Mistä kaikista aineksista oletten itse tehneet soseita vauvalle?
Ajattelin että nyt kun tyttönen vielä nukkuu pitempiä päikkäreitä ni sose kaks tulisi pyöräyttää sillä aikaa.
Mitä pitää ottaa huomioon kun itse tekee soseita? eli vinkit kehiin jos semmoisia löytyy.
soseet
3
73
Vastaukset
- namassduuiisd
Bataatti, porkkana, parsakaali, kukkakaali, kesäkurpitsa, peruna, kurkku, tomaatti, maissi..
Sitten omena,banaani,persikka, mango, eri marjat.... - sormiruokaa
Jos haluat vinkkejä myös muihin tapoihin aloittaa ruokailut pikku ihmisen kanssa, niin tutustu myös sormiruokailun alkeisiim.
Meillä on sormiruokailtu alusta asti eli soseita ei ole syöty. Netistä löytyy googlaamalla paljon aiheesta.
Toki jokainen tekee tavallaan, mutta kannattaa pitää vaihtoehdot avoinna :)- hyvä juttu on!
Täältäkin suositus sormiruokailusta! Sitä ei neuvoloissa neuvota, mutta jos lapsi on lähemmäs puolivuotias kiinteitä aloitellessa, niin kannattaa todella harkita. Lapsi saa itse säädellä syömistahtiaan, kuten on säädellyt siihenkin asti ja oppii heti syömään myös karkeaa ruokaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k313994- 412679
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut412667Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s82425- 302393
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.3122230- 381969
Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta461643Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t481592- 1411497