Tanssii tähtien kanssa

liisa.sal

Olen nyt niin juntturassaa YLE ykkösellä hyvien epookki-näytelmien takia, etten juurikaan ole TV-3:a avannut, mutta tänään tullee poikkeus siihenkin, sillä tanssit alkavat.

Aiotko seurata tanssiohjelmaa?
"19.30 Tanssii Tähtien Kanssa
Osa 1. Kaupungin sykkeestä tanssisaleille . Tanssi Tähtien Kanssa kahdeksas tuotantokausi alkaa. Ensimmäisessä jaksossa uudet tähtioppilaat tanssivat jo sydämensä kyllyydestä - Helsingin kaduilla! Treenit alkavat.
Tuotanto: Zodiak Finland. Elisa"

303

2648

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kiitos Liisa sal tiedosta on kiva heti katsoa ketä siinä tänävuonna on .
      On ollut toso kiva seurata . Mutta ei kaikki näy meille Ulkosuomalaisille . Ne parhaat jää vaan sinne teille . Mutta toivon jos saadaan tänävuonna katsoa .
      Täälä Ruotsissakin on samanlainen ohjelma onneksi sen ainakin näen

• Otin talteen ne tanssiat -- tulostin .
      Tykkään että nyt ei ollut kiinnostavia paria -- minun mielestäni -- niin enhän kovinpaljoa seuraa suonen julkkiksia .
      Kai nämä niitä paremmin onkin joista lehdetkin kirjoittaa '
      Hyvähän se on että ovat tummettuja .

• Liisa S.

Tänään tulee uusintana klo 18 tuo tanssiohjelman ensimmäinen osa.
      Mietin sitä katsellessani, kukahan voisi olla se voittaja, mutta en kyllä päässyt siitä käsitykseen.

Sunnuntaina kakkososa klo 19.10 Tanssii Tähtien Kanssa
      TV-ohjelmaoppaasta:
      "Osa 2. Kymmenen tähtioppilasta astuu tänään ensimmäistä kertaa yleisön eteen neljän viikon harjoittelun jälkeen. Sähäkän cha cha:n ja tyylikkään valssin askeleet on hiottu kuntoon. Tuomariston uutena jäsenenä Jenni Pääskysaari. Juontajina Vappu Pimiä ja Mikko Leppilampi. Tuotanto: Zodiak Finland. Suora lähetys. "

• Kiitos liisa s , menee kaikki hyvät ohjelmat ohi -- jaa niin eitaida YLE- areenastakaan nähdä -- koitan kuitenkin .
      Onkos Vappu Pimiä hän joka oli pois välillä kun sai vauvankin ja taisi mennä amerikkoihin -- en aina pysy ihan mukana -- mutta tykkäsin siittä ohjelmasta jossa hän myös oli
      Joku sellanen kun " Korkojen kanssa "

• ||||

Areenasta näkee vain Ylen ohjelmia.
        MTV3 - Katsomossa näkee kolmosen ohjelmia.
        Näkyneekö siellä?

• u,m ****
        |||| kirjoitti:

Areenasta näkee vain Ylen ohjelmia.
        MTV3 - Katsomossa näkee kolmosen ohjelmia.
        Näkyneekö siellä?

Kyllä kai näkyy mtv3 --- mutta on rekistäydyttävä Katsomoon -- ja siittä en tykkää olen rekannutkin mutta pyytää vielä instalet johonkin enkä halua sitäkään -

• u,m **** kirjoitti:

Kyllä kai näkyy mtv3 --- mutta on rekistäydyttävä Katsomoon -- ja siittä en tykkää olen rekannutkin mutta pyytää vielä instalet johonkin enkä halua sitäkään -

Nyt on minunkin koneelle ladattu sekinohjelna, että pystyn katsomaan Tanssii Tähtienkanssa .
        Vappu oli vaan kaunistunut -- ei ollut sellanen "räväkkä" mikä hänen luonteeseensa kyllä kuuluukin ja mistä erikoisesti tykkään . Leppilampi on niiin söpö.

• ||||
        ullamirjami kirjoitti:

Nyt on minunkin koneelle ladattu sekinohjelna, että pystyn katsomaan Tanssii Tähtienkanssa .
        Vappu oli vaan kaunistunut -- ei ollut sellanen "räväkkä" mikä hänen luonteeseensa kyllä kuuluukin ja mistä erikoisesti tykkään . Leppilampi on niiin söpö.

Kyllä täällä Suomemme maalla voi Katsomon ohjelmia katsoa rekisteröimättömänäkin.
        Mutta, haitanneeko se mitään, pääasia, että näkyy.

• Jostain syystä

en saa omalle koneelleni sitä pahuksen Silverlightia,
      vaikka olen yrittänyt. Sita ei kai Applen koneelle saa?

• kannattaa kokeilla

Jos se on jo koneellasi, itselläni on läppärissä tuo ja vain kirjoittamalla Katsomo pääsen ohjelmaan.

• ullamirjami****

Ei näu ulkomaille Tanssii tähtien kanssa - Voi harmi . -- ei ainakaan nut kun tuli livenä ---.yritin :=(

• Voittajaksi valitsi-

sin Kiian, jos hän olisi kilpailija, mutta hän on opettaja.

Naisista silloin paras on Manuela minun mielestäni.

Miehistä paras on Harri, Sami olisi, jos laihtuisi kymmeniä kiloja.

Mert on kaunis mies, oikea komistus. Osaa tanssiakin.

• kaisu-liisa

Taitaa Aurinkokuningas pudota ekana.
      Jännä, kuinka erinäköisiä tanssijattaret ovat harjoituksissa ja sitten itse kisassa.
      Meikillä saadaan aikaan ihmeitä.
      Vapun puvun väri oli vähän kuin haalistuneen alushameen.
      Hyviä ovat juontajat ammatissaan.

• Who is he?

Aurinkokuningas?

• ´´´´
        Who is he? kirjoitti:

Aurinkokuningas?

Juhani Tamminen. Aika jäykkää oli tanssinsa.

• Atolfia

Onpa mielenkiintoista seurata miten he edistyvät. En muista, kuka tämä lihavahko mies oli. Oli vain melko ketterä painoonsa nähden.

Se, mikä minua ihmetytti, oli tuo Rakel Lignell. Sellaista elämää on pidetty hänen laihtumisestaan. Hän on ollut oikein mallioppilas tuossa suhteessa ja kirjoittipa kirjankin. Mutta mitähän on tapahtunut. Mielestäni hän oli tuossa tansiessaan ihan yhtä lihava kuin ennen vanhaan. Vai näinkö minä aivan väärin?

• ** **

Ei nyt sentään ole tullut kaikki laihdutetut 50 kiloa takaisin, mutta osa varmasti.
        Katselin tuossa kuvia, kuinka kaponen oli kuurinsa päättyessä.
        Ikuisena laihduttajana oikein odotin, kuinka hoikka hän nyt on.
        Kokemuksesta, ja varmaan monen muunkin, tiedän, että laihdutus on taistelu, mutta saavutetun tavoitteen pitäminen on vähintäänin yhtä vaikeata.

Tukevahko nuori mies on Sami Hedberg, stand up-koomikko.

• medium2

Samaa ihmettelin minäkin, laihtumisesta kyllä juorusi käsivarsien velttous ja pahat allit, joista puvun hetaleilla peiteltiin. Tahtoo ne vanhat tottumukset olla tiukassa, ihan turhaan muutenkin hehkitettiin sitä laihduttamista. Minusta on sankarillisempaa pysytellä hoikkana. Siinä pitää herkuista kieltäytyä ja pitää juomapuolikin kurissa, alkoholi lihottaa monet. Aika tuhti tyttö se näyttelijä Sari Havaskin.

• Liisa S.
        ** ** kirjoitti:

Ei nyt sentään ole tullut kaikki laihdutetut 50 kiloa takaisin, mutta osa varmasti.
        Katselin tuossa kuvia, kuinka kaponen oli kuurinsa päättyessä.
        Ikuisena laihduttajana oikein odotin, kuinka hoikka hän nyt on.
        Kokemuksesta, ja varmaan monen muunkin, tiedän, että laihdutus on taistelu, mutta saavutetun tavoitteen pitäminen on vähintäänin yhtä vaikeata.

Tukevahko nuori mies on Sami Hedberg, stand up-koomikko.

Rakel Lignell joutuu pian kirjoittamaan uuden kirjan.
        Vaikka tulojahan se sekin tietää, "se on kaikki kotiin päin".
        He ova sitä sorttia, joilla kasvot eivät liho niin paljoa kuin keskiruho, niin Rakel Lignellillä kuin Sari Havaksellakin.
        Tanssin harjoittelu ei varmaan ole kivaa noin raskaana.

Kyllä Kiia tanssiessaan ihastutti, vaikka pari kiloa saisi lisää hänessä olla! Mutta lähinnä lihaksissa, ei pelkkänä rasvana tietenkään. Sokeri varastoituu rasvana kehoon ja juuri keskivartaloon ja rasva samoin.

• utelias ulpukka
        medium2 kirjoitti:

Samaa ihmettelin minäkin, laihtumisesta kyllä juorusi käsivarsien velttous ja pahat allit, joista puvun hetaleilla peiteltiin. Tahtoo ne vanhat tottumukset olla tiukassa, ihan turhaan muutenkin hehkitettiin sitä laihduttamista. Minusta on sankarillisempaa pysytellä hoikkana. Siinä pitää herkuista kieltäytyä ja pitää juomapuolikin kurissa, alkoholi lihottaa monet. Aika tuhti tyttö se näyttelijä Sari Havaskin.

Minä taas oletan, että niitä lehtikuvia oli aikoinaan manipuloitu (photoshopattu), että tulisi vetävämpi juttu. Toki painokin helposti nousee, sillä ei kukaan jaksa jollain pussiruoilla elää jatkuvasti.

Vaan minäpä sorruin katsomaan BB-taloa ja voi kamala Susanna Indrén, kuinka oli botoxilla naamansa pilannut. Suuvärkki ei kunnolla kiinni mennyt, vai halusiko korostaa törröhuuliaan?

Juorunhalukin tuli jo tyydytettyä, kun Susanna ja Claudia otti rajusti yhteen. Siinä tuli Hjalliksen pippelikin arvioitua. Andyn taulunsotkijatkin oli tosi törkeitä, siis Anu Sagim ja Claudia Eve. Andy sai lähteä, kun kävi käsiksi jompaankumpaan. Samoin kävi Marianne Kalliolle (joku tissimissi), kun antoi parit lämärit naamalle ex heila Teppo Säkkiselle (joku malli, mikä liekin)?

Tuskin viitsin jatkossa katsoa, sillä siinä oli niin karmeaa kielenkäyttöä, että en olisi uskonut aikuisilta ihmisiltä.

• upeita naisia
        Liisa S. kirjoitti:

Rakel Lignell joutuu pian kirjoittamaan uuden kirjan.
        Vaikka tulojahan se sekin tietää, "se on kaikki kotiin päin".
        He ova sitä sorttia, joilla kasvot eivät liho niin paljoa kuin keskiruho, niin Rakel Lignellillä kuin Sari Havaksellakin.
        Tanssin harjoittelu ei varmaan ole kivaa noin raskaana.

Kyllä Kiia tanssiessaan ihastutti, vaikka pari kiloa saisi lisää hänessä olla! Mutta lähinnä lihaksissa, ei pelkkänä rasvana tietenkään. Sokeri varastoituu rasvana kehoon ja juuri keskivartaloon ja rasva samoin.

niin Rakel kuin Sari. Mistä sinä heidän sokerin syönnistään tiedät, ja tosi rumasti puhut keskiruhosta. Kevysti he liitelivät, kauniita aikuisia naisia. Paljon paremman ja terveemmän näköisiä kuin se nälkäkurki lihaskimppu Baba Lybeck .

• kaisu-liisa
        utelias ulpukka kirjoitti:

Minä taas oletan, että niitä lehtikuvia oli aikoinaan manipuloitu (photoshopattu), että tulisi vetävämpi juttu. Toki painokin helposti nousee, sillä ei kukaan jaksa jollain pussiruoilla elää jatkuvasti.

Vaan minäpä sorruin katsomaan BB-taloa ja voi kamala Susanna Indrén, kuinka oli botoxilla naamansa pilannut. Suuvärkki ei kunnolla kiinni mennyt, vai halusiko korostaa törröhuuliaan?

Juorunhalukin tuli jo tyydytettyä, kun Susanna ja Claudia otti rajusti yhteen. Siinä tuli Hjalliksen pippelikin arvioitua. Andyn taulunsotkijatkin oli tosi törkeitä, siis Anu Sagim ja Claudia Eve. Andy sai lähteä, kun kävi käsiksi jompaankumpaan. Samoin kävi Marianne Kalliolle (joku tissimissi), kun antoi parit lämärit naamalle ex heila Teppo Säkkiselle (joku malli, mikä liekin)?

Tuskin viitsin jatkossa katsoa, sillä siinä oli niin karmeaa kielenkäyttöä, että en olisi uskonut aikuisilta ihmisiltä.

Itse katsoin pari jaksoa, osittain. Kun Andy lähti, lopahti kaikki mielenkiinto.
        Ohjelmaa en ole sen muinaisen alun jälkeen katsonut, vaikkei kai se mikään kunniamitalin arvoinen asia minulle olekaan.
        Katsojia lienee paljon, ei kai sitä muuten vuosi vuoden jälkeen tehtäisi. Ostavathan innokkaimmat oikeuden katsoa 24/7.

Tämän pitäisi olla julkimoista tehty. Itse en Reetun ja virolaisrouvan lisäksi enää tunne ainuttakaan.
        Muutenkaan tupakansavun ja mun vesityksen säestyksellä kiroilu ei kiinnosta.
        No, onhan telkkarissa ohjelmaa monella muullakin kanavalla, elämää on ilman TV:täkin.

On Susannan kasvot kokeneet melkoisen muutoksen sitten Salkkarien.

• Liisa S.
        upeita naisia kirjoitti:

niin Rakel kuin Sari. Mistä sinä heidän sokerin syönnistään tiedät, ja tosi rumasti puhut keskiruhosta. Kevysti he liitelivät, kauniita aikuisia naisia. Paljon paremman ja terveemmän näköisiä kuin se nälkäkurki lihaskimppu Baba Lybeck .

Rakel kyllä itse sano: "Kun saisi ruhonsa liikkeelle ja tottelemaan", joten siitä kaik se jäi.
        Sinä kun jaksat aina minun viestieni perään tuollaisen kommentin laittaa. kahvipirtissäkin. Siksi pysyttelen nyt sieltä poissa, kun muuten pidän sen ilmapiiristä. :)

• utelias ulpukka
        kaisu-liisa kirjoitti:

Itse katsoin pari jaksoa, osittain. Kun Andy lähti, lopahti kaikki mielenkiinto.
        Ohjelmaa en ole sen muinaisen alun jälkeen katsonut, vaikkei kai se mikään kunniamitalin arvoinen asia minulle olekaan.
        Katsojia lienee paljon, ei kai sitä muuten vuosi vuoden jälkeen tehtäisi. Ostavathan innokkaimmat oikeuden katsoa 24/7.

Tämän pitäisi olla julkimoista tehty. Itse en Reetun ja virolaisrouvan lisäksi enää tunne ainuttakaan.
        Muutenkaan tupakansavun ja mun vesityksen säestyksellä kiroilu ei kiinnosta.
        No, onhan telkkarissa ohjelmaa monella muullakin kanavalla, elämää on ilman TV:täkin.

On Susannan kasvot kokeneet melkoisen muutoksen sitten Salkkarien.

kaisu-liisa

Katselin tuolta aakkos hausta Tanssi Tähtien kanssa ja BB-talon. Arvaa, kummasta oli enemmän kirjoitettu? BB:stä oli filmiklippejäkin, jopa ajalta, mitä ei telkusta näkynyt, ..niin, tai en tiedä heitä, jotka ovat ostaneet sen 24/7???

Hassua, kun ketään ei muka kiinnosta, kukaan ei tunne ketään, mutta kommenteja satelee ja ilmeisesti katsojiakin on.

Tuolla joku oli kateellinen Allerin mainostuloista, kun me kirjoitellaan ilmaiseksi tänne, mutta itse ajattelin, jos saisi centinkään niistä tuloista, joita nuo soittajat tekevät järjestäjilleen, sillä ei se kaikki mene puhelinoperaattorille.

Aikapaljon on noita "soita ja äänestä" ohjelmia, entäs nuo...niin, mitä ne on, kun päivisin tulee???

Muuten, aika erilaiset ohjelmat on Tanssit ja BB-talo. Toisessa laitetaan taviksista niiiiin kauniita ja toisessa ne röntystelee peppu paljaana ja mitä hulluimmissa ryysyissä, ilman meikin hiventä ja tukka pörrössä.

No, ei minusta olisi ollut kumpaankaan ohjelmaan edes nuorena.

• Liisa S. puhui
        Liisa S. kirjoitti:

Rakel kyllä itse sano: "Kun saisi ruhonsa liikkeelle ja tottelemaan", joten siitä kaik se jäi.
        Sinä kun jaksat aina minun viestieni perään tuollaisen kommentin laittaa. kahvipirtissäkin. Siksi pysyttelen nyt sieltä poissa, kun muuten pidän sen ilmapiiristä. :)

sokerista Kiian yhteydessä. Kylläpä olet ilkeä viestittäjä klo 15.35,
        kun vääristelemässä perässään kuljet!!

• kaisu-liisa

kaisu-liisa

Katselin tuolta aakkos hausta Tanssi Tähtien kanssa ja BB-talon. Arvaa, kummasta oli enemmän kirjoitettu? BB:stä oli filmiklippejäkin, jopa ajalta, mitä ei telkusta näkynyt, ..niin, tai en tiedä heitä, jotka ovat ostaneet sen 24/7???

Hassua, kun ketään ei muka kiinnosta, kukaan ei tunne ketään, mutta kommenteja satelee ja ilmeisesti katsojiakin on.

Tuolla joku oli kateellinen Allerin mainostuloista, kun me kirjoitellaan ilmaiseksi tänne, mutta itse ajattelin, jos saisi centinkään niistä tuloista, joita nuo soittajat tekevät järjestäjilleen, sillä ei se kaikki mene puhelinoperaattorille.

Aikapaljon on noita "soita ja äänestä" ohjelmia, entäs nuo...niin, mitä ne on, kun päivisin tulee???

Muuten, aika erilaiset ohjelmat on Tanssit ja BB-talo. Toisessa laitetaan taviksista niiiiin kauniita ja toisessa ne röntystelee peppu paljaana ja mitä hulluimmissa ryysyissä, ilman meikin hiventä ja tukka pörrössä.

No, ei minusta olisi ollut kumpaankaan ohjelmaan edes nuorena.

Ei sinne meikääkään olisi otettu, kun en osannut kumota kuppia, saati polttaa tupakkaa. Olisin ollut siis ikävä ihminen. :))
        Ohjelmasta huomaa, kuinka aika on muuttunut. Entiset paheet ovat nykyisin normaaleja käytäntöjä. Ennen hävettiin humalaa, nyt nuoret kulkevat kaupungilla kilisevät kassit tai reput mukanaan.
        Olen siis pudonnut kelkasta, vaan haitanneeko mitään, ei minua ainakaan.

Olen lueskellut aina noita aakkosellisia, nyt jopa BB:tä, Andyn takia. Siellä taitaa mellastaa enimmäkseen nuorisoseura, niin rumaakin kirjoittelu on. En minä kehtaa kaikkea mieleen juolahtavaa kirjallisesti ilmaista.

Miksi näitä ohjelmia tehdään? Kaipa ovat kannattavia tekijöilleen, antavat julkisuutta osallistujilleen, kelle minkäkinlaista, antavat keskustelupalstoille aihetta, edistävät mainostajien rahastamista.

Jos minä en katso, moni katsoo. Niinhän maku vaihtelee kaikessa muussakin.
        Ei varmasti kannata tehdä tilastoja katsojien henkisistä ominaisuuksista, kuin jotkut tuntuvat tekevän. Telkkarihan on ajankulua, jollakin kuluu moista ohjelmaa katsellen.

Tuota "soita ja äänestä", en ymmärrä, kuinka siihen langetaan. Kuinkahan suuret laskut varsinkin soittavat nuoret saavat. Sota ei yhtä miestä/naista kaipaa, on minun mottoni.
        Kuinkahan suureksi osaksi on käsikirjoitettua?

• utelias ulpukka
        kaisu-liisa kirjoitti:

Ei sinne meikääkään olisi otettu, kun en osannut kumota kuppia, saati polttaa tupakkaa. Olisin ollut siis ikävä ihminen. :))
        Ohjelmasta huomaa, kuinka aika on muuttunut. Entiset paheet ovat nykyisin normaaleja käytäntöjä. Ennen hävettiin humalaa, nyt nuoret kulkevat kaupungilla kilisevät kassit tai reput mukanaan.
        Olen siis pudonnut kelkasta, vaan haitanneeko mitään, ei minua ainakaan.

Olen lueskellut aina noita aakkosellisia, nyt jopa BB:tä, Andyn takia. Siellä taitaa mellastaa enimmäkseen nuorisoseura, niin rumaakin kirjoittelu on. En minä kehtaa kaikkea mieleen juolahtavaa kirjallisesti ilmaista.

Miksi näitä ohjelmia tehdään? Kaipa ovat kannattavia tekijöilleen, antavat julkisuutta osallistujilleen, kelle minkäkinlaista, antavat keskustelupalstoille aihetta, edistävät mainostajien rahastamista.

Jos minä en katso, moni katsoo. Niinhän maku vaihtelee kaikessa muussakin.
        Ei varmasti kannata tehdä tilastoja katsojien henkisistä ominaisuuksista, kuin jotkut tuntuvat tekevän. Telkkarihan on ajankulua, jollakin kuluu moista ohjelmaa katsellen.

