joku minua neuvoa?
Synnyin aviottomana lapsena v.72.Jotakin oikeusjuttua oli syntymäni aikoihin ja elatusvelvollinen löydettiin.Miksi se tieto (miehen nimi) on sosiaaliviraston silloisissa papereissa,mutta ei esim väestörekisterikeskuksessa??
Osaisiko
3
221
Vastaukset
- sossupaholainen
Vuonna 72 voitiin tuomita maksamaan elatusapua jos pystyttiin todistamaan että mies oli maannut äidin kanssa. Miehestä ei kuitenkaan tullut isää. Tämän vuoksi väestörekisterikeskuksessa ei ole tietoa, koska isyyttä ei ole vahvistettu. Nimi on papereissa siksi, että mies oli elatusvelvollinen. Nykyään elatusvelvollisuus on vain miehellä, joka on tunnustanut isyytensä tai oikeus on tuominnut isäksi.
- isätön
Kiitos asiallisesta vastauksestasi.Se selvitti ajatukseni.:)
- janne poliisi
isätön kirjoitti:
Kiitos asiallisesta vastauksestasi.Se selvitti ajatukseni.:)
en oikein usko sun tyhmän puhetta mutta mikä ongelma olen kyttä eli poliisi nimeni on janne
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 343996
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle131899Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom631364Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise951296Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.681195Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A51051- 47951
Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti333924Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥26911En haluaisi kaiken kuihtuvan pois
ilman, että olemme voineet jutella rauhassa kasvotusten... Mutta mistä ihmeestä löydän sinut?39892