evp-laitteet ja hankinta, kokemuksia?

minä vain

Pyytäisin kokemuksia ja hiukan tietoa teiltä jotka olette tehneet tutkimuksia? Olen vertaillut äänityslaitteita, mutten ymmärrä paljoakaan teknologiasta... Tarkoitus olisi ostaa kannettava pieni äänilaite, jonka voi asettaa lattialle, JA joka nauhoittaa, ja toistaa nauhoituksia...?

15

1765

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kyllä

      Viritin kamerat kuvaamaan naapurin ikkunalle ja iskin mikrofonit kiinni hänen makuuhuoneeseensa.

      Tulos oli yllättävä; laitteeni ovat nyt paskana ja itse kotiuduin juuri sairaalasta, musta silmä paranee kuulema parissa viikossa ja murtunut käsi n. kuukaudessa.

    • 28x...

      Hihii! Minun piti mennä pattispalstalle mutta kyllä tästä voi tulla suosikkini! Harvoin olen nauranut näin paljon! Kysyjä oli ehkä? aito mutta vastaaja ehdottomasti huumorimies sekä reaalitajuinen.

      Kiitoksia naurusta!

    • Kokeillut

      Muutama vuosi sitten nauhoittelin EVP:tä ihan sellaisella normaalilla audioplayerillä ja todellakin sain vastauksia ihan toisista ulottuvuuksista. Mm. tuo harrastus muutti maailmankuvaani ja tapaa ajatella asioita. Viestejä tuli välillä tiuhemmin ja välillä ne oli vaikeasti kuultavissa, mutta osa viesteistä oli ihan ymmärrettävissä.

      Suosittelisin hommaamaan kuitenkin vähän laadukkaampia laitteita.

      Nyttemmin tuo harrastus on jäänyt pois.

    • EVPPPP

      Yleensähän noi käyttää sellaisia erityisherkkiä sanelimia, joissa 2 tai useampi mikki eri suuntiin. Hintaluokka 150-300 euroa. Periaatteessa sanelin kuin sanelin käy, paitsi kännykän omaa en suosittele, ne nauhoittaa yleensä ihme ininää taustalle. Kunhan on digitaalinen sanelin. Tietokoneelle voi ladata ilmaiseksi White Noise generaattorin jonka kohina joskus edesauttaa kommunikointia (kun ei ole käytössä normaaleja puhe-elimiä, useasti puhe joudutaan rakentamaan taustaäänistä)

    • xyxyxyx

      3 Moos 19:31 Älkää kääntykö vainaja- ja tietäjähenkien puoleen; älkää etsikö heitä, ettette tulisi heistä saastutetuiksi. Minä olen Herra, teidän Jumalanne.

    • Pimeempi

      Tätähän pitää kokeilla :) Omalla vastuulla kuitenkin!

      http://www.youtube.com/watch?v=X4UvXDj-E3k

      • ....

        ...joo! Rakennetaan radio ja kuunnellaan kuinka se kohisee hyppiessään kanavien väliä ja silloin tällöin kuuluu pari epäselvää sanaa jostakin radio-ohjelmasta.

        Nykyajan radio-kanavat ovat nykyään niin kuraa, että tämä peittoaisi suosituimmankin nuorisokanavan hetkessä!


      • Pimepi
        .... kirjoitti:

        ...joo! Rakennetaan radio ja kuunnellaan kuinka se kohisee hyppiessään kanavien väliä ja silloin tällöin kuuluu pari epäselvää sanaa jostakin radio-ohjelmasta.

        Nykyajan radio-kanavat ovat nykyään niin kuraa, että tämä peittoaisi suosituimmankin nuorisokanavan hetkessä!

