joku minua neuvoa?
Synnyin aviottomana lapsena v.72.Jotakin oikeusjuttua oli syntymäni aikoihin ja elatusvelvollinen löydettiin.Miksi se tieto (miehen nimi) on sosiaaliviraston silloisissa papereissa,mutta ei esim väestörekisterikeskuksessa??
Osaisiko
3
178
Vastaukset
- sossupaholainen
Vuonna 72 voitiin tuomita maksamaan elatusapua jos pystyttiin todistamaan että mies oli maannut äidin kanssa. Miehestä ei kuitenkaan tullut isää. Tämän vuoksi väestörekisterikeskuksessa ei ole tietoa, koska isyyttä ei ole vahvistettu. Nimi on papereissa siksi, että mies oli elatusvelvollinen. Nykyään elatusvelvollisuus on vain miehellä, joka on tunnustanut isyytensä tai oikeus on tuominnut isäksi.
- isätön
Kiitos asiallisesta vastauksestasi.Se selvitti ajatukseni.:)
- janne poliisi
isätön kirjoitti:
Kiitos asiallisesta vastauksestasi.Se selvitti ajatukseni.:)
en oikein usko sun tyhmän puhetta mutta mikä ongelma olen kyttä eli poliisi nimeni on janne
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?1022306- 1151801
- 881449
- 1331397
- 1171266
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘741248Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis631111- 511067
- 36992
- 33844