ALANYAN POJAT

been there done that

Kohta alkaa alkaa Alanyassa lähestymään loppuaan ja ois kiva kuulla keiden kaa jengi on sieltä sekoillu....Ja olis kiva tietää tunnistaako kukaan seuraavia ihmisiä:
Namek (serena x shop)
ömer -//-
Ahmet Carisma bar
Aitug carisma bar
Nico/cihan carisma bar
ahmet absolutely bar
taifun casablanca bar
serkan sultan market, doorsia vastapäätä
murat crazy horse
niklas -//-
serkan-//-
adem -//-
tolga james dean
ugur james dean
ismail james dean
adem murphys
sinan murphys
bodari murphys
serzan zaph hahn
mustafa -//-
mali -//-
ibo -//-
adem -//-
em-//- djn apupoika
mehmet -//- vessa jamppa
metin bistro
kaan bistro
ayhan bistro
hakan manageri bistro
tolga boomerang bar
kalip-//-
jonna can sairaalasta

22

7019

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Huh

      Onhan se ollut tiedossa, että suomalaiset naiset on lutkia, mutta että NÄIN järkyttäviä!!!

      • .............

        sori nyt vaa mut noi kaikki tossa listalla on kylläkin vaa pelkästää kavereita...! turkkilaisten miesten kanssa voi myös olla vaan kaveri vaikket kyllä sitä itse varmasti uskoisikaan! miks suomalaisten ihmisten pitää olla nii ahdasmielisii????


      • Niinpä niin
        ............. kirjoitti:

        sori nyt vaa mut noi kaikki tossa listalla on kylläkin vaa pelkästää kavereita...! turkkilaisten miesten kanssa voi myös olla vaan kaveri vaikket kyllä sitä itse varmasti uskoisikaan! miks suomalaisten ihmisten pitää olla nii ahdasmielisii????

        Jatka samaan malliin, niin voit olla varma että sulta löytyy yksi paikka joka ei tosiaankaan oo ahdas... :-D


      • ..................
        Niinpä niin kirjoitti:

        Jatka samaan malliin, niin voit olla varma että sulta löytyy yksi paikka joka ei tosiaankaan oo ahdas... :-D

        Niin no ihan miten sä itse haluat kuvitella...
        enköhän mä tiedä miten ne asiat oikeesti menee..No jos ei sul itselläs ole siellä ystäviä ni taitaa olla vähän niin että se löysä puoli löytyy susta itsestäs.


    • :)..

      Enpä tunnista tuosta listasta nimiä. Tässä pari...
      Matti, heikin baari
      Sami, matkamyyjä
      David, -//-

      • .........

        matin tunnen heikinbaarista :)


    • alanya

      Taifunia joka työskentelee Mister Silver korukaupassa? Ei ole siis tuo Casablancan Taifun..

      • tuntee

        sain saatanallisen tipperin siltä,meinas hetulat tippua vessan pönttöön.


      • alanya
        tuntee kirjoitti:

        sain saatanallisen tipperin siltä,meinas hetulat tippua vessan pönttöön.

        Millon olit sen kanssa? Mä erehdyin sekaantumaan siihen tuossa kesällä ja huomasinpa, et on aika sika mustasukkainen tapaus ja jätin sen jutun siihen. Itse kyllä olen sen verran fiksu, että käytin ehkäisyä vaikka sitä se ei ois kiinnostanut.. Aika typerä jamppa oikeestaan.


    • elisa

      on tuttu.. ismail james deanista.. en ite sen kanssa ollut mutta oon niin sanotusti kattonut vierestä..

    • katsos

      James Deanillä on muuten omat sivut netissä:

      www.jamesdeanbaralanya.com.

      Ajattelin, että jotakuta saattaisi kiinnostaa ;)

    • Mitä

      noista pojista???
      Siis haloo, et sitten enempää nimiä viittiny laittaa??

      Voi itku, jos sä oot sekoillu Alanyassa ja laitat äijien nimet nettiin, mitä sä haluat???
      Ettekö Te vois perustaa omaa osiota näille äijä jutuille, niinku ihan oikeesti.................

    • kaisu

      Tunnen yhen metinin alanyasta, on töissä soydan beach-hotellissa. Onko sama?

