Millä aineella kannattaisi kitata rappauksen ja erilaisten läpivientien (esim vesiposti) reunat? Hieman vastaavanlainen paikka on kynnyspeltien ylöskäännetyt reunat. Reuna tulee rappauksen päälle jolloin ainakin teoriassa oven pieltä valuva vesi menee suoraan pellin alle.
Vai tehdäänkö tälläisille detaljeille yleensä mitään?
Rappauksen reunojen kittaus
Vastarapattu
3
202
Vastaukset
- 1+10
Minä pistin siihen kirkasta silikonia, joka kestää pakkasta. Ehkä Sikaflexikin kävisi? Ilman muuta nuo kannattaa tiivistää, koska ei ole iso homma, mutta voi ehkäistä ison vahingon.
- Kkhgjjyvvghbnn
Onko läpinäkyvä silikoni pysynyt siistinä?
- 1+10
Kkhgjjyvvghbnn kirjoitti:
Onko läpinäkyvä silikoni pysynyt siistinä?
Kävin tarkistamassa, ja siistiltä näyttää. Ei tuo enää täysin kirkasta ole, mutta ei se silmään pistä, kun rappaus kuultaa alta. Kannattaa tietysti pistää kunnolla eikä laappia koko seinää silikoniin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911264Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221108- 70830
- 48824
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50695- 33672
- 60659
- 52637
- 50635