        Perustuu mielestäni samaan Filosofiaan (jota en lähde nyt enempää avaamaan) kuin korteista ennustaminen (sekoitettu pakka) tai shamanistien sienipäissään näkemät näyt (aivojen kohinaa) mutta tämä on vain modernia eli nykyaikaista. Nykyään meillä on teknologia apuna myös näiden huuhaana pidettyjen asioiden selvittämisessä... jopa vastuu siitä. En ymmärrä miksi tähän suhtaudutaan järkipuolellakin niin kielteisesti. Tutkijan ennakkoasenteilla puoleen ja toiseen näyttää olevan erittäin suuri vaikutus tutkimuksen lopputulokseen siitä saadaanko negatiivista vai positiivista näyttöä ilmiön todenperäisyydestä. Siksi tuleekin käytössä olla tieteellinen lähdestymistapa siten ettei kaikkia "uskovaisten" mielipiteitä ja kokemuksia yksinkertaisesti vain Dissata. Tämän ovat onneksi jo monet jo ymmärtäneet.


      • höpöhöpö 234r423456
        Pimepi kirjoitti:

        Perustuu mielestäni samaan Filosofiaan (jota en lähde nyt enempää avaamaan) kuin korteista ennustaminen (sekoitettu pakka) tai shamanistien sienipäissään näkemät näyt (aivojen kohinaa) mutta tämä on vain modernia eli nykyaikaista. Nykyään meillä on teknologia apuna myös näiden huuhaana pidettyjen asioiden selvittämisessä... jopa vastuu siitä. En ymmärrä miksi tähän suhtaudutaan järkipuolellakin niin kielteisesti. Tutkijan ennakkoasenteilla puoleen ja toiseen näyttää olevan erittäin suuri vaikutus tutkimuksen lopputulokseen siitä saadaanko negatiivista vai positiivista näyttöä ilmiön todenperäisyydestä. Siksi tuleekin käytössä olla tieteellinen lähdestymistapa siten ettei kaikkia "uskovaisten" mielipiteitä ja kokemuksia yksinkertaisesti vain Dissata. Tämän ovat onneksi jo monet jo ymmärtäneet.

        höpöhöpö kokematon.
        Kuuntele ite kun nimesi raikuu suhinassa ja sulle puhutaan.
        Ymmärrän jos on viisautta pysyä loitolla, mutta kokemattomuutta ei hyvä paljastaa typeryys ja esittää ylitietäväistä.
        höphöphöhphöhphhöp


    • utelias elämään

      minä ainakin hankin laitteen ennen-pitkään

    • Yhtä tyhmää niitä on hankkia, kuin menisi ja ostaisi Ouija-laudan. Puhutaan käytännössä samasta mokasta/virheestä. Ei kannata mennä demonien kanssa leikkimään.

      • paskstoorin_valehtel

        Suksi nyt saatanan idiootti vittuun! Olet saatanan riivaama kun uskot demonien olemassaoloon! Demonia ei ole olemassa eikä jumalaa. Runkkaile jumalasi kanssa kilpaa


    • radiot suhinalle

      Vuosi on kulunut. Kertokaas lisää kokemuksia

      • harminpaikkawerewrwe

        Voi hitsi kun en nykylaitteillani saa suhinaa, ollaan menty kehityksessä taaksepäin.
        Ennen oli hyvät suhinaradiot ja nykyään on pelkät nettiliittymät :DDD


    • ajattelija34535

      Kysyisin EVP-harrastajalta tuleekö työasiat kotiin. Eli jotain ääniä tai tavaroiden heiluntaa kotiin asti silloinkin kun ei ole juuri evp-laitteen kanssa häärimässä.

      T. Heikkohermoinen.

      Itse olen ollut kiinnostunut kaikesta rajojentakaisista, mutta kun olin muutenvaan nukkumassa yöllä ja peitto liukui itsestään pois päin, niin ajattelin että mitä pitäisi ajatella.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      361
      4274
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1799
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1546
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      64
      1539
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1370
    6. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      59
      1341
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      52
      1329
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      205
      1325
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1215
    10. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      8
      1208
    Aihe