Eli "ongelmanani" on se kun haluaisin näyttää homolta, jotta kaikki komeat miehet tietäisivät minun olevan homo jne :D ...niin minkälaiset vaatteet on homohtavat? Mun mielestäni pinkki ja turkoosi yhdistelmä on aika homomainen ja sit yleensäkkin värikäs pukeutuminen? :) Minkälaiset kengät on homomaiset mutta ei kuitenkaan missää nimessä naiselliset? ja entäs paita ja housut?
Kiitos jo etukäteen!
Miten pukeudun homomaisesti?
14
775
Vastaukset 14
- niko <3
Ainakin Niko Saarisen tyylistä näkee heti että ei ihan hetero ole, sama tämän Mr. Gay Finlandin kanssa, mikä Aleks mikälie onkaan. Turkoosi/pinkki on kyllä myös aika homomainen, mutta hillitympiäkin keinoja löytyy. Tietysti jos haluat pukeutua noin, niin siitä vaan :)
- Make h
Moi!
Kävin Köpiksessä ja näin siellä miehen joka oli upeasti pukeutunut. Oranssi paita, farkkusortsit ja tulipunaiset sukkahousut. Kukaan ei katsonut hitaasti, Suomessa pitäisi kai sukkahousujen väri ollla vähän hillitympi.- Ö.ö :)
No, ehkä nuo hihattomat paidat ja vähän lyhyemmät shortsit ja turkoosi sekä pinkki väri :) en tiä mitää semmosia kenkiä??? Ehkä jotkut räikeet (pinkit, vaaleenpunaset,turkoosit) conssit tai merimieskengät ;)
- MyDogScrathedMe
ite ainaki käytän värikkäitä trikooita ja tiukkoja farkkuja :3 mut oon muutenki tälläne "emo" tyyline ni ihmiset haukkuu muuteki homoks :D
- dragonfly859
Kaikki seksikkäimmil pojil/miehil on tiukat farkut
- Tämätoimii
Mietit asusteita (huivit,vyöt etc.) tarkemmin. Vähän rohkeampaa värien käyttöä - ei niin rohkeaa, että näytät silt, että maali kauppa oksensi päällesi. Ja tiukat pöksyt ja rennot kauluspaidat.
Itelle ihmiset on ainaki ihmiset huudellu homoks kadulla, vaikka biologisest oon nainen. XD - homopoika16
Kiitos kaikille vastauksista!
Itsekkin olen ajatellut juuri tuollaisia värikkäitä ja "tiukkoja" vaatteita sekä rentoja ja tyylikkäitä kauluspaitoja jne mutta yksi sellainen fakta, että en tykkää farkuista ollenkaan! :D Ne ei sovi mun tyyliin ollenkaan. Tykkään enemmän sellaisista "sporttisista ja rennoista" vaatteista ;) - paul93
Eih...
Uskon ettet tarkottanut pahaa, aloittaja, tällä keskustelulla, mutta tässä keskustelussa vahvistetaan ja lietsotaan stereotypiaa homoista.
Pukeudu siten miten haluat ja oo oma ittes. Älä matki toisia.- homopoika16
...Se voi olla niin, mutta kyse ei missään tapauksessa ollut vahvistaa taikka lietsota "homostereotypiaa", vaan siitä että haluan yksinkertaisesti näyttää homolta ja olla "massassa" mukana ;)
- VITUN FRUIDET!
blondattu ananastukka ja v-kaula-aukkonen paita
- 235235235
Pukeudu miten haluat tai kokeile eri tyylejä. Parempi on että joku tykkää susta sellasena kun olet.
- Homomaista.....
Heh, ei varsinaisesti vastaa kysymykseesi, mutta välillä kyllä tuntuu, että Suomessa jos mies pukeutuu vähänkin ns tyylikkäämmin, on heti homo!
- bible420
hyi vittu raamatussa lukee et tää tämmönen homostelu on syntiä h|#>>~~uuksä v***ttu turpaa äääärgh!!!!!
- ahahahahahha8e9e8rug8ei
kiitos itkunaurusta
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 51871
Haluatko mies mennä naimisiin melko pian, ku ollaan kohdattu?
Mä haluaisin mennä mahdollisimman nopeesti....💍92828Martina Aitolehti veti kohtalokkaat hääkännit - Alttarilla ikävä temppu Esko Eerikäiselle
Ex-pariskunta Aitolehti ja Eerikäinen pitävät yhdessä Martina & Esko podcastia. He ovat kertoneet kansalle mm. hääaamust15706Vappu Pimiä lataa suorat sanat TTK-lähdöstään - Yksi asia elämässä muuttui pysyvästi
Vappu Pimiä astui pois Tanssii Tähtien Kanssa -juontajan pallilta viime syksynä. Pimiällä oli pitkät perinteet TTK:ssa,2664Vain elämää: Silmiinpistävä muutos heti ekassa jaksossa - Onko tämä hulppeampi kuin entinen?
Vain elämää on totuttu näkemään Hirvensalmella sijaitseva Satulinna. Uudella kaudella kuvauspaikka muuttuu Calliolaksi.1564- 56541
Onko naisten "ahdisteluhysterian" kulttuuria kritisoivat miehet itse ahdistelijoita?
Tällaisen kuvan saa, kun tästä aiheesta tekee aloituksia: aina luullaan, että "ahdisteluhysteriaa" kritisoiva mies on it184539- 70533
- 61523
Sinulle jota kaipaan!
Tunnen sinua kohtaan jotain, mitä en enää osaa selittää pelkällä ihastumisella. Se on kiintymystä, kaipuuta, romanttista24496