Ja kukahan hullu se tämäkin on? ->>
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2013091017470847_uu.shtml
Liian lievä tuomio taas. Linnaan tollaiset saakelin lapsen hakkaajat !
No, kunhan maine leviää niin...
Lapsen pahoinpitelijä.
15
396
Vastaukset
- niinpä.
Juuri katsoin samaa uutista IL sivuilla. Raivostuttavaa toimintaa "äidillä" ja sekin lievästi sanottu. Ällöttää. Toivottavasti lapsi vetää isona turpaan takas.
Jos ei hällä itsellä tajunta leikkaa sen verran, että tajuaa mitä tekee, eikö kukaan lähimmäinen sitten huomannut? Rukoilen että lapsi on turvassa jatkossa. - mies.
Tällänen tää oikeus on täällä suomessa. Tuollainen äiti pitäis hirttää.
- von Lagerbom
Todennäköisesti asiasta oli aiemmin jo tiedoitettu sosiaalitoimeen mutta viranhaltijat eivät asiaan puuttuneet..
Minun tyttärelleni ilmaantui äitinsä luona paljon mustelmia, sääressä selkeät jäljet että oli otettu kovakouraisesti kiinni ja samaan aikaan oli myös silmäkulma mustana. Mustelmia oli paljon ja kuvasin ne. Tyttö oli 2-3 vuotias. Sitten oli kyynärnivel mennyt myös sijoiltaan, äidin selitys oli että kiipesi etumustaan pitkin ylös ja putosi. Aika outo selitys ja missä olivat äidin kädet kun ei ollut tytön ympärillä suojelemassa. Kolme vuotiaana tyttö alkoi kertomaan siskolleni että oli pudonnut vaatenaulakosta tai sen päältä. Mikä siis on totuus? Sitten oli kolmevuotiaana myös selässä selkeästi keskisormien ja nimettömien otteesta aiheutuneet kaarevat mustelmat selkärangan molemmin puolin kyljissä. Ne muka tulleet pyörällä kaatumisesta. Poliisi ei halunnut asioita tutkia vaan uskoi äidin selityksen että mustelmat olivat tulleet lasten leikeistä. Lastensuojeluviranomaisetkaan eivät asiaan puuttuneet ja lopulta seurauksena oli ettei minulla ole enää edes tietojensaantioikeutta, ei tapaamisia ja vakavaa, parantumatonta psyykensairautta potevasta äidistä tehtiin tytön yksinhuoltaja. Tällaista se lastensuojelu maassamme on niin kauan kuin naiset hoitavat naisten asioita.
- VammanenSiili
Nimi kehiin!
- lehdessä luki
Olette te sivistynyttä porukkaa. Yks´ toivoo, että lapsi vetää aikuisena äitiä turpaan, toinen on jopa valmis hirttämään äidin. Mutta tuo yksi vasta täys´ kahjo on, avautuu täälä epäonnistuneesta parisuhteesta. Lagerbom tuntuu olevan toooosi sekaisin, luulen, ettei lapsi edes ole sinun, senverta kahjolata kuulostat. Tai siis en luule, vaan toivon, ettei olisi. Ei ainakaan kirjoittamasi tekstin perusteella usko jälkeläisiäsi kovinkaan fiksuiksi. Nyt vaan lagerbummi ostamaan liimaa, siitä pitävämmästä päästä ja liima housusi vetoketju kiinni.
- von Lagerbom
Ei tuo mielestäni ollut avautumista epäonnistuneesta parisuhteesta vaan siitä, että tyttärelläni on ollut huomattava määrä mustelmia joiden syntyhistoria on epäselvä eikä asiaa haluta tutkia. Ei taida ymmärryskykysi olla ihan kohdillaan.
- Ketjun aloittaja.
Lagerbom puhuu asiaa. Taitaa nimimerkki "lehdeesä luki" olla juuri tuo kyseinen lapsen hakkaaja ämmä itse, kun noin kovin puolustelee sairasta lapsen pahoinpitelyä ja kidutusta. Minulta ei ainakaan heru sympatiaa tuolle hirviöäidille ja hänen teoille tai hänen puolustajille pätkääkään, kyllä näin on!
- lehdessä luki
Se on muuten ´´lehdessä luki´´ mut kuiteskin. Kuka noin niinkuin suorittaisi nämä hirttämiset. Mikä olisi lapsen tulevaisuus, jos hakkaisi äitinsä. Mikä vika on Lagerbumissa, kun ei saanut pidettyä muijaansa itsellä? Ajoiko Lagerbummi vaimonsa mielisairauden partaalle?Onko poliisi ja lastensuojelu tyhmempiä kuin Lagerbummi, onko koulutus heikompi.?Kysymyksiä, kysymyksiä, mutta näihin tietää vastauksen yksin vain Lagerbummi, joka miettii yksin yöllä, miksi minulle kävi näin.
Onko minussa muka joku vika ei voi olla yhtiskunnan ja muiden vika, mutta EI todellakaan minun.- von Lagerbom
Sinun mielestäsi siis kaikissa miehissä on vika jos nainen lähtee...:-) Ja voin oikaista ajatuksiasi, sellaisia en mieti, minulla on nykyisin paras nainen, joka koskaan on ollut..
- Ketjun aloittaja
"LEHEESÄ luki" ei näköjään osaa perustalla miksi lapsen jatkuva pahoinpitely olisi hyväksyttävää. Siksi tämä apina hyökkää lastenpahoinpitelyä vastaan olevia henkilöitä kun itse asiaa vastaan ei keksi mitään. Eipä ihme, en kyllä itsekkään keksi yhtään mityään hyvää tuon ämmän teoista.
Mutta sääliksi käy nim.merkin "lehdessä luki" omia lapsia jos hänen asenteensa viattomien lasten hakkaamiseen on hyväksyvä jopa puolusteleva. Ällöttävää. - lehdessä luki
Tyrmään täysin kaiken pahoinpitelyn, niin henkisen kuin fyysysenkin. Olkoon kyseessä aikuinen tai lapsi, vammainen tai ihan kuka vaan. Teillä muilla tuntuu olevan käsitys, että pahoinpitelyyn vastataan pahoinpitelyllä, tappoon, tapolla, murhaan murhalla. Ei se hommma näin mene, katselkaas tuonne lähi-idän suuntaa. Siellä tätä on kokeiltu reilu 60 vuotta, mikä on tulos. Kosto mentaliteetti on minulle täysin vieras käsitys. Toisaalta asiat voisi välttää. Nyt esim. Lagerbummi kehuskelee uudella nais´ suhteella. Parin vuoden päästä itkee taas palstoilla, kuinka naiset on pasko.., pettävät ja jättävät