Galaxy S3 hinta

alea etsimässä

Mistä halvimmalla?

25

960

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • Kalakkuna

        Kikantissa on tarjous Galaxy s3 4g mallista n.329€



      • alea etsimässä

      • Kalakkuna
        alea etsimässä kirjoitti:

        Kiitos vastauksista. Tuota halvemmalla ei varmaankaan löydy.

        No ei mahda ihan heti löytyä, saattaa hinta jopa kohota taas.


    • Oho sen hinta on näemmä alentunut paljon viimekerrasta.

      • Kalakkuna

        Niin on, pari kuukautta sitten itse maksoin 100€ enemmän, mutta samapa tuo, halpa se oli mun mielestä silloinkin ja puhelimien hinnathan alenee varmasti aina nopeasti.

        Nyt kyllä on todella edullinen.


    • quiiiiq-g--g

      OHO joha o hinta laskenu 70euroo mutta Kestääkö samsung s3 4g edes pitkään ? vois käydä hakee jos sais vastaukse

    • Riippuu siitä että miten hyvin pidät siitä huolta. Kun ostaa suojakotelon niin kestää ellet pudota sitä maahan montaa kertaa.

      • quiiiiq-g--g

        Yleensä en pudottel puhelimii maaha paitsi jos sattuu tipahtaa tai lipee ote tai jotai mut eikö noist hajoo mikkää prossut tai mitä osii siel ny o ?


      • Kalakkuna
        quiiiiq-g--g kirjoitti:

        Yleensä en pudottel puhelimii maaha paitsi jos sattuu tipahtaa tai lipee ote tai jotai mut eikö noist hajoo mikkää prossut tai mitä osii siel ny o ?

        Hommaa Otterboxin kotelo niin taatusti ei mene rikki, niissä on silikonisuoja ja muovikuori, on kolmeosaisiakin, itsellä on tuo 2 osainen kuori.


    • k0000000000000000

      Voiko normaalin simin mennä vaihtamaan puhelin liikkeeseen micro simiksi vai pitääkö netin kautta tehdä se ja odottaa monta päivää ?

      • Kalakkuna

        Itse kävin suoraan dna liikkeesä vaihtamassa, ei maksanut mitään ja sain kortin samantien mukaan, ne aktivoi sen saman päivän aikana käyttöön yleensä.

        Microsim adapterilla saa myös normaali mini simiksi kasvatettua kortin jos haluaa vanhaa luuria joskus käyttää.


      • k0000000000000000

        Itselläni on saunalahden liittymä joten voinko käydä elisin kaupassa sehän on yhteydessä saunalahteen ?


      • k0000000000000000 kirjoitti:

        Itselläni on saunalahden liittymä joten voinko käydä elisin kaupassa sehän on yhteydessä saunalahteen ?

        Voit käydä.


    • Operaattorin liikkeessä voi vaihtaa.

    • k0000000000000000

      Entä paljonko netti maksaa puhelimeen ? noin?

      • Kalakkuna

        21 megaa maksaa itsellä n.12,90€ / kk.


    • Riippuu paljolti liittymästä ja siitä onko kyse datapaketista vai ilman sellaista.

    • kypärä

      Vieläkö kannattaa hommata. Gigantissa 179e mutta eikai se puhelin siitä mihinkään huonontunut vaikka uusia malleja tullutkin :DD

      • 13+5

        totta hitossa kannattaa, itse maksoin lokakuussa 199 ja olen tosi tyytyväinen, sanoisin että hintaluokkansa ykkönen varsinkin 179€ jos saa. Kohta tosin tulee eräs ääliö kertomaan että vaikka saisi viidelläkypällä niin ei kannata ostaa.



      • 13+5

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 184
      1991
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      52
      1898
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1588
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      145
      1475
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1324
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1194
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1175
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1153
    9. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1128
    10. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      10
      1119
    Aihe