Galaxy S3 hinta

alea etsimässä

Mistä halvimmalla?

25

1031

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • Kalakkuna

Kikantissa on tarjous Galaxy s3 4g mallista n.329€

• alea etsimässä

• Kalakkuna
        alea etsimässä kirjoitti:

Kiitos vastauksista. Tuota halvemmalla ei varmaankaan löydy.

No ei mahda ihan heti löytyä, saattaa hinta jopa kohota taas.

• Oho sen hinta on näemmä alentunut paljon viimekerrasta.

• Kalakkuna

Niin on, pari kuukautta sitten itse maksoin 100€ enemmän, mutta samapa tuo, halpa se oli mun mielestä silloinkin ja puhelimien hinnathan alenee varmasti aina nopeasti.

Nyt kyllä on todella edullinen.

• quiiiiq-g--g

OHO joha o hinta laskenu 70euroo mutta Kestääkö samsung s3 4g edes pitkään ? vois käydä hakee jos sais vastaukse

• Riippuu siitä että miten hyvin pidät siitä huolta. Kun ostaa suojakotelon niin kestää ellet pudota sitä maahan montaa kertaa.

• quiiiiq-g--g

Yleensä en pudottel puhelimii maaha paitsi jos sattuu tipahtaa tai lipee ote tai jotai mut eikö noist hajoo mikkää prossut tai mitä osii siel ny o ?

• Kalakkuna
        quiiiiq-g--g kirjoitti:

Yleensä en pudottel puhelimii maaha paitsi jos sattuu tipahtaa tai lipee ote tai jotai mut eikö noist hajoo mikkää prossut tai mitä osii siel ny o ?

Hommaa Otterboxin kotelo niin taatusti ei mene rikki, niissä on silikonisuoja ja muovikuori, on kolmeosaisiakin, itsellä on tuo 2 osainen kuori.

• Kalakkuna

• k0000000000000000

Voiko normaalin simin mennä vaihtamaan puhelin liikkeeseen micro simiksi vai pitääkö netin kautta tehdä se ja odottaa monta päivää ?

• Kalakkuna

Itse kävin suoraan dna liikkeesä vaihtamassa, ei maksanut mitään ja sain kortin samantien mukaan, ne aktivoi sen saman päivän aikana käyttöön yleensä.

Microsim adapterilla saa myös normaali mini simiksi kasvatettua kortin jos haluaa vanhaa luuria joskus käyttää.

• k0000000000000000

Itselläni on saunalahden liittymä joten voinko käydä elisin kaupassa sehän on yhteydessä saunalahteen ?

• k0000000000000000 kirjoitti:

Itselläni on saunalahden liittymä joten voinko käydä elisin kaupassa sehän on yhteydessä saunalahteen ?

Voit käydä.

• Operaattorin liikkeessä voi vaihtaa.

• k0000000000000000

Entä paljonko netti maksaa puhelimeen ? noin?

• Kalakkuna

21 megaa maksaa itsellä n.12,90€ / kk.

• Riippuu paljolti liittymästä ja siitä onko kyse datapaketista vai ilman sellaista.

• kypärä

Vieläkö kannattaa hommata. Gigantissa 179e mutta eikai se puhelin siitä mihinkään huonontunut vaikka uusia malleja tullutkin :DD

• 13+5

totta hitossa kannattaa, itse maksoin lokakuussa 199 ja olen tosi tyytyväinen, sanoisin että hintaluokkansa ykkönen varsinkin 179€ jos saa. Kohta tosin tulee eräs ääliö kertomaan että vaikka saisi viidelläkypällä niin ei kannata ostaa.

• 13+5

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Joskus mietin

miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi
      Ikävä
      24
      4586
    2. Miten reagoisit

Jos ikäväsi kohde ottaisi yhteyttä?
      Ikävä
      88
      3714
    3. Ryöstö hyrynsalmella!

Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313
      Hyrynsalmi
      46
      3075
    4. Olisiko kaivattusi

Sinulle uskollinen? Olisitko itse hänelle?
      Ikävä
      54
      2657
    5. Ihana nainen

Suukotellaanko illalla?☺️ 🧔🏻🫶
      Ikävä
      51
      2589
    6. Mitä haluaisit sanoa

Nyt kaivatullesi?
      Ikävä
      203
      2583
    7. Sukuvikaako ?

Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne
      Iisalmi
      32
      2390
    8. Ootko koskaan miettinyt että

miksi kaivatullasi ei ole puolisoa?
      Ikävä
      152
      2318
    9. Huomenta ihana

Mussu ❤️.
      Ikävä
      31
      1945
    10. Avustettu itsemurha herättää vahvoja tunteita - Laillista Sveitsissä, ei Suomessa

Hilkka Niemi sairastaa harvinaista PLS-sairautta. Hilkan on elettävä loppuelämänsä parantumattoman sairauden kanssa, jok
      Maailman menoa
      107
      1521
    Aihe