VIHAAN MUN PERHETTÄ!

tyttö12v

Tilanne on niin, että vihaan kaikki mun perheesssä ja ne vihaa mua. Riitoja tulee viikoittain milloin mistäkin monesti. Kerran isä jopa tönäisi mua rintaan niin että melkin kaaduin ja koski pitkään. Käyty käsiksi muutaman kerran muutenki, mutta lievemmin.
En saa kiroilla, huoneeseeni tullaan ilman lupaa, viedään tavaroita ja siirrellään kaikkee. Veljet ei puhu mulle kun ne on musta neljä ja seitsemän vuotta vanhempii ja nekin vihaa mua.
En pysty kotona tekemään mitään kuin vain olla omassa huoneessani koneella, syönkin huoneessani. En kestä perheeni seuraa. Asun korvessa, niin aina pitää olla kotona eikä voi jäädä kylälle kavereitten kaa.
Se ärsyttää et kun on juhlat, nii kaikki esittää täydellisii veljii, äitii ja isää.
Haluun muuttaa kylälle asumaan yksin koska kaikki on niinkuin on mutta eipäs tietenkään anneta. Oon tehny monta listaa hyvistä puolista kylällä asumisesta. Kohta karkaan tai soitan sossuille jos minun ei anneta muuttaa. Olen kohta kolmetoista vuotta. Itse asuminen ei eroasi paljoakaan nyt täällä asumisesta, olisi vain paljon parempaa. Osaan tehdä ruokani, pestä pyykit ja siivota. Lisäksi samassa kerrostalossa asuisi minulle tuttuja aikuisia.
Oloni kotona on kamala ja viikonloppuisin olen vain yksin, vaikka kavereita riittävästi onkin. Miten saisin vanhempani ostamaan minulle yksiön?? Pitäisikö vain karata?? Kohta minulla on terkkarikäynti koulun takii, niin sille ainakin puhun tästä. Vanhemmat ei siis juo tai mitään muuta.

18

1904

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tyttö12v

      Mitä mun pitäis tehdä? Puhuin kyllä jo äitille muuttamisesta, mutta se vain tuhahti ja syntyi riita ja se rupes huutaa..

      • tyttö12v

        ainiin ja ne on lukenut mun facebookkiakin :) että sillälailla. ja katsovat sivuhistorian tietokoneelta. -.-


      • sailaazds12
        tyttö12v kirjoitti:

        ainiin ja ne on lukenut mun facebookkiakin :) että sillälailla. ja katsovat sivuhistorian tietokoneelta. -.-

        Vaiha salasana fb:ssä ja poista sivuhistoriat!:) yritä jutella niitte kaa miltä susta tuntuu mut rauhallisesti ei huutaen ja räyhäten.


      • 12muuttaa

        >12
        >muuttaa


    • päästäkämut

      Mäkin haluan muuttaa, koska isäpuolini aina huuta mulle ja se ei lupa mulle nettia, kaveriden kanssa olla ulkona ja niin poispäin.
      Äitini vaan istu ja ei sano mitään. Isäpuolini on minua hakanut monta kerta (kun asuimme toisella maalla) ja täällä suomessa yhen kerran, kun olin kaverin luonna (koska en vaan halunut olla kotona).
      En tiedä, mitä mul pitäis tehä, mä vaan haluan pois :(

      • päästäkämut

        Ja vielä: mun huoneeseen tullaan ilman lupaa jne. En voi laitaa ovea kiinnii :(


    • 13v

      Mulla on sama homma... mä vihaan mun perhettä paitsi isää. Isäni kanssa meillä on tosi kivaa :). Mutta äitini pilaa kaiken :( uhkailee pieksevänsä minut alimpaan helvettiin ja lyövänsä minua, jos en tee tiettyä asiaa lue kokeisiin yms. Juuri äskenkin soitti ja sanoi että kun hän pääsee kotiin niin hän aikoo huutaa minulle kurkku suorana... Olen miettinyt että voisin mennä puhumaan asiasta terveydenhoitajan kanssa,että haluan pois kotoa...

    • Isä lyö.

      Moi. Mun iskä on tönässy mua ja melkei lensin kaappii päi siin oli oikee terävä reunakii eli se on myös lyöny käteen ja huutanu:((( haluun pois täält oon 9w tyttö
      mitä pitäs tehä?

    • autan

      Siis hirveetä kuultavaa sanokaa asiasta jollekkin aikuiselle,noin ei saaa lasta kohdella.

