Ehdottaisin, että lisäisitte treffit osioon mahdollisuuden lisätä omia harrastuksia yms. muutenkin siis kuin kirjoittamalla ne profiiliin esim. klikkaamalla ruksi sen harrastuksen kohdalle mitä harrastaa. Näin on monilla ulkomaalaisilla deittipalstoilla esim:
Elokuvat x
Pyöräily
Valokuvaus x
Ruuanlaitto x
Sitten ulkomaalaisilla deittipalstoilla merkatut harrastukset vaikuttavat seuran löytymiseen (Match search) eli löytyy ihmisiä joilla on samoja harrastuksia eikä tarvitse selata tuhatta profiilia päivässä.
Kehitysidea treffit osioon.
5
105
Vastaukset
- järki käyttöön
Taidat olla naisia massaspämmillä kiusaava häirikkö, jos hakutuloksiisi osuu tuhat profiilia. Minun hakuehtoni ovat mielestäni hyvin väljät, ja silti tuloksia on alle sata ja niistäkin viikossa vain pari uusia.
- Jokke Pappa
En massaspämmää naisia vaan minulla ei ole aluerajoituksia. Asun Etelä-Savossa, mutta kyllä voin tavata naista joka asuu Suomen toisessa päässä tai vaikka Kiinassa.
- järki käyttöön
Ei ole minullakaan aluerajoituksia. Mutta jos tuloksia on tuhansia tai useita satoja niin kuulostat kyllä massaspämmääjältä, jolle kelpaa mikä tahansa nainen. Ja silti pitäisi juuri harrastuksiin saada tarkempaa säätöä.
järki käyttöön kirjoitti:
Ei ole minullakaan aluerajoituksia. Mutta jos tuloksia on tuhansia tai useita satoja niin kuulostat kyllä massaspämmääjältä, jolle kelpaa mikä tahansa nainen. Ja silti pitäisi juuri harrastuksiin saada tarkempaa säätöä.
Luulo ei ole tiedon väärti. Sitäpaitsi tuohan auttaisi löytämään sopivia ihmisiä jos haku toisi esiin vaan niitä ihmisiä joilla on samoja kiinnostuksen kohteita. Muuten saa selata läpi kaikki Suomen alueet. Minulla meni reilu tunti katsoa kaikki profiilit Etelä-Savon ja Pohjois-Karjalan alueelta läpi. Ota vielä huomioon, että aina tulee uusia profiileja niin on taas uudelleen luettavaa.
- ihme porukkaa
Sanezu91 kirjoitti:
Luulo ei ole tiedon väärti. Sitäpaitsi tuohan auttaisi löytämään sopivia ihmisiä jos haku toisi esiin vaan niitä ihmisiä joilla on samoja kiinnostuksen kohteita. Muuten saa selata läpi kaikki Suomen alueet. Minulla meni reilu tunti katsoa kaikki profiilit Etelä-Savon ja Pohjois-Karjalan alueelta läpi. Ota vielä huomioon, että aina tulee uusia profiileja niin on taas uudelleen luettavaa.
Katsottavaa on tietenkin paljon, jos harrastukset / kiinnostuksen kohteet olisi ainoa kriteeri, jolla haluaa valita. Luulisi jotain muitakin toiveita olevan, kun kerran valinnan varaa on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .573185Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472911Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242729Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3541827- 711104
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101081Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.193981- 44829
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että101822Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26820