Can Am Outlander 650 EFI rajoittimen ohitus

Offroadmies

Otsikko kertoo kaiken, eli mites tuon uuden Can Amin rajoittimen saisi ohitettua että ei ottaisi vastaan 40 km/h kohdalla? Paras vaihtoehto olisi nappirajoitin, että ajaisi rajoittimen mukaan tiellä ja nappia painamalla saisi kunnon vauhdit kun poistuu yleisiltä teiltä. Kyseinen malli on traktoriksi rekisteröity, joten ainoa minkä pitäisi olla rajoitettu on huippunopeus.

Eli mistä tämän rajoittimen löytää ja minkä johdon väliin pitää laittaa nappula?

16

19149

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ****

      rajoitin on toteutettu ohjelmallisesti
      eli millään johtivirityksellä ei tästä suoraan selviä

      • Anonyymi

        Helposti selviää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Helposti selviää

        Miten


    • simppeli4

      irroita mittariston johdot niin rajotin lähtee samalla ja laita johdot takas nii rajotin on päällä

    • kokomus

      Ja vaikka ajat rattorilla, joka kulkee yli 40 pihallasi tai omassa mettässä ja poliisi saa kiinni niin ajokortti voi lähtee ,autovero maksuun ja määräys katsastukseen ja sakot päälle.viritetty rattorimönkijä on laiton jokapaikassa

    • maalaiset

      Tässä ei kysytty sanktiosta, vaan rajoittimen ohituksesta.
      Mittaristo mullakin pimenee välillä..

    • Nopeuspulssi

      vaan pois, kytkin pulssianturin väliin. Vaihtoehtona netistä löytyy myös ns. "huijaribokseja" jotka laitetaan tuohon väliin. Ne vähentää esim joka toisen pulssin, jolloin max nopeus 80 km/t. Kilomerejäkin kertyy vaan puolet ajetusta.... Sanktioista senverran että tuskin kortti lähtee jos ajaa määräystenvastaisella ajoneuvolla...en ole koskaan kuullut että kortti lähtee jos ajaa autolla mistä on toinen ajovalo pimeä..?? ...ja traktoreitahan ei ole tapana paljon katsastella. päätellen ainakin kaikista teillmme liikkuvista valottomista ns. maataloustraktoreista...

    • mdmx

      Traktori ei tosiaan saa kulkea yli 40km/h edes maastossa/jäällä ajettaessa. Kun kyseessä on suurin sallittu rakenteellinen nopeus.

      Jos jää kiinni, joutuu maksamaan takautuvasti veroja, vakuutusmaksuja sekä sakot rakennemuutoksista, muutoskatsastamattomasta ajoneuvosta ja ylinopeudesta. Todella todella kallista lystiä.

      Sitten asiasta toiseen, osaako kukaan sanoa, onko tuollainen nappi tangossa laiton jo itsessään, ellei sitä käytä? Juuri mönkkärimyyjä hehkutti miten polaritsassa oli tangossa kytkin, ja että maastossa saa ajaa kovempaa. Paljompa tiesi. :)

    • Mönkkärikuski

      Tommoisia asioita ei kannata kysellä julkisesti,trafi ja polliisi kyttää näitäkin palstoja !!!!!!

      • trabaksi

        mulla 500 trapperissa oikealla puolen lokasuojan sisäsyrjällä nappi oli jo uutena


    • Mönkiämies

      Saako canamista rajotinta muuten pois kun että ottaa sen mittarinjohdon pois

    • Jeriboehh

      Saako mönkiästä kurit pois ja miten kertokaa jos tiiätte

    • UkkoPekka72

      Speedohealer stormilta.Nopeustunnistimen väliin.Toimii satavarmasti.

    • Anonyymi

      Itse laitoin speedohealerin ja sen virtajohtoon "tappokatkaisijan" .
      Kun ei ole päällä kulkee normaalisti - kun on päällä - pulssittaa alle puolet ja ottaa reilun satkun.

    • Anonyymi

      Pitää ostaa speedo healer ja yhistää se siihe yhtee johtoo nii siihe tulee nappi väliin ja ei ainakaan ku ite ostin mönkijän johon tosiaa tuli mukaan rajoitin ku sen osti nii sanoivat että ei ole itse mönkijän rakenteelle haitaksi ja 2019 polariksissa ainakin mittari näytää ilman rajatonta tupla määrän vauhtia jos esim ajaa 20 mittarin mukaa nii se menee oikeesti 40 kmh

    • Anonyymi

      Minulla löytyy tuollainen speedohealeri minun can am outlanderiin! Minun nappi asennettiin valmiiksi katteen alle ja poliisit huomasivat sen kerran mutta sain vain varoituksen, jotenka sinulla ei ole pelkoa asentaa speedohealeria!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      246
      3913
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2318
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2131
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      92
      2039
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      93
      1704
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1401
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1311
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1297
    9. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      306
      1241
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    Aihe