olen itse lähdössä turkkiin-ja jo kuudetta kertaa.nyt lähtöni syyskuun vika viikko-maailmalla tapahtuu ja aina voi sattua oli kohde mikä hyvänsä maailmalla.toki tilanne syyriassa on mikä on mutta et voisi täälläkään elää jos kaikkea pelkäisit.olen ollut egyptissä/tunisiassa silloin kun "kehoitetaan"varovaisuuteen.vain silloin silmät ja korvat kuulolla-ja kaikki ok.viittaan jonkun oikeaan mielipiteeseen että kyllä ulkoministeriö tiedottaa jos tilanne on se että kyseisiin maihin ei kannata tai voi matkustaa.
turkki on monessa suhteessa turvallinen maa,50%on itsestä kiinni.ja muistathan että nyt matkustat muualla kuin kotimaassasi.kymmenen maata takana ja vain yksi iso ongelma näiden vuosien aikana ja sekin egyptin kentällä-joten ihanaa alkavaa matkaa turkkiin-ja nauti lomastasi-hieno maa!!!!!!!!!!!
vastaus-pelokas matkailija
turkki-tyttö
0
136
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.2611039- 428407
- 1285306
- 1443674
- 693588
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi353544- 353185
- 552549
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak352051- 281806