elvis,Marlon Brando tai vaikka ZZ Topin ukot ajaisivat kawasakilla etc-heh what a practical joke...
        Ei olisi silloin rockissa munaa-ällöä riisipillin vinkunaa vain


      • alle 200kg
        Norton Manx kirjoitti:

        Ovat aina tulleet brittein saarilta,japanilaiset ovat mestari kopioitsijoita mutta noista muovipyöristä puuttuu Soul.

        Varmasti ihan ok pelejä mutta mitään prätkiä ne ei ole.
        Ajatelkaa vaikka jos Elvis,Marlon Brando tai vaikka ZZ Topin ukot ajaisivat kawasakilla etc-heh what a practical joke...
        Ei olisi silloin rockissa munaa-ällöä riisipillin vinkunaa vain

        Puutunpa minäkin. Mielestäni tuollanen 2.3litrasella koneella oleva motskari ihan älytön homma. Kuka ihme tarvii tuollasen?
        Joo ite ajan sillä retro bonnevillellä koska se on vaan niin järkivehje. Kevyt käsitellä eikä edes kallis.


      • rokettimies
        alle 200kg kirjoitti:

        Puutunpa minäkin. Mielestäni tuollanen 2.3litrasella koneella oleva motskari ihan älytön homma. Kuka ihme tarvii tuollasen?
        Joo ite ajan sillä retro bonnevillellä koska se on vaan niin järkivehje. Kevyt käsitellä eikä edes kallis.

        vaan hieno peli,lyöt koneen käyntii niin saundi on kuin Led zeppelin, Pink floyd,Motör head,Sex pistols,The Who yhteensä,käännä hanaa niin ääni on sama kun jimmy page,richie blackmore,SRV,David Gilmour,Jimi Hendrix soittais soolon samaan aikaan ja Robert plant, Johnny Rotten,Lemmy killmester laulaa Triumph ylistystä.Suomeksi sanottuna Julma Peli.


      • Jormaperkele
        alle 200kg kirjoitti:

        Puutunpa minäkin. Mielestäni tuollanen 2.3litrasella koneella oleva motskari ihan älytön homma. Kuka ihme tarvii tuollasen?
        Joo ite ajan sillä retro bonnevillellä koska se on vaan niin järkivehje. Kevyt käsitellä eikä edes kallis.

        Oletko kenties ajanut Rocketilla? Se on helppo käsitellä myös kaupungissa, kun painopiste on alhaalla. Rocket3 on mahtava pyörä maantiellä ja ohituksissa ei tarvitse vinguttaa eikä vaihtaa pienempää. Minä en lähtisi sinun "järkivehkeellä" kovinkaan pitkälle reissulle. Kukin ostaa itselleen käyttötarkoitukseensa sopivan mopon. Ei muuta kuin mukavia kilometrejä kaikille!


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      91
      1525
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      171
      1220
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      104
      1070
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      957
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      83
      885
    6. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      66
      803
    7. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      40
      777
    8. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      60
      744
    9. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      743
    10. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      738
    Aihe