evp-laitteet ja hankinta, kokemuksia?

minä vain

Pyytäisin kokemuksia ja hiukan tietoa teiltä jotka olette tehneet tutkimuksia? Olen vertaillut äänityslaitteita, mutten ymmärrä paljoakaan teknologiasta... Tarkoitus olisi ostaa kannettava pieni äänilaite, jonka voi asettaa lattialle, JA joka nauhoittaa, ja toistaa nauhoituksia...?

15

2295

Vastaukset 15

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kyllä

Viritin kamerat kuvaamaan naapurin ikkunalle ja iskin mikrofonit kiinni hänen makuuhuoneeseensa.

Tulos oli yllättävä; laitteeni ovat nyt paskana ja itse kotiuduin juuri sairaalasta, musta silmä paranee kuulema parissa viikossa ja murtunut käsi n. kuukaudessa.

• 28x...

Hihii! Minun piti mennä pattispalstalle mutta kyllä tästä voi tulla suosikkini! Harvoin olen nauranut näin paljon! Kysyjä oli ehkä? aito mutta vastaaja ehdottomasti huumorimies sekä reaalitajuinen.

Kiitoksia naurusta!

• Kokeillut

Muutama vuosi sitten nauhoittelin EVP:tä ihan sellaisella normaalilla audioplayerillä ja todellakin sain vastauksia ihan toisista ulottuvuuksista. Mm. tuo harrastus muutti maailmankuvaani ja tapaa ajatella asioita. Viestejä tuli välillä tiuhemmin ja välillä ne oli vaikeasti kuultavissa, mutta osa viesteistä oli ihan ymmärrettävissä.

Suosittelisin hommaamaan kuitenkin vähän laadukkaampia laitteita.

Nyttemmin tuo harrastus on jäänyt pois.

• EVPPPP

Yleensähän noi käyttää sellaisia erityisherkkiä sanelimia, joissa 2 tai useampi mikki eri suuntiin. Hintaluokka 150-300 euroa. Periaatteessa sanelin kuin sanelin käy, paitsi kännykän omaa en suosittele, ne nauhoittaa yleensä ihme ininää taustalle. Kunhan on digitaalinen sanelin. Tietokoneelle voi ladata ilmaiseksi White Noise generaattorin jonka kohina joskus edesauttaa kommunikointia (kun ei ole käytössä normaaleja puhe-elimiä, useasti puhe joudutaan rakentamaan taustaäänistä)

• xyxyxyx

3 Moos 19:31 Älkää kääntykö vainaja- ja tietäjähenkien puoleen; älkää etsikö heitä, ettette tulisi heistä saastutetuiksi. Minä olen Herra, teidän Jumalanne.

• Pimeempi
      • ....

...joo! Rakennetaan radio ja kuunnellaan kuinka se kohisee hyppiessään kanavien väliä ja silloin tällöin kuuluu pari epäselvää sanaa jostakin radio-ohjelmasta.

Nykyajan radio-kanavat ovat nykyään niin kuraa, että tämä peittoaisi suosituimmankin nuorisokanavan hetkessä!

• Pimepi
        .... kirjoitti:

...joo! Rakennetaan radio ja kuunnellaan kuinka se kohisee hyppiessään kanavien väliä ja silloin tällöin kuuluu pari epäselvää sanaa jostakin radio-ohjelmasta.

Nykyajan radio-kanavat ovat nykyään niin kuraa, että tämä peittoaisi suosituimmankin nuorisokanavan hetkessä!

Perustuu mielestäni samaan Filosofiaan (jota en lähde nyt enempää avaamaan) kuin korteista ennustaminen (sekoitettu pakka) tai shamanistien sienipäissään näkemät näyt (aivojen kohinaa) mutta tämä on vain modernia eli nykyaikaista. Nykyään meillä on teknologia apuna myös näiden huuhaana pidettyjen asioiden selvittämisessä... jopa vastuu siitä. En ymmärrä miksi tähän suhtaudutaan järkipuolellakin niin kielteisesti. Tutkijan ennakkoasenteilla puoleen ja toiseen näyttää olevan erittäin suuri vaikutus tutkimuksen lopputulokseen siitä saadaanko negatiivista vai positiivista näyttöä ilmiön todenperäisyydestä. Siksi tuleekin käytössä olla tieteellinen lähdestymistapa siten ettei kaikkia "uskovaisten" mielipiteitä ja kokemuksia yksinkertaisesti vain Dissata. Tämän ovat onneksi jo monet jo ymmärtäneet.

• höpöhöpö 234r423456
        Pimepi kirjoitti:

Perustuu mielestäni samaan Filosofiaan (jota en lähde nyt enempää avaamaan) kuin korteista ennustaminen (sekoitettu pakka) tai shamanistien sienipäissään näkemät näyt (aivojen kohinaa) mutta tämä on vain modernia eli nykyaikaista. Nykyään meillä on teknologia apuna myös näiden huuhaana pidettyjen asioiden selvittämisessä... jopa vastuu siitä. En ymmärrä miksi tähän suhtaudutaan järkipuolellakin niin kielteisesti. Tutkijan ennakkoasenteilla puoleen ja toiseen näyttää olevan erittäin suuri vaikutus tutkimuksen lopputulokseen siitä saadaanko negatiivista vai positiivista näyttöä ilmiön todenperäisyydestä. Siksi tuleekin käytössä olla tieteellinen lähdestymistapa siten ettei kaikkia "uskovaisten" mielipiteitä ja kokemuksia yksinkertaisesti vain Dissata. Tämän ovat onneksi jo monet jo ymmärtäneet.

höpöhöpö kokematon.
        Kuuntele ite kun nimesi raikuu suhinassa ja sulle puhutaan.
        Ymmärrän jos on viisautta pysyä loitolla, mutta kokemattomuutta ei hyvä paljastaa typeryys ja esittää ylitietäväistä.
        höphöphöhphöhphhöp

• utelias elämään

minä ainakin hankin laitteen ennen-pitkään

• Yhtä tyhmää niitä on hankkia, kuin menisi ja ostaisi Ouija-laudan. Puhutaan käytännössä samasta mokasta/virheestä. Ei kannata mennä demonien kanssa leikkimään.

