Juu elikkäs oisin menossa kielikurssille rapakon taakse kesällä 2014. Olen 16v poika. Onko kellään kokemuksia USA:sta mikä kaupunki ois paras. Millasta oli. Oliko suomalaisia ohjaajia ja pärjääkö 7 englannilla, tai jos ei ole aiempaa kokemusta yksin matkustelusta.
Kielikurssille
2
174
Vastaukset
- Isänmaa
Usassa on sellainenkin paikka kuin Finland. Siellä luulisi asuvan paljon suomalaisia joten olisiko hyvä paikka aloittaa jos on vielä epävarmuutta selviytymisestä. Se on Minnesotan itärajalla siinä järven rannalla, lähellä Kanadan rajaa.
- UK13
Itse en ollut USAssa vaan Englannissa, joten en osaa kaupungeista sanoa. Kannattaa miettii mikä itteä kiinnostaa ja onko esim aktiviteeteissa eroja. Suomesta matkustaa mukana suomalainen liideri, mutta kohteessa on usein paikallisia opettajia ja ryhmästä riippuen ulkomaalainen liideri.
Kielimatka on hyvä ja turvallinen tapa tehä eka ulkomaanmatka. Liidereltä saa aina apua eikä tarvii selvitä niin paljon yksin. Pärjäät enkullas ihan hyvin ja kehityt varmasti paljon. Kannattaa ehdottomasti lähteä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 225081
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r23733Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361310- 1011292
Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121210- 931094
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike17903viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168855En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61773- 37759