Olin tuossa kesällä ensimmäistä kertaa Alanyassa, ja ihastuin niin, että menen varmasti ensi kesänä taas. Mietin vaan kovasti, että onkohan joku muuttunut, kun menen sinne takaisin, vai onko sama tunnelma säilynyt vuoden yli :) Kertokaahan te, jotka olette enemmänkin käyneet kyseisessä paikassa, että tuntuuko aina samalta kun menee sinne takaisin :)
Kertokaa kokeneemmat kävijät
4
736
Vastaukset
- Kuohari
Oikeastaan eka kerran jälkeen vielä kivempi, sitten tuntee jo jonkun verran siellä paikkoja ja löytää tuttuja ihmisiäkin.
- Tiiti
Niin minäkin olen ajatellut :) Toivottavasti sitten niihin tuttuihin törmää siellä vielä vuodenkin kuluttua :)
- shark
Tiiti kirjoitti:
Niin minäkin olen ajatellut :) Toivottavasti sitten niihin tuttuihin törmää siellä vielä vuodenkin kuluttua :)
mä oon nyt kolme kertaa käyny alanyassa ja sinne on aina yhtä kiva palata takasin! ja varsinkin nyt kun sieltä tuntee ihmisiä..ens kesänä taas mennään!! :)
- Tiiti
shark kirjoitti:
mä oon nyt kolme kertaa käyny alanyassa ja sinne on aina yhtä kiva palata takasin! ja varsinkin nyt kun sieltä tuntee ihmisiä..ens kesänä taas mennään!! :)
Taas ensi kesänä. Oikeen tärinöissä on koko ajan kun sitä odottaa :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan
Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs481281- 1581097
- 61977
- 8772
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti "En pystynyt olemaan siellä enää"
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti – "En pystynyt olemaan siellä enää" Ennen sotaväki oli180771Unelmoin päivästä, jolloin voimme olla yhdessä.
Niin pieni kuin sydän onkin, sä oot siellä ja ne mun isot tunteet sua kohtaan ❤️Sydämeni sykähtää joka kerta kun sut nää27756Ollaanko me tyhmiä mies?
Miten ihmeessä me onnistuttiin saamaan tästä näin pitkällinen ja masokistinen kuvio. Miten? Jos toisesta tykkää, näinhä51751- 11739
- 346718
Martina Aitolehti poseeraa Ibizalla
Ihanaa! Ibiza on ihan paras paikka lomailla hengaillen, viinistä ja iltamenoista nauttien. Säpinää riittää. Aitolehti78675