Hei !
Pyöräilykuviani Pohjanmaalta ole hyvä;
Maakunnasta ja Unescon Suomen luonto maailmanperintökohteelta;
http://jarinhotelli.blogspot.com/2013/04/paivaretkia-2013.html
http://jarinhotelli.blogspot.com/2013/06/paivaretkia-kotiseudullani.html
Täällä lomamatkani 2500 km lisää, suurimmaksi osaksi Pohjanmaalla; http://jarinhotelli.blogspot.com/2013/07/pohjanmaan-kesalomamatka-2013.html
Hyvää seuraavaa kesää orotelles
Jari Laurila
Matkalla Pohjanmaalla;
5
193
Vastaukset
- Kiitosta
Pari kuvaa onnistuin saamaan näkyviin, mutta noin yleisesti kuvat vaativat ihan mielettömästi muistia - ei sit kuitenkaan tuu mieleen ruveta hommaamaan uutta tietsaa niiden katselemiseksi. Hienoja olivat ne mitkä näin: kiitosta vain.
Hei !
Jos on hidas liittymä Sinulla niin klikkaa sivu- ja lähde kahville ja kuvat on näkyvillä kun tulet kahvilta.
Kätevä systeemi. Joo sivut ovat melko painavia mutta minullakin vain hitain liittymä ja toimii. Olen nähnyt kyllä jossakin melko hidasta kun menimme sivuilleni.
yst. t. jari- Hienot sivut:.
jarinhotelli kirjoitti:
Hei !
Jos on hidas liittymä Sinulla niin klikkaa sivu- ja lähde kahville ja kuvat on näkyvillä kun tulet kahvilta.
Kätevä systeemi. Joo sivut ovat melko painavia mutta minullakin vain hitain liittymä ja toimii. Olen nähnyt kyllä jossakin melko hidasta kun menimme sivuilleni.
yst. t. jari.
Mutta onko se mitenkään mahdollista jaotella noita aiheita omille sivuilleen
Hitaampi vehje jumiintuu täysin
.
- josaldinho57292jl
OIS JOSKUS KIVA LÄHTEE JUNALLA TAMPEREELTA POHJANMAAN SUUNTAAN
Hei-
Kyllä pyöräily hieno asia on siihen innostuu.
Voin neuvoa varusteissa yms. jos kysymyksiä on Sinulla.
Minun piti viime syksynä kirjoittaa jotakin pyöräilystä mutta jäi tähän syksyyn.
Siis kotisivuilleni kokemusperäistä ohjeeksi myös varusteiden valinnoista.
Kotisivullani on sähköpostini jos haluat tiedustella varusteista jotakin kokemusperäistä neuvoa.
Yst. t. Jari
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12671Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1511228Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491125- 127998
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223964Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?206939Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä13865- 72845
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297845- 39822