Tuota "soita ja äänestä", en ymmärrä, kuinka siihen langetaan. Kuinkahan suuret laskut varsinkin soittavat nuoret saavat. Sota ei yhtä miestä/naista kaipaa, on minun mottoni.
        Kuinkahan suureksi osaksi on käsikirjoitettua?

Huomenta kaisu-liisa

Kirjoitit minun sanoin tuosta ohjelmasta, mutta nyt saadaankin uusi juoppo taloon. Matti Nykänen! Siitä matkaoppaasta en ollut kuullutkaan, sillä en katsonut kuin pakosta lapseni luona, joka oli siihen ohjelmaan tykästynyt.

Eilen ei tullut muutakaan katsottavaa, niin katselin sitten noiden toilailuja. Puheesta on vaikea saada selvää, mutta onneksi on osalla myös tekstitystä.

Olisin minäkin ollut aikamoinen kiukuttelija nuorena tuolla, sillä kuppi ei kaatunut ja tupakka oli kauhistus. No, nyt olen opetellut molempia, mutta välikö hällä, kun yksin asun, niin teen mitä tykkään ja katson mitä katson.

Tosin kiroilemaan en ole oppinut ja v-sanat ovat kauhistus.
        miranda 43

• kaisu-liisa

Huomenta kaisu-liisa

Kirjoitit minun sanoin tuosta ohjelmasta, mutta nyt saadaankin uusi juoppo taloon. Matti Nykänen! Siitä matkaoppaasta en ollut kuullutkaan, sillä en katsonut kuin pakosta lapseni luona, joka oli siihen ohjelmaan tykästynyt.

Eilen ei tullut muutakaan katsottavaa, niin katselin sitten noiden toilailuja. Puheesta on vaikea saada selvää, mutta onneksi on osalla myös tekstitystä.

Olisin minäkin ollut aikamoinen kiukuttelija nuorena tuolla, sillä kuppi ei kaatunut ja tupakka oli kauhistus. No, nyt olen opetellut molempia, mutta välikö hällä, kun yksin asun, niin teen mitä tykkään ja katson mitä katson.

Tosin kiroilemaan en ole oppinut ja v-sanat ovat kauhistus.
        miranda 43

Masa Hiiri oli muistaakseni eräs jaappanilainen mäkihyppääjä.
        Ei mahda Matti viitsiä tulla noin ahdettuun ihmistunkeloon?
        Miuta ei enää katsotuta ketkään oudot matkaoppaat, sun muut minulle tuntemattomat kuuluisuudet.

Ihan kuin joku veisteli kirjoituksessaan. Ihme, että suomalainen maanilveilijä vanhoilla päivillään etsii naiskaveria seurakseen, TV-ohjelmassa.
        Jos ei koko entisessä elämässään ole kehdannut naista etsiä, niin sitten mennäänkin telkkariin hakemaan elämän sulostuttajaa.

Onnea matkaan!!

Toivottavasti ketjun avaaja sanelee, jos nenuun ottaa, että eriskummallisistakin ohjelmista keskustellaan.

• utelias ulpukka
        kaisu-liisa kirjoitti:

Masa Hiiri oli muistaakseni eräs jaappanilainen mäkihyppääjä.
        Ei mahda Matti viitsiä tulla noin ahdettuun ihmistunkeloon?
        Miuta ei enää katsotuta ketkään oudot matkaoppaat, sun muut minulle tuntemattomat kuuluisuudet.

Ihan kuin joku veisteli kirjoituksessaan. Ihme, että suomalainen maanilveilijä vanhoilla päivillään etsii naiskaveria seurakseen, TV-ohjelmassa.
        Jos ei koko entisessä elämässään ole kehdannut naista etsiä, niin sitten mennäänkin telkkariin hakemaan elämän sulostuttajaa.

Onnea matkaan!!

Toivottavasti ketjun avaaja sanelee, jos nenuun ottaa, että eriskummallisistakin ohjelmista keskustellaan.

kaisu-liisa

Vai ei muka Matti tule? Kyllä vain eilen ihan lopuksi huiskutteli jo siellä talossa! On siellä ainakin juotavaa Matille ja seuraavaksi tuleekin sitten kunnon tappelu.

Ja entäs todellakin nuo Maa-Jussit. Onneksi sitä ohjelmaa en ole katsellut, vaikka pakosta on ehkä joku 3 min., sillä vaihdan heti kanavaa, kun mainokset alkaa tai pistän ainakin äänen pois. Voi, että että ne osaa minua ärsyttää.

Vaan eilen sorruin hetkeksi päivällä katsomaan, kun mainostettiin jotain höyrypesuria. Kaikki lähti puhtaaksi ja valkoiset pesuliinatkin oli aina vain valkoisia. Naureskelin itsekseni, että jos tuollaisen ostaisi, niin ei tarvitse pyykkejäkään pestä. Hienosti lähti kaikki tahrat ja likaiset lattiat puhtaiksi!!!

Nyt täytyy lähteä lastenvahdiksi..miranda 43

• kaisu-liisa

kaisu-liisa

Vai ei muka Matti tule? Kyllä vain eilen ihan lopuksi huiskutteli jo siellä talossa! On siellä ainakin juotavaa Matille ja seuraavaksi tuleekin sitten kunnon tappelu.

Ja entäs todellakin nuo Maa-Jussit. Onneksi sitä ohjelmaa en ole katsellut, vaikka pakosta on ehkä joku 3 min., sillä vaihdan heti kanavaa, kun mainokset alkaa tai pistän ainakin äänen pois. Voi, että että ne osaa minua ärsyttää.

Vaan eilen sorruin hetkeksi päivällä katsomaan, kun mainostettiin jotain höyrypesuria. Kaikki lähti puhtaaksi ja valkoiset pesuliinatkin oli aina vain valkoisia. Naureskelin itsekseni, että jos tuollaisen ostaisi, niin ei tarvitse pyykkejäkään pestä. Hienosti lähti kaikki tahrat ja likaiset lattiat puhtaiksi!!!

Nyt täytyy lähteä lastenvahdiksi..miranda 43

Vähän hävettää kirjoittaa, jos aloittaja ei tykkää. Josko kertoisi, jos saisimme puhua telkkariohjelmista yleensäkin?

BB:stä poistettiin nuori nainen, joka mätkäisi toista kisaajaa. Olikohan hän neiti, joka sai silikonit 18-vuotislahjanaan? Käsitin, että äitinsä, 8-lapsisen perheen äiti on mukana.
        Maa-Jussien ytimeen en ole päässyt, ei kiinnosta yhtään.

Taitaa muitakin kuin minua vähemmän kiinnostaa siivous, niin pakollista kuin se onkin. Miksi muuten vuosi toisensa perään ilmestyisi markkinoille vimpain toisensa perään? Ihme vehkeitä ovatkin mainosten perusteella. (en usko, yksikään ei toimi itsestään, paitsi automaatti-imuri ja ruohonleikkuukone). Kuinkahan ikkunapesuri olisi hyvä, käytettävyys, lopputulos?
        Huvittavia mainokset, kuin yht'äkkiä olisi alettu siivoamaan, kymmenen likaisen vuoden perästä.

Hyvä, että läheisilläsi on luotettu amma.

• Liisa S.
        kaisu-liisa kirjoitti:

Vähän hävettää kirjoittaa, jos aloittaja ei tykkää. Josko kertoisi, jos saisimme puhua telkkariohjelmista yleensäkin?

BB:stä poistettiin nuori nainen, joka mätkäisi toista kisaajaa. Olikohan hän neiti, joka sai silikonit 18-vuotislahjanaan? Käsitin, että äitinsä, 8-lapsisen perheen äiti on mukana.
        Maa-Jussien ytimeen en ole päässyt, ei kiinnosta yhtään.

Taitaa muitakin kuin minua vähemmän kiinnostaa siivous, niin pakollista kuin se onkin. Miksi muuten vuosi toisensa perään ilmestyisi markkinoille vimpain toisensa perään? Ihme vehkeitä ovatkin mainosten perusteella. (en usko, yksikään ei toimi itsestään, paitsi automaatti-imuri ja ruohonleikkuukone). Kuinkahan ikkunapesuri olisi hyvä, käytettävyys, lopputulos?
        Huvittavia mainokset, kuin yht'äkkiä olisi alettu siivoamaan, kymmenen likaisen vuoden perästä.

Hyvä, että läheisilläsi on luotettu amma.

Kirjoittelehan vain, tykkään kyllä, rönsyilyhän on sallittua.

Ihastuin sanaasi amma lapsenhoitajan merkityksessä, tuttu sana minullekin. Juuri hiljattain muistin sanan präiskähtää, sekin tuntui niin onomatopoeettisesti mainiolta, esim. jos lapsi hyppää tasajalkaa lammikkoon, niin veri präiskähtää.
        Minusta se on parempi kuin yleiskielem pärskähtää. :)

• Kivoja sanoja,
        Liisa S. kirjoitti:

Kirjoittelehan vain, tykkään kyllä, rönsyilyhän on sallittua.

Ihastuin sanaasi amma lapsenhoitajan merkityksessä, tuttu sana minullekin. Juuri hiljattain muistin sanan präiskähtää, sekin tuntui niin onomatopoeettisesti mainiolta, esim. jos lapsi hyppää tasajalkaa lammikkoon, niin veri präiskähtää.
        Minusta se on parempi kuin yleiskielem pärskähtää. :)

joskus kuulee tai saa lukea jonkun tuollaisen sanan,
        jonka itse on jo kauan sitten unohtaanut, ja se antaa lämpöisen tunteen!

• XXX

Muistan aikaisemmista jaksoista että monet kilpailijoista laihtuivat silminnähden kun loppupuolelle asti mukana pysyivät. Kyllähän ne treenit kaloreita kuluttavat. Tsemppiä vaan Raakelillekin.

• Kyllä oli kiva lukea ,kun itse en saanut ruutua auki Ulkomaille ei näytetä . Parhaat ohjelmat on kaikki pannassa . Harmi.
      Mutta teidän selostus pelasti tilanteen .

• 10+2

Ullamirjami, jos joku laittaa haluamasi linkin tänne palstalle niin silloin saat sen auki ja pääset katsomaan. Suoraan ei pääse, mutta kiertoteitse kyllä.

• Katleija
      • ..........

Näkyykö Ruotsissa, siitähän on kysymys. Toivottavasti näkyy, vaikka epäilen.

• u.m****
        .......... kirjoitti:

Näkyykö Ruotsissa, siitähän on kysymys. Toivottavasti näkyy, vaikka epäilen.

Ei aukee -- mutta se laivan nosto kullä näkyy sieltä

• Atolfia

En jakasa olla ihmettelemättä ihmisiä, jotka tuota BB.juttua katsovat tunnista toiseen. Vilkaisin hetken, mutta on niin typerää jutustelua ja toistensa panettelua. Siihen taitaa perustua koko juttu. Pitää kaivaa toisten ikävät puolet ja esitellä ne sitten katsojille. Höhlää. Entäs tuo kielenkäyttö. Andyllä oli melkein joka kolmas sana V-alkuinen. Aikuiset ihmiset. Ällöttää.

Katsoin hetken ohjelmaa näistä syrjäytyneistä, etsityistä nuorista. Kyllä hekin jaksavat viljellä tuota V-alkuista sanaa tuhka tiheään. Ei ole kumma, jos lapset saavat tuon sanavarastoonsa jo ensimmäisten sanojen myötä.
      Mihin on kadonnut sivistynyt keskustelu meidän Suomen maasta.

Ei tässä nyt sen enempää.
      Hyvää Yötä!

• Liisa S.

Hyvää huomenta!
        Olen joskus vilkaissut ohjelmaa ja nopeasti suljin koko TV:n,
        niin vastenmieliseltä tuntui. Aivan uskomatonta.
        Vaikea on kuvitella, että joku istuu, katselee ja kuuntelee tuollaista.

Otsikkoon palatakseni, tanssiohjelma on aivan muuta, siinähän on ihmisen jotain kuntoa pystyttävä itseltäänkin vaatimaan. :)

• Ramoona*

Tähtitanssien ensimmäinen kierros oli taas näyttö siitä, miten tanssi on kokonaisvaltainen, koko kroppaa ja mieltä ravisuttava, kun sen ottaa tosissaan. Vaikka on musikaalinen, on esiintymiskokemusta , huippu-urheilijan tausta, tällainen suoritus on hyvin vaativa, ja siinä panee itsensä täysin likoon kaiken kansan silmissä. Mutta sen takia onnistumisen kokemukset ovat hyvin palkitsevia ja epäonnistumiset varmasti kasvattavia. Näitten parien välille voi syntyä tunnelatausta, kuten näki Rakel Lignellistä ja Jani Rasimuksesta heidän liikuttuessaan.

Voittajaehdokkaani on Manuela Bosco , ja hänen opettajansa Matti Puro onkin luotsannut useamman voiton nuoren kaunottaren parina. Suurimman sympatian sai kuitenkin huippukokki Harri Syrjänen, josta näkyi aivan uusi herkkä ja nöyrä puoli, hyvät tanssihartiatkin. Hyvä muidenkin kuin tanssijoiden tiedostaa oma ryhtinsä , ei se ole turhaa nipotusta ja pelkkää estetiikkaa, vaan ihmisen hyvinvoinnin kannalta tärkeä asia. Aina on miestanssijoissa pelle- ja kankityyppi, saavat ihmeen pitkälle tsemppipisteitä yleisöltä. Mutta toisaalta hyvä niin, tanssi kuuluu kaikille, ei vain hoikille, hyväkuntoisille ja hyvännäköisille. Hienoa sekin, että jokainen voi kehittyä , mutta ei se ilmaiseksi tule.

• seniorikatsoja

Naiskatsojana liikutuin minäkin Jani kyyneleistä. Opettajilla on kovat paineet opettaa parhaansa. Miehen kyyneleet liikuttavat aina. Ja näytti että Harrikin liikuttui vaikka yritti pitää naaman peruslukemilla. Yllätti taidollaan varsinkin kun ei ole tanssia harrastanut.

Tami on tämän vuoden kanki kaikkonen, mutta hänellä on kannattajansa. Veikkaan että rastapoika putoaa, mutta eihän tuota tiedä vielä. Katsojista kiinni ja mitkä ovat kenenkin mieltymykset. Sami yllätti tasan 100%. Tukevallakin voi olla rytmi veressä ja jalkatyö ja lantionliike vikkelää.

En osallistu koskaan kännykkä-äänestyksiin, periaatteesta, joten kilpa menee omalla painollaan ilman omaa vaikutusta, mutta silti on mukavaa seurata.

• Oiko ollut niin

kovilla opettaessaan?
      Sami Hedberg sanoi: "Minulla on sisäinen tuskanhiki."
      Hänellä myös voi ottaa koville harjoittelu sen kuormansa alla.

• K.L.

Jostain syystä en saa omalle koneelleni sitä pahuksen Silverlightia, vaikka olen yrittänyt. Sitä ei kai Applen koneelle saa?
      Kun lataan sen, kohta tulee ilmoitus, Silverlight on vanhentunut.
      Tahtoisin jälkeenpäin katsella uudelleen tanssikisan,
      Se on yksi eniten minua kiinnostavista ohjelmista, vaikka
      onhan siinäkin joukossa vähemmän miellyttävääkin.

Tänään tulee toinenkin ohjelma, jonka aion katsoa, TV 1 klo 17 muistaakseni tulee INHIMILLINEN tekijä.

• klo 17.10

Nyt alkaa Inhimillinen tekijä.

• ......

Miksihän Vapulla on taas tuollainen nuuntuneen värinen puku.

• Minusta hieno

väri. - Näin meillä on makuasiat, niistä ei voi kiistellä. :)

• .....
        Minusta hieno kirjoitti:

väri. - Näin meillä on makuasiat, niistä ei voi kiistellä. :)

Jotenkin vain on valjun näköinen. Viime viikolla oli samanvärinen tanttu.
        Vaikka taustatyöntekijöitähän juontajat ovatkin.
        Ei makuasioista voi kiistellä, totta!

• hillitty lady

Vappu ei saa lyödä varsinaisia tähtitanssijoita asullaan. Eikö se ole selvää? Parempi hillityn tyylikäs puku, kuin huomiota herättävä värikäs ja muuten samaa kalibeeria kuin naistanssijoilla? Tähtitanssijat ovat pääosassa, ei juontaja.

• Liisa S.

Niin monia hyviä ja innostavia, että vaikea sanoa kuka eniten ihastutti!
      Mariska oli loistava, Quick stepissä vain toivoisin kuvaajien ymmärtävän koko kuvan näkymisen tärkeyden, siis varsinkin quick stepissä, mutta muissakin tansseissa.
      Harrin, joka myös kuntoaan ylläpitää golf-kentälläkin, olen nähnyt hänet siellä, kunto Jutan kera ylsi taas huiman ihanaan koulupoika & -tyttö-tanssiin, ai että, innostuin aivan itsekin tanssimaani!
      Kiia on häikäisevin, mutta opettajana hän ei voi osallistua kilpaan.
      Vapun tanttu! Ihana tuttu sana! :)

• Varsinkin lopun

koosteen aikana oli juuri jalat peitossa, kun siinä oli se numerolappu päällä.
        No se ei kuvaajien vika ole,
        mutta juuri myöskin jalkojen olisi oltava näkyvissä,
        kokonaiskuvan saamisesksi, ei riitä vain yläosa.

• olipa kävely

Tiedän että ei pidä ottaa kilpailua liian vakavasti, mutta silti ärsyttää kun huonointa tanssijaa ei äänestetä pois, vaan Noora joka ei varmasti ollut huonoin.

On kumminkin olevinaan kilpailu, mutta äänestäjät eivät siitä piittaa, antoivat sympatia ääniä kävelijälle.

• Liisa S.

Huh, mikä hirveä sarja tuo "Silta" on, taidan jättää sen seuraavat jaksot katsomatta, se on niin kylmä ja ontto. Outo.

Niin, ihan samaa mieltä olen koko tanssikisasta, kaikenikäiset kilpailemassa samalla viivalla. - Eihän siinä ole järkeä.

Golfissakin on tasoitusluvut eri kuntoisille pelaajille.
        Tanssissa pitäisi olla aivan samoin.

Painokin on jokaisen oma asia muuten, tavallisessa elämässä, mutta tanssikilpailussa se kuitenkin vaikuttaa, vaikkei muuten mitään vaikuttaisikaan.

Se onkin soittamisineen kai vain yksi rahankeruutapa Mainos-TV:llä. Vähän tulee kolmosta katsottua muutenkin.
        Hyvää yötä!

• ** **
        Liisa S. kirjoitti:

Huh, mikä hirveä sarja tuo "Silta" on, taidan jättää sen seuraavat jaksot katsomatta, se on niin kylmä ja ontto. Outo.

Niin, ihan samaa mieltä olen koko tanssikisasta, kaikenikäiset kilpailemassa samalla viivalla. - Eihän siinä ole järkeä.

Painokin on jokaisen oma asia muuten, tavallisessa elämässä, mutta tanssikilpailussa se kuitenkin vaikuttaa, vaikkei muuten mitään vaikuttaisikaan.

Se onkin soittamisineen kai vain yksi rahankeruutapa Mainos-TV:llä. Vähän tulee kolmosta katsottua muutenkin.
        Hyvää yötä!

Silta-sarja on saanurt maailmalla jymymenestyksen. Myyty jo 131 maahan. Itsellä unohtui katsoa nyt tämän sarjan eka osa.
        En kyllä suoraan sanoen itse pitänyt edellisestä sarjasta.

• Se juuri huolestut-
        ** ** kirjoitti:

Silta-sarja on saanurt maailmalla jymymenestyksen. Myyty jo 131 maahan. Itsellä unohtui katsoa nyt tämän sarjan eka osa.

taakin, kun aivan käsittämätöntä raakuutta ja rikollisuutta opetetaan tuollaisen elokuvan levittämisellä yli maan piirin.

• ** ** kirjoitti:

Huomenia!
        Olen lueskellut summanmutikassa valitsemiani sanomalehtitekstejä. Maailma ilmaisesti makaa kutakuinkin samaan tapaan kuin eilen ja toissapäivänä ja sitäkin ennen.
        Eilenehtoolla seurasin toisella silmällä teeveetanssiaisia. Niistä tunnistin varmuudella vain tuomarit. Tanssijoista tuttuja nimiä olivat Manuela Bosco, jääkiekkomonitoimimies Tamminen ja se näyttelijän rouva, joka kirjuroi laihdutusurakastaan. Nimi on
        muistaakseni Raakel Lignell.
        Mielestäni ei tämänvuotinen gaala ole parin edellisen veroinen. Joskus olen tuijotellut silmät pyöreinä loistavia kilpailijoita, ja muistelen niissä kisoissa pilkahtaneen jopa huumoriakin.

Muinoista tanssinopettajaani Åke Lindmania lämmöllä muistellen rohkenen antaa tuomaristolle täydet pisteet.

Kun en tiedä, mikä M. Leppilammen titteli ohjelmassa on, mainitsen hänet juontaja-portsariksi. Nätti poikahan hän on ja tehtävä mitätön, mutta ei se estä elävöittämästä roolia.

Yhtä epämääräinen on Vappu Pimiän osuus: artikulointi epäselvähköä, mutta se VAU! Se tulee niin kuuluvasti, että odottaisi yleisön vastaavan VA!
        Rouvastahan on tullut vauvan äiti, joten onnea koko perheelle!

¤¤¤¤¤¤

Turhien julkkisten kasvattamoa olen vilkaissut pari kertaa.
        On niillä osallistujilla kova hinku päästä BB-julkeiksi kun julkeavat olla valmiit tekemään mitä tahansa.

¤¤¤¤¤¤

Aiheetta enempään kuin sydämellisiin terveisiin kaikille Pirtissä poikkeaville.

