Miespuolista kämppistä Helsingin kantakaupunkiin?

dooberee

Moi! Olen 25-vuotias 2-vuorotyössä käyvä naissukupuolta edustava musiikinharrastaja. Asun tällä hetkellä pienessä yksiössä Kalliossa, mutta kaipaisin ympärilleni tilaa ja mahdollisesti uuden toverin, jolle voisin syöttää ylijäämäruokia ja pyytää leffaseuraksi olkkarin sohvalle. Haluaisin myös vessan johon mahtuisi uusi pesukoneeni, joka tällä hetkellä kerää pölyä veljen autotallissa.

Tytöt on ihan kivoja ja mua ei haittaa jos sellaisia on kylässä, mutta tiedän kokemuksesta, että herrashenkilön kanssa olisi luontevampi asustella. Kuvailisin itseäni rennoksi tapaukseksi, joka tutustuu mielellään uusiin ja erilaisiin ihmisiin sekä on avoin maailmalle. Arvomaailmaltani olen liberaali ja poliittisesti kallistun vasemmalle, mutta politiikka ei kuulu välttämättä suosikkiaiheisiini. Mainittakoon tämä siksi, että kokoomusnuoret ymmärtäisivät olla innostumatta ehheh. Musiikkia kulutan suurissa määrin, ja sen suhteen olen melko kaikkiruokainen. Kunhan NRJ ei ole lempikanavasi/et omista Cheekin tuotantoa, mua ei niin kiinnosta. Saatan satunnaisesti soittaa ja laulaa kotona, mutta jos et kestä sitä kuunnella, se on ihan ok, voin harrastaa sitä myös yksinäni. Mielenterveyteni on myöskin kunnossa, ja sitä toivon myös sulta.

Mä en käy Seduloissa saati muissa keskustan yökerhoissa, jos joskus satun viihteelle lähtemään, Kallion pubit ovat enemmän mun juttu. Päihdepolitiikaltani olen avarakatseinen, mutta toivon, etten joutuisi katselemaan nurkissani nitkuilevaa pirinistiä tai joka viikonloppu laattakännit vetävää teiniä.

Eli yhteenvetona: Haluaisin löytää uuden kaverin mieshenkilöstä, jonka kanssa mahdollisesti vielä tämän vuoden puolella etsiä kaksio/kolmio kantakaupungin alueelta. BFF ei kuitenkaan ole hakusessa, joten arvostan myös omaa rauhaa ja menoja. Vakituiset tulot ois ihan jees, en halua tapella vuokranmaksusta tai muista yhteisistä kuluista.

Jos tuntuu siltä, että isommat asuintilat ja tällainen hieman omaperäisempi, mutta silti niin normaali tyttönen kelpaisi kämppikseksi, pistä viestiä alle!

4

425

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aatami6

Moi! Kivasti kirjoitat. Saatan olla etsimäsi henkilö. Olen itse 25v työssä käyvä mies. Olen viimeiset 5 vuotta asunut yksiössä, mutta nyt kaipaan seuraa ja isompaa tilaa, vähintään 60 neliöä.

Kerron mielellään lisää itsestäni, mutta mieluummin s-postitse. Jos vielä kiinnostaa, laita viestiä [email protected] :)

-A

• kämppä haussa
    • dooberee

Kämppis on löytynyt, kiitos ja hei!

• Jose

Moi olen kiinnostunut, paljonko pitää maksaa kk ?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen näytät mummolta. :D

Siks sua ei huoli kukaan.
      Ikävä
      172
      1984
    2. Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!

En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,
      82
      1450
    3. Varattais lähihotellista

🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää
      Ikävä
      182
      1394
    4. Nyt jäi velat perimättä

Mikä idea se talo oli polttaa ja velalliset sisällä nyt jäi rahat saamatta
      Jämsänkoski
      10
      1127
    5. Ellen Jokikunnas muistelee Reino-koiraa - Ralph-poika koskettavalla tavalla esiin: "Kiitos, että..."

RIP Reino. Lämmin osanotto suureen suruunne Ellen, Jari ja Ralph. Reino tuli tutuksi monelle suomalaiselle Unelmia Ita
      Tv-sarjat
      39
      1046
    6. Martinan aussikulta, missä?

Mihin katosi Martina Aitolehden aussikulta kyselee Seiska!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      973
    7. Mitä tekisit jos kaivattusi olisi

humalassa, kun tapaat hänet jossain seuraavalla kerralla?
      Ikävä
      94
      824
    8. Haluaisin sun kanssa yhteisen

Elämän. Haluun sut.
      Ikävä
      38
      815
    9. Rakkauden kesä 2025

Oletko valmis? 🥰
      Ikävä
      85
      805
    10. Meneekö eläinpuiston johto vaihtoon vaalien jälkeen?

Ähtärissä kuhistaan ja kuiskitaan, että perussuomalaiset esittävät vaalien jälkeen, että eläinpuiston hallitus uusitaan
      Ähtäri
      49
      765
    Aihe