Miespuolista kämppistä Helsingin kantakaupunkiin?

dooberee

Moi! Olen 25-vuotias 2-vuorotyössä käyvä naissukupuolta edustava musiikinharrastaja. Asun tällä hetkellä pienessä yksiössä Kalliossa, mutta kaipaisin ympärilleni tilaa ja mahdollisesti uuden toverin, jolle voisin syöttää ylijäämäruokia ja pyytää leffaseuraksi olkkarin sohvalle. Haluaisin myös vessan johon mahtuisi uusi pesukoneeni, joka tällä hetkellä kerää pölyä veljen autotallissa.

Tytöt on ihan kivoja ja mua ei haittaa jos sellaisia on kylässä, mutta tiedän kokemuksesta, että herrashenkilön kanssa olisi luontevampi asustella. Kuvailisin itseäni rennoksi tapaukseksi, joka tutustuu mielellään uusiin ja erilaisiin ihmisiin sekä on avoin maailmalle. Arvomaailmaltani olen liberaali ja poliittisesti kallistun vasemmalle, mutta politiikka ei kuulu välttämättä suosikkiaiheisiini. Mainittakoon tämä siksi, että kokoomusnuoret ymmärtäisivät olla innostumatta ehheh. Musiikkia kulutan suurissa määrin, ja sen suhteen olen melko kaikkiruokainen. Kunhan NRJ ei ole lempikanavasi/et omista Cheekin tuotantoa, mua ei niin kiinnosta. Saatan satunnaisesti soittaa ja laulaa kotona, mutta jos et kestä sitä kuunnella, se on ihan ok, voin harrastaa sitä myös yksinäni. Mielenterveyteni on myöskin kunnossa, ja sitä toivon myös sulta.

Mä en käy Seduloissa saati muissa keskustan yökerhoissa, jos joskus satun viihteelle lähtemään, Kallion pubit ovat enemmän mun juttu. Päihdepolitiikaltani olen avarakatseinen, mutta toivon, etten joutuisi katselemaan nurkissani nitkuilevaa pirinistiä tai joka viikonloppu laattakännit vetävää teiniä.

Eli yhteenvetona: Haluaisin löytää uuden kaverin mieshenkilöstä, jonka kanssa mahdollisesti vielä tämän vuoden puolella etsiä kaksio/kolmio kantakaupungin alueelta. BFF ei kuitenkaan ole hakusessa, joten arvostan myös omaa rauhaa ja menoja. Vakituiset tulot ois ihan jees, en halua tapella vuokranmaksusta tai muista yhteisistä kuluista.

Jos tuntuu siltä, että isommat asuintilat ja tällainen hieman omaperäisempi, mutta silti niin normaali tyttönen kelpaisi kämppikseksi, pistä viestiä alle!

4

433

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aatami6

Moi! Kivasti kirjoitat. Saatan olla etsimäsi henkilö. Olen itse 25v työssä käyvä mies. Olen viimeiset 5 vuotta asunut yksiössä, mutta nyt kaipaan seuraa ja isompaa tilaa, vähintään 60 neliöä.

Kerron mielellään lisää itsestäni, mutta mieluummin s-postitse. Jos vielä kiinnostaa, laita viestiä [email protected] :)

-A

• kämppä haussa
    • dooberee

Kämppis on löytynyt, kiitos ja hei!

• Jose

Moi olen kiinnostunut, paljonko pitää maksaa kk ?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      121
      1835
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1630
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      51
      1195
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      46
      1062
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      968
    6. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      866
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      866
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      810
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      788
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      38
      787
    Aihe