      • katsos

        Minua(kin) kiinnostaisi tietää miksi koit tärkeäksi laittaa tuollaisen listan tänne? Moni varmasti tuntee samanmoisen määrän ihmisiä. Ei se ole mitenkään erikoista.

        Ei kukaan (ainakaan Turkissa) arvosta tai pidä kaverina tyttöä/poikaa, joka monen kanssa sählää. Mutta jos ovat kavereita, niin hyvä sitten. Sitä vaan meinaan, että jos tahdot kavereina säilyttää, niin älä mene sänkyyn. Asiat toimivat siellä hieman eri tavoin.


    • Me too

      tässäpä kaikki ketä noista sun kirjottamistas tiedän ja tunnen, osan erittäin hyvinkin... kiinnostas tietää minkä takia tällasen listan oot laittanut? tunnen myös paljopaljo muita pitkin poikin alanyaa... ;) laitappas meiliä niin keskustellaan enempi...

      Ahmet Carisma bar
      Nico/cihan carisma bar (on muuten hyvä ;)
      ahmet absolutely bar
      taifun casablanca bar
      murat crazy horse
      niklas -//-
      serkan-//-
      adem -//-
      tolga james dean
      ugur james dean
      adem murphys
      sinan murphys
      serzan(?) zaph hahn
      mustafa -//-
      mali -//-
      metin bistro
      kaan bistro
      ayhan bistro
      hakan manageri bistro
      tolga boomerang bar
      kalip-//-

      • mie

    • Reiska

      minkäs sortin huora sitä sitten ollaankaan? taidat olla reippaasti ylipainoinen vetyperoksidiblondi, hakemassa munaa ja jakamassa pesääs (säälipano olet tod.näk) minkä ehdit. lykkyä tykö sullekkin. toivottavasti et täällä suomessa sekaannu enää keneenkään, jos noin monen kanssa olet huorannut turkissa hah hah hah

      • melike

        Harun (Marco)??? Se on töissä Sifalar hotellissa ravintola päällikkönä..=)!
        Me ollaan pidetty yhteyttä jo 1998 vuodesta lähtien ja 2001 elokuussa me mentiin kihloihin..=)!
        Nyt hän on tulossa Suomeen mun luokse ens kuussa.. Ihanaa nähdä taas.. ties jos jäisi vaik loppuelämäksi mun luokse..


      • Miiru-fani
        melike kirjoitti:

        Harun (Marco)??? Se on töissä Sifalar hotellissa ravintola päällikkönä..=)!
        Me ollaan pidetty yhteyttä jo 1998 vuodesta lähtien ja 2001 elokuussa me mentiin kihloihin..=)!
        Nyt hän on tulossa Suomeen mun luokse ens kuussa.. Ihanaa nähdä taas.. ties jos jäisi vaik loppuelämäksi mun luokse..

        Uppia... =)
        Pankaas kommenttia tulemaan! =)


    • Tina

      Tunnen Casablancan Tayfunin. :D Mukava tyyppi.

    • alanya09,i miss !<3

      tunnen yhden hakanin bistro bellmanista,ihana ihminen,jäin kaipaamaan häntä tämän vuoden matkalta. ONKO KENELLÄKÄÄN HÄNEN S-POSTIA? meidän oli tarkotus nähdä vielä viimeisenä iltana,mut se kerkes lähtee kotiin.. ::// jäi ihan hirvee olo ku ei keretty vaihtaa osotteita tai numeroita. jos joku tietää jotain hakanista,niin voisko ottaa yhteyttä?? siis vastata tähän viestiin :)

    • Alanya ennen ja nyt

      Osui tällainen vanha ketju silmiini ja tuli hauska fiilis kun miettii et noista ajoista on jo 10 vuotta.Carisman Ahmetilla lapsi ja toinen tulossa. Cihania olisi kiva nähdä kaikkien vuosien jälkeen jne.Monella varmaan herää erinäisiä ajatuksia ajasta 10 vuotta sitten Alanyassa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      357
      4086
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1769
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1530
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      61
      1507
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      28
      1338
    6. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      58
      1315
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      51
      1312
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      200
      1287
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1190
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1187
    Aihe