• paskstoorin_valehtel

Suksi nyt saatanan idiootti vittuun! Olet saatanan riivaama kun uskot demonien olemassaoloon! Demonia ei ole olemassa eikä jumalaa. Runkkaile jumalasi kanssa kilpaa

• radiot suhinalle

Vuosi on kulunut. Kertokaas lisää kokemuksia

• harminpaikkawerewrwe

Voi hitsi kun en nykylaitteillani saa suhinaa, ollaan menty kehityksessä taaksepäin.
        Ennen oli hyvät suhinaradiot ja nykyään on pelkät nettiliittymät :DDD

• ajattelija34535

Kysyisin EVP-harrastajalta tuleekö työasiat kotiin. Eli jotain ääniä tai tavaroiden heiluntaa kotiin asti silloinkin kun ei ole juuri evp-laitteen kanssa häärimässä.

T. Heikkohermoinen.

Itse olen ollut kiinnostunut kaikesta rajojentakaisista, mutta kun olin muutenvaan nukkumassa yöllä ja peitto liukui itsestään pois päin, niin ajattelin että mitä pitäisi ajatella.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Onko vassarin lääkkeet(mt) jääneet taas ottamatta

Sen verran järjetöntä persuhuutoa taa näkyville. Tuo yksi häiriintynyt ei osaa kuin "huutaa" isoilla kirjaimilla, se on
      Maailman menoa
      47
      1502
    2. Olen nainen pahoillani, että tykkään sinusta niin paljon, että

Haluaisin panna sua. Tuntuu vaan siltä, että olet sen suhteen ihan haluton. Ei minulle riitä pelkkä ystävyyssuhde.
      Ikävä
      59
      910
    3. Mieti oikeasti

Ollaan lähes tuntemattomia, mutta samalla on tämä erityinen vuosien tilanne takana, joka on ollut monella tapaa väärin.
      Ikävä
      30
      667
    4. Taasko sä vedit

Suojamoodin päälle? Miehelle
      Ikävä
      87
      647
    5. kene ajoi "kolarin"?

"Punkaharjulla Luston ja Tuppuranmäen välillä sattui tiistaina aamupäivällä liikenneonnettomuus. Poliisin mukaan Savonl
      Savonlinna
      14
      605
    6. Tiedoksi yhdelle naiselle

että mies lähestyy kaikin tavoin jos on kiinnostunut! 🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      43
      583
    7. Pahin tapa satuttaa toista

On jättää toinen vaille mitään vastausta. Erityisen kipeää se tekee sillon jos toinen ghostaa.
      Ikävä
      56
      574
    8. Liikenneonnettumuus

Linkkari ja ruotsibiili törmäsivät linkku oli redun opetusajossa
      Ylitornio
      7
      552
    9. Puukotus Kajaanissa

Kuka puukotti ja ketä? https://yle.fi/a/74-20247765 Vähemmän yllättäen päihteet mainittu
      Kajaani
      24
      531
    10. Minä kyllä odotan nainen

että sinun kanssa voisin jutella asioista ihan oikeasti.
      Ikävä
      44
      521
    11. Alkaa jotenkin nyt kuvio hahmottuu täällä

Sellainen vaikutelma tästä alkaa tulla, että täällä on joku pieni porukka, joka tuntee toisensa tai ainakin pelaa samaan
      Ikävä
      70
      520
    12. Mitä söpö

Mies mietit?
      Ikävä
      61
      515
    13. Jos kaivattusi on

Varattu niin miksi et antaisi asian olla hänen suhteen. Miksi ylipäätään vielä jatkat?
      Ikävä
      47
      513
    14. Miten uskallan sua nähdä

Kun vaikutat suuttuneelta :(
      Ikävä
      37
      506
    15. Minulla on joskus ikävä sinua ja ajattelen sinua joskus.. edelleen

Olin joskus niin rakastunut sinuun. Olin onnellinen, että kohdattiin ja kun vain tiesin sinun olevan olemassa. Täytit aj
      Ikävä
      14
      491
    16. Kylän tielle remonttia?

Mitäköhän kylän tielle ruvetaan tekemään ku laitettu tuommoset töpsät muutamien suojateitten kohille?
      Hyrynsalmi
      13
      472
    17. Hyvä on sitten, jos et sitä s*ksiä halua kanssani.

Rakastetaan vaan toisiamme, voin käydä muualla tyydyttämässä fyysisenpuolen tarpeet. Puhumalla tämäkin olisi selvinnyt.
      Ikävä
      132
      459
    18. 42
      428
    19. Nainen, tässä olen kahden vaiheilla

Toinen pitäisi valita ja kummassakin on hyvät ja huonot puolensa. Toinen olisi sellainen pysyvä mutta työläs. Toinen taa
      Ikävä
      45
      419
    20. Miten vuosien jälkeenkin tunteet voivat olla niin voimakkaat?

Että pelkkä ajatus sinusta täyttää silmät kyynelistä.
      Ikävä
      26
      399
    Aihe