Paras rotu?

AK2002

Olen koittanut Skyrimissä selvittää, mikä on paras rotu ominaisuuksiltaan, itse olen khajiittiini tyytyväinen sekä ulkonäöltään että kyvyiltään. Mitäs mieltä muut ovat?

11

195

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sfdsfd
    • ei.

ei.

• Pelaajatar

Khajit kanssa.
      Olenko vielä vain niin uuno (viikko sitten aloitin Skyrimin, vuosi sitten lopetin Oblivionin), että Skyrimissa on taidettu vähentää rotujen omia taitoja? Kun Oblivionissahan Khajit näki pimeässä, mutta Skyrimissa ei.

• AK2002

Kyllä khajiitilla vissiinkin näkee nytkin mut on ehkä siel magic inventoryssa. Ja mäkin sain Skyrimin kesällä, nopeesti oppii oikeestaan kaiken.

• Ireth

Khajit (varas ja sniikkailija) on paras :D Voi pölliä keisareilta kruunut ja välttää taistelut hiipimällä.. Oblivionissa valitsin Khajitin sen takia että kaikki muut rodut oli niin helvetin rumia ja sitten rakastuin ♥

• AK2002

Ireth moniko lvl oot?

• AK2002
        AK2002 kirjoitti:

Ireth moniko lvl oot?

Ja khajiittisi nimi on...?

• Näin täällä

Dark elf käytössä. Hain "tulenkestävää hybridiä", joka osaisi taikoa ja käyttää aseitakin. Ihan tyytyväinen olen ollut. En oikein löytänyt sellaista rotua, jossa olisi ollut kaikki kaipaamani ominaisuudet.

Suurilla leveleillä (oma nyt lvl 56) ei rodulla tunnu juuri olevan väliä. Ainakaan meikäläisen pelityylillä. Nordilla olen nähnyt pelattavan paljon ja khajiittia voisi kanssa kuvitella joskus kokeilevansa.

• Curse never dying

no se riippuu siitä minkälaisen tyypin teet High elf on ehdottomasti paras mage mut breton ja Dark elf on myös hyvii magei parhaat warriorit on nord, redguard ja orc ja parhaat thieffit/assasinit on khajiit, argonian ja Wood elf

• Nord on paras :3

Mielestäni nordi on paras koska muistuttaa suomalaista ja aversion to frost 50%,

• hmmm

Perus argonianilla mennään, vaikkei se kaunis olekaan ja hyötyjä vain että veden alla pystyy oleskelemaan

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuolemanrangaistus

Mielestäni kuolemanrangaistus on väärin kaikissa tilanteissa. Vaikka joku olisi murhannut 10 ihmistä, hänen surmaaminen
      Laki ja rikos
      73
      5579
    2. Muistakaa persut, että TE petitte, ei kokoomus

Miksikö kukaan ei arvostele kokoomusta? No sen vuoksi, että kokoomus noudattaa vaalilupauksiaan. Sen sijaan TE persut,
      Maailman menoa
      274
      4890
    3. Riikka Purra ei estä tehomaksun käyttöönottoa

Sähkön hinnoittelua koskevan määräyksen on määrä astua voimaan vuoden 2029 alusta, Energiavirastosta kerrotaan. Määräyk
      Maailman menoa
      45
      3214
    4. Outo ilmiö - vasemmistolaiset eivät kirjoita mitään kokoomuksesta

joka sentään johtaa hallitusta, ja jonka talouspolitiikkaa noudatetaan. Nämä muutamat vasemmistolaiset jotka täällä aina
      Maailman menoa
      105
      2653
    5. Lopetan ikävöinnin

Ei meistä enää koskaan tule mitään. Olen ikävöinyt ja kaivannut enkä saa mitään vastakaikua ja lämpöä. Parempi erillään
      Ikävä
      5
      2282
    6. Jos kaikki lopulta kuolevat, onko edes pahimmillakaan rikoksilla mitään väliä?

Kaikki kuolevat lopulta. Siksi ihmisten tekemillä rikoksillakaan ei lopulta ole mitään merkitystä. Joidenkin mielestä t
      Filosofia
      2
      1566
    7. Väestöstä vain vassarit vaihtuvat nopeammin kuin persut

Kevääseen 2023 verrattuna vassareita 50 prosenttia enemmän, ja persuja 25 prosenttia vähemmän.
      Maailman menoa
      15
      1555
    8. Vihervassarit

Vihervassarit sitä, vihervassarit tätä. Minulla on paha mt-ongelma. Se tuli lobotomian jälkioireina. Vihervassarit tät
      Maailman menoa
      29
      1408
    9. Sinä olet minun forEver

Sinä olet minun sielussain, sydämessäin, huulillain, sinä olet ain, Sinä olet vieressäin, kainalossain, sylissäin, ain,
      Ikävä
      21
      1220
    10. Mies joka vetäytyy osoittaa teoillaan

Ettei halua olla tekemisissä. Mies joka ei vastaa viesteihin, ei halua sua. Mies joka jättää sut epätietoisuuteen, ei
      Ikävä
      127
      855
    Aihe