aux input

aksu871

Mitäköös on tapahtunut ostin kuukausi sitten -11 focuksen ja silloin aux toimi, nyt ei mene päälle napista vaan käy pikaisesti auxilla ja sitten menee radiolle takaisin? :S En siis ole käyttänyt toimintoa kuin kerran pari oston jälkeen jolloin toimi moitteettomasti.

8

4832

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rofue1

Mikäs siinä oli vikana koska itellä sama ongelma

• fukusti

Paina sitä AUX -nappia useampi kerta... Vaihtaa eri "lähteitä"... ;)

• Jeppppp

Mulla sama ongelma, mutta kun painan nappia 15 kertaa, alkaa toimimaan.
      Yritä painaa toi 15 kertaa.

• kkjfkfkkffkfkfjfkffjfkf

Juu, varsin kätevää.. ja juuri samalla tavalla täälläkin, kunnes revin sen radion helevettiin ja laitoin tilalle motonetin vajaan viiden kympin mankan. Siinä toimii aux, tosin sitä ei tarvitse kuin toimii bluetoothin a2dp-protokollalla langattomastikin äänensiirto.
        Hehheh, ollut huumoria kehitellä 1.8 din kokoinen soitin, no onneksi 0.8 peitelevy löytyi helposti, mutta se maksoi melkein puolet radion hinnasta..

• Anonyymi

Mulla ei toimi toikaan

• EiNimimerkkiä

Englanninkieliseltä foorumilta löysin ratkaisun, joka toimi. Radion ollessa päällä paina 15 s virtanappia pohjassa, kunnes radion näyttö menee mustaksi. Sitten voi käynnistää radion ja Aux-nappi toimi jälleen normaalisti.

• Hocusfocus

Kiitos tuosta virtanappi pohjassa vinkistä, toimii. Eivät tienneet autoliike eikä korjaamo tuosta ja vaihtoivat tilalle toisen mutta sekin alkoi tekemään samaa. Kiitos kiitos!

• Anonyymi

Tää auttoi muakin, kiitos!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Onko kaivattusi ulkonäkö

tarpeeksi miellyttävä? 🥕
      Ikävä
      78
      1396
    2. Toivotko koskaan mies...

Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.
      Ikävä
      112
      1335
    3. Tämän päivän puukotusuutinen

Epäillyn tuntomerkit? Nisti vai matu? Laittaisin betsit jälkimmäiselle.
      Seinäjoki
      18
      1100
    4. Svty paska työpaikka

Elekää kukaan hakeku sinne töihin.
      Suomussalmi
      21
      996
    5. Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta

Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne
      Ikävä
      114
      868
    6. Olisin valmis salaisiin tapaamisiin

Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet
      Intohimo
      45
      863
    7. Onko viisikko aktivoitunut

Taas ruumis !! Viisikko ryskää kukaan ei pärjää
      Seinäjoki
      17
      793
    8. Olisit voinut olla...

....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n
      Ikävä
      65
      777
    9. Olet ihana mies

Mun söpöliini 🙊😘
      Ikävä
      40
      667
    10. YT skoda Transtech

Noin 200 saa potkut. Saksikäsipetturi ajoi suomen konkkaan ja tarkkikselle. Totaalinen Petosjytky..
      Kajaani
      72
      652
    Aihe