Kaup.hall.6.5.2013§ 257/tk:n työryhmä

aika rientää!!

Työryhmä:

hallituksen puheenjohtajat (tikanmäki,piippo,tuikka)
hallintojohtaja Arja Rantanen
teknisen lautak.pj Asko Kauranen
teknisen lautakunnan jäsen Alpo Koski
tekninen johtaja Sami L;aukkanen
selänteen hallituksen jäsen Paavo Leskinen
ylilääkäri Kirsi Kiukaanniemi
kuntayhtymän johtaja Johanna Kiiskilä (???)
palvelujohtaja Salli Kumpulainen
Lisäksi hallitus päättää kutsua kaksi jäsentä työryhmään kuntalais- ja asiakasnäkökuntaa edustavista järjestöistä.

Työryhmä valitsee keskuudestaan puheenjohtajan ja varapuheenjohtajan, sihteereinä toimivat tekninen johtaja Sami Laukkanen ja hallintojohtaja Arja Rantanen

Työryhmä-n työ on tehtävä valmiiksi 30.9.2013 mennessä

Työryhmään hallituksen kokouksessa lisättiin kaup.hallituksen jäsen lääkäri Katja Erkkilä
ja sitten vielä kaikeksi kauniiksi lopuksi'

vs.tikkanen esittää, että työryhjmään valitaan PPKY Selänteestä yksi Pyhäjärven tk,:ssa erillisen käyttäjätyöryhmän hoitohenkilökunnan näkemysten saattamiseksi mukaan tilatarveselvitykseen.

NO MITÄ ON TEHTY, MITÄ ON TAPAHTUNUT? SIINÄPÄ PIENI PULMA.
KUULTU ON, ETTÄ TYÖRYHMÄ EI OLE KOKOONTUNUT KERTAAKAAN.

30.9. on AIVAN KOHTA!! KOHTA AIVAN !!

Aika rientää ja kustannukset kasvavat!!

16

217

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • en minä tiedä

      Onko tämä ryhmä viisaita kokoontunut.
      Joku ryhmän jäsen kuitenkin kertoi, ettei ole kutsuttu , eikä saanut yhtään kokouskutsua.

    • veronMaksajako

      Kuka edustaa meitä JOITA VARTEN KOKO TOUHU ON OLEMASSA!

    • kenpä tietäis sen

      Lisäksi tyäryhmä kutsuu kaksi jäsentä kuntalais ja asiakasnäkökuntaa edustavista järjestöistä.

      Ketähän ne kutsuu ? Jännittävää....

      Luulen,luulet luulee: eläkeliitto
      ja sydänyhdistys
      tai jakokunta ja omaishoitajat?

    • kiirettä pitää

      Mitenkäs päiväkoti.? Onko siinä työryhmä?

    • ei ole kutsua

      onpa teknisen lautakunnan puheenjohtajalla vaativa työ. kaipa käyttää teknistä johtajaa apunaan , tukenaan ja turvanaan, että homma hoituu ja nopeasti. Kaikki menetetyt kuukaudet maksavat konttivuokria,

    • järjestö?????

      Saako ehdottaa.... en tiedä........, mutta ehdotan kuitenkin:

      Kaupunkilaisten edustajaksi: Marja Puro ja toiseksi vaikkapa Jorma Mäkeläinen

    • kuntarakenne

      Isä Camillo myös, miksi ei ole jo valittu.

    • voi vitsi

      Jos ei ole nimetty kokoonkutsujaa, jonkun pitäisi käskeä porukka kasaan. Luulisi näin tapahtuneenkin.

    • pääläri-erkki

      Kohta pääsöö puolukkaan toverit!

    • mene neuvomaan

      ei ne näköjää ossoo, kun ei mittää tapahdu.

    • ihan ymmyrkäisenä

      Joko sairaalatyöryhmä toimii, joko päiväkotityöryhmä on saanut piirustukset.
      Kuuluu tulevan hirsistalo.

      • Miksi terveyskeskustakin vois tehdä hirrestä ?

        Tokkopa se ois yhtään pahempaa sairaalabakteerien kannalta ?
        Homeen puolesta ois ainakin puhtaampi.


    • Tummeli Taina

      Kohta tulloo joulupukki. Tontut kurkkii jo ikkunasta.

    • kohta on

      Ei tarvitse montaa yötä nukkua, kun ollaan 30.9.2013 päivässä.

    • eki.

      kuka sitten on valitusvuorossa?

      • Arvio tulevaisuudesta

        Näin se menee Pyhäjärviset, nyt jokainen saapui miettiä mihin ollaan menossa. Kuntaliitos niin lähellä, lähellä!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      123
      1205
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      884
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      87
      767
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      19
      726
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      707
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      281
      690
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      626
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      583
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      115
      511
    Aihe