• Puskasuleima
        Venlastiina kirjoitti:

Huomenia!
        Olen lueskellut summanmutikassa valitsemiani sanomalehtitekstejä. Maailma ilmaisesti makaa kutakuinkin samaan tapaan kuin eilen ja toissapäivänä ja sitäkin ennen.
        Eilenehtoolla seurasin toisella silmällä teeveetanssiaisia. Niistä tunnistin varmuudella vain tuomarit. Tanssijoista tuttuja nimiä olivat Manuela Bosco, jääkiekkomonitoimimies Tamminen ja se näyttelijän rouva, joka kirjuroi laihdutusurakastaan. Nimi on
        Mielestäni ei tämänvuotinen gaala ole parin edellisen veroinen. Joskus olen tuijotellut silmät pyöreinä loistavia kilpailijoita, ja muistelen niissä kisoissa pilkahtaneen jopa huumoriakin.

Muinoista tanssinopettajaani Åke Lindmania lämmöllä muistellen rohkenen antaa tuomaristolle täydet pisteet.

Kun en tiedä, mikä M. Leppilammen titteli ohjelmassa on, mainitsen hänet juontaja-portsariksi. Nätti poikahan hän on ja tehtävä mitätön, mutta ei se estä elävöittämästä roolia.

Yhtä epämääräinen on Vappu Pimiän osuus: artikulointi epäselvähköä, mutta se VAU! Se tulee niin kuuluvasti, että odottaisi yleisön vastaavan VA!

¤¤¤¤¤¤

On niillä osallistujilla kova hinku päästä BB-julkeiksi kun julkeavat olla valmiit tekemään mitä tahansa.

¤¤¤¤¤¤

Jessus, ku Venlalta om menny Ooket sekasin. On sillä ollu kunnia olla samoilla syntymäpäivillä, ku se Lindmanin Åke. Muttei siäl tanssahreltu.
        Tää toinen Åke oli Blomqvist. Sillä oli tanssikoulu ainaski Yrjönkarulla Koiton talossa.

Sit se kohellessaan (Venla meinaan) heittäyty nuukaks. Kai se nyt terveisii vois lähärettää kaikille muillekki mukaville ihmisille.

TPuskasuleimaerveisii vaa Venlan pualest kaikille ja mun puoalest kans.

• sopivasti jännää
        ** ** kirjoitti:

Meillä ollaan ihan koukussa Silta-sarjaan. Ja näyttelijöihin, jotka ovat huippuja. Pitää ihmetellä miten osaavat näytellä vaativia roolejaan.

Meillä ollaan koukussa moniin muihin tv.sarjoihin, englantiaisiin koska niitä on riittänyt mukavasti. Hiljan oli parikin sarjaa jotka olivat liian kovia ja kauttaaltaan liian kummallisia raakuudessaan ja ei kiinnostanut, mutta Silta ei yllä pahuudessaan likikään niille tasoille mitä tuli vilastua. Liika on liikaa. Elämässä on uskomatonta julmuutta ihan kotisuomessa , kuten olemme viisastuneet kotimaan rikos-murha tapauksista. Ja hirvittävintä on olleet lasten kohtalot. Niiltä haluisi sulkea silmänsä, mutta totuus ei katoa.

• Painon mainitsit,
        Liisa S. kirjoitti:

Hyvää yötä!

en kyllä olisi minäkään noin lihonneena mennyt tanssikilpailuun kuin Rakel, eikö se jo käy sydämen päällekin tuo yht'äkkinen kaksminuuttinen? Mutta hänen pitää näkyä, kun keikkaa pitää saaha, hän on ollut jossain kokkiohjelmassa jossain kanavalla 10 tai jotain jonkun toisen kaa takavuosina, ja soittaja kait hää myöski on. En tiedä missä soittaa.

Ei sille lihomisellekkaan mitään voi jos tavallisella ruualla elää, se on aivan varma, että kyllä pysyvästi kevennetty ruokavalio hoikkana pysymisen edellytys on.
        Jos on jo lapsena ne rasvasoluvarastot hankkinut, niin ne voivat "laihdutuskuurilla" tyhjentyä, mutta ovat tosi ahnaat täyttymään uudelleen. Niin siinä hänelläkin kävi.
        Terveellisempää se normaalipaino olisi.

• outo viesti
        Venlastiina kirjoitti:

Huomenia!

¤¤¤¤¤¤

¤¤¤¤¤¤

Miksi täällä pirtin ulkopuolella lähetät pirttiläisille terveisiä ??

• Miksi ei saisi
        outo viesti kirjoitti:

Miksi täällä pirtin ulkopuolella lähetät pirttiläisille terveisiä ??

lähettää? Aivan luonnollista, koska hän vastasi tähän aihepiiriin.

• kaisu-liisa
        Painon mainitsit, kirjoitti:

en kyllä olisi minäkään noin lihonneena mennyt tanssikilpailuun kuin Rakel, eikö se jo käy sydämen päällekin tuo yht'äkkinen kaksminuuttinen? Mutta hänen pitää näkyä, kun keikkaa pitää saaha, hän on ollut jossain kokkiohjelmassa jossain kanavalla 10 tai jotain jonkun toisen kaa takavuosina, ja soittaja kait hää myöski on. En tiedä missä soittaa.

Ei sille lihomisellekkaan mitään voi jos tavallisella ruualla elää, se on aivan varma, että kyllä pysyvästi kevennetty ruokavalio hoikkana pysymisen edellytys on.
        Jos on jo lapsena ne rasvasoluvarastot hankkinut, niin ne voivat "laihdutuskuurilla" tyhjentyä, mutta ovat tosi ahnaat täyttymään uudelleen. Niin siinä hänelläkin kävi.
        Terveellisempää se normaalipaino olisi.

Koreasti hänellä jalka nousi ja sousi. Sutjakammin tanssi kuin moni hoikempi.
        Hän on varmasti viisas ja fiksu, tietää mihin rahkeensä riittävät.

Olihan ohjelman opettajana monena vuonna upea nainen, joka ei ollut mikään laihukainen. Hienosta hänkin osansa veti.

Miksi kaikkien pitäisi olla kuin samasta muotista, kun meitä katsojia on varmasti kaikissa kiloissa.

• Ei yanssikilpailuiss
        kaisu-liisa kirjoitti:

Koreasti hänellä jalka nousi ja sousi. Sutjakammin tanssi kuin moni hoikempi.
        Hän on varmasti viisas ja fiksu, tietää mihin rahkeensä riittävät.

Olihan ohjelman opettajana monena vuonna upea nainen, joka ei ollut mikään laihukainen. Hienosta hänkin osansa veti.

Miksi kaikkien pitäisi olla kuin samasta muotista, kun meitä katsojia on varmasti kaikissa kiloissa.

meitä ole. sitä tarkotin.

• kaisu-liisa
        Ei yanssikilpailuiss kirjoitti:

meitä ole. sitä tarkotin.

Nyt en oikein ymmärtänyt, mitä tarkoitit? Sitäkö, että pulskia ei ole tanssikisoissa?
        Tämähän onkin amatööri- ei ammatilaiskisa. Minusta juuri eri-ikäiset ja erimuotoiset ihmiset yhdessä, on mielenkiintoista.

Eihän kovin eri-ikäisiäkään ole varsinaisissa tanssikisoissa samoissa sarjoissa.
        Ihan kuin painikisoissakin on painosarjansa. :)

Ehkä otin henkilökohtaisesti tuon painoasian. Liian painokkaasti. Itse aikoinaan sain taistella kilojeni kanssa. Harmittaa, jos Rakelille on tullut takaisin. Mutta varmasti itse asian kanssa on sinut.

Miehelleni lupasin, että syön vanhan karvahattuni, jos Tamminen ei tipahda ensimmäisenä. Taitaa jäädä syömättä. Ja Tamminen osaa fiksusti suhtautua ohjelmaan. Taidotkin kasvavat viikoittain.
        .

• Miten kävi
        kaisu-liisa kirjoitti:

Nyt en oikein ymmärtänyt, mitä tarkoitit? Sitäkö, että pulskia ei ole tanssikisoissa?
        Tämähän onkin amatööri- ei ammatilaiskisa. Minusta juuri eri-ikäiset ja erimuotoiset ihmiset yhdessä, on mielenkiintoista.

Eihän kovin eri-ikäisiäkään ole varsinaisissa tanssikisoissa samoissa sarjoissa.
        Ihan kuin painikisoissakin on painosarjansa. :)

Ehkä otin henkilökohtaisesti tuon painoasian. Liian painokkaasti. Itse aikoinaan sain taistella kilojeni kanssa. Harmittaa, jos Rakelille on tullut takaisin. Mutta varmasti itse asian kanssa on sinut.

Miehelleni lupasin, että syön vanhan karvahattuni, jos Tamminen ei tipahda ensimmäisenä. Taitaa jäädä syömättä. Ja Tamminen osaa fiksusti suhtautua ohjelmaan. Taidotkin kasvavat viikoittain.
        .

karvahatullesi?

• kaisu-liisa
        Miten kävi kirjoitti:

karvahatullesi?

En minä vanhaa susihattuani kehtaa syödä. Mahtaisi jäädä karvoja hampaiden väliin.
        Tamminen on oppinut muutamat askelet askeltamaan ihan lähes oikeasti, kertoivat tuomarit.
        Ohjelma on show, ei sitä saa ottaa liian totisesti. Minäkään.
        Jalalla koreasti.

• Mikko ja Vappu juont
      • eipä kummoisia

Vapun joka toinen sana Wauuu ja joka toinen Mahtavaaa joka kolmas on Mieletön.

• Makriina ek
        eipä kummoisia kirjoitti:

Kyllä tanssikilpailuohjelman yksi tärkeä osa on, että kuvaajat muistavat, että tanssijoilla on jalat, ja tanssi muodostuu askeleista.
        Kun mieskilpailijoilla on tummat asut ja tausta on tumma, ja valopilkkuna on kirkkaanvärinen partneri, ei saa mitään selvää suorituksesta.

Joka vuosi onnistutaan löytämään uusi Kanki mukaan. Saa nähdä, kuinka kauan Tamminen pysyy mukana, hän ottaa kilpailun huumorilla ja jaksaa osallistua olemuksensa pilkkaamiseen.

Olen samaa mieltä toisten kirjoittajien kanssa: Vapulle nuorekkaammat vaatteet ja sanakirja.
        Pelkkä WAU ei riitä pitemmän päälle.

• hyviä olivat

Onko teistä kukaan selvillä, kuinka ne yleisön antamat pisteet jaetaan? Muistan lukeneeni, että ne menisivät nyt eka kerran 1-10 ja sitten 1-9 j.n.e. joten ei vaikuta paljon, jos huonoin saa eniten ääniä, hän sai sen 10 nyt ja vähiten ääniä saanut sai vain 1 lisäpistettä.

Huono olen matikassa, mutta jotenkin tuntuu väärin menevän.

• Juontajat eivät
        Makriina ek kirjoitti:

Kyllä tanssikilpailuohjelman yksi tärkeä osa on, että kuvaajat muistavat, että tanssijoilla on jalat, ja tanssi muodostuu askeleista.
        Kun mieskilpailijoilla on tummat asut ja tausta on tumma, ja valopilkkuna on kirkkaanvärinen partneri, ei saa mitään selvää suorituksesta.

Joka vuosi onnistutaan löytämään uusi Kanki mukaan. Saa nähdä, kuinka kauan Tamminen pysyy mukana, hän ottaa kilpailun huumorilla ja jaksaa osallistua olemuksensa pilkkaamiseen.

Olen samaa mieltä toisten kirjoittajien kanssa: Vapulle nuorekkaammat vaatteet ja sanakirja.
        Pelkkä WAU ei riitä pitemmän päälle.

olekaan pääosassa, Vapun tehtävänä on kohottaa tuomariston lyttäämää tanssijaa, ( yleisön edessä saadut haukut ovat erityisen kovia), vaikkei asianomainen sitä ansaitsisikaan.

Kanki-Kaikkonen oli komea poika Tamiin verrattuna ja nuorempikin, eikä sentään ihan noin tönkkösuolattu kuin Tami. - Mutta huumoriahan onneksi on molemmilla.

Tuohon ohjelmaan menevät mukaan sellaiset, joille julkisuus on työpaikka ja jotka tarvitsevat siksi huomiota.
        Sitä en ymmärrä, että miksi Tami?

• """"""""""""""""""""

ETPÄ VARMAAN SINÄ PYSTYIS OLLENKAAN---eikö yhtään hävetä,aina moittii?

• Uusinta nyt

Tanssiohjelma tulee kolmosella nyt uusintana, tuo qvick step- ja jive-ohjelma.

• kaisu-liisa

Nyt alkoi luistelukisakin.

Eipä olisi uskonut, kuinka taitava oli Arttu, iso mies. Kuin myös Sinuhe, ei egyptiläinen.
      Iki-ihana, kaunis ja jopa söpö on Helena Lindgren. Ei ikinä uskoisi ikäisekseen.
      Eihän se mikään määre ole, mutta edustava on ulkonäkönsä. Varmasti hyvin hoitanut terveyttään.

• Pääsikö seTami

jatkoon? Ei kannata paremmuudesta ainakaan puhua häne kohallaan. Nuo äänestykset ova aivan caccaa, en osallistu niihin.

• +++

Pääsi.

• Liisa S.

En katsonut tansseja tänään kun kotiuduin vasta juuri, aion katsoa uusinnan sitten myöhemmin tällä viikolla.

• ihanaa liisa s

että ajattelet tätä palstaa ennen kaikkea muuta, annetaan anteeksi ettet ollut kotona tanssien aikaan, nyt piti ihan yksin selviytyä katsomisesta.. Hienoa että kerroit syyn, muuten olis oltu ihan lohduttomia että joku muu asia on sinulle tärkeämpi kuin me täällä.

• En jaksa välitää.
        ihanaa liisa s kirjoitti:

että ajattelet tätä palstaa ennen kaikkea muuta, annetaan anteeksi ettet ollut kotona tanssien aikaan, nyt piti ihan yksin selviytyä katsomisesta.. Hienoa että kerroit syyn, muuten olis oltu ihan lohduttomia että joku muu asia on sinulle tärkeämpi kuin me täällä.

Tuo "ihanaa..."-viestijä on se sama joka on vuosia kulkenut aina minun viestieni perään jotain ilkeätä laittamassa, ivailua tai panettetua, niin päin tai näin päin.
        Katala? Millainen ihminen tekee tuollaista vuosikaudet? Täytyy olla täynnä keltaista sappea ja katala luonne.

• kaunista oli

Nyt oli Vapulla kaunis sininen kolttu. Sopi hyvin hänen vaaleuteensa.

Sari ja Rakel olivat loistavia.

• Atolfia

Eipä ole ennen kyynel silmiini herahtanut tanssia katsoessa, mutta tänään Sarin ja Mikon tanssi sai melkein sydämen pakahtumaan, niin tunnelatautunut tuo esitys oli. Aivan ihana esitys.

Tami olisi saanut pudota, mutta jääkiekkofanit varmaan äänestävät häntä loppuun asti.

Tänään seurasin ensimmäistä kertaa oikein mielenkiinnolla esityksiä. Raakel Lignell on kyllä taitava tanssija ja mikäpä on tanssia hyvän viejän kanssa.

Hieman harmitti tämän Kian ja hänen pitkätukkakaverinsa
      tanssista putoaminen. Eihän kaveri juuri tanssinut lainkaan, mutta opettaja ei ilmeisesti ollut saanut häneen oikein puhtia. Herttainen kaveri ja pienen lapsen isä.

• ,,,,,

Kahden lapsen isä.

• on peleohjelma

Tuomarit patisee puutaheinää ja antaa pisteitä miten sattuu. Fanit pilaa lopuksi. Tami ja sami kuuluisi pudota..

• Ekalla kerralla olis

Tamin kuulunut tipahtaa. En viitsi katsella edes sitä lopun epäoikeudenmukaista farssia.

• -----
        Ekalla kerralla olis kirjoitti:

Tamin kuulunut tipahtaa. En viitsi katsella edes sitä lopun epäoikeudenmukaista farssia.

Mikä pakko sitä on katsoa? Sehän on koko kisan juju, kansa saa äänestää suosikkejaan. Kaipa Tamilla on jäääkiekkofaneja takanaan?

• Omituinen kielto

Iltalehdessä Jari Sarasvuo arvostelee TV-kanavien sopimuksia, jotka rajoittavat ihmisiä mielivaltaisesti. Muun muassa Juhani "Tami" Tammiselta ei ole kielletty kilpailevien kanavien ohjelmissa esiintymistä.
      - Pojille ja tytöille näyttää olevan eri säännöt.

Jari Sarasvuo arvostelee MTV3:n Manuela Bosconille antamaa kieltoa esiintyä Nelosella nähtävässä talk show:ssa.
      Sarasvuo linjasi MTV3:n päätöksen "kanavafasismiksi".

• n 7 tuntia

Tänään se taas tulee ja innolla odotan, mitä suosikkini "soppakokki" tanssii.

• töllöt.täjä

Harri Syrjänen on yllättävän hyvä ja sopiva kropaltaankin. Viime kerrallakos tanssijat kertoivat tarnoita tangoilla ? Aika pitkä tanssipari hänellä Jutta Helenius. Saisi nyt lopultakin se kävellä köpöttäjä Tamminen pudota, menee kaikki maku muuten kisasta.

• höröjä..

Ei mitään logiikkaa tuomarien äänissä..

• Liisa S.

Katsoin vain tanssit, en sitä loppujuttua. Joku ilmeisesti
        tippui taas?
        Se on sanottava, että tatuointeja en ymmärrä. Miksi joku tekee itselleen noin pahasti?
        Pidin monien tansseista, hyvin esittivät.

• Atolfia

Katsoin vain loppusuorituksia ja putoavan parin. Mariska ja Aleksi putosivat, joka on todella väärin. Tamin olisi pitänyt oikeudenmukaisesti pudota. mutta minkäs teet Tamin faneille.
      Ilkikurisesti äänestävät hamaan loppuun saakka.

Tuossa olen kanssasi, Liisa S, samaa mieltä. On hirveää, miten ihmiset pilaavat ihonsa. Tuota Big Brotheria olen sen verran vilkaissut, että kauhistellut Eskon ja Aleksin tatuointeja. Pahaa tekee nähdä noita kamaluuksia. Samoin kuin nuo kaikenlaiset nastat ja renkaat naamassa. Sitäkin ihmettelen, että TV esittää näitä tatuoivia ihmisiä ikäänkuin mainosmielessä. Sellaista soopaa ei pitäisi enää mainostaa, varsinkin jos niistä aiheutuu yhteiskunnalle kuluja niiden poistamisesta ja niiden aiheuttamista terveydellisistä ongelmista.

• Makriina ek

Pudonneella daamilla on tatuointi olkapäässään. Minkälainen on tatuoitu iho kun ollaan meidän ikäisiä?

Joku tatuoitsija selvitti taidettaan ja kertoi, millainen tatuointi säilyy parhaiten. Ilmeisesti ne siis haalistuvat ajan myötä.

BB-talosta häädetyllä Eerikäiselläkin näkyi olevan koko kädenselkä sormia myöten tatuoitu, ja varmaan kuvio jatkuu ympäri kropan. En ole seurannut BB-taloa kuin satunnaisesti, joten en ole havainnut Eerikäistä paljastavammissa kuteissa.
        Ja juontaja-Marillakin on joku kuvio käsivarressaan.

Kaikeksi onneksi lapsenlapseni ovat järkeviä ja sanovat itse, että takuulla kyllästyisivät tatuointiin muutamassa vuodessa.

Meidän nuoruudessamme tatuoinnit osoittivat kantajansa joko merimieheksi tai vankilakundiksi.

• Ramoona*
        Makriina ek kirjoitti:

Pudonneella daamilla on tatuointi olkapäässään. Minkälainen on tatuoitu iho kun ollaan meidän ikäisiä?

Joku tatuoitsija selvitti taidettaan ja kertoi, millainen tatuointi säilyy parhaiten. Ilmeisesti ne siis haalistuvat ajan myötä.

BB-talosta häädetyllä Eerikäiselläkin näkyi olevan koko kädenselkä sormia myöten tatuoitu, ja varmaan kuvio jatkuu ympäri kropan. En ole seurannut BB-taloa kuin satunnaisesti, joten en ole havainnut Eerikäistä paljastavammissa kuteissa.
        Ja juontaja-Marillakin on joku kuvio käsivarressaan.

Kaikeksi onneksi lapsenlapseni ovat järkeviä ja sanovat itse, että takuulla kyllästyisivät tatuointiin muutamassa vuodessa.

Meidän nuoruudessamme tatuoinnit osoittivat kantajansa joko merimieheksi tai vankilakundiksi.

Eilinen tanssi-ilta tempasi erityisesti mukaansa siksikin, että olen hurahtanut latinorytmiseen kuntoilutanssiin zumbaan. Jotain jumppaa olen aina harrastanut , mutta tavanomainen kuntojumppa alkoi maistua puulle, ja löysin tämän viime syksynä . Muistelen Atolfiankin maininneen tämän lajin harrastuksen ...

Tatuoinneista minäkin tulen suorastaan vihaiseksi, eipä nuo Jenni Pääskysaarenkaan pääskytatuoinnit käsivarressa hienolta idealta tunnu, ja käden sisäpuolella näkyi mielestäni jotain epämääräistä väritystä, ikäänkuin olisi koetettu jotain häivyttää. Nuorilla naisilla tatska alaselässä voi estää jopa epiduraalipuudutuksen. Joskus olen harkinnut kestopigmentointirajausta yläluomeen, mutta saa kelvata näin, laitan ripsiväriä ja rajauskynällä ohuen rajauksen , kun tekee mieli vähän silmiä korostaa.

Pudonnut pari ei ollut taaskaan huonoin, pelin henki vaan on tällainen. Kurjaa tämä on tietysti suotta pudonneille, ei tämän mikään pellekisa pitäisi olla. Manuela näyttää pikkuhiljaa puhkeavan kukkaan, ja nämä karismaattiset ladyt Sari ja Raakel vetoavat uhkealla naisellisuudellaan ja lavasäteilyllään. Sarin seksikkyyttä kehuttiin, ja onhan tanssi sensuellia jo sinänsä. Raakelissa musiikki elää, ihanaa katsoa hänen miehensä ihalevia ilmeitä. Paljon koviakin kokenut on tämä sympaattinen pariskunta.