    • KokemustaOn

      Vaikka ärtymyksesi on suurta sinun pitäisi muistaa että sinulla on vain yksi perhe ja sen menettäminen/jättäminen tulee tuntumaan paskalta, mutta paras tapa välttää riidat on vedota ihmisoikeuksiisi(Eli Omaan rauhaan)ja alkaa lukemaan kirjoja ulkona koska kukaan ei halua riidellä muiden nähden. Ja se on terverllistä ja lisää älykkyyttäsi joten kukaan ei voi valittaa (Kannattaa olla näsäviisas)

    • voivituntyhmä

      Kuule sä oot vissiin siinä 7 ikävuodella ku oot tommosessa MINÄ VIHAAN iässä. Ei ne sulle syyttä huuda. Aina on joku syy ja se syy olet sinä.

    • NytHaloota

      Kaikesta päätellen olet ryssiny omat asiasi täysin ja heillä jokaisella on menny luottamus sinuun. Jos koko perhe on yhtä vastaan, sille on aina syy ja tässä tapauksessa olet siis tehnyt jotain ja hangoittelet vastaan. Liikut hämärissä porukoissa tm.

      Kaikki johtaa siis suoraan sinuun ja käytökseesi, jonka jätät mainitsematta aloituksessa. Jos joku aiheuttaa ongelmia perheessä, tottakai hän on erityistarkkailussa, jos hänestä välitetään, mutta tuossa iässä et sitä vielä ymmärrä. Olisiko parempi, jos sinun annettaisiin mennä miten haluat? Ehkä nyt tuntuu siltä, mutta jos jotain tapahtuisi et enää olisikaan samaa mieltä. Rajat ovat rakkautta ja tottakai vanhemmat puolustavat rajojaan ja miksei vanhemmat sisaruksetkin? Hehän ovat jo kasvaneet tuon kapinavaiheen yli ja huomanneet miten tyhmää se on. Kapina vaihe tulee jokaiselle lapselle murrosiässä poikkeuksetta, jolloin kaikki tuntuu suurelta. Kaikki ovat vastaan ja itsenäistymiseen on kova kiire. Luuletko oikeasti, että selviäisit yksin (13v)? Mistä esim. rahat elämiseen?

      Kuten "KokemustaOn" hienosti kiteytti, sinulla on vain yksi oikea perhe.

    • psycho

      Tapa ne kaikki

      • Priceless

        Ja arvaa kuka joutuu tutkittavaksi yllyttämisestä murhaan, jos tämä nyt tekisi sen mitä ehdotit? Muistutan, että sun IP on näkyvillä admineille. ;)


    • wertuers

      Varmaan tönäsi sua rintaan koska sille tuli joku veto xDD

    • IFAKYOURMATHER

      no mitäs oot tollane äpärä

    • Perheeseensäkyllästynyt

      Munkin perhe on ihan perseestä. Äiti ja isä on eronnu asun äidin luona uuden ulkomaalaisen äidin miehen kanssa ja sisarusten. Oon koko ajan omassa huoneessa ja mäkin syön omassa huoneessa. Ne kaikki on mua vastaan myös mummo. Vihaan äidin uutta miestä koska se meluaa käyttäytyy kuin kakara yrittää vittu olla joku talon isäntä. Ja koska haluan osoittaa mieltäni siitä että mua ei huomioda ja mulla on paska olla. Käyttäydyn myös tietoisesti huonosti ja en vapaa ehtoisesti puhu heille. Voisin saman tien muuttaa vaikka laitokseen jne. Mutta mutsi vaan antaa lisää rangaistusta ja uhkailee ottamalla puhelimen pois.

      Sitten ne ihmettelee miks mä oon niin paljon puhelimella ja yritän selittää että kaikki muut kaverit käy kylässä toisillansa ja näkee vapaa ajalla ja mä joudun kökkimään paskimman perheen kanssa kotona yksin omassa huoneesa. Vanhempi sisaruskaa ei tykkää yhtään siitä mutsin miehestä mutta koska se on jo muuttanu pois kotoo niin se yrittää vakuutella mulle että hänelle voi soittaa ihan millon vaan ja haukkua kaikki perheenjäseney pystyyn jos huvittaa. Odotan vaan niin sitä päivää ku täytän 18 ja voin jättää tän paskan mätänemään tänne ja elämään onnellista elämää ilman mua.

    • kuraalahkeeseen

      hei sinä jolla on äidin uusi mies, pidä huoli että jos se alkaa koskea sinuun jäät koulusta suoraan sijoitukseen, kotia ei saa enää mennä' ja nostat lastensuojelulain nojalla raiskaussyytteen, hoida nämä asiat kuntoon koska se tulee tapahtumaan ennemmin tai myöhemmin riippuu kaverin kansalaisuudesta älä unohda kertoa lehdistölle asiasta jos hommat ei ala luistamaan

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1789
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1391
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1367
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1345
    5. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      14
      1342
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1314
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1294
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1250
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1200
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1173
    Aihe