Heikki Kovalainen, 31, luottaa mahdollisuuksiinsa saada kisakuljettajan paikka F1:iin ensi kaudeksi.
Kovalainen menetti täksi kaudeksi paikkansa Caterham-tallissa. Ajokilometrin F1-ratin takana eivät kuitenkaan loppuneet kokonaan, sillä Caterham kutsui Kovalaisen kauden alussa testikuljettajan rooliin.
- En ole neuvotellut vielä tallien kanssa. Keskityn nyt täksi vuodeksi saamaani rooliin, sillä minulla ei ole vielä mitään pysyviä suunnitelmia ensi vuotta ajatellen, Kovalainen sanoi brittikanava Sky Sportsille.
- Ei nyt puhuta 100-prosenttisesta varmuudesta, mutta sanoisin omaavani hyvät mahdollisuudet, Kovalainen vastasi kysymykseen mahdollisesta paluusta kisakuljettajan töihin ensi kaudella.
Kovalainen on toistuvasti painottanut, ettei hän aio keskittyä etsimään sponsoreita, jotka voisivat tuoda tallille rahaa - ns. maksukuskin asema.
- Siinä ei ole mitään väärää, jos jollain on rahaa takanaan. On olemassa hyviä kuljettajia, joilla on olemassa budjetti, mutta minä en etsi sellaista. Toki jos jollakulla on rahaa, niin minulle voi soittaa, Kovalainen murjaisi.
Kovalainen voitti aktiivivuosinaan F1:ssä yhden osakilpailun - Unkarin GP 2008 - ja ajoi palkintopallille neljästi.
Vielä kerran Heikki ?
5
141
Vastaukset
- jocken joll
Säästä paukkusi junkaukseen!
- myyräntyötä
myyräntyötä
- Pyyhe jo kehään!
Todella säälittävää....
- Sonera1
Suomen "nopeinheikki" HAHAHAHAAA!!!!!
- julle09
On se kuitenkin maailman nopein Heikki!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miikka Pentikäinen, 28, on kuollut
– Classicin liigaottelu siirtyi Lahtelaisen LASBin ja Classicin oli määrä kohdata keskiviikkona. https://www.aamulehti36637548Särkynyt sydän
Teit sitten selväksi ettet ole kiinnostunut. Kiitos siitä! Nyt on turha enää yrittää mitään, lähestyä tai edes jutella s896386Täytyy sanoa että on tämä aika mielenkiintoinen tilanne..
Ihan en osaa vielä yhdistellä palasia, toisaalta tarvitseeko edes. Et vaan taida pystyä kokonaan päästämään irti, ja jos315330Jos haluat tietää miksi tykkään sinusta
Niin siksi, koska sinusta huokuu sellaista lempeyttä ja seesteisyyttä ja olet lisäksi komea ilmestys. Jotenkin olet myös213808Oho! Dannyn, 82, seuralainen Helmi Loukasmäki, 23, paljastavissa kuvissa - Yksi sana kertoo kaiken!
Mediassa on kerrottu, että Danny ja Helmi ovat muuttaneet uuteen kotiin Raumalle. Nyt Loukasmäki on jakanut omalla Insta662972Paskakaivo Kuhmo
Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi522549En suuttunut missään vaiheessa
Oon vaan herkkä ja tuskastunut. Mies se ei ole henkilökohtaista sinulle. Ei mitenkään päin. Sinä herkkänä vaan satut näk122124Uskotko yliluonnolliseen?
Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D582049Mitä kuuluu?
Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul182021Trump on jo ihan seonnut...
Nato maa uhkailee toista Natomaata....Amerikan tuho näyttää toteutuvan Trumpin kaudella 100 varmasti.4891959