• ∆∆∆

"Asennetta"-määritelmä Jenni Päskysaarella on myöskin outo.

Asenne on aivan neutraali sana minusta, ja minkälainen asenne tai asennoituminen on, pitää määrittää eri sanalla.

• ätshii

Sopiiko pieni vits,i sopi tai ei tässä tulee. Tiedättehän kaikki mihin lempeily usein johtaa. Partneri kysyi miksi sinulla lukee tuossa tatuoituna Am? ihmetystä herätti koko komeuden tullessa näkyvii kun varressa luki Amsterdam.

• Lorena*

En ole aivan kartalla tatuointien poistosta mutta vaikeaa niiden poisto on ollut aina. Väri tykitetään ihoon joten se pysyy, pysyy ja pysyy. Työelämässä ollessani jotkut halusivat päästä niistä pois, kirurgiseksi toimenpiteeksi poisto meni, puudutus ja liuska pois, ompelu ja arvet jäivät. Toki tämä poistattaja oli mies, hänellä oli aika hyvä ihokarva peite käsivarsissa joten ne peittivät arvet.

Joka vuosi näkyy olevan joku tangero mukana - kuuluisuus -joka pysyy ja pysyy mukana yli puolivälin. Vahinko että hyvätkin tanssijat joutuvat pudotetuiksi tämän vuoksi. Leikki on leikkiä ja se on "lapsien" työtä,. Edellinen kirjoittaja hyvin totesi, " ei tämän mikään pellekisa pitäisi olla", kuten ohjelmasta ilmenee siltä se vähän näyttää!. Tässä ohjelmassa tuomarit ovat hyvin asiansa tasolla.

Ennen tätä ohjelmaa katsoin jäätanssi ohjelmaa lauantaina. On jotenkin rennompi meno päällä kaikella tavalla jopa niin välitön että eräs tuomari ilmaisi "minäkin haluaisin päästä jäätanssi ohjelmaan mukaan." Vaativa suoritus jokainen tanssi jäällä on, monet ovat varsin amatöörejä kisaan tullessa jopa luistelussa, mutta hyvin kehitys menee eteenpäin pienistä kolhuista huolimatta. Äijäenergiaa on liikkeellä jäätansissakin mutta ei samassa muodossa kun TTK-ohjelmassa.

On kaksi aivan eri asiaa jo vaikeusasteelta tanssia jäällä kun lattialla.
      Hauskoja ovat kumpikin ohjelma katsoa.

• Eilisessä ohjelmassa Raakel Lignell oli paras kaikista. Niin hienosti tanssi, kuin olisi sitä aina tehnyt. Oli vauhtia kuten pitääkin.

Miehistä on vaikeeta löytää parasta, ne kun ei tahdo päästä vauhtiin. Tamminen on kuin kanki Kaikkonen.
      Ehkä Harrista vois kehkeytyä hyvä, aika näytttää...

• tylsä eilinen

Eilinen oli mulle täysi pettymys.

Kukaan ei säväyttänyt minua tanssillaan.

• Liisa S.

Pidin kyllä monien tansseista, samoin Helenan ja Jukan hyvistä kommenteista. Heillä on suulllisen ilmaisun taito.

• elsa kohtalosta

Onhan heidän osattava "ammattisanasto", koska ovat entisiä tanssijoita.

• Totta!
        elsa kohtalosta kirjoitti:

Onhan heidän osattava "ammattisanasto", koska ovat entisiä tanssijoita.

Ja todella menestyneitä, vieläkin hyväkuntoisia kumpainenkin.

• ...

Iltalehti uutisoi: "Tanssi-Tami sai tuomarit tikahtumaan nauruun".
      Mitä ihmettä tuo mies tekee tanssikilpailussa?

Uskon, että Sari Havas tottuneena esiintyjänä, jolloin pystyy olemaan turhia jännittämättä, vie kilpailun voiton. Hänellä on kauniit sääret, ja lantio toimii oikein, mikä on tärkeätä tanssimisessa, kunpa vielä olisi hiukan vähemmän vatsaa!

• päinvastoin !

Sarin vartalo on täydellinen ikäiselleen naiselle. Eipä nuo kuikelot nuoret naiset pärjänny alkuunkaan, kaksi putosi heti.

• elsa kohtalosta

Ei ole olemassa ikäluokkavartaloita.

Vatsa on tai sitten ei. Mitä merkitystä sillä on ihmisessä tai hänen taidoissaan?

• höhhhhhh

Vatsa on tai sitten ei. Mitä merkitystä sillä on ihmisessä tai hänen taidoissaan?

jokaisella on vatsa, joillakin makkaroita ja jenkkakahvoja tai kaljamaha.
        Et tiedä anatomiasta mitään jos väität ettei ikä tee muutoksia, vaikka paino pysyy samana.

• Ei mikään ikäloppu v

Hänhän on vasta hiljattain 50 v. täyttänyt!

Ikää on jäljellä toinen mokoma!

• elsa kohtalosta
        höhhhhhh kirjoitti:

jokaisella on vatsa, joillakin makkaroita ja jenkkakahvoja tai kaljamaha.
        Et tiedä anatomiasta mitään jos väität ettei ikä tee muutoksia, vaikka paino pysyy samana.

Taitaa mun anatomia olla sitten perseestä, koska ikä ei ole vartalooni tuonut muuta muutosta, kuin ryppyjä.

• Liisa S.

• Täältäkö on kotoisin
        Liisa S. kirjoitti:

Elokuussa 2011 oli Eeva-lehdessä Sari Havaksen haastattelu,
        minusta ihan lukemisen arvoista tarinointia, laitan siksi linkin:

http://www.eeva.fi/artikkeli/nayttelija-sari-havas-ja-muutosten-vuodet

"Tällä kertaa katselemme 50-luvun Kolariin ja Ylläkselle kunnan kätilön Seija ... ja Saarenputaan hoiti Saarenputaan koululla asuva terveyssisar Maija Havas. "

• kaisu-liisa
        Täältäkö on kotoisin kirjoitti:

"Tällä kertaa katselemme 50-luvun Kolariin ja Ylläkselle kunnan kätilön Seija ... ja Saarenputaan hoiti Saarenputaan koululla asuva terveyssisar Maija Havas. "

Mielenkiintoista luettavaa.

http://www.kuukkeli.com/2juttu1010.html

• 7-3

Nolla on aina nolla.,

• Atolfia

Seitsemän miinus kolme on kylläkin 5. Voisit nollattaja ottaa itsellesi 0-nikin. Viisi on liian hyvä nikki sinulle. Nimittäin, jos on 0:n edestä sanottavaa.

En toki allekirjoita tuota väitettä, että ikä välttämättä muuttaa vartaloa. Se kyllä riippuu elämäntavoista. Jos harrastaa liikuntaa eikä syö ylenpaljon lihottavaa ravintoa, kyllä vartalo säilyy melkoisesti samanlaisena koko elämäniän.

Kokeilin juuri leninkiä, joka oli minulla 43 vuotta sitten eräissä häissä. Sopii muuten vallan mainiosti, mutta on liian lyhyt. Muoti oli silloin sellainen ja taitaahan tuo olla nytkin, mutta ikä täytyy ottaa huomioon noissa muotiasioissa.

Tsunba on todella hyvä laji harrastaa liikuntaa. Hyvän musiikin myötä ei väsymystä huomaa ja kunnon hien saa liikkuessa.
      Body ja sportti ovat myöskin lajeina hyviä, mutta hieman erillaisia.
      Bodyssa on puolet tsumban tyyliä, loput lihasjumppaa.

Miten nyt sorruinkaan puhumaan liikunnasta? Varmaan Ramoona sai tuon aikaan.

Tänään katsoin tuota tanssia enemmän ja kyllä on mukava nähdä edistyminen kaikilla paitsi Tamilla. Onhan se selvä, että noinkin ikäihmisellä kuin tuo Tami on, ei vartalo taivu enää niin hyvin, varsinkin kun on tukevahko ja tasapaksu.

Raakelilta ja Sarilta tanssi näyttää onnistuvan, vaikka tukevahkoja ovatkin. Paljon se on kiinni varmaan rytnmitajustakin ja esiintymistaidosta.

Kaikenkaikkiaan tuomarit olivat hyvin kitsaita noitten pisteitten antamisessa.

Jäätanssia katsoin myös ja hirveän mieli alkoi tehdä luistelemaan. Ensi talvena aion yrittää. Ehkä saan lapsista ja lastenlapsista seuraa.

Hyvää Yötä!

• Atolfia

P.S.

7-3=4, Kuinkahan noin väärin miinustin? Sattuuhan sitä paremmisssakin perheissä.

Unohdin mainita, että Kuukkeli oli mukava tarina. Elettiin sitä ennenkin olosuhteista huolimatta.

sama Atolfia

• Elämäntavat ratkaisevat tässäkin asiassa, se, mitä tehdään joulun ja uudenvuoden välillä, ei vaikuta niin paljon kuin se, mitä tehdään uudenvuoden ja joulun välillä.
      Varmuudella sanon, että mielllyttävämpää on noudattaa hyviä ja säännöllisisä elämäntapoja, sillä niistä seuraa paljon muutakin hyvää. - Koko elämä on silloin kivampaa.
      Vastustan ''kuureja'', laihdutuskuurit yms ovat aivan turhaa stressiä koko elimistölle. Niihin olen kovasti aina kieltänyt joitain tuntemiani ihmisiä menemästä. Ja he ovat aikaa myöten tulleet samaan tulokseen.
      Muista en tietenkään voi sanoa mitään, sillä ihmisen tunteminen on tärkeintä jonkin neuvon antamisessa. :)

Täällä emme toisiamme tunne

• Liisa S.

Jäätanssi nelosella on päässyt menemään minulta ohitse kokonaan, siihenkin pitäisi ehtiä aikaansa panemaan.

Samoin Vain elämää nelosella on jäänyt katsomatta, se on kai tullut jo viime vuonnakin.
      Ykköselläkin nuo jutut, missä rumia sanoja on täytteenä,
      jätän heti alkuunsa väliin. Ei kiinnosta yhtään!

Mutta aikaakaan ei kaikkeen riitä. Omat ajatukset ja oma elämä on kuitenkin pidettävä ensisijaisesti selkeinä.
      Olen paljon noissa omissa ympyröissäni ja harrastuksissani.
      Vaikka toisaalta, ehkä hyvä niin.

.

• Atolfia

Jäätanssia olen eksynyt seuraamaan aivan loppuosalla. Ei todellakaan aikaa ole katsoa kaikkea. Viime vuonna katsoin "Vain elämää", mutta tämän vuoden versiota en ole nähnyt ollenkaan. Siinä taitaa ollakin niin nuoria laulajia mukana, että heiltä nuo rumat sanat tulevat luontevasti.

Viime vuoden laulajat taisivat olla hieman eri ikäluokkaa ja osasivat käyttäytyä.

Pitänee sitäkin vilkaista, jotta pysyy mukana tässä nykyajan "kyltyyrissä". Näin syksyllä tulee eteen todella nuo omat harrastusmenot, joten vähemmän jää aikaa töllöttämiseen.

• >><<

Tanssit uusitaan lauantaina klo 16.55

>>Tanssii Tähtien Kanssa
      Osa 5. Sambakarnevaalit valloittavat Tanssii Tähtien Kanssa -parketin tänä sunnuntaina latinalaistanssien erikoisjaksossa. Ohjelmassa on mukana Helsingin sambakarnevaalit tänä vuonna voittanut Império Do Papagaio, joka esittää näyttävää karnevaalisambaa 35 tanssijan ja soittajan voimin. Tähtiparit ovat perehtyneet latinalaistansseihin koko viikon harjoituksissaan ja heidän esityksensä tulevat olemaan kohtalokasta paso doblea, sensuellia rumbaa, menevää cha chata, svengaavaa jivea sekä seksikästä sambaa! Tuotanto: Zodiak Finland. Uusinta.

• Nyt menevät

nelosella jäätanssit, ja ainakin Antti Kaikkonen, joka on eilen tempaistu mukaan poisjättäytyneen tilalle, nauratti täysillä.

• illallisella

Harmi, jäin väärälle kanavalle.
        Sielläkö on nyt koko Kaikkosen pariskunta.

• Mert komistus

putosi!,,,,,,, Byäää-ää,,,,,,,,,

• :||

Tätä menoa Tami voittaa parinsa kanssa koko kisan. Kävelemällä.
      Mutta sehän se onkin mielenkiintoista, ja kehittynyt on hänkin.

• Atolfia

Oli niin väärin, että Mert putosi. Hän oli juuri päässyt nauttimaan tuosta tanssin hurmasta ja oli oikein vapautunut. Näki todella, että hän nautti oppimastaan. Ärsyttää, että Tami saa tallustella siellä jatkuvasti. Ei ole oikeudenmukainen tämä maailma. Heillä oli liikuttavan ihana kappale, joka ilmeisesti vetosi katsojiin. Kiekkoilijat pitävät Tamin areenalla, se on varmaa se.

Kaikki muut tanssit olivat upeita suorituksia. Ihmetellä täytyy, että oppivat näin lyhyessä ajassa noin taitaviksi.

Hyvää Yötä!

• Liisa. S.

Paapan ja mumman hidas valssi tyttärentyttärensä häissä...

http://www.youtube.com/watch?v=rJIVE3-SSgc

Monet hitaat valssit ovat kauniita.

Kirpeänkaunis syyspäivä tänään. Ennenaikaan koulujen alettua syyskuun ekana päivänä sää oli tällainen, siinä on aivan oma tunnelmansa. - Helsingistä terveisiä! - Moi!

• ???

Manuela vaiko Sari? Veikkaan että Sari!

• taitoa ja tyyliä
        ??? kirjoitti:

Ehdottomasti Sari!

• miehen aika !!
        ??? kirjoitti:

Koko kisan voittaja voisi olla vihdoin mies. Olisi jo miehen aika voittaa. Miesvoittaja voisi olla Harri, lievällä varauksella Sami.

miehen aika !! kirjoitti:

Koko kisan voittaja voisi olla vihdoin mies. Olisi jo miehen aika voittaa. Miesvoittaja voisi olla Harri, lievällä varauksella Sami.

Ei Sami, vaan Tami. Tami tallustaa tähtien tanssikunkuksi. Tukevasti.

• tamipelle voittoon

Kun häpeämättä munaa viikko viikon perään itsensä!

• Mikko on kehittynyt

juontajana enemmän kuin Vappu, näin minusta.

Jaksaisikohan vielä katsella sitä menoa, nythän ne uusitaan juuri.

• marraskaktus

Hauskoja täyteohjelmia löytyy TV eri kanavilla. Mukava niitä on katsella jan kuluna. Kummassakin ohjelmassa Dancing on ice ja Tanssi tähtien kanssa häiritsevät ne punakat, pönäkät, punkerot jotka eivät edes sketsi hahmoina mene läpi. Nimeämättä ketään
      niitä löytyy sekä naisissa että miehissä.

Dancing on Ice uusinta alkaa TV4 16.30, mieluista on katsella Sashan ja Saran tanssia, siinä on sitä jotakin tanssin hurmaa jäällä joka lattia tansseissa on hyvin vähäistä jos ollenkaan. Paljon tansseihin vaikuttaa parit ja parin oikea valinta. Kovaa työtä on pyöritellä noin 60 - 70 kg painavan tanssinopettajan yli 80 kiloista partneria, hiki siinä maalissa helmeilee.

• Minä olen ylipainoi-

nen ja sinut itseni kanssa, mutta en minä kilpatanssiohjelmaan lähtisi. Sen estää järki. Kuka pystyy heittelemään ilmaan noin vain tanssin pyörteissä lihavaa?? Itsekritiikkiäkin pitää olla sopivasti. Tai ainakin tajua siitä, mikä on mun juttu, mikä ei.

• epäsuhtaisia ovat

Tamin elopaino lienee päälle 100 ja daaminsa 50 kg. Onneksi Tami tallustelee kiltisti perässä. Sami on varmasti yli sata myös ja Anna opettajansa tosi pieni ja hento.

• ..,,

Mitä painolla on ohjelman kanssa tekemistä? Paitsi, moni on laihtunut huomattavasti ohjelmanteon aikana.
        Tanssi on hyvä liikuntalaji.

Ei ole totta. Tami tepastelee edelleen.

Menee maku koko kisasta.

• maku meni

Tosiaan. Maku meni nyt viimeistään. Pitäsi olla sellaset säännöt, että tuomareiden äänet vaikuttaisi enemmän kuin puolet. Ehkä sitten tulisi jotain rotia kilpailuun.

• marraskaktus

Mitäs Tamista ne keski-iän ylittäneet vanhat naiset tuovat tosi eltaantuneen tunnelman koko kisaan, eikö löydy hyville tanssinopettajille nuorempia henkilöitä pariksi. Raakelit ja Sarit kikattavat ja käyttäytyvät kuten teinitytöt, hupsista!

• hyvät he
        marraskaktus kirjoitti:

Mitäs Tamista ne keski-iän ylittäneet vanhat naiset tuovat tosi eltaantuneen tunnelman koko kisaan, eikö löydy hyville tanssinopettajille nuorempia henkilöitä pariksi. Raakelit ja Sarit kikattavat ja käyttäytyvät kuten teinitytöt, hupsista!

Sari Havas 0n 51 v. ja Rakel Lingnell 46 v.
        Ihania naisia kummatkin. Eivät nämä ole surun vaan ilon kisat.
        Julkkikset ovat pääasia, opettajat sivuseikka.

• ilmankos olet
        marraskaktus kirjoitti:

piikikäs kuin kaktus ja marras tarkoittaa kuollutta.
        Et viitsis omaa huonoa itsetuntoasi noin näkyvästi näyttää.
        Tanssin pitääkin olla iloinen asia. On siellä vanhemmatkin ladyt pärjänneet.

• Makriina ek
        hyvät he kirjoitti:

Sari Havas 0n 51 v. ja Rakel Lingnell 46 v.
        Ihania naisia kummatkin. Eivät nämä ole surun vaan ilon kisat.
        Julkkikset ovat pääasia, opettajat sivuseikka.

No hyvänen aika, ei ole Tamikaan nuorukainen. Onko tamppaaja-Tami parempaa katseltavaa, koska on mies? Sielläpä koikkelehti pyjamassa lavalla ja daamiparka liehui ympärillä vauhdittamassa kyykkyyn jähmettynyttä ukkoa.
        Ja sekö ei eltaannuta?

• Jääkiekkofanit
        Makriina ek kirjoitti:

No hyvänen aika, ei ole Tamikaan nuorukainen. Onko tamppaaja-Tami parempaa katseltavaa, koska on mies? Sielläpä koikkelehti pyjamassa lavalla ja daamiparka liehui ympärillä vauhdittamassa kyykkyyn jähmettynyttä ukkoa.
        Ja sekö ei eltaannuta?

kierouttavat arvostelua. ————Silti yksi hyvä puoli Tamin
        (syntynyt 1960) jatkamisessa oli, se, että voi kaunisjalkaisen opettajansa tanssia ihailla!
        Vaikka se asu oli Susalla hirveä, niin ne jalat ovat kyllä koko kisan kauneimmat.

• hyvät he
        Jääkiekkofanit kirjoitti:

kierouttavat arvostelua. ————Silti yksi hyvä puoli Tamin
        (syntynyt 1960) jatkamisessa oli, se, että voi kaunisjalkaisen opettajansa tanssia ihailla!
        Vaikka se asu oli Susalla hirveä, niin ne jalat ovat kyllä koko kisan kauneimmat.

Juhani Tamminen on syntynyt 1950.
        Ymmärrän skaban juonen, johon kai tarkoituksella alkuun kerätään hyvin eritasoisia tanssinopiskelijoita.
        Nyt kyllä menee jo lekkeripeliksi, kun saa pelätä, että Tami voittaa.
        Onneksi itsellään huumorin kukka kukkii. Viihdeohjemahan tämä on, niin siihen pitänee kaikkien suhtautua.

Ohjelma, jonka jokaisen osanottajan ei ole tarvis olla missi/mistermitoissa, ja nuori.
        Ihan ihmisten kisat.

• Atolfia

Katsoin vain vähän molempia tanssiohjelmia. Täytyy katsoa uusintana tarkemmin.

Oli hyvä, että Kaikkonen putosi. Minusta vaikuttaa, että Kaikkonen on tv:ssa kohta vähän joka ohjelmassa. Saa ilmaista mainosta vaaleihin. Pitäisihän tuonne nyt löytyä uusiakin kasvoja.

Samoin taitaa myös vihreitten Toivonen olla jos jonkinlaisissa tv-ohjelmissa. Milloin tanssii ja milloin näyttelee, luin jostakin mainoksesta, että hän on mukana jossakin teatterinäytelmässä.

Sinuhekin käyttää paljon aikaansa harjoitteluun. Ehtiiköhän hoitaa äänestäjien asioita lainkaan.

Kyllä kansanedustajien pitäisi hoitaa leiviskäänsä vain eduskunnassa. Sieltähän heille palkka maksetaan. Antaisivat nuo lisäansiot hankkia sellaisten, joilla ei ole kylliksi vakituisia ansioita.

Kyllä entisaikaan kansanedustajat nauttivat kansan kunnioitusta ja tekivät työtänsä antaumuksella. Nykyään on kunnioitus tipotiessään.

Kansanedustajat, joita voi vanhaan tapaan kunnioittaa, taitaa olla parisenkymmentä.

Olinkohan nyt liian tiukkapipoinen? Siltä minusta kuitenkin tuntuu.

• Liisa S.

