HAETAAN NÄYTTELIJÖITÄ JA MUITA OSALLISTUJIA ELOKUVAAN

Haetaan 13-16-vuotiaita näyttelijöiksi kauhuelokuvaan ja kaikkia yli 13-vuotiaita muihin hommiin (esim. kuvaaja, äännittäjä jne.) EI VAADITA KOKEMUSTA TAI KOULUTUSTA. Kyseessä on kahden kaverin yhteinen vakavamielinen hanke tehdä kokopitkä puolitoistatuntinen kauhuelokuva. Jos olet kiinnostunut vähääkään näyttelemisestä tai elokuvanteosta tai sinulla on kysymyksiä lähetä viesti [email protected]. Viestin lähettäminen EI pakota sinua sitoutumaan mihinkään. Lähetämme jokaiselle mahdolliselle osallistujalle henkilökohtaisesti enemmän yksityiskohtia ja lisätietoja suomi24-postin kautta. Älkää antako puhelinnumeroa tai sähköpostia sillä laitamme kaikki päivitykset ja lisätiedot suomi24-postissa. Sitä kautta voi myös kysyä lisää tietoja. Pyydän että tänne ei laitettaisi mitään negatiivisia tai epäkohteliaita kommentteja. Lisätietoja saa lähettämällä viestin. Vastaan kyllä tätä viestiä koskeviin kysymyksiin tänne kaikkien nähtäville. Kenenkään ei tarvitse kertoa mitään tietoja itsestään mutta ikä ja sukupuoli olisivat tarpeellista tietoa näyttelijöiksi haluavilta. Hakeminen loppuu maaliskuussa 2014 ellemme toisin ilmoita. Muutokset tässä viestissä mainittuihin asioihin laitamme julkisesti nähtäviksi.

26

3048

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • toivottavaaapua

      On joitain ideoita joita on tullut lähinnä kadulla kaupungissa kavereiden kanssa jututessa, käyttäkää jos osaatte: olli-nimiset ihmiset kiipeilevät puissa kaikkialla, kuten oravat. Pääjärvi on sellainen missä kelluu pääkalloja, on mukava uida seassa.

    • ölöl

      missä elokuvaa kuvataan ?

    • Eli jäi tuossa viestissä mainitsematta että elokuva kuvataan pääosin pääkaupunkiseudulla mutta elokuvantekoon voivat osallistua nekin jotka eivät asu pääkaupunkiseudulla esim. johonkin pieneen rooliin kuten sivunäyttelijäksi tai varamieheksi. Sitten vielä kun viestissä sanoin että laitan kaikki vastaukset suomi24-postiin ja ettei sähköpostia tarvitse antaa niin voin toki laittaa sähköpostiin tai gmailiin jos haluatte mutta laittakaa kuitenkin ensin suomi24:n kautta viestiä.

      • jennaw13

        Voitko laittaa mulle tästä lisää infoo mun Gmaliin? Ku toi linkki ei vaan jostain syystä toimi. Olisin todella kiinnostunut tästä elokuva-jutusta ja oon 13-vuotias ja Vantaalta, joten mulla on mahdollisuuksia päästä melkein mihin tahansa paikkaan pk-sudulta :)
        Tällänen kuulostaakin tosi kiinnostavalta ja kivalta!

        Ja siis mun s-posti on: [email protected]


    • tyttö

      No... muuten olis kivaa, mut oon 12 vuotias... ?

      • sasf

        s


    • Ihminen

      Taas jotku pedofiili houkuttelemassa lapsia.

    • jennaw13

      Olisin tosi kiinnostunut tuosta oikeasti! Mutta toi linkki ei toiminut, voisinko siis saada uuden linkin johonkin tähän kommentti palstalle? Ja olen 13-vuotias ja pk-seudulta joten olisi tosi kiva päästä mukaan :)

    • Kiinnostunut

      Koska toi kuvataan?

    • Tanssija

      Kivaltahan tollanen kiinostaa oisin tosi kiinnostunut

      • Hämmästynyt

        Joo mäkin mutta millon toi kuvattas ku oon koulussa varmaa sillon ja mul on ne cheer kisat kans


      • katija

        joko löysitte näyttelijät ja valinnat tehty?


    • karpalo2000

      13v tyttö kirkkonummelta Muoki toi kyllä kiinnostais mutta milloin toi kuvataan???

    • Osallistujien hakeminen loppuu maaliskuussa ja elokuvan kuvaaminen aloitetaan suunnilleen toukokuussa.

      • missää

        minne hakemus tehhää!!


    • elokuva1

      Terve! Lähetin mailia.

    • ilomoittaka

      Hei! Mä oon kiinostunut tähän elokuva tekeminen.Mä olen kohta 13v j mä asuun kotkassa .oottakaa minut mukana!!mun pituus on 142cm! jos elokuva tehhää ilmoitakka minulle!!

    • ä.pp

      Älkää lapset vastatko, vaikuttaa huijaukselta!!!

    • arska1

      Olen kiinnostunut tästä ja kokemusta on. Olen näytellyt ella ja kaverit 2 sivuhenkilönä. Haluaisin Näyttelijäksi teidän elokuvaan saisinko teidän sähköpostin ja asun pää-kaupunkiseudulla

    • haluan näytteliäks

      Hei elokuvantekija! Hluaisin näyttelijäksi ja toivoisin lisätietoa elokuvasta kuten kesto, paikkakunta jne. Olen kohta 12 vuotta täyttävä tyttö jolla ei esiintymis kokemusta muualta kuin koulun näytelmistä. Pidän näyttelemisestä ja osaan mm muuntaa ääntäni, tehdä eleitä jne.

    • Elokuva Ehdokas

      Hei Olen kiinostunut. Missä paikka kunnalla toi elokuva tehdään?

    • rottatyttö

      oon kiinostunut vaikka olen vasta 12 mutta olis kyl kiva

    • leevi

      Mä oon kymmenen mut mä haluisin kyl silti koska mä oon koko iän melkein näytellyt ja lauleskellu

    • kiinnostunut1

      Olisin kiinnostunut! Olen 14 vuotias tyttö. Missä te sitä kuvaisitte :)

      • kdiinnodtaa

        Mäki oon 13 vuotias tytttö ja olisin tosi kiinnostunut!


      • d3rp

        lol :D aloitusviesti on vuoden vanha


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1766
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1679
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      14
      1468
    4. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1164
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1153
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      5
      1151
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1106
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1101
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      6
      1089
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1074
    Aihe