Olen huomannut että monissa vuokrailmoituksissa vaaditaan vuokralaiselta laaja kotivakuutus.
Rivi- ja kerrostaloissa on taloyhtiö vakuuttanut jo jotakin. Vuokralaisen ei varmaan kannata ottaa mitään päällekkäistä liian laajaa vakuutusta mikä kuuluu jo taloyhtiön vakuutukseen.
Itse asun työsuhdeasunnossa eikä mistään kotivakuutuksesta ollut puhetta sopimusta tehtäessä. Otin ihan perusvakuutuksen kodin irtaimistolle johon kuului myös vastuuvakuutus. Se ei ole LAAJA kotivakuutus niinkuin vaatimus näyttää olevan useinkin.
Kotivakuutus?
sopivasti vakuutettu
5
606
Vastaukset
- Kyselen vaan
Taloyhtiöillä on kyllä vakuutus koskeeko se myös niitä asioita mitä laaja kotivakuutus korvaa ? No ei tietenkään kannata kahta kertaa vakuuttaa.
- Anonyymi
Taloyhtiön vakuutus vakuuttaa eri asioita, ei sinun tavaroita tai sinun aiheuttamaa
- Anonyymi
Taloyhtiön vakuutus ei korvaa irtaimistovahinkoja.
- Anonyymi
Vuokranantajia kiinnostaa vastuuvakuutus. Muuten ei ole väliä.
- Anonyymi
No kun... En jaksa alkaa kirjailemaan.
Googlaa vaikka "miksi kotivakuutus vuokra-asuntoon" tms. niin saat vastauksen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its4129086Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1883672- 202143
- 841332
- 271115
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta661112- 751100
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss791085- 551043
- 1041014