Kokemuksia itselle katsomisesta?

fhtuyiuough

Olen omistanut kortit puolisen vuotta. Säilytän yöpöydän laatikossa. Olen yrittänyt usein hypistellä niitä yms.. "tehdä niistä omiani" Aina välillä katson mitä kortit vastaavat erääseen kauan mieltä askarruttaneeseen asiaan (en pysty tätä toteuttamaan ihan heti) ja käsittämätöntä miten ne vastaavat joka kerta "oikein", kunnollisen sekoittamisen, muutaman kortin väärinpäin käännön jälkeen.
Jos kysyn jostain tietystä ihmisestä, häntä vastaava kortti tulee silloin esiin. Joskus teen hyvin yksinkertaisen pöydän, joskus monimutkaisemman, ja aina osuu vastaus niin kuin sen toivoisinkin menevän.. Eiväthän kortien merkitykset tosiaankaan ole "ympäripyöreitä"?!
Kertokaas nyt omia kokemuksianne omista katsonnoistanne? Mielipiteitä?

Laitoin tämän saman viestin jo aikaisemmin toiselle osastolle tuloksetta mutta jos joku vastaisi täällä..

4

270

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vesimiesnainen1

Joo itelleen voi katsoa, mut pitää muistaa et sielt tiettyihin kysymyksiin nousee nimenomasesti toiveita vastaavat kortit eikä siin auta pakan sekoittelut ;)

• leenutiinuliinu

Vesimiesnainen1, tarkennatko.. Mihin kysymyksiin nousee helposti toiveita vastaavat kortit, jos yrittää katsoa itselle?

• 4 Smile
        leenutiinuliinu kirjoitti:

Vesimiesnainen1, tarkennatko.. Mihin kysymyksiin nousee helposti toiveita vastaavat kortit, jos yrittää katsoa itselle?

Usein jos sun mieliala on maas, ni auttamatta tulee jotain inhottavia korttejakin.

Jos taas liitelet pilvissä, koko pakka tuntuu pursuavan silkkaa auvoista oloa ja sillon pitäis herätyskellojen soida. Jos näyttää aivan liian hyvälle, tai sit päinvastoin - ois hyvä esim. tehdä katselmus siitä toisesta, mielen päällä olevasta ihmisestä esim, ni vois tulla jo ihan erilaiset näkymät.

Kyllä mäkin ittelleni paikoin katton, mutta oon lakannu jo uskomasta siihen mitä noissa eteen tulee. Jotkut tietyt asiat pitää kyl paikkansa, mutta useimmiten en jaksa edes kauheesti paneutua noihin vaan plärään läpi ja huomaan, että mitään ei jääny mieleen ;)

• afghj

Mistä Tarot-korttien vastaukset tulevat? Kertooko enkelit vastaukset tai miten?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Nyt tajusin mitä haet takaa

En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä
      Ikävä
      43
      3643
    2. Kiitos kun sanoit ikävästi minulle, herkälle

Sait kesälomani pilattua😔
      Ikävä
      36
      2314
    3. Naiselle mieheltä

Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?
      Ikävä
      32
      1915
    4. Jalkapalloa

Ura ja Kokkola Cup?
      Kannus
      18
      1658
    5. Kaipaan niin....

Aaawww mikä kaipuun tunne iski ja lujaa🥺😭❤️
      Ikävä
      17
      1649
    6. Eiii...

Etkä! 😘
      Ikävä
      23
      1578
    7. Mikset vain

Unohtaisi?
      Ikävä
      24
      1427
    8. Ihmetteletkö, mihin sinussa ihastuin?

Pikkuhiljaa huomasin, että olet ainutlaatuinen luonne, plussana tietysti ulkoiset avut. Toista ei taida löytyä koko maai
      Ikävä
      84
      1378
    9. En ymmärrä miksi minä

Maailma on täynnä sinulle muita
      Ikävä
      20
      1349
    10. Mitä yhteistä on sulla ja kaivatulla?

Onko teillä samantyyppinen olemus tai luonne? Vai muistuttaako vartalonne toisiaan? Tai kasvot? Entä pukeutuminen? Onko
      Ikävä
      89
      1262
    Aihe