Dream Boys (marmaris)

marmarislover

Onko kukaan käynny dream boys nimisessä baarissa?? Siinä rantakadun varrella?
Aivan mahtava paikka. Ilmapiiri todella hyvä ja työtekijät ihania, varsinkin Danny, Sunshine, JAno, Murat, Joshua, "little" mehmet, Fatih... Yksi marmariksen parhaimmista baareista.

11

1225

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • xxx

      Oon käynyt! Ja totta turiset, siellä on todella hyvä meno ja työntekijät on hauskoja!

    • mya

      käyty on! Oliko Sedat vielä siellä töissä, vai olikohan hän taas palannut jo koulun penkille..?

      • xxx

        Oli Sedat alias Sedo vielä elokuun lopussa ainakin töissä! ...ei muuten hullumman näköinen kaveri =)


      • marmarislover
        xxx kirjoitti:

        Oli Sedat alias Sedo vielä elokuun lopussa ainakin töissä! ...ei muuten hullumman näköinen kaveri =)

        Sedo on todellakin hyvän näkönen... :) Mut sillä on valitettavasti tyttö ystävä tai no en tiiä onko se sen tyttöystävä mut ainakin kovasti ne pussaili siel ku olin marmariksellaa... Mut Fatih on vieläkin paremman näkönen, se on aivan ihanan näkönen. ;)


      • xxx
        marmarislover kirjoitti:

        Sedo on todellakin hyvän näkönen... :) Mut sillä on valitettavasti tyttö ystävä tai no en tiiä onko se sen tyttöystävä mut ainakin kovasti ne pussaili siel ku olin marmariksellaa... Mut Fatih on vieläkin paremman näkönen, se on aivan ihanan näkönen. ;)

        Varmaan Sedolla on montakin tyttöystävää ;). Onhan se Fatih myös aika namu, samoin Joshua! Sattuuko joku muuten tietää Joshuan oikeeta nimeä??
        Milloin muuten marmarislover olit Marmariksessa?


      • marmarislover
        xxx kirjoitti:

        Varmaan Sedolla on montakin tyttöystävää ;). Onhan se Fatih myös aika namu, samoin Joshua! Sattuuko joku muuten tietää Joshuan oikeeta nimeä??
        Milloin muuten marmarislover olit Marmariksessa?

        Olin heinäkuun 17-27 päivä. Eli oli kymmenen päivän reissu. En tiiä Joshua oikeeta nimeä. Se on kyl kanssa aika namu ;)!!! Ja toai mukava ja hauska. Milloin itse olit marmariksella? Ootko niin sanottu dream boysin "vakio asiakas". Ootko käynny sielä monenakin vuona? Musta on vähän niinku tulossa dream boysin vakio asiakas. :) Ku oon nyt ollu siel kahtena kesänä ja melkein joka ilta aloittamassa illan sielä. Tunnetko hyvinki niitä työntekijöitä sieltä? Mulle jotkut on tullu läheisiksi, fatih, danny, martin sunshine..... Nyt on vaan niin hirvee ikävä takas mutta pakko odottaa ens kesään ku ei oikeen oo aikaa eikä rahaakaan lähteä.


    • ssr

      Kyllä vain, dreamboysin lattialla tuli vietettyä iltaa käytännössä loman jokaisena päivänä, uskomaton meno ja ihmiset ( musiikki).
      Harmi vain että menee jo yhdeltä kiinni, mutta tosiaan nuo työntekijät oli mukavia ihmisiä ja heidän tanssitaitonsa oli minun silmän mukaan parhaimpia kuin missään muussa rantakadun baarissa..Upea paikka!

      • marmarislover

        Dream boysilaiset tai osa heistä tanssii todella hyvin, oon todellakin samaa mieltä. Danny, Fatih Murat varsinkin , jos tiedät ketä tarkoitain. Se on kyllä harmi ku se menee niin aikaisin kiinni. Mutta täytyyhän poikien/miestenkin päästä joskus bailaamaan ja nukkumaan. :) Ku he tekevät muutenki niin pitkää päivää.


      • ssr
        marmarislover kirjoitti:

        Dream boysilaiset tai osa heistä tanssii todella hyvin, oon todellakin samaa mieltä. Danny, Fatih Murat varsinkin , jos tiedät ketä tarkoitain. Se on kyllä harmi ku se menee niin aikaisin kiinni. Mutta täytyyhän poikien/miestenkin päästä joskus bailaamaan ja nukkumaan. :) Ku he tekevät muutenki niin pitkää päivää.

        Todellakin pitkää päivää tekevät, ja näinhän se on jokaisessa Marmariksen baarissa. Tuntuu kummalta että kuinka he jaksavat tehdä ensin pitkän päivän ja sitten vielä juhlimaan, ja "kotiutuminen" baarin takahuoneeseen aamuviiden tienoilla.. itsellä teki tiukkaa vaikka olin sentään lomalla eikä tuota ikääkään ole päässyt kovin paljoa kertymään ;)
        Multi Vitan voimilla kuulemma pärjäävät..


    • Hullaantunut

      kyselisin vaan että missä päin paikka sijaitsee... onko vielä paljon eteenpäin(eli icmeleriin päin) bar x:stä, the cousinsista, seasidesta jne...??? vois käydä tsekkaamassa paikan ens kesäkussa,kun pääsee taas paratiisiin.. mukavaa syksyä kaikille!

      • xxx

        Ei ole kauheen kaukana Bar x:stä. Lähde kulkemaan Icmeleriin päin ja se on ennen vesipuistoa! Samassa ryppäässä on mm. Amore ja Apatce's. Löydät kyllä varmasti!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      96
      2635
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2233
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      87
      1971
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1695
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1681
    6. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1636
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      36
      1626
    8. 91
      1563
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      128
      1437
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1274
    Aihe