Miten pukeudun homomaisesti?

homopoika16

Eli "ongelmanani" on se kun haluaisin näyttää homolta, jotta kaikki komeat miehet tietäisivät minun olevan homo jne :D ...niin minkälaiset vaatteet on homohtavat? Mun mielestäni pinkki ja turkoosi yhdistelmä on aika homomainen ja sit yleensäkkin värikäs pukeutuminen? :) Minkälaiset kengät on homomaiset mutta ei kuitenkaan missää nimessä naiselliset? ja entäs paita ja housut?
Kiitos jo etukäteen!

14

521

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • niko <3

      Ainakin Niko Saarisen tyylistä näkee heti että ei ihan hetero ole, sama tämän Mr. Gay Finlandin kanssa, mikä Aleks mikälie onkaan. Turkoosi/pinkki on kyllä myös aika homomainen, mutta hillitympiäkin keinoja löytyy. Tietysti jos haluat pukeutua noin, niin siitä vaan :)

    • Make h

      Moi!
      Kävin Köpiksessä ja näin siellä miehen joka oli upeasti pukeutunut. Oranssi paita, farkkusortsit ja tulipunaiset sukkahousut. Kukaan ei katsonut hitaasti, Suomessa pitäisi kai sukkahousujen väri ollla vähän hillitympi.

      • Ö.ö :)

        No, ehkä nuo hihattomat paidat ja vähän lyhyemmät shortsit ja turkoosi sekä pinkki väri :) en tiä mitää semmosia kenkiä??? Ehkä jotkut räikeet (pinkit, vaaleenpunaset,turkoosit) conssit tai merimieskengät ;)


    • MyDogScrathedMe

      ite ainaki käytän värikkäitä trikooita ja tiukkoja farkkuja :3 mut oon muutenki tälläne "emo" tyyline ni ihmiset haukkuu muuteki homoks :D

      • dragonfly859

        Kaikki seksikkäimmil pojil/miehil on tiukat farkut


    • Tämätoimii

      Mietit asusteita (huivit,vyöt etc.) tarkemmin. Vähän rohkeampaa värien käyttöä - ei niin rohkeaa, että näytät silt, että maali kauppa oksensi päällesi. Ja tiukat pöksyt ja rennot kauluspaidat.

      Itelle ihmiset on ainaki ihmiset huudellu homoks kadulla, vaikka biologisest oon nainen. XD

    • homopoika16

      Kiitos kaikille vastauksista!
      Itsekkin olen ajatellut juuri tuollaisia värikkäitä ja "tiukkoja" vaatteita sekä rentoja ja tyylikkäitä kauluspaitoja jne mutta yksi sellainen fakta, että en tykkää farkuista ollenkaan! :D Ne ei sovi mun tyyliin ollenkaan. Tykkään enemmän sellaisista "sporttisista ja rennoista" vaatteista ;)

    • paul93

      Eih...
      Uskon ettet tarkottanut pahaa, aloittaja, tällä keskustelulla, mutta tässä keskustelussa vahvistetaan ja lietsotaan stereotypiaa homoista.
      Pukeudu siten miten haluat ja oo oma ittes. Älä matki toisia.

      • homopoika16

        ...Se voi olla niin, mutta kyse ei missään tapauksessa ollut vahvistaa taikka lietsota "homostereotypiaa", vaan siitä että haluan yksinkertaisesti näyttää homolta ja olla "massassa" mukana ;)


    • VITUN FRUIDET!

      blondattu ananastukka ja v-kaula-aukkonen paita

    • 235235235

      Pukeudu miten haluat tai kokeile eri tyylejä. Parempi on että joku tykkää susta sellasena kun olet.

    • Homomaista.....

      Heh, ei varsinaisesti vastaa kysymykseesi, mutta välillä kyllä tuntuu, että Suomessa jos mies pukeutuu vähänkin ns tyylikkäämmin, on heti homo!

    • bible420

      hyi vittu raamatussa lukee et tää tämmönen homostelu on syntiä h|#>>~~uuksä v***ttu turpaa äääärgh!!!!!

    • ahahahahahha8e9e8rug8ei

      kiitos itkunaurusta

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Selänteiden kommentit

      Se on kesä taas. On alkanut Selänteen rouvakin antamaan lausuntoja ja ohjeita meille. Ei voi olla totta. Yksi Selännekki
      Kotimaiset julkkisjuorut
      499
      5123
    2. Miehen lapsettomuus keski-ikäisten deittailussa

      Tällä palstalla esitetään usein ajatus, jonka mukaan lapsia saanut nainen olisi parisuhdemarkkinoilla huonommassa asemas
      Sinkut
      237
      2052
    3. Nyt kun pride on ohi on siks

      Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että homoseksuaalisuuden harjoittaminen on syntiä (1. Moos. 19:1-13; 3. Moos. 18:22;
      Luterilaisuus
      410
      1923
    4. Olisit saanut minut naisen

      Jos olisit oikeasti halunnut. Mutta et halunnut. Annoit paaaaljon epämääräisiä signaaleja, annoit jutun edetä todella hi
      Ikävä
      57
      1372
    5. Miehelle naiselta

      Jos haluat anna jokin vinkki, niin saan varmuutta ottaa yhteyttä. Tai onko niin että otat yhteyttä itse, jos haluat pitä
      Ikävä
      88
      1281
    6. Kunpa voisin halata sinua

      ja sanoa sinulle miten onnellinen olen siitä, että olet elämässäni. Mutta et ole halausetäisyydellä... etkä elämässäni.
      Ikävä
      44
      1073
    7. Kaipaan sinua...

      J-mies. Surullinen olo kaikesta.
      Ikävä
      86
      1039
    8. Muut yrittää seata meidän välejä

      Nainen, oot varmaan sen myös huomannut. Ihan irl oon sen huomannut jo hyvän aikaa. Eihän anneta sen häiritä.
      Ikävä
      99
      999
    9. Tulethan sitten

      loppukesästä katsomaan minua? Nyt sinulla on mahdollisuus ”kostaa” ja herpaannuttaa minun keskittymiseni. Jos yhtä inten
      Ikävä
      38
      972
    10. Mikä oli se hetki

      kun tajusit rakastuneesi?
      Ikävä
      73
      955
    Aihe