Paras rotu?

AK2002

Olen koittanut Skyrimissä selvittää, mikä on paras rotu ominaisuuksiltaan, itse olen khajiittiini tyytyväinen sekä ulkonäöltään että kyvyiltään. Mitäs mieltä muut ovat?

11

112

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sfdsfd
    • ei.

      ei.

    • Pelaajatar

      Khajit kanssa.
      Olenko vielä vain niin uuno (viikko sitten aloitin Skyrimin, vuosi sitten lopetin Oblivionin), että Skyrimissa on taidettu vähentää rotujen omia taitoja? Kun Oblivionissahan Khajit näki pimeässä, mutta Skyrimissa ei.

      • AK2002

        Kyllä khajiitilla vissiinkin näkee nytkin mut on ehkä siel magic inventoryssa. Ja mäkin sain Skyrimin kesällä, nopeesti oppii oikeestaan kaiken.


    • Ireth

      Khajit (varas ja sniikkailija) on paras :D Voi pölliä keisareilta kruunut ja välttää taistelut hiipimällä.. Oblivionissa valitsin Khajitin sen takia että kaikki muut rodut oli niin helvetin rumia ja sitten rakastuin ♥

      • AK2002

        Ireth moniko lvl oot?


      • AK2002
        AK2002 kirjoitti:

        Ireth moniko lvl oot?

        Ja khajiittisi nimi on...?


    • Näin täällä

      Dark elf käytössä. Hain "tulenkestävää hybridiä", joka osaisi taikoa ja käyttää aseitakin. Ihan tyytyväinen olen ollut. En oikein löytänyt sellaista rotua, jossa olisi ollut kaikki kaipaamani ominaisuudet.

      Suurilla leveleillä (oma nyt lvl 56) ei rodulla tunnu juuri olevan väliä. Ainakaan meikäläisen pelityylillä. Nordilla olen nähnyt pelattavan paljon ja khajiittia voisi kanssa kuvitella joskus kokeilevansa.

      • Curse never dying

        no se riippuu siitä minkälaisen tyypin teet High elf on ehdottomasti paras mage mut breton ja Dark elf on myös hyvii magei parhaat warriorit on nord, redguard ja orc ja parhaat thieffit/assasinit on khajiit, argonian ja Wood elf


    • Nord on paras :3

      Mielestäni nordi on paras koska muistuttaa suomalaista ja aversion to frost 50%,

    • hmmm

      Perus argonianilla mennään, vaikkei se kaunis olekaan ja hyötyjä vain että veden alla pystyy oleskelemaan

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5135
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3227
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1837
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1810
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1665
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1511
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1375
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1296
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1277
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1267
    Aihe