Miespuolista kämppistä Helsingin kantakaupunkiin?

dooberee

Moi! Olen 25-vuotias 2-vuorotyössä käyvä naissukupuolta edustava musiikinharrastaja. Asun tällä hetkellä pienessä yksiössä Kalliossa, mutta kaipaisin ympärilleni tilaa ja mahdollisesti uuden toverin, jolle voisin syöttää ylijäämäruokia ja pyytää leffaseuraksi olkkarin sohvalle. Haluaisin myös vessan johon mahtuisi uusi pesukoneeni, joka tällä hetkellä kerää pölyä veljen autotallissa.

Tytöt on ihan kivoja ja mua ei haittaa jos sellaisia on kylässä, mutta tiedän kokemuksesta, että herrashenkilön kanssa olisi luontevampi asustella. Kuvailisin itseäni rennoksi tapaukseksi, joka tutustuu mielellään uusiin ja erilaisiin ihmisiin sekä on avoin maailmalle. Arvomaailmaltani olen liberaali ja poliittisesti kallistun vasemmalle, mutta politiikka ei kuulu välttämättä suosikkiaiheisiini. Mainittakoon tämä siksi, että kokoomusnuoret ymmärtäisivät olla innostumatta ehheh. Musiikkia kulutan suurissa määrin, ja sen suhteen olen melko kaikkiruokainen. Kunhan NRJ ei ole lempikanavasi/et omista Cheekin tuotantoa, mua ei niin kiinnosta. Saatan satunnaisesti soittaa ja laulaa kotona, mutta jos et kestä sitä kuunnella, se on ihan ok, voin harrastaa sitä myös yksinäni. Mielenterveyteni on myöskin kunnossa, ja sitä toivon myös sulta.

Mä en käy Seduloissa saati muissa keskustan yökerhoissa, jos joskus satun viihteelle lähtemään, Kallion pubit ovat enemmän mun juttu. Päihdepolitiikaltani olen avarakatseinen, mutta toivon, etten joutuisi katselemaan nurkissani nitkuilevaa pirinistiä tai joka viikonloppu laattakännit vetävää teiniä.

Eli yhteenvetona: Haluaisin löytää uuden kaverin mieshenkilöstä, jonka kanssa mahdollisesti vielä tämän vuoden puolella etsiä kaksio/kolmio kantakaupungin alueelta. BFF ei kuitenkaan ole hakusessa, joten arvostan myös omaa rauhaa ja menoja. Vakituiset tulot ois ihan jees, en halua tapella vuokranmaksusta tai muista yhteisistä kuluista.

Jos tuntuu siltä, että isommat asuintilat ja tällainen hieman omaperäisempi, mutta silti niin normaali tyttönen kelpaisi kämppikseksi, pistä viestiä alle!

4

284

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aatami6

      Moi! Kivasti kirjoitat. Saatan olla etsimäsi henkilö. Olen itse 25v työssä käyvä mies. Olen viimeiset 5 vuotta asunut yksiössä, mutta nyt kaipaan seuraa ja isompaa tilaa, vähintään 60 neliöä.

      Kerron mielellään lisää itsestäni, mutta mieluummin s-postitse. Jos vielä kiinnostaa, laita viestiä [email protected] :)

      -A

    • kämppä haussa
    • dooberee

      Kämppis on löytynyt, kiitos ja hei!

    • Jose

      Moi olen kiinnostunut, paljonko pitää maksaa kk ?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      78
      1805
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1689
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1514
    4. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1194
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1193
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1182
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1136
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1131
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      6
      1119
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1114
    Aihe