Isänmaallisuus oli lapsena niin suurta, äsken TV:ssä muisteltiin, miten sodan jälkeen kupongeilla ostimme kaupoissa, nahkatavaroita ei ollut lainkaan, kaikki nahka tarvittiin sotarintamalla viisikin vuotta oleville sotilaille,
      puukenkiä, pihkankeruuta, lasin-ja paperinkeruuta...
      Kaikkea tuota itsekin kavereittenikin kanssa keräsin.
      Isänmaallisuus on minussa syvästi säilynyt kotini esimerkin mukaan.
      Tanssiohjelmiakin katselin, en tosin loppunäytöksiä nytkään.
      Rock'n roll oli ihastuttavin, se sai mukaansa tempautumaan!
      Muutkin ihan hyviä esityksiä.

• Lorena*
      • Kaikkosn Antti oli paikkaamassa jonkun muun poissaoloa,
        oli saanut tiedon vain päivää aikaisemmin, siitä hyppäsi luistimiin ja alkoi pelleilemään. Nyt olikin poistuvien listalla. Mahdoton niin ison ihmisen olisi jäätanssikilpailuissa pärjätä.

Missityttö Sara Chafalk on juuri tuollainen pieni minikokoinen tyttö, jolle tuo laji on sopiva.
        http://www.nelonen.fi/ohjelmat/dancing-on-ice

• surullista huomata

miten vanhuksetkin arvostaa pintaliitoa, ulkonäköä ja julkisuutta. Ei ihme että vähemmän kauniilla ja komeilla nuorilla on paineita ja tuntevat huonommuutta.
        Saisi nuo potiitikot keskittyä omiin töihinsä joista palkka maksetaan. Ilmaista mainosta saavat ja antavat vääriä esikuvia. Ei tuo mitään urheilua ole vaan raakaa pudotuspeliä ulkonaisilla avuilla ratsastaen.
        Makea kuin karkki, kaikkea sitä viitsitään linkittää.

• Se on ketjun aihe!

Miksi siis tulet tähän ketjuun?

• kas kas DDDD

vain yhdenlaiset mielipiteet sallittu !

• eerikki
        kas kas DDDD kirjoitti:

vain yhdenlaiset mielipiteet sallittu !

Siinäs näit, vain yhdenlaiset. Eniten huvittaa Adolf e.

• henrikki
        eerikki kirjoitti:

Siinäs näit, vain yhdenlaiset. Eniten huvittaa Adolf e.

Taitaa olla ihan itse Adolf Ernrooth.

• Parempi tapa ilmais-

ta miepteensä on olla menemättä ketjuun, josta ei tykkää.

Kummastuttaa ihminen, joka usein heti aloituksen jälkeen tulee ja sanoo:
      #Miksi tällainen ketju, josta minä en edes tykkää? #

Hyppää yli sellaisesta ketjusta, jonka aiheesta et tykkää ja josta jo nimi sanoo, mikä se on.

"Tanssi tähtien kanssa" tietenkin koskee n.s. "tähtiä".

————————————

• adolf e

Tähtiä löytyy kyllä kaikkialla, jos elämän peruspilarit ovat vatupassissaan. Tämä tietysti koskee ennekaikkea ihmisiä, joilla oli hyvä, turvallinen koti, sitten tuuria ja ripaus yritteliäisyyttä elämässä, että sai työpaikan.
        Myönnän kernaasti, että parasta ennen päivät ovat kaukana takanpäin, mutta omilla valinnoillaan voi koklea elämnsä siedettäväksi.
        Vaikka ittellä menisi vain kohtalaisesti, löytyy paljon ihmisiä, joille apu tai mojova moikkauskin merkitsee paljon.

Liisa sal on positiivinen kirjoittaja. Sympatiseeraan.

• Kiitos, adolf e, hyvät sanat lämmittävät sydäntä.
      Ja muutenkin on viestisi oikean ja hyvän tuntuinen. :)

• Parhaiten katsoja määrä lisääntyy,kun julkikset ovat mukana. Eikä tämä ohjema ole mikään kilpailu tämä on humoristinen leikki ohjelma.Onpa saanutkin suuret katsojaluvut,myös julkkisten ansiosta. Ihanaa,kun näin rohkeita ihmisiä on ,jotka leikkiin ryhtyvät,kuten Tamikin.
      Minusta iloa tuova ohjelma meille vanhuksille,kaikki yrittävät parastaan,niipä paljon on myös aikaan saaneet. Suurimmat katsojaluvut ja se on tärkeää.
      Kiitos heille.!

• Katleija

Merihuiskulta oikea oivallus, noin se on.
      "Tanssii tähtien kanssa on suomalainen versio brittiläisestä TV-sarjaformaatista eikä se ole tavanomainen tanssikilpailu. Sarjassa julkisuudenhenkilöt opettelevat vakio- ja latinalaistansseja ammattitanssijoiden opastuksella." (Wikipedia)
      Tuo formaatti on hyvä katsojien kerääjä juuri noitten julkkisten vuoksi, lisäksi se tuo tuloja soitoilla sekä lisää tietysti mainostuloja. Tätä taustaa vasten voi herkutellen sarjaa katsella.
      Minäkin aina olen jo valinnut voittajasuosikkini ja seuraan kuinka pitkälle Kaikkoset, Ratiat ja Tamit yltävät. Ei huolta eivät he koskaan voittajan pallille nouse.
      Mukava viihdeohjelma tuo on. Ei ihme että se on ylittänyt toistuvasti miljoonan katsojan rajan.

• Lorena*

Myös Dansing on Ice TV 4:lla on brittiläinen formaatti joka menee 1. tuotanto kautta nelosella. lauantaisin. Jäätanssi näyttävämpää ja on paljon vaativampi suoritteinen kun lattia Tanssii tähtien kanssa.

Katson mieluusti jäätanssia tanssijoiden osaamista kovan harjoittelun tuloksena. Jotkut ovat alkaneet jäätanssin 0-pisteestä, nyt kuitenkin havaittavissa suoritusten suurta kehitystä jäällä tanssiessa.

• Katleija
        Lorena* kirjoitti:

Myös Dansing on Ice TV 4:lla on brittiläinen formaatti joka menee 1. tuotanto kautta nelosella. lauantaisin. Jäätanssi näyttävämpää ja on paljon vaativampi suoritteinen kun lattia Tanssii tähtien kanssa.

Katson mieluusti jäätanssia tanssijoiden osaamista kovan harjoittelun tuloksena. Jotkut ovat alkaneet jäätanssin 0-pisteestä, nyt kuitenkin havaittavissa suoritusten suurta kehitystä jäällä tanssiessa.

Minulta on jäänyt katsomatta tuo jäällä tanssiminen, mutta pitääkin mennä Nelosen katsomoon, siellä ovat vielä katsottavissa. Sitä on moni kehunut.

• Lorena* kirjoitti:

Kyllä, on nautinto katsella sitä.
        Hieno huomata, miten ovat jo edistyneet jäällä.
        Peloistaankin näyttää Satu saaneen yliotteen.
        Harva julkis varmaan haluaa tv lähetykseen munaamaan itsensä. Rohkeutta se vaatii.
        Hatun nosto heille...

• eräs 00
        Lorena* kirjoitti:

Ohjelma on amerikkalaisten kehittämä ei brittien. Nykyään tanssitaan tähtien kanssa on levinnyt muuallekin.

• toisten pilkkaa
        Lorena* kirjoitti:

Jäällä tanssimisessa ei kai onnistuisi,että Tamin kaltainen pääsis pitkälle. Kaikkonen tipahti pian, vaikka mielestäni hänen jäällä luistelu meni paremmin kuin aikoinaan tanssiminen.

Korpeaa muiden tanssii tähtien kanssa kilpailijoiden puolesta, että Tamin kaltainen saa jatkaa. Sami oli suosikkini ja hänet tiputettiin. Notkea ja vikkelälakinttuinen, vaikka on kookas ja vatsakas mies. Harmittaa ihan hirveästi Samin pudotus. Samoin Mert alkoi päästä tanssin makuun ja silti pudotus.

Luulen, että Tanssi Tähtien kanssa tuomarit alkavat olla aika kiusaantuneita kun Tami jatkaa. Ens sunnuntaina ei yhtään enempää kuin yksi piste kultakin. Jos kävely loppuis vihdoin. On muiden pilkkaamista, että hyvät tiputetaan, ei mene huumorin eikä leikin piikkiin, enää.

• wolde a
        toisten pilkkaa kirjoitti:

Jäällä tanssimisessa ei kai onnistuisi,että Tamin kaltainen pääsis pitkälle. Kaikkonen tipahti pian, vaikka mielestäni hänen jäällä luistelu meni paremmin kuin aikoinaan tanssiminen.

Korpeaa muiden tanssii tähtien kanssa kilpailijoiden puolesta, että Tamin kaltainen saa jatkaa. Sami oli suosikkini ja hänet tiputettiin. Notkea ja vikkelälakinttuinen, vaikka on kookas ja vatsakas mies. Harmittaa ihan hirveästi Samin pudotus. Samoin Mert alkoi päästä tanssin makuun ja silti pudotus.

Luulen, että Tanssi Tähtien kanssa tuomarit alkavat olla aika kiusaantuneita kun Tami jatkaa. Ens sunnuntaina ei yhtään enempää kuin yksi piste kultakin. Jos kävely loppuis vihdoin. On muiden pilkkaamista, että hyvät tiputetaan, ei mene huumorin eikä leikin piikkiin, enää.

Tami ei ilmeisesti ole kiekkomiljonääri. Kuuntelin Yle-radio Teemalta Tamin aamuhaastattelua. Juontaja sanoa täräytti, että ystävänsä Antero Mertaranta sanoi Tamia leikillisesti narsistiksi. Tami myönsikin tämän.
        Ylellinen pukukavalkadi, jota Juhani Tamminen aikaisemmin käytti meni monista jo yliviihteen puolelle. En seuraa noita ketjussa mainittuja kisoja ollenkaan, niin en osaa niistä mitään sanoa. Vai aurinkokuningas?

• Tanssinut,,,,,,itsek
        toisten pilkkaa kirjoitti:

nIm - toisten pilkkaa

Olen ajatuksiltani samaa mieltä noista, niinkuin Tamikin kuuluu sanoisinko synnynnäis tolppiin, joilla ei itsekritiikki pelaa sentin vertaa, että kehtaa mennä näyttämään huonouttaan, vaikka kuinka pyydettäis.

Taminkin kohdalla on tilanne se että kun hän jää aina viimeiseksi pareiksi niin ne hyvät jääkiekko ystävät antaa rutkalti ääniä että hän taas voi jatkaa, se on jonkimmoista peliä sekin, niinkuin jääkiekkoilukin.

Sami on kyllä ollut notkea mutta kun puhutaan kilpatanssista niin ei sillä sätkynukella oikein paukut riitä kilpatanssiin, olen sitä mieltä hänestä. Oikea ratkaisu tuomaristolta ja yleisöltäkin.

Mutta Mert olisi loppua kohden pärjännyt voittoon asti, minusta hänessä oli juuri kilpatanssi oivaltajaa ja kykyä olisi löytynyt jos olisi saanut jatkaa.

Mutta molemmat vähän lihavat naiset ( oliko toinen Sari ja toisen nimeä en muista) eivät kumpikaan ollut minun makuuni eikä tanssi luistanut niinkuin kilpatanssin olisi pitänyt, vaikka tuomaritkin kehuivat.

Tässä tallainen mielipide.

• Kaikki mielipiteet
        Tanssinut,,,,,,itsek kirjoitti:

nIm - toisten pilkkaa

Olen ajatuksiltani samaa mieltä noista, niinkuin Tamikin kuuluu sanoisinko synnynnäis tolppiin, joilla ei itsekritiikki pelaa sentin vertaa, että kehtaa mennä näyttämään huonouttaan, vaikka kuinka pyydettäis.

Taminkin kohdalla on tilanne se että kun hän jää aina viimeiseksi pareiksi niin ne hyvät jääkiekko ystävät antaa rutkalti ääniä että hän taas voi jatkaa, se on jonkimmoista peliä sekin, niinkuin jääkiekkoilukin.

Sami on kyllä ollut notkea mutta kun puhutaan kilpatanssista niin ei sillä sätkynukella oikein paukut riitä kilpatanssiin, olen sitä mieltä hänestä. Oikea ratkaisu tuomaristolta ja yleisöltäkin.

Mutta Mert olisi loppua kohden pärjännyt voittoon asti, minusta hänessä oli juuri kilpatanssi oivaltajaa ja kykyä olisi löytynyt jos olisi saanut jatkaa.

Mutta molemmat vähän lihavat naiset ( oliko toinen Sari ja toisen nimeä en muista) eivät kumpikaan ollut minun makuuni eikä tanssi luistanut niinkuin kilpatanssin olisi pitänyt, vaikka tuomaritkin kehuivat.

ovat sallittuja, toivoo ketjun
        aloittaja, Liisa S.

• kaisu-liisa
        Tanssinut,,,,,,itsek kirjoitti:

nIm - toisten pilkkaa

Onneksi tuomareilla on silmää ja älyä arvioida tanssijoita muunkin, kuin vain elopainon perusteella.

Kumpikin "lihava" nainen on mitä mainioin tanssija, jopa todellinen diiva, jolla on tahti taidossaan, osaaminen oikeassa kyvyssä aidossaan.

• Tanssin tahtiin
        kaisu-liisa kirjoitti:

Onneksi tuomareilla on silmää ja älyä arvioida tanssijoita muunkin, kuin vain elopainon perusteella.

Kumpikin "lihava" nainen on mitä mainioin tanssija, jopa todellinen diiva, jolla on tahti taidossaan, osaaminen oikeassa kyvyssä aidossaan.

No mutta,,,, kävikö se sinun heikkoon kohtaan, vai miksi puutuit minun mielipiteeseeni,,,,,tämä kaisu-liisalle.

• kaisu-liisa
        Tanssin tahtiin kirjoitti:

No mutta,,,, kävikö se sinun heikkoon kohtaan, vai miksi puutuit minun mielipiteeseeni,,,,,tämä kaisu-liisalle.

Luulisi meidän ikäisten ihmisten miettivän muutakin ko. kisassa, kuin jonkun lihoja tai luita, tai niiden puutetta.
        Minusta molemmat kai sinun tarkoittamasi naiset, osaavat paneutua rooliinsa täysin sydämin.
        Jalka nousee kipakammin, kuin monen puolet nuoremman ja keveämmän.
        Minusta on tervettä, että telkkariin pääsevät muutkin, kuin mallia 180cm/52kg-naiset.

• R.Valentino
        kaisu-liisa kirjoitti:

Ihailen kykyäsi ilmaista mielipiteesi maltillisesti, silti napakasti kaisu-liisa,. Se on taito, jota monellakaan ei tällä palstalla ole. Ja joku hirmustuu ´väärästä´ mielipiteestä, täällähän aikaa olla gestapolainen meininki. Tässäkin gestapopomo pomottaa toisia, ktju venyy ja venyy kun pomo varmaan puolet viesteistä kirjoittanut. Kyllä nämän temput huomataan, vaikkei niistä viitsitä puhuakaan. Go on boss, it´so funny!

• kaisu-liisa
        R.Valentino kirjoitti:

Ihailen kykyäsi ilmaista mielipiteesi maltillisesti, silti napakasti kaisu-liisa,. Se on taito, jota monellakaan ei tällä palstalla ole. Ja joku hirmustuu ´väärästä´ mielipiteestä, täällähän aikaa olla gestapolainen meininki. Tässäkin gestapopomo pomottaa toisia, ktju venyy ja venyy kun pomo varmaan puolet viesteistä kirjoittanut. Kyllä nämän temput huomataan, vaikkei niistä viitsitä puhuakaan. Go on boss, it´so funny!

Huh, nyt sydän jämäytti parit ylitahdit, kun niin hämmästyi. Itse monesti kärsin, kun en osaa olla samaa mieltä, kuin monet muut.
        Kun tänne yritin tuleskella, tunsin kummaa rivien välistä melkeinpä vihaa. Ihan kuin pitäisi olla kuin aina on olleet kaikki muutkin.
        Minusta täällä on kaikilla oma äänioikeutensa. Oli mieltä mitä tahansa.
        Itselläni on mielikuva, että vaikutan tympeältä.

• Tanssien
        kaisu-liisa kirjoitti:

Luulisi meidän ikäisten ihmisten miettivän muutakin ko. kisassa, kuin jonkun lihoja tai luita, tai niiden puutetta.
        Minusta molemmat kai sinun tarkoittamasi naiset, osaavat paneutua rooliinsa täysin sydämin.
        Jalka nousee kipakammin, kuin monen puolet nuoremman ja keveämmän.
        Minusta on tervettä, että telkkariin pääsevät muutkin, kuin mallia 180cm/52kg-naiset.

Älä nyt vaahtoa Kaisu liisa, kokonaisuus ratkaisee ja kun kilpaillaan niin arvostelut on paikallaan. Eli kaikki kuuluu arvosteluun.

Kilpatanssiin ei kuulu että lihat helluu takamuksissa ja yläosassa vaan pitää olla timmi kroppa joka ei hellu.

Kun noin sattuu niin sinulla on kai muutama kilo liikaa itselläsi.

• kaisu-liisa
        Tanssien kirjoitti:

Älä nyt vaahtoa Kaisu liisa, kokonaisuus ratkaisee ja kun kilpaillaan niin arvostelut on paikallaan. Eli kaikki kuuluu arvosteluun.

Kilpatanssiin ei kuulu että lihat helluu takamuksissa ja yläosassa vaan pitää olla timmi kroppa joka ei hellu.

Kun noin sattuu niin sinulla on kai muutama kilo liikaa itselläsi.

Aikoinaan oli monen monta liikakiloa, mutta sisulla sain ne pois, ja siellä ovat pysyneet.
        Minusta täydellisiä ihmisiä lie vähän, ja kun en itse heihin kuulu, ymmärrän myös muiden epätäydellisyyttä.
        Tämähän on leikkikilpatanssikisa.

• Leikkimieli kannat-

taa kuitenkin säilyttää, sillä ohjelma on tarkoitettu viihteeksi, aivan kuin sirkus tai tivoli.
      Ja varsinainen tarkoitus lienee rahan kerääminen mainoksilla ja puhelisoitoilla MTV 3:lle.
      Samista uheenollen, viime kerralla hän hiukan oli poissa tahdista muutamissa kohdissa, se häiritsi. Aikaisemmin ajattelin hänellä rytmin olevan veressä. Mainio tyyppi, vaikka onkin ylipainoinen. Onhan hän omaa luokkaansa nokkelissa sanakäänteissäkin.
      Onneksi meidän ei tarvitse olla tuomaristossa.

• Katleija

Näitten Tamien, Ratioiden ja Kankkosten menestys johtuu samasta syystä kuin vuoden 2010 tangomarkkinoiden nettiäänestyksen voittaja Mauno Hakkilankin menestys, nimittäin NETTIÄÄNESTYKSESTÄ. Tämä tuli mieleen näin kutistuvan täysikuun aikaan.
      http://www.youtube.com/watch?v=IQdwJSHZncs

• Liisa S.

Susa ja Tami tanssivat:

Paula Koivuniemi -Nousee päivä

Kirpeänkaunis syyspäivä tänään. Ennenaikaan koulujen alettua syyskuun ekana päivänä sää oli tällainen, siinä on aivan oma tunnelmansa. - Helsingistä terveisiä! - Moi!

- Voittaako Manuela vaiko Sari? Veikkaan että Sari!

.

• Ettei totuus unohdu:
        Liisa S. kirjoitti:

Susa ja Tami tanssivat:

Paula Koivuniemi -Nousee päivä

- Voittaako Manuela vaiko Sari? Veikkaan että Sari!

.

Halusin omiakin mielipiteitäni tuoda tähän, siksi otin ylempää kaksi viestiäni yhdistettyinä tuohon näkyviin.

Myöskin "Leikkimieli kannat-taa kuitenkin säilyttää" on minun mielipiteeni. 22.09. klo 19.13.

Ja tämä on minun:

Kaikki mielipiteet 24.10.2013 12:490 SULJE
        ovat sallittuja, toivoo ketjun
        aloittaja, Liisa S.

• kaisu-liisa

Tämän päivän Dancing on ice sattui monin tavoin sydämeen.
      Pudonneen Satu Taiveahon tarina raastoi sydäntä. Voin vain kuvitella tuntojaan, ja rohkeuttaan kertoa niistä.

Arttu Wiskarin taidokkuutta, huolimatta vyön mitasta ei voi kuin ihmetellä.
      Joku moitti Tanssii tähtien kanssa-sarjan naisten lihallisuutta.
      Ei näytä heitä, eikä Arttua haittaavan. Taidokkuus on ihmisessä, ei lihoissa tai niiden puutteessa.

• Lorena*

Kuka on kartalla uusista tanssikuvioista? Dancing on Ice lähetyksessä Sara ja Sasha tanssivat Gangnam styleä, ilmeisesti tanssi oli monelle vieras, jopa tuomareillekin !
      Aika vaativan koreografian oli Sasha tehnyt heidän Gangnam Stylelle, mustia laseja myöten. Tässä malli uudesta tanssista, kait vähän niinkuin Zumbaa :
      https://www.youtube.com/watch?v=CH1XGdu-hzQ

Ruutu näyttää Saran ja Sashan Gangnam style version. Onneksi pudotus uhan alla oleva pari pääsi jatkoon!

• Pidin Saran erikoisesta koreografiasta, täynnä staccatoa.
      Jäätanssiin kyllä pitkät kaaret sopivat kauniisti.
      Myös Satu tanssi nätisti, olisin suonut hänenkin jatkavan,
      mutta sehän ei ollut mahdollista.

• Nythän se sitten

Nythän se sitten Tami tippui viimein, jotain sympaattista hänessäkin oli. Hyvä suomalainen mies.

Matti oli quick stepin koreografian saanut onnistumaan
      omaperäisesti ja suurenmoisesti, saaden rakkauden teeman ympättyä siihen uudella tavalla, se hämmästytti kaikki.

