Juu elikkäs oisin menossa kielikurssille rapakon taakse kesällä 2014. Olen 16v poika. Onko kellään kokemuksia USA:sta mikä kaupunki ois paras. Millasta oli. Oliko suomalaisia ohjaajia ja pärjääkö 7 englannilla, tai jos ei ole aiempaa kokemusta yksin matkustelusta.
Kielikurssille
2
180
Vastaukset
- Isänmaa
Usassa on sellainenkin paikka kuin Finland. Siellä luulisi asuvan paljon suomalaisia joten olisiko hyvä paikka aloittaa jos on vielä epävarmuutta selviytymisestä. Se on Minnesotan itärajalla siinä järven rannalla, lähellä Kanadan rajaa.
- UK13
Itse en ollut USAssa vaan Englannissa, joten en osaa kaupungeista sanoa. Kannattaa miettii mikä itteä kiinnostaa ja onko esim aktiviteeteissa eroja. Suomesta matkustaa mukana suomalainen liideri, mutta kohteessa on usein paikallisia opettajia ja ryhmästä riippuen ulkomaalainen liideri.
Kielimatka on hyvä ja turvallinen tapa tehä eka ulkomaanmatka. Liidereltä saa aina apua eikä tarvii selvitä niin paljon yksin. Pärjäät enkullas ihan hyvin ja kehityt varmasti paljon. Kannattaa ehdottomasti lähteä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.663132Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91841- 1111730
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241239- 1271032
- 98978
- 60944
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil67926Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6855- 84849