Luin jostain, että 8-vuotias tyttö olisi kuollut hääyönään sisäisiin verenvuotoihin- Miten muka 8-vuotias lapsi voi kuolla hääyönään, kun eihän niin pieni edes saa mennä naimisiin? Entä miten hänen sisäiset verenvuotonsa liittyvät hänen hääyöhön? Kertokaa nyt että mitä sellaista muka voi hääyönä tapahtua että 8-vuotias saa siitä sisäisiä vammoja ja kuolee?
Mikä voi hääyönä aiheuttaa lapselle sisäisiä verenvuotoja
2
422
Vastaukset
- nuorten lasten isä
Vittu oot sää tyhmä!
Käytä saatana aivojas ja mieti. Tai hei... Ennen ko mietit, ni survase voimalla pesismaila hanuriis tappia myöden, ni tiiät miltä ehkä tytöstä on ennen kuolemaa tuntunu. Reikä vaan eri ja sulla vissii ei oo kohtua hanuris.
Taidat odottaa muna kädes et joku kertoo et siellä on poljettu lasta ko tulpatonta mopoa. Taidat itekki olla sairas pedo... Hankkiudu hoitoo ennen ko selvitän misä asut ja tuun saatana hakkaan susta kasan jauhelihaa.
Vitun sairaat... - kitkettävää riittää
Maailmassa on ikävä kyllä kulttuureja, joissa suositaan lapsimorsiamia. Vanhemmat myyvät lapsiaan morsiamiksi ja vanhat miehet ostavat heitä. Lapsimorsiamella ei ole sukupuolitauteja yms., joita vanhemmilla hyväksikäytetyillä neidoilla todennäköisesti jo on.
Lapsi raiskataan hääyönä väkivaltaisesti. Siitä seuraa monia vammoja, joihin hän voi kuolla.
Nämä ovat asioita, joiden kitkemiseksi YK, Unicef ja monet naisjärjestöt tekevät töitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 134357
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831649Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2641478Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä731465Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2371351Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121130Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1341080Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041079- 931024
Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65993