Nyt veikkaankin Manuelaa voittajaksi, vaikka Sari alkoi aikaisemmin jo varmalta tuntua. Hyvä oli nyt myöskin Rakel, tosin en aivan voinut seurata puhelimessa oloni takia,
      puhelu, johon en malttanut jättää vastaamatta.

Mitä arvelette? :)

• Liisa S.

Niin, unohdin Harrin tanssin, sekin meni aivan yllättävä hienosti.

• Harrille tsemppiä
        Liisa S. kirjoitti:

Niin, unohdin Harrin tanssin, sekin meni aivan yllättävä hienosti.

Toivottavasti Harri voittaa. Pitää tsempata. Olisi jo miehen vuoro voittaa kisa:)

• Harrille tsemppiä
        Harrille tsemppiä kirjoitti:

Toivottavasti Harri voittaa. Pitää tsempata. Olisi jo miehen vuoro voittaa kisa:)

Antti Tuisku on ainoa miesvoittaja tähän mennessä. Joten olisi ikään kuin miehen vuoro voittaa. Jospa se Harri pärjää ja hyviä esityksiä ja taitoja on näyttänyt vaikka oli huonokin ilta.

• Harrille tsemppiä

Antti Tuisku on ainoa miesvoittaja tähän mennessä. Joten olisi ikään kuin miehen vuoro voittaa. Jospa se Harri pärjää ja hyviä esityksiä ja taitoja on näyttänyt vaikka oli huonokin ilta.

Hyvänen aika. Kyllä muisti teki tepposet ! Korjaan. Tomi Metsäketo voitti ensimmäisen tanssii tähtien kanssa kisan.

• kaksi miestä

Myös Tomi Metsäketo on voittanut.

• Rakel seon laihtunut

ja solakoitunut näiden tanssien aikana taas takasi solakaksi.

• ++ ++

Puvut tulevat pian myyntiin. Hieman huvittaa, ettei minulla ainakaan noille olisi käyttöä. Ehkä kotona voisin hiukan humputella.
      Ostaakohan joku niitä käyttöön, vainko vain ihan huvin vuoksi?

Hienoja esityksiä.
      Rakel on oma suosikkini.

• Atolfia

Manuela oli itse aivan varma tänään, että loppu tuli tansseista, mutta toisin kävi. Hän olikin todella hämmästänyt lopputuloksesta.
      Oli oikein mukava, että hän sai jatkaa.

Tasaväkisiä ovat nämä viimeiset parit, joten tulee melko jännitävä loppukisa.

• Liisa S.

Sarilla olivat kaksi viimeistä asua tosi hänelle sopimattomia,
        sekin vaikutti.
        Manuela oli hyvä, samon Harri ja Rakel, lopputulosta en pysty ennustamaan.

Hyviä öitä vielä hereillä oleville!

• ,,,,
        Liisa S. kirjoitti:

Sarilla olivat kaksi viimeistä asua tosi hänelle sopimattomia,
        sekin vaikutti.
        Manuela oli hyvä, samon Harri ja Rakel, lopputulosta en pysty ennustamaan.

Hyviä öitä vielä hereillä oleville!

Samaa katsoin minäkin. Varsinkin kun Sari ja Manuela olivat rinnakkain, korostui pukujen jonkinlainen halvanomaisuus. Monenlaista kiille- ja värisiekaletta vieretysten ja päällekkäin.

• No joo, kyllä Rakel oli edukseen, Sarin kimallus taas oli niin lyhyt, ei pukenut häntä. Olin iloinen Rakelin ja Harrin jatkosta, kehitystä ja solakoitumista on tapahtunut silmin nähden!

Samoin kiitos Hyvää yötä!

• Lorena*

Katson kumpaakin ohjelmaa Tanssi tähtien kanssa ja Dancing on Ice.
      TTK on jotenkin vanhahtava, missä piileksivät nuoret alle 40v tanssijat. Siksi olenkin ja aheesta fanittanut Manuela Boscoa ja Matti Puroa, todella sympaattinen aidoin tuntein hätkähdyttävän hyvää taitoa, koreografiaa ilmaiseva iloinen hymyilevä pari.

Dancing on Ice kentillä luistelevat parit ovat nuorempaa ikäluokkaa, notkeita kun pajun vitsat, iloa ja hymyä riittää. Koska muuten jäätansseissa kiittää jo 50v ikäinen henkilö kilpailemassa, ikä on nuolaissut notkeutta,koordinaatio taito riittää nippa nappa mutkamäkeen.

Katson hyvin paljon jäätanssi ohjelmia mistä ne milloinkin tulevat, niissä on sitä jotakin nuoruuden ja vuosien harrastuksen mukanaan tuomaa taitoa sekä jäätanssin riemua mahtavien taitojen esiin tuloa.
      .
      DiC ohjelmassa fanitan Sara Shafakia ja Sasha Palomäkeä, Palomäellä takana pitkä vaativa jäätanssi tausta, oppia on haettu Moskovan jääkentiltä saakka. Hyvin Sara hänen ohjeistamana on uppoutunut jäätanssin saloihin, taidot nousevat kerta toisensa jälkeen.
      Heidän jäätanssin kehitystä on ollut upeaa seurata, kyllä Saran Sashan opeissa on mahdollisuus nousta yhä ylemmäksi jäätanssin taidoissa, varsinkin nyt kun kaiken muun osaamisen ohella kemiat alkavat niin hienovaraisena, vienona hymyilynä tulla esiin taitojen ryydittämänä,jolloin esitys tulee katsojaa lähemmäksi, ihaillen voi katsoa parikymppisten tanssia lauantai illan viihdykkeenä.

• Oliko Sara missi

joku vuosi , ihmettelen miten ujo hän on , joten luulisi missitouhun ja tämän samoin olevan hänelle vaikeata.
        on nätit kasvot, mut aika paksut jalat, luistelussa se merkkaa.

• Susanna nyt putosi viime kerralla. Olisi häntäkin vielä lisääkin seurannut. Susannan pituus kai on ollut estämässä sen, että tanssittaja olisi jalasta kiinni pitäen häntä ympäri pyörittänyt.
      Ura jäässä oli heidän mukaansa jäänyt tekemättä. Laura Lepistö opiskelee Kauppiksessa, aikansa kuluu siellä. Hän sanoi itseään "töppöjalaksi", mikä nimitys ei kyllä sirojalkaiseen Lauraan sovi.

Ikäpolvea nuorempaa ovat jäätanssijat kuin parkettien pyörijät.

Mnusta Sarin viimekertainen asu samoin kuin nyt viimeinen asu eivät ollet hänelle sopivat. Tanssinsa menivät hyvin mielestäni.

Onhan se hyvä, Lorena, että viiskymppisiäkin naisia vielä tanssikisaan kutsutaan! Sari sanoi niin rohkaisevasti meille: "Ruoto suoraksi ja rinta rottingille, naiset!" - Tehdään niin!

Sateessa pitkä pyöräily tänään ja sitten vielä kaupassakäynti ja juttelua tutun kanssa. Nyt sitten iltahommiin.:)

Hyvää päivänjatkoa!

• Tehdään noin kuten Havaksen Sari kannusti, vaikka nyt ei ihan viisikymppisiä ollakaan. Loppuvuuesta taas tulee yksi lukema lisää ja uhkaavasti tuo kahdeksikolta alkava ikäluku lähenee. Mutta eikös oikealla palstalla olla, kun tämä on 70 ja plussille.
      Tuo pyöräily on minunkin mieluisa harrastus. Täällä on hyvät pyörätiet ihan kaupungin laidalta kauppatorille asti. Ja kauppareissut käy pyöräillen kätevästi. Saa nähdä miten kauan tätä mukavuutta kestää ennenkuin on palveluautoa alettava käyttämään.
      Joko sinä iltahommiin alat, minä heräsin hullun aikaan klo neljän jälkeen ja lisäunet oti puoli yhdeltätoista kahteentoista. Meni sisäinen kello ihan sekaisin, mutta eiköhän se tästä oikene.

• minun mielestäni

Olipa Manuelan puku ruma, ja jollain lailla esti näkemästä tanssin kauneutta, kamalan värinen.
      Tuomari ehti viedä sanat suustani, puku oli kuin tehty rypistyneistä vappuviuhkoista.

• höh

Ei minusta päinvastoin ja valtavan pitkät kauniit jalat. olisin antanut kympin.

• ::::::

Puku näytti ihan heinäsuovalta. Hyvä, kun pääsi finaaliin. Taitava tanssija on Manuela. Toivottavasti on asiallisempi asu päällään.

• hyvä näin

Manuela ja Matti voittáa koko kisan. Tuomarien epäoikeudenmukaisuus kostautui. Suomen kansaa ei manipuloida !

• yöntöprö
      • Late Vaan*

Jos olisin tuomari ottaisin lopputilin.

• Luulenpa että tällä
        Late Vaan* kirjoitti:

Jos olisin tuomari ottaisin lopputilin.

kertaa miespuolinen vie voiton. Tuomioita ihmettelen minäkin.

• 14 + 17

Manuela on tosiaan urheilullinen ja terve,
      ja hänellä on todella hyvät jalat, näkee että liikuntaa on aina harrastettu.
      Yleisö taisi kimpaantua hänen huonoista pisteistään verrattuna muihin.
      Tosin eihän Harrillekaan tuomarit hyviä antaneet,

---ja varsinkin viime kerralla hän sai todella kehnot, jolloin yleisö äänestikin yllättäen hänet Jutan kaa parhaaksi pariksi.

Miksi Jenni antaa niin pitkiä lausuntoja, vaikka ei ole asiantuntija?

• soro vaan, totuus -

oli toinen,

Oikein meni tämän iltainen arvostelu, juuri nämä kaksi jotka jäi finaalin oli oikea valinta,
      Rakkel on liian lihava,
      sitä ihmettelen miksei hänen jalkatyöskentelystä mainittu että jalat usein oli koukussa, kun ne olisi pitäny olla kauniisti suorassa potkujen aikana, Raakkelin jalat oli muutenki aivan liian paksut,
      yli kehuttu oli Raakelin tannsit,

• Raakel on solakoitu-

nut tanssien aikana, varmaan -30 kg. Se huolettaakin, onko hänellä se karppaus menossa, minusta se on pelottava dieetti, mutta voi olla hyväkin, en ole itse ollut millään kuurilla, vaan yrittänyt vain syödä kohtuudella kaikkea.
      Toisaalta, ellei sitten taas kyllästy niihin ruokiin, ja kaikki tulee silloin takaisin.
      Ei Raakel ole vielä pahan vanhakaan.
      Minä olen mieluummin tavallisella ruokavaliolla ja liikunnalla.
      Pidän tästä tavallisesta menosta.

• silmät päässä

Höpsis, kyllä se iso laihdutus oli jo aiemmin, ehti tulla sitten takapakkia, jota tanssin aikana korjannut. Manuela odottaa vauvaa, masu soman pyöreä. Kummasti uskaltaa raisustikkin tanssia. Voittja on M & M.

• Minä ihmettelin
        silmät päässä kirjoitti:

Höpsis, kyllä se iso laihdutus oli jo aiemmin, ehti tulla sitten takapakkia, jota tanssin aikana korjannut. Manuela odottaa vauvaa, masu soman pyöreä. Kummasti uskaltaa raisustikkin tanssia. Voittja on M & M.

jo edelliskerralla Manuelan vatsaa, kun urheilullisesta ihmisestä on kyse, ja tuli itsellenikin mieleen silloin raskaus jotain 5:llä kuulla tai hiukan enemmänkin. Liikuntahan on odottaessakin hyväksi.
        Voittajaa en mene ennustamaan, kumpi tahansa kelpaa. Onhan Harri yrittänyt parhaansa, ja oppinutkin paljon, (vakiot ovat nautinto seurata, varsinkin kun Jutalle sen melkein liiallisen laihuuden vuoksi nuo pitkät puvut sopivat hyvin) ,
        niin siitä reippaasta yrittämisestä Harria voisi palkita.

• Vaarmemmaksi vakuu-
        Minä ihmettelin kirjoitti:

jo edelliskerralla Manuelan vatsaa, kun urheilullisesta ihmisestä on kyse, ja tuli itsellenikin mieleen silloin raskaus jotain 5:llä kuulla tai hiukan enemmänkin. Liikuntahan on odottaessakin hyväksi.
        Voittajaa en mene ennustamaan, kumpi tahansa kelpaa. Onhan Harri yrittänyt parhaansa, ja oppinutkin paljon, (vakiot ovat nautinto seurata, varsinkin kun Jutalle sen melkein liiallisen laihuuden vuoksi nuo pitkät puvut sopivat hyvin) ,

deksi googlasin:
        Todellakin kevät vauva on tulossa,
        en oikein ottanut sitä huomioon koska tiedän hänen olevan sinkku.
        http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-1288619366002.html

• Harrin vuoro
        Minä ihmettelin kirjoitti:

Totta kai Manuela on uheilullinen kun tuli tunnetuksi yleisurheilijana aikoinaan ja tais satasen aitajuoksu olla hänen päälajinsa. Se, jossa pärjäsi parhaiten. Manuela on sittemmin käynyt teatterikoulun ja valmistunut näyttelijäksi. Urheilutausta on tuonut notkeutta ja tietysti pitää olla rytmi veressä, jotta taitaa tanssin nopeat kuviot.

Mutta vaikea sanoa. kumpi voittaa, Manuela vai Harri. Veikkaan kyllä tällä kertaa Harria. Hyvin tasaväkinen loppukisa on, niin luulen. Ja ei pidä unohtaa, että opettajallakin on roolinsa ja olisi hyvä ettei samojen opettajien oppilaat voita vaan siinäkin olisi vaihtelua. Matti on tainnut opettaa voittoon parikin kertaa..? Olisko nyt Jutan vuoro,eikä ole huono opettaja ollut vaan ansaitsee kunnian.

• vuoro ja vuoro
        Harrin vuoro kirjoitti:

Totta kai Manuela on uheilullinen kun tuli tunnetuksi yleisurheilijana aikoinaan ja tais satasen aitajuoksu olla hänen päälajinsa. Se, jossa pärjäsi parhaiten. Manuela on sittemmin käynyt teatterikoulun ja valmistunut näyttelijäksi. Urheilutausta on tuonut notkeutta ja tietysti pitää olla rytmi veressä, jotta taitaa tanssin nopeat kuviot.

Mutta vaikea sanoa. kumpi voittaa, Manuela vai Harri. Veikkaan kyllä tällä kertaa Harria. Hyvin tasaväkinen loppukisa on, niin luulen. Ja ei pidä unohtaa, että opettajallakin on roolinsa ja olisi hyvä ettei samojen opettajien oppilaat voita vaan siinäkin olisi vaihtelua. Matti on tainnut opettaa voittoon parikin kertaa..? Olisko nyt Jutan vuoro,eikä ole huono opettaja ollut vaan ansaitsee kunnian.

Ei tässä kisassa ratkaise muu kuin miten yleisö äänestää. Nyt voi Manuela saada raskaussympatiaa . Toivottavasti Matti saa yhtä monta kertaa kopin kuin heittää ilmaan. Harilla saisi olla vähän pienempi daami . Miehellä aina vaikeampi osa, kun pitää ainakin esittää viejän osaa. Yhtään ei harmita kun ne pönäkät daamit putosivat.

Oletko Liisa kuulolla. Tsemppiä Sinulle.

• Harrin vuoro
        vuoro ja vuoro kirjoitti:

Ei tässä kisassa ratkaise muu kuin miten yleisö äänestää. Nyt voi Manuela saada raskaussympatiaa . Toivottavasti Matti saa yhtä monta kertaa kopin kuin heittää ilmaan. Harilla saisi olla vähän pienempi daami . Miehellä aina vaikeampi osa, kun pitää ainakin esittää viejän osaa. Yhtään ei harmita kun ne pönäkät daamit putosivat.

Oletko Liisa kuulolla. Tsemppiä Sinulle.

Aivan. Kansa päättää. He, ketkä äänestävät. Meitä, jotka emme äänestä ketään on myös paljon. Periaatteesta lopetin kaikki kännykkällä äänestykset aikoja sitten. Sama kumpi voittaa, Manuela vai Harri, molemmat ovat edistyneet ja ansainneet voittonsa. Molemmat ovat myös sympaattisia.

• En äänestänyt minä-
        Harrin vuoro kirjoitti:

Aivan. Kansa päättää. He, ketkä äänestävät. Meitä, jotka emme äänestä ketään on myös paljon. Periaatteesta lopetin kaikki kännykkällä äänestykset aikoja sitten. Sama kumpi voittaa, Manuela vai Harri, molemmat ovat edistyneet ja ansainneet voittonsa. Molemmat ovat myös sympaattisia.

kään lainkaan, ja kun mietin, niin onhan viimeisestä äänestyksestäni jo vuosia kulunutkin!

Haluaisin nähdä vielä Harrin ja Jutan tanssivan tangoa tai muuta vakiotanssia.
        Mistään muusta en niin paljoa nauttinut.

Voisin nyt jopa äänestääkin häntä.

• Heiiiii
        En äänestänyt minä- kirjoitti:

kään lainkaan, ja kun mietin, niin onhan viimeisestä äänestyksestäni jo vuosia kulunutkin!

Haluaisin nähdä vielä Harrin ja Jutan tanssivan tangoa tai muuta vakiotanssia.
        Mistään muusta en niin paljoa nauttinut.

Voisin nyt jopa äänestääkin häntä.

uutisissa sanottiin juuri että Harri jättää kisan kesken, varvas murtui. Pyäääähhhhh.

• Voihan itku!
        Heiiiii kirjoitti:

uutisissa sanottiin juuri että Harri jättää kisan kesken, varvas murtui. Pyäääähhhhh.

Olisin minäkin toivonut niin kovin Heidän vakiotanssinsa vielä näkeväni ja kokevani tanssin hurman heidän kanssaan.

"Julkkiskokki Harri Syrjänen on ilmoittanut jättävänsä Tanssii Tähtien Kanssa -kilpailun kesken. Mies loukkasi varpaansa semifinaalin kenraaliharjoituksissa ja päätti noudattaa lääkärin neuvoa vetäytyä kilpailusta.

Syrjäsen tilalle jyväskyläläistaustaista Manuela Boscoa ja tämän tanssiparia Matti Puroa vastaan asettuu jo kertaalleen pudonnut pari Raakel Lignell ja Jani Rasimus. Molemmat parit esittävät peräti kolme tanssia, jotka ovat parin oma lattarisuosikki ja vakiosuosikki sekä yllätyksellisen freestyle -numeron. Finaali tanssitaan tulevana viikonloppuna.

- Tämä on valtava pettymys. Tässä on käyty läpi kaikenlaisia tunteita. Minulla oli vahva usko itseeni ja meihin Jutan kanssa parina, mutta nyt kävi näin. Nämä ovat asioita, joihin ei voi jälkeenpäin vaikuttaa. Ne pitää vain hyväksyä, Syrjänen harmittelee.

Zodiak Finlandin vastaava tuottaja Jaana Besmond on pahoillaan Harrin tilanteesta, mutta ymmärtää tähtitanssijan tekemän ratkaisun.

- Kaikki sympatiat ovat Harrin puolella. Olisimme kovasti halunneet nähdä Harrin finaalissa, mutta kun kyseessä on noin paha vamma, ei kannata riskeerata tulevaisuuttaan terveydellisesti tanssifinaalin takia. Tässä on kuitenkin kyse viihdeohjelmasta, Besmond muistuttaa." (Keskisuomalainen)

• Lorena*

Onko nyt niin että vain 2 kertaa TTK:ssa naisopettaja on vienyt oppilaansa voitton, siis Toni Metsäketo & Sanna ja Antti Tuisku & Ansku.

Matti & Manuela ovat vahvoilla samoin Harri & Jutta. Miten lienee nostot Matilla ja Mauelalla menevät, tähän saakka eivät ole tahtia haitanneet.
      Nostot tarvitsevat osaavia ja vahvoja käsivarsia, onpa aina turvallisuuskin oltava takuu varmaa.

• Decubal

Jos tuo juttu "voihan itku" pitää paikkansa aikamoinen ylläri koko kisalle. Harmittaa Jutankin puolesta puhumattakaan siitä murtuneesta varpaasta.
      Onhantämä kisan koko loppunäytös kun suoraan, sanonko mistä.
      Tästä opimmemyös kaikki jalkapöydän luut ovat hyvin tärkeitä, pitää olla paikat kunnossa jotta pystyy kävelemään. Muistakaa hoitaa jalkojanne, kynnet lyhyiksi ja jalkavoidetta saunan jälkeen, hoidetuilla jaloilla on hyvä kävellä.

• Varsinkin urheilijal

-le! - Harri on aktiivinen golfin harrastaja. Olemuksestaankin näkyy hyvät pitkät lihakset samoin kuin kestävyys ja rohkeus.

Googlasin tietoa hänestä:

"Huippukokki Harri Syrjänen työskenteli nuorempana muutaman vuoden Lontoossa. Reissun päätteeksi hän tutustui parin päivän ajan legendaarisen Gordon Ramsayn ravintolaan.

Harri Syrjäsen Lontoon vuodet saivat mielenkiintoisen päätöksen, kun mies pääsi katsomaan Gordon Ramsayn työskentelyä.

– Olin lopettamassa työt The Cantessa. Ravintolan silloinen keittiömestari oli Gordonin hyvä kaveri, joten pyysin häneltä, jos saisin mennä ennen kotiinlähtöä tutustumaan Gordoniin ravintolaan, hän kertoo."

• Minunkin kentälläni
        Varsinkin urheilijal kirjoitti:

-le! - Harri on aktiivinen golfin harrastaja. Olemuksestaankin näkyy hyvät pitkät lihakset samoin kuin kestävyys ja rohkeus.

