Kaikilla muilla helsinkiläisasunnoissa näkyy, joiden asunnoissa olen käynyt ja asia tullut esille. Onko mitään keinoa saada fox näkymään? Miksei mulla näy fox-kanava? Asuinpaikka Helsinki, Käpylä.
Mulla ei näy fox tv
5
4294
Vastaukset
- 19+50
Kyllä Fox pitäisi näkyä,jos Ylen kanavat näkyvät,koska se tulee samassa
kanavanipussa. Ei siis muuta kuin uusi kanavahaku TV:ssä,niin pitäisi
näkyä. Jos TV:ssä on mahdollisuus "ensiasennukseen" tai muuten voi
poistaa kaikki kanavat ennen hakua,se yleensä kannattaa tehdä.Tämä
tosin riippuu TV:n (tai boksin) mallista,joten käyttöohjettakin voi tutkia. - Ei avuton
Sama juttu Helsinki. On kiinni boxista.
Minun toisessa näkyy, mutta ei toisessa.
Voisit kokeilla naapurin boxilla, jotta saisit varmuuden, että Foxi tulee asuntoon asti ja sitten vaihtaa boxin.
Kerro boxistasi. - Vanha boksi toimii y
Yleensä boksia ei tarvitse vaihtaa. Etsi boksin valikosta Asennus-tehdasasetusten palautus ja sitten uusi kanavanhaku. Monessa digiboksissa ja televisiossa tuo on ainoa keno, jolla uudet kanavat saa näkymään, jos kanava on vaihtanut kanavanippua, kuten Fox teki joku kuukausi sitten.
- Anonyymi
Kanava näkyy joskus kunnolla mutta... Mikä mättää. Satakunta
- Anonyymi
Juu, älkää vain suin surminkaan kertoko oletteko antenniverkossa vai kaapelissa ja jos kaapelissa niin minkä operaattorin. Pimittäkää kaikki mahdolliset tiedot kun kerran luulette että meillä vastaajilla on kristallipallo!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 205054
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r23092Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361300- 1001278
Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121210- 931084
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike17893viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168845En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61763- 35742