Kokemuksia itselle katsomisesta?

fhtuyiuough

Olen omistanut kortit puolisen vuotta. Säilytän yöpöydän laatikossa. Olen yrittänyt usein hypistellä niitä yms.. "tehdä niistä omiani" Aina välillä katson mitä kortit vastaavat erääseen kauan mieltä askarruttaneeseen asiaan (en pysty tätä toteuttamaan ihan heti) ja käsittämätöntä miten ne vastaavat joka kerta "oikein", kunnollisen sekoittamisen, muutaman kortin väärinpäin käännön jälkeen.
Jos kysyn jostain tietystä ihmisestä, häntä vastaava kortti tulee silloin esiin. Joskus teen hyvin yksinkertaisen pöydän, joskus monimutkaisemman, ja aina osuu vastaus niin kuin sen toivoisinkin menevän.. Eiväthän kortien merkitykset tosiaankaan ole "ympäripyöreitä"?!
Kertokaas nyt omia kokemuksianne omista katsonnoistanne? Mielipiteitä?

Laitoin tämän saman viestin jo aikaisemmin toiselle osastolle tuloksetta mutta jos joku vastaisi täällä..

4

233

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vesimiesnainen1

Joo itelleen voi katsoa, mut pitää muistaa et sielt tiettyihin kysymyksiin nousee nimenomasesti toiveita vastaavat kortit eikä siin auta pakan sekoittelut ;)

• leenutiinuliinu

Vesimiesnainen1, tarkennatko.. Mihin kysymyksiin nousee helposti toiveita vastaavat kortit, jos yrittää katsoa itselle?

• 4 Smile
        leenutiinuliinu kirjoitti:

Vesimiesnainen1, tarkennatko.. Mihin kysymyksiin nousee helposti toiveita vastaavat kortit, jos yrittää katsoa itselle?

Usein jos sun mieliala on maas, ni auttamatta tulee jotain inhottavia korttejakin.

Jos taas liitelet pilvissä, koko pakka tuntuu pursuavan silkkaa auvoista oloa ja sillon pitäis herätyskellojen soida. Jos näyttää aivan liian hyvälle, tai sit päinvastoin - ois hyvä esim. tehdä katselmus siitä toisesta, mielen päällä olevasta ihmisestä esim, ni vois tulla jo ihan erilaiset näkymät.

Kyllä mäkin ittelleni paikoin katton, mutta oon lakannu jo uskomasta siihen mitä noissa eteen tulee. Jotkut tietyt asiat pitää kyl paikkansa, mutta useimmiten en jaksa edes kauheesti paneutua noihin vaan plärään läpi ja huomaan, että mitään ei jääny mieleen ;)

• afghj

Mistä Tarot-korttien vastaukset tulevat? Kertooko enkelit vastaukset tai miten?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Olet taitava

monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo
      Ikävä
      74
      7244
    2. Sinällään hauska miten jostakin

jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per
      Ikävä
      58
      3133
    3. Mikä ihme sai sut käyttäytymään

Niin helvetin törkeästi mua kohtaan, jos kerta olet ihastunut?
      Ikävä
      34
      2360
    4. Osuuspankki Kuhmo!

Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto
      Kuhmo
      24
      1920
    5. Voi helvetti

Mihin olet mut ajanut.
      Ikävä
      20
      1898
    6. Tiedät etten tiedä

Mitä pitäisi tehdä.
      Ikävä
      13
      1867
    7. Rakkaalleni!

Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus
      Tunteet
      13
      1602
    8. hyvää yötä.

toivottavasti sulla oli kiva jouluaatto. 🤍
      Ikävä
      18
      1569
    9. Hyvää joulua!

Naiselle. Tänä vuonna tutustuttiin ❤️
      Ikävä
      10