"Huippukokki Harri Syrjänen työskenteli nuorempana muutaman vuoden Lontoossa. Reissun päätteeksi hän tutustui parin päivän ajan legendaarisen Gordon Ramsayn ravintolaan.

Harri Syrjäsen Lontoon vuodet saivat mielenkiintoisen päätöksen, kun mies pääsi katsomaan Gordon Ramsayn työskentelyä.

– Olin lopettamassa työt The Cantessa. Ravintolan silloinen keittiömestari oli Gordonin hyvä kaveri, joten pyysin häneltä, jos saisin mennä ennen kotiinlähtöä tutustumaan Gordoniin ravintolaan, hän kertoo."

Pickalassa harri vieraili Teemu Selänteen kanssa, taisi siinä olla muitakin.
        Kun tänne on tullut uusia kirjoittajia, on jo useita golfin harrastajiakin joukossa, ja lisää tulee , hyviä harrastuksia tarvitaan.
        Ne pelastavat ihmisen monelta pahalta, esim. katkeruudelta ja vihalta. :hih.

• pelaaja101
        Minunkin kentälläni kirjoitti:

Pickalassa harri vieraili Teemu Selänteen kanssa, taisi siinä olla muitakin.
        Kun tänne on tullut uusia kirjoittajia, on jo useita golfin harrastajiakin joukossa, ja lisää tulee , hyviä harrastuksia tarvitaan.
        Ne pelastavat ihmisen monelta pahalta, esim. katkeruudelta ja vihalta. :hih.

Kuka on Teemu Selänne?

• fundtsija
        Varsinkin urheilijal kirjoitti:

Harri on rohkea ja hyvä urheilija todellakin, parantumista toivotan!

• sorivaan tootus -

joskus kopsahtaa kipeesti,,,

Lukematta ketjua, vastaan alottajan aiheeseen lyhyesti,
      alusta asti pisti silmään " Rakkelin " tuomariston yli korostunu kehumis puumi,
      tavallisena katsoja ihmettelin moista ilmiötä,
      oliko tai onko " Rakkel " kenties jossaki viihteen huippuvirassa, onko hänellä jokin yliote esm. tuomaristoon ??
      kun kaikki yhdessä kuorossa olivat niiiiiin hurmaantuneita hänen esityksiin,
      täälltä katsomosta katsottuna hän ei ollu erikoisemmin taita eikä loistava tansijana,
      lähinnä vaikutti kankealta, liika lihavalta, polvet aina koukussa, ymmärtää siltäkannalta katsottuna että hänen jalkansa olivat ylipaksut, , ehkä hän olisi ollu suhteelisen hyvä tanssija " seniori " tansijana toisten vastaavasti yhtä raskasrakenteisten joukossa,
      jokatapauksessa tuomaristo järkiintyi lopulta ja uskalsivat äänetettää nuoret säishkysääret parhaaksi,
      nyt jännätään saako tuomaristo potkut jostain töistä kun " Rakkel " ei voittanu,
      samoin aikasemmissakin tansiitähtien kanssa on ollu kärsimys katsoa palksuja kankeita perhosTansijoita, suorastaa kärsikys katsomossa, kun tuomaristo ylikostuneesti kehuu surkeita esitysä, ,
      nooooh, onhan tämä tietenki viihteenä jonkilaista, saipahan katsojat surkutella, kauhistella ja naureskella tuomariston puolueelista arvostelukykyä,

• ||||

Mielestäni kommenttisi on ruma ja ilkeä. Minun mielestäni. Ikävä kyllä.

• sori vaan ---

Jokailessa on oma arvostelukyky olemassa, kaikki ei ole sammaa mietä, tämä oli minun näkemys tansitaidosta ja sen suorittajasta,
      vapaasti saa olla toiset erimieltä,

• ||||

Toki vain, meillä kaikilla on oikeus sanoa mielipiteemme.
        Minullakin.
        Niin on myös oikeus sanoa mielipide siitä, miten se ihmisestä, tuntevasta yksilöstä sanotaan.

• näin soon,,,,

IIII

se on sinun henkilökohtainen päänsärkysi ,,

makuasioista ei kannata kiistellä,,

• Eufemia

Raakkeli pääsee sittenkin finaaliin suosikin Harrin Syrjäsen jäätyä pois kisasta, harmillista. Nyt sitten ensi sunnuntaina nähdään miten tuomarit kymppejä suosikille antavat. Säännöissä ei taida olla kuinka monta kertaa saa samalle kymppejä antaa.
      Koko TTK-kisa on lopussa mennyt täysin överiksi, Suosikki on suosikki tuomaristollakin, joten Raakkelin pointit ovat kaksinumeroisia. Jämäkkä tätsy kehissä.

• yksi juttu

joka lisää Raakelin suosimista, on se että on suomenruotsalaisen Lignellin vaimo.
        Keski-ikäiset tuomarit suosii keksi-ikäistä naista . Nuori kaunis hoikka nainen on kai liian monta kertaa voittanut, ja nyt on päätetty leipoa mestari laihduttajasta joka on hyödyntänyt rahallisesti sen kaikin mahdollisin tavoin. Minusta kunnioitukset pitäisi antaa niille, jotka pitävät painonsa kurissa koko elämänsä.
        Manuela on koko ajan saanut yleisöltä oikeudenmukaista palautetta. Toivottavasti kansa jaksaa vielä soittaa ekä turhaudu Harrin pois jäämisestä.

• <<<<O<<<<

kuulin karmean huhun ONKO totta, se kokki Harri ei enään osallistukkaan finaliin, koska varvas on poikki,
      siis heidän tilalleen tulee Raakkel kumpanisa kanssa, nyt EI TYKÄTÄ asiasta ollenkaa,
      sitä läskiä ei jaksa katsoa enään kertaakaan, paree kuunella vaan tulokset myöhemmin,
      kuinka näin ällöttävää voi TV:ssä järjestää, olisi edes se neljänneksi tullut pari nostettu finaliin, olisi TV:stä sen tään jotain mielenkiintoista katsottavaa ,
      Raakkeli pilaa koko ohjeman sorivaan, muuta totuus on karmeampi kuin osaatte kuvitellakkaan yleisö katsojien mielestä,
      MTV näyttää olevan piittamaton katsojien mielipiteistä,
      tukkiin näitä vikutusvaltaisia paksuja kankeita läskiä ( siis pakkosyöttää ) katseltaviksi kanavallaan,
      tansiitähtien kanssa on juuri näitten pakko hyvien paksujen menettänykki mielenkiintoisuuden, heidän tansinsa on kaikkea muuta kuin loistavaa, jos ohjelma on tarkotettu pelle ohjelmaksi, huumoriksi jossa saa omituisille otuksille nauraa sydämmensä kyllyydestä,
      siinä tapauksessa Raakkelillekki nauru on paikallaan,
      häntä todella luuleen noin tyhmäksi, siinä tapauksessa hyvin on roolinsa vetäny,
      vai oliso aivan luonnenäittelijä, siis onkin just noin tyhmä,

• Yksi varvas poikki ja heti lopettaa.
        Voi elämän kevät! Mutta totahan se Mainostv:n touhu on.
        Nyt sitten voittaa varmaan joku raskaana oleva emäntä tai sitten ylipainoinen keski-ikäinen ihminen.

EI VOI olla totta. On se kamalaa. Kyllä pitäisi tosiaan olla rajoitus siihen, montako kertaa saa numeron antaa. Ihan oikein toi yksi sanoi, että liikaa tuli kymppejä Raakkelille sunnuntaina. Aijai.
        Vastavuoroisesti pitäisi tietysti sallia huono numerokin vain kerran. Olisi tasapainossa arvostelut.
        Lopuksi jäisi käteen kaikille viitoset. Tasapeli tulisi.

Se olisi kaikille mieleen.

• voi elämän kevät
        Makriina kirjoitti:

Yksi varvas poikki ja heti lopettaa.
        Voi elämän kevät! Mutta totahan se Mainostv:n touhu on.
        Nyt sitten voittaa varmaan joku raskaana oleva emäntä tai sitten ylipainoinen keski-ikäinen ihminen.

EI VOI olla totta. On se kamalaa. Kyllä pitäisi tosiaan olla rajoitus siihen, montako kertaa saa numeron antaa. Ihan oikein toi yksi sanoi, että liikaa tuli kymppejä Raakkelille sunnuntaina. Aijai.
        Vastavuoroisesti pitäisi tietysti sallia huono numerokin vain kerran. Olisi tasapainossa arvostelut.
        Lopuksi jäisi käteen kaikille viitoset. Tasapeli tulisi.

Se olisi kaikille mieleen.

Yritäppäs itse työntää tanssikenkää jalkaan, kun varvas on kipeä ja sitten vielä tanssia.

Oletkohan koskaan nähnyt kilpatanssikenkiä?

• ,,,,,

@

• Makriina ek
        voi elämän kevät kirjoitti:

Yritäppäs itse työntää tanssikenkää jalkaan, kun varvas on kipeä ja sitten vielä tanssia.

Oletkohan koskaan nähnyt kilpatanssikenkiä?

No sitähän minäkin. Vähän vain hermostuneesti asian ilmaisin, kun minua niin pännii tämä kamala haukkuminen.

Moniko meistä olisii tuossa iässä oppinut kerran viikossa uuden tanssin televisioon esitettäväksi. Kyllä siinä tarvitaan paljon yrittämistä, taitoa ja keskittymiskykyä. Pari kerää illan parhaimmat pisteet ja putoaa äänestyksessä! Palkinnoksi sitten haukutaan dinosaurukseksi ja karmeaksi ohjelman pilaajaksi.
        Tuomarit sentään tietävät, mistä pisteet kertyvät, puhelinäänestäjät äänestävät ulkonäköä eikä taitoa.

Mitäpä olisi sanottu, jos "Raakkeli" olisi loukkaantunut harjoituksissa?

Kaksi tasaväkistä paria siellä on finaalissa nytkin, vaikka Harri ei voikaan osallistua. Hän oli varmasti monen suosikki, ja mies kun on, vähiten haukuttu koko joukosta. Tietenkään hän ei voi varpaansa kanssa tanssia ollenkaan, hyvä jos pääsee eteenpäin tossu jalassa.
        Tamia sentään jaksettiin motkottaa, mutta hänhän edusti huumoripuolta tässä koitoksessa.

Naiset ovat aina silmätikkuna, ja joka ylimääräinen kilo ja mutka kyllä huomataan.
        Mutta erinomaisia tanssijoita molemmat finalistit. Vaikeaa mennä voittajaa ennustamaan!

Tanssikilpailut toivottavasti lopetetaan, ja toivotaan, että edes puolet kokkikilpailuista jäävät pois ensi kaudella. Nyt niitäkin riittää joka kanavalle, kaksi parhaalle.

• kaisu-liisa
        Makriina ek kirjoitti:

No sitähän minäkin. Vähän vain hermostuneesti asian ilmaisin, kun minua niin pännii tämä kamala haukkuminen.

Moniko meistä olisii tuossa iässä oppinut kerran viikossa uuden tanssin televisioon esitettäväksi. Kyllä siinä tarvitaan paljon yrittämistä, taitoa ja keskittymiskykyä. Pari kerää illan parhaimmat pisteet ja putoaa äänestyksessä! Palkinnoksi sitten haukutaan dinosaurukseksi ja karmeaksi ohjelman pilaajaksi.
        Tuomarit sentään tietävät, mistä pisteet kertyvät, puhelinäänestäjät äänestävät ulkonäköä eikä taitoa.

Mitäpä olisi sanottu, jos "Raakkeli" olisi loukkaantunut harjoituksissa?

Kaksi tasaväkistä paria siellä on finaalissa nytkin, vaikka Harri ei voikaan osallistua. Hän oli varmasti monen suosikki, ja mies kun on, vähiten haukuttu koko joukosta. Tietenkään hän ei voi varpaansa kanssa tanssia ollenkaan, hyvä jos pääsee eteenpäin tossu jalassa.
        Tamia sentään jaksettiin motkottaa, mutta hänhän edusti huumoripuolta tässä koitoksessa.

Naiset ovat aina silmätikkuna, ja joka ylimääräinen kilo ja mutka kyllä huomataan.
        Mutta erinomaisia tanssijoita molemmat finalistit. Vaikeaa mennä voittajaa ennustamaan!

Tanssikilpailut toivottavasti lopetetaan, ja toivotaan, että edes puolet kokkikilpailuista jäävät pois ensi kaudella. Nyt niitäkin riittää joka kanavalle, kaksi parhaalle.

Enpä voisi olla enempää samaa mieltä!

• en katso ohjelmaa

Raakkelin kavaljeeri on huippuhyvä tanssija, mutta Raakkel on kuin dinosaurus hänen rinnallaan,
      kaikki kunnia kavaljeerille,

• älä katso, hyvä niin

En onnekseni pysty kuvittelemaan, kuinka 70 ihminen voi noin rumasti katsoa ihmistä, jolla näyttää olevan elämäniloa, jos on muutamia ylikiloja, ei se jalan nopeutta näytä haittaavan.
        Luulisi, että ikäisemme sietävät jo muutakin kuin vain nuoruuden siloutta.
        Ihminen on kaiken ikäinen, kiloineen, ja ryppyineen.
        Toivottavasti parempi voittaa, ilman ryppyjä tai ryppyineen.

• Lorena*

Taidan olla vastarannan kiiski edellisiin vastauksiin nähden. Joku on sanonut hyvin "metsässä on mommokin hyvä"! Sen verran ymmärrän tanssista, ohjaajat vievät kauniisti jalan nilkka ojennettuna lattiaan, oppilaista moni jysäyttää tassunsa koko jalkaterän voimalla lattiaan ja se ei näytä hyvältä, ja tällä en tarkoita Tamia.

TTK - ohjelmaa pidän koko kansan mielialaa piristävänä ohjelmana, eivät kaikki pidä soppakauhoista, sodasta ja tappeluista joita esitetään ihan riittämiin. Kaukosäädin napsahtaa hyvin pian kädessä napautan stereot päälle, nyt kuuntelen Tapani Kansa, Särkyneen toiveen katu, kukapa sen muu paremmin voisi esittää kun hän.

TV 4 on tullut suosikikseni ja Dances On Is, viime lauantaina oli ihan veret seisauttava ihanan kaunis tanssi "Aladdin & Jasmine", voiko koreografiaa enää paremmaksi tehdä,
      http://www.ruutu.fi/ohjelmat/dancing-on-ice/live-7-jasmine-chafak-ja-aladdin-palomaki-olkaa-hyvat

Ohjelman aloitti upea yhtye, musiikin välitti kauniilla jäätanssi esityksellä Laura Lepistö.
      A capella -yhtye Club for Five ja Laura Lepistö
      http://www.ruutu.fi/ohjelmat/dancing-on-ice/live-7-club-for-five-ja-laura-lepisto-laittaa-kyynelkanavat-koetukselle

Nautinnollista katseltavaa kaiken ikäisille.

• Tuo Tapani Kansan

uutuus sai minut tuntemaan itseni nuoreksi uudelleen,
        koin sen tunnelman, minkä tuon kappale aikoinaan nuorena minussa herätti. Aivan ihana!

:)

• katsellaanhan me

ja nautitaan, mutta ei välttämättä näistä ah niin muka asiantuntevista mielipiteistä ja linkeistä.
      On omatkin silmät ja korvat ja ennen kaikkea aivot.
      Vähästäpä jollakin veret seisahtaa. Minun lapsenlapsikin luistelee paljon paremmin ja on kauniita näytöksiä hänen luistelukoulullaan.

• Tiistai

Olet varmaankin onnellisen jälkikasvusi harrastuksesta. Kerrotko joskus palstalla näytösajan jolloin lapsenlapsesi luistelee näytöksissä luistelukoululla. Mielellä menisimme katsomaan lupaavia nuoria luistelijoita.
        Onnellisuus ja suvaitsevaisuus ovat hyvän elämn peruspilareita.

• Siteeraan nyt aloit-

Siteeraan nyt aloit tajan Liisan viestiä ylempää, 4.11.,
      kun Sari Havas oli pudonnut:

>>Minusta Sarin viimekertainen asu samoin kuin nyt viimeinen asu eivät ollet hänelle sopivat. Tanssinsa menivät hyvin mielestäni.

Onhan se hyvä, Lorena, että viiskymppisiäkin naisia vielä tanssikisaan kutsutaan! Sari sanoi niin rohkaisevasti meille: "Ruoto suoraksi ja rinta rottingille, naiset!" - Tehdään niin!

Sateessa pitkä pyöräily tänään ja sitten vielä kaupassakäynti ja juttelua tutun kanssa. Nyt sitten iltahommiin.:)

Hyvää päivänjatkoa!

• Tanssikisa

on innostava ohjelma, antaa virtaa ainakin minulle joka kerta.
        Puhelinäänestykset siinä se välttämätön paha.
        En todellakaan toivo, että kisat silti lopetettaisiin. Onhan se jotain muuta kuin ikuiset tappamiset, murhat ja triangelidraamat, joihin olen niin tympääntynyt, etten voi katsoa.
        Poikani perhe ei edes TV:tä näytä muistavankaan, ja kun mummi kutsuttiin kylään viime pyhänäkin, ei ollut kenelläkään tablettia , tietokonetta tai kännykkää hyppysissään, uusia lelujen käyttötapoja mummille esitettiin ja äiti sekä lapsetkin tulivat lähtiessäni ulos, kun isä auttoi laittamaan tuulilasinpesunesteeen säiliöönsä avukseni.
        (En tunne vielä auton kaikkia uusia niksejä, kuten moottoritilan kannen pysymistä auki ilman sitä koukkua yms.)

• P.S.
        Tanssikisa kirjoitti:

on innostava ohjelma, antaa virtaa ainakin minulle joka kerta.
        Puhelinäänestykset siinä se välttämätön paha.
        En todellakaan toivo, että kisat silti lopetettaisiin. Onhan se jotain muuta kuin ikuiset tappamiset, murhat ja triangelidraamat, joihin olen niin tympääntynyt, etten voi katsoa.
        Poikani perhe ei edes TV:tä näytä muistavankaan, ja kun mummi kutsuttiin kylään viime pyhänäkin, ei ollut kenelläkään tablettia , tietokonetta tai kännykkää hyppysissään, uusia lelujen käyttötapoja mummille esitettiin ja äiti sekä lapsetkin tulivat lähtiessäni ulos, kun isä auttoi laittamaan tuulilasinpesunesteeen säiliöönsä avukseni.
        (En tunne vielä auton kaikkia uusia niksejä, kuten moottoritilan kannen pysymistä auki ilman sitä koukkua yms.)

Niin, vielä muutama vuosi sitten silloinen 4-vuotias oli kylään mennessäni syventynyt tablettiinsa, ettei nähnyt ei kuullut, ja toinen tietokoneella. Kova kasvatushomma on vanhemmilla ollut!

• olipa pettymys-

ku ei päästy raakkelista eroon, eipä tarvi kattoa koko ohjelmaa, tietää jo etukäteen että tuomarit suuvaahdossa kehuu maasta taivaaseen raakelin kaikkine virheineen, ajattelisivat edes hiukat katsojia, olisivat rehellisiä arvostellessaan koukkupolvea,

j ä r k y t y s ku iltasanomissa oli uutinen että raakkel tuleekin finaliin,
      siinä läskistä sai heti alussa tarpeekseen,
      hänen imelä naamansa ällötti,
      puhumattakaa kuinka vaivautunu oli hänen opettajansa, varsinki kilpailujen alussa,
      ihmetytttää vaan m i k s i tuomaristo oli mielinkielin monella mutkalla kehuessaan raakkelin tansitaitoa, heh ,
      arvostelu oli täysin alaarvoista liialisen käsittämättömän kehumispuuman vuoksi,
      rakkelilla on paksut jalat ja polvet a i n a koukussa kun teki potkuliikkeen jossa olisi pitäny olla jalka suorassa sirosti ja napakasti, heh,
      kyllä katsojillaki on kykyä arvostella kuka oikeesti on hyvä,
      näille dinosauruksen sukulaisille pitää kehitellä aivan oma tansikilpailu joissa kaikki on yli lihavia ijäkkäitä,
      nämä läskit ei sovi nuorten kilpatansin joukkoon,
      onhan oikeissakin urheilukilpailuissa ikärja ja joissaki jopa painorajotus, siis eri sarjoja,
      joten näille läskitantoille pitää järjestää aivan omat kilpatanssit, silloin voi hyväksyä noin karmeat virheetki paremmin,

• ^^^^

Yritä ymmärtää omaa itseäsi!

Ehkä sitten ymmärrät muitakin. Minä en sinua ymmärrä, en vihaasi.

• Kunnioittakaamme
        ^^^^ kirjoitti:

Yritä ymmärtää omaa itseäsi!

Ehkä sitten ymmärrät muitakin. Minä en sinua ymmärrä, en vihaasi.

hyvää yritystä ainakin.

• Atolfia

Eihän nämä tanssikisat ole olleetkaan pelkästään nuorille tarkoitetut. Hyvin nämä viisikymppisetkin ovat läksynsä oppineet ja tanssi on sujunut hyvin kaikilta. Vaikea sanoa, kenet pitäisi pudottaa. Nyt oli Sari Havaksen vuoro ja kukapa lienee ensi kerralla.

Hyvinhän Raakkel läskinsä on kantanut ja sirosti hän mielestäni on tanssinut. Ilmeisesti hänellä on hyvä rytmikorva, sillä vaivattomasti hän näyttää oppivan tanssin kuin tanssin.
      Aikoinaan minäkin ihmettelin hänen kilojaan, mutta vain siitä syystä, että hänen painonpudotuksestaan tehtiin niin suuri numero, että oletin sen olevan suurempikin pudotus ja odotin todella mallivartaloa. Ei se niin helppoa taida olla.

Manuela oli yleisön suosikki ja jos jatkuu samoin, hän voi voittaa kisan.

Kolme hyvää paria, voi voittaa mikä pari tahansa.

Käväisin vain.
      Hyvää Yötä!

• näin on näppylät -

Atofia

Sitä ei voi ymmärtää että tuomaristo vaahtooaa ja ylikorostaa Raakkelin taitoja,
      höh, vaikeen näköstä on sen tanssi, ku on paksu ja kankee,
      siitä ei saa kilpatansijaa vaikka kuinka kehuttaisiin,
      pelkää kummallista samaan ääneen kehumista, onkohan niillä työpaikka vaarassa jos eivät kehu sitä, ilmeisesti on,
      siis on pakko kehua että saa töitä vastaki,,,

• Rakel, hyvä!

Tajuatko ollenkaan, ettei tämä ole kilpatanssijoiden kisa, vaan meitä maatiaisia varten valjastettu julkimokilpailu.
        Siihen otetaan lihavia ja laihoja, pitkiä ja pätkiä.

Ohjelman on tarkoitus naurattaa ja ihastuttaa/vihastuttaa.
        Näyttää tehonneen, kun sinua lukee.

• Höhhöh

Pikkusieluisella näppylällä on turhat luulot tanssikilpailijoiden tuomaristosta. Eivät he ole Ylen palveluksessa, ja ovat varmasti pitäneet puolensa sopimusta tehdessään.
        Luuleeko joku että esim. Jorma Uotinen kuvia kumartelisi ja jonkun vuoksi arvostelisi mielin kielin ketään?

Höh.

• ,,,,,
        Höhhöh kirjoitti:

Pikkusieluisella näppylällä on turhat luulot tanssikilpailijoiden tuomaristosta. Eivät he ole Ylen palveluksessa, ja ovat varmasti pitäneet puolensa sopimusta tehdessään.
        Luuleeko joku että esim. Jorma Uotinen kuvia kumartelisi ja jonkun vuoksi arvostelisi mielin kielin ketään?

Höh.

No, ohjelma on Maikkarilla, mutta muuten ihan samaa mieltä.
        Raakel on perheenäiti, viulisti, ei mikään tanssituomareiden työnantaja.

• Armas Väänänen

Raakel on viehättävän naisellinen, hieman Marilyn Monroen tyyppinen, joskin Marilyn oli leveämpi lanteinen ja reisinen.

Miehen mieleen on Raakel!

• ♫♪♫♫

Niin on naisenkin mieleen.
        Mutta ihan vain siksi, että on suuren perheen perheenäiti.
        Kaunis, nauravainen, musikaalinen, upea nainen.
        Nainen, jonka kaltainen moni soisi itsensä olevan.

Nainen, joka soitti, kun Berliinen muuri sortui.

• heh heh hee sori

älä nurata, heh

• Makriina ek
        heh heh hee sori kirjoitti:

älä nurata, heh

Miksei ihminen nauraa saisi? Vai mitä tarkoitat sanalla "nurata"?
        Maailmassa on ihan liikaa katastrofeja ja murheita, kyllä iloista mieltä kannattaa ylläpitää.
        Tanssi on myönteinen asia.

• tuurpori
        heh heh hee sori kirjoitti:

älä nurata, heh

Sori, Pori, misä sinua niin nurattaa??

• pliiiis

Suosittelen uuden Tanssin Finaali aloitteen avaamista. On jo liian pitkä ketju, ollakseen kiinnostava.
      Kuka tahansa sen voisi aloittaa, näistä kiinnostuneista, jos aloittaja on ottanut nokkiinsa!

• ,..,.

Muutaman päivän jälkeen koko kisa on finiitto. 500 viestiä mahtuu yhteen ketjuun.

• kiitos jos lopetat -

tyhjänpäiväiset narinat ketjujen pituudesta, ylensäkki narinat aiheista, vanhuksia kiinostaa eri asiat eri aiheista hyvinki paljon,

" pliiisss",

mitä ihmettä sinä aina valitat, pitkät ketjut on merkki siitä että aihe kiinostaa, ja ihmiset haluaa antaa oman komenttinsa asiasta,
        ole ystävällinen ja lopeta tyhjänpäiväinen narina ,

• pliiis
        kiitos jos lopetat - kirjoitti:

tyhjänpäiväiset narinat ketjujen pituudesta, ylensäkki narinat aiheista, vanhuksia kiinostaa eri asiat eri aiheista hyvinki paljon,

" pliiisss",

mitä ihmettä sinä aina valitat, pitkät ketjut on merkki siitä että aihe kiinostaa, ja ihmiset haluaa antaa oman komenttinsa asiasta,
        ole ystävällinen ja lopeta tyhjänpäiväinen narina ,

Kohtuullisen pyynnön esitin ensimmäisen kerran!.

Syynä ainoastaan käytännön hankaluus, koneeni hidas end ja home.
        Hämmästyksekseni sain hyvin kipakan vastauksen, joten vastaisuudessa pidättäydyn mielelläni esittämästä toivomuksia.

• Pitkän ketjun kateus

nostaa taas päätään, se on nähty muutamia kertoja aikaisemminkin. heh.

• merekki siitä

Suosittujen ketjut ovat pitkiä.

• kairojen talsija

Onkohan tämä Liisa ollut kansankynttilänä kun niin nopeasorminen ja antaa älykön leiman itsestään. En kehu, pois musta, mutta onhän sinut tiekkarin kanssa, hallitsee aiheet, on sujuvaa tekstiä palstalle heittävä.

• menekki sitä

Riidat tekevät ketjut pitkiksi ja aloituksen aihe unohtuu. Tuoko se aloittajan arvoa nostaa. No vähästäpä sitä onnelliseksi tulee.

• fundtsija

Henk. koht. olen sitä mieltä, että puhukaamme vain otsikon aiheesta, vain asiasta siis, tässäkin ketjussa.
      Tiedämme ennestään, mitä kehut aiheuttavat. Nehän voivat olla pelkkiä provojakin. Meitä on täällä monta sorttia. Hyväksykäämme toisemme.
      Minusta Skillan Kahvipirtissä on oiva esimerkki tasapainoisesta ihmisestä. Jos hän mainitsee henkilön, niin asiayhteydessä kivasti ruotimatta hänen henkilöönsä meneviä asioita.
      Ottakaamme oppia hänestä.

• tänka på

fudtsija......
        Ota huomioon otsikko ja kirjoita siitä aiheesta. Ei tämä ole mikään mainos sinun mielipiteillesi.

Vielä uudestaan jotta menisi jakeluun oma toteamuksesi:
        "Henk. koht. olen sitä mieltä, että puhukaamme vain otsikon aiheesta, vain asiasta siis, tässäkin ketjussa". by fundtsija.

• Samaa mieltä olen!

Ihmetellyt olen hänessä olevaa ''lujuutta hyvässä''.
        Se on oikeanlaista rohkeutta.

On väärä käsitys jollakin, että hyökkäily sitä olisi, eihän toki.

Hyökkäily ja arvaamaton käytös on merkki epätasapainoisesta, jakautueesta persoonallisuudesta.

• Tähtitanssijoiden ..

FINAALI, nyt ei ole kuin kaksi paria, miten siitä riittää ohjelmaa koko ajaksi?

• Rakel Lignellille onnea "Tanssii tähtien kanssa 2013"-kisan voitosta!
      Aivan upeasti hän tanssi, elämänilo ja hyvä kunto sekä ahkera harjoittelu takasivat tuloksen, jopa 9 h / päivä toistoja ja harjoittelua. Rakel nuortui 10 vuotta näiden kolmen ja puolen kuukauden aikana.
      Manuela oli myöskin hyvä, melkein tasoissa mentiin. Onnea lapsen hyvälle kehitykselle! - Hänestä tulee varmaan tanssija tai / ja muusikko!

• http://www.iltalehti.fi/tanssi/2013111717730420_tn.shtml
        Iltalehdessä kuvia Rakelista.
        Jani Rasimuksen habitus tukan ja tatuointien osalta oli yllättävä.

Matti Puro on miellyttävä ja loistava tanssinopettaja, hän oli jo kolmatta kertaa finaalissa.

"Tasavallan presidentin juhlavastaanotolla ei tanssimaan päästä, mutta kansanjuhlassa kaikki halukkaat pääsevät tanssimaan.

Juhlat alkavat iltapäivällä puoli kolmelta Frenckellin aukiolla kaupungin ytimessä. Tampere koristellaan sinivalkoiseksi, ja tanssitapahtuman esitanssijoina nähdään Manuela Bosco sekä Matti Puro."

STT

• Parketti

TTK-kilpailun tämä osion loppu osat 2013 on ollut täysi farssi, joten eiköhän olisi parasta lopettaa koko kilpailu, lattarit ovat mennyttä maailmaa. Ei voi olla ajattelematta, loppukahinoissa pelattiin tuomari peli.

Vaikka hävinnyt pari olisikin saanut ne 51 % ?,yleisöäänistä se ei olisi riittänyt voittoon. Kymppirivit takasivat tädille voiton.

• Makuasioita, kaikki pitävät oman makunsa mukaan, kaikki ovat siinä mielessä oikeassa.

Minä kyllä tyyppinä pidin positiivisesta Rakelista.

• hyviä he!
        liisa.sal kirjoitti:

Makuasioita, kaikki pitävät oman makunsa mukaan, kaikki ovat siinä mielessä oikeassa.

Minä kyllä tyyppinä pidin positiivisesta Rakelista.

Ihan samaa mieltä. Pelkäsin, että ilkeät huomauttelut Rakelin ulkonäöstä jättävät hänet toiseksi.
        Hyvä palkinto hänelle huomattava houkistuminen kovan harjoittelun ansiosta.
        Hyviä olivat kummatkin finalistit, makuasia, kummasta kukin enemmän piti.
        Hyvä kisä, upeat loppukilpilijat.

• Atolfia

Kiistaton voittaja oli mielestäni Rakel. Hyvin tanssi Manuelakin, mutta heidän tanssinumeronsa olivat hieman eri luokkaa kuin voittaneen parin.

Rakel on hoikistunut lisää tanssiharjoituksissa ja ehkäpä hänellä oli hytvä korsetti vielä sen lisäksi, sillä vartalo oli melko hyvännäköinen.

Ihaillen täytyy katsoa noita kilpailuun osallistuneita. Hyvin he ovat oppineet tanssimaan ja suorastaan ammattitanssijoitten lailla.

Samoin Oli jääkisassakin. Aivan upeasti ovat esiintyneet kaikki luistelijat.

Tuli tässä hinku jäälle. Tyttäreni käväisi täällä tuossa illankorvassa ja päätimme ensi talvena mennä jäälle.
      Me kun saamme tänne kotikulmille hienon luisteluradan, johon ei sallita pelaajia mailojen kanssa ollenkaan. Jospas vanhakin uskaltautuisi. Varmaan pitää kypärä päähän laittaa, kyllä siellä varmasti kuhmuja tulee.

Hyvää Yötä!

• Late Vaan*

Kyllä se oikea pari voitti,

• Kiitos, kirjoittajaystäväni, tanssit ovat tältä syksyltä ohitse.
      Paras voitti. Case is closed.

Luistelut vielä jatkuvat ja mukana ovat nuoret tekijät.
      Omat luistimeni olen jo heittänyt veks.

Sukset vielä on, mutta kilpailemaan en niilläkään lähtisi, hih,
      pari kertaa viime talvena suksittelin.

• Tulos:

Sauli ja Nea voittivat, aivan valtavan kauniisti luistelivat!

• Onnea!

Ai, sekö meni minulta näkemättä. Adamhan oli jo viikko sitten iloinnut julkisuudessa Saulin menestyksestä.

En tainnut olla ainut, joka arvasi lopputuloksen, vaikka myös Antti on voittaja, omalla tavallaan.
        Hyviä molemmat, Onnea!!

• Iloa!

Tuo loppuluistelu oli nautittavaa katsottavaa. Ilo oli heidän liikkeissään, se antoi kuin siivet ja ilmaa siipien alle. :)

• Ihan eilisen tanssiesitysten jälkeen voi sanoa, että oikea voitti.

Arttu ei ollut eilen oikein vedossa, väsymyskö lie iskenyt.

• Tosin on sanottava

että monia hyviä suorastaan yllättävän hyviä luistelijoita on ollut tässä shoussa, siis niissä jo pudonneissa.
      Mutta olihan tuossa taitoa kyllä. Ja tosiaan iloa, kuten joku sanoikin.
      Nea Ojala on ryhmäliikuntaohjaaja. kyllä opettajallakin ansionsa voitossa oli.Sauli Koskinen asuu Los Angelesissa.

• testor

Olisiko aiheellista ainakin loppumetreillä kilpailevilta ottaa ne testit ?
        Aivan euforista luistelua.

• kauneus/korskeus

Jos aloittajaa ei haittaa, kysyn vielä TV-ohjelmasta.

Onko kukaan muu katsonut Suomen kaunein koti-sarjaa?
      Ihmettelen tähän asti nähtyjä koteja.

Nytkin parhaimmat pisteet sai talo, jossa on 650m2, 20 huonetta. Ei käy kaatteex käyttökustannukset, ei muukaan.
      Meilläkin on yli 100 neliöä asujaa kohti, muttei niiden paljous ole minusta mikään kauneuden ydin.

Toivon mukaan ohjelmaan on otettu edes muutama kerrostaloyksiö/kaksio.
      Ohjelman nimi voisi ennemminkin olla Suomen kallein koti.

• Anonyymi

Lopetan ohjelman katselun, typerää että kaikenlaiset puujalat saa jatkaa mutta hyvät tanssioppilaat putoaa koska jotkut tyhmät äänestää vaan " kaveria"

• Anonyymi

Hyvä ohjelmakokonaisuus. Aikaisemmin ei ole tarvittu rekisteröityä kuten nyt. Tämä käytäntö vähentää soittajia."tagon ystävä".

• Anonyymi

Ol3n seurannut ohjelman alusta lähtien.

• Anonyymi

Tanssii tähtienkanssa

ON KAUHEETA katsottavaa

tuota touhua EI VOI TANSSIKSI enään sanoa
      than on enemmäki kauheeta RIEHUMISTA

TANSSIN PITÄISI OLLE SURTA NAUTINTOA

mutta tuo riehminen on kaikkea muuta kuin nautinnollista, tuhan on aivan hirveetä kehon RÄÄKKÄÄMISTÄ

HYIIIII en jaksanu kattoa kin vain loopu tuloksen kuka pari potkitaan pois
      mun mielestä olisi Arja Koriseva pitäny potkia pois ajat sitten, hän on vanha ja ruma ja jäykkä keholtaan varsinki jalat ovat jäykät kankeat,
      häntä kai äänestää jok sukulaiset tv:n katsojista kokoajan naputtelevat hänen numeroaan muuten ei voi ymmärtää miksi hän vielä on parhaimmiston joukossa,

MIELIPIDE nykyisestä RIEHMISESTA jota joku kutsuu tanssiksi joata tuo esitys EI TAATUSTI OLE
      se on RIEHUMISTA josta tulee vain paha olo katsijalle.

• Anonyymi

YLI kymmen vuotta vanha alotus,
        mutta

sun arvostelu nyky tanssista meni NAPPIIN

tuote esitystä nykyään EI voi tanssiksi sanoa
        se todelaki on r i e h u m i s t a

kaikkea muuta kuin kaunista nutinnollista tanssia
        jota ennen oikeesti oliki,
        nyt on menny kyllä ÖVERIKSI ja pahasti.

sai lopettaa tommosen riehumisojhelman kokonaan
        tai panna otsikoksi jotain muuta kuin
        Tanssi Tähtienkanssa, huh,

• Anonyymi

Ohjelman voi lopettaa kokonaan,

JOS eivät osaa oikein tanssia
      niinkuin tansi kuuluu esittää,
      kauniina nautinollisena tapahtumana

EI RIEHUMISENA

rahat menee täysin hukkaan surku juttu.

• Anonyymi

Tänään oli hienot tanssit. Osasivat. Tykkäsin.

• Anonyymi

Jotain on tuossa pudotuspelissä vialla. Mika Saukkonen sai jatkaa monta viikkoa "läpällä".
      Tänään putosi mielestäni finaalikolmikkoon kuulunut.
      Arja Koriseva eteni "nauraen".

• Anonyymi

arja olisi saanu pudota joa alkumetreillä,
        heikko esitys jäykkä vanha
        ja nauraa kuin hevonen,

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

arja olisi saanu pudota joa alkumetreillä,
        heikko esitys jäykkä vanha
        ja nauraa kuin hevonen,

Yleisö äänesti. Hyvin hän tanssi ja jokainen nauraa tavallaan. Mutta minunkin mielestni he olivat heikoimmat tänään, eli "väärä" pari tippui.

• Anonyymi

Olisi tullut mielenkiintoinen ja nautinnollinen finaali, jos Isaac, Linnea ja Gogi olisivat päässeet. Parhaat, eikä suuria eroja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yleisö äänesti. Hyvin hän tanssi ja jokainen nauraa tavallaan. Mutta minunkin mielestni he olivat heikoimmat tänään, eli "väärä" pari tippui.

Tässä nähtiin että tämähän ei ole tanssikilpailu vaan viihdettä jossa ammattitaidoton yleisö pääsee valitsemaan.
        Siili

• Anonyymi

Arja on yleisön suosikki. Pulinat pois.
        Siili

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siili

Kyllä täällä saa mielipiteensä kertoa ilman, että joku kirjoittaa ”pulinat pois”.

• Anonyymi kirjoitti:

Kyllä täällä saa mielipiteensä kertoa ilman, että joku kirjoittaa ”pulinat pois”.

No kuka on kieltänyt? Tuo pulinat pois tarkoittaa vain sitä että kansa on mielipiteensä lausunut ja meidän on siihen tyytyminen vaikka olisimme eri mieltä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siili

TOISTAMIELTÄ

Arja EI ole yleisönsuosikki,
        joten on väärin komennella Siilin ett " pulinat pois " voi olla sukulaistensa suosikki,
        onkos Siili sukulinen Arjalle hymmmm noooh se kertooki miksi on Siilin suosikki, ym tummien sosikki, tmma kansa äänestää Arjaa vaikka Arja on kankea jalkainen kömpelö ikääki runsaasti,
        ja nauraa kuin hevonen.

• Anonyymi kirjoitti:

TOISTAMIELTÄ

Arja EI ole yleisönsuosikki,
        joten on väärin komennella Siilin ett " pulinat pois " voi olla sukulaistensa suosikki,
        onkos Siili sukulinen Arjalle hymmmm noooh se kertooki miksi on Siilin suosikki, ym tummien sosikki, tmma kansa äänestää Arjaa vaikka Arja on kankea jalkainen kömpelö ikääki runsaasti,
        ja nauraa kuin hevonen.

No "sukulinenpa" hyvinnii.
        Arjalla on faninsa osasipa tanssia hyvin tai ei ja se näkyy äänestystuloksissa tässäkin kisassa.

Tummien "sosikki"?
        En ymmärrä mistä puhut.

Arja on iloinen hyväntuulinen naurava itsensä. Murheita hänenkin elämäänsä on mahtunut. "Lämpöö, lempee, ja leipää".

• Anonyymi

En ole äänestänyt, mutta toivon, että Linnea voittaa.

• Anonyymi

Ohjelman otsikko on täysin väärä ,

otsikkon pitäisi olla

RIEHMISKILPAILUT TÄHTIENKANNSSA !

joka rumiten riehu on paras pari ,

RIEHUMISEN MESTARI !

ohjelma on kauhee
      suorastaan ALA-ARVOINEN tanssiksi,

• Anonyymi

Ohjelma pitää lopettaa kokonaan
      elleivät sitten opi oikeesti tanssimaan,

tanssi on nimittäin kaunista ja nautinnollista,

tanssi EI ole
      TUSKALLISTA VIIMESILLÄ VOIMILLAAN RIEHUMISTA

hah, ja tätä sitten arvostellaan tanssimisesna,
      näkemys tansista on todella pahasti pielessä jopa tuomareilta,

REIHUMINEN ON LOPUTTAVA HETI
      jos ohjelman nimenä saa olla " tanssii tähtienkanssa "

täytyihän ohjen sisältää tanssimista
      jos kerran ojelman nikiki on tanssii tähtienkanssa,

• Anonyymi

Miksi ohjelmassa on yhä enemmän ja enemmän markkinointia? Alkaa puistattaa!

• Anonyymi

Olipa taas OMITUISTA RIEHUMISTA
      eihän tommonen ole edes tanssia, eikä kaunista katsottavaa, huh,
      toivottavasti koko ohjelma ymmärretään lopettaa nimikkella tansii tähtien kanssa,
      otsikko voisi olla
      omituista sirkushupia juhlapuvussa,

• Anonyymi

Tämä on aivan sairasta hommaa tuomareiden puolelta. Minua hirvittää nämä korkeat nostot ja niiden tapaturma riski, ja olettekon nähneet tälläistä tanssia missään tansipaikalla. On cain ajan kysymys kun joku putoaa ja loukkaa itsensä pahoin. Mielestäni tuomarit on aivan sekopäitä.

Juuso

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olen tosi outo....

Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap
      Ikävä
      16
      2158
    2. Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornosta

https://www.kymensanomat.fi/paikalliset/8081054 Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornon hallussapi
      Kotka
      84
      2098
    3. Oletko sä luovuttanut

Mun suhteeni
      Ikävä
      101
      1387
    4. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      10
      1256
    5. Hommaatko kinkkua jouluksi?

Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k
      Sinkut
      146
      1178
    6. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      81
      1173
    7. Aatteleppa ite!

Jos ei oltaisikaan nyt NATOssa, olisimme puolueettomana sivustakatsojia ja elelisimme tyytyväisenä rauhassa maassamme.
      Maailman menoa
      249
      886
    8. Omalääkäri hallituksen utopia?

Suurissa kaupungeissa ja etelässä moinen onnistunee. Suuressa osassa Suomea on taas paljon keikkalääkäreitä. Mitenkäs ha
      Maailman menoa
      173
      864
    9. Onko se ikä

Alkanut haitata?
      Ikävä
      69
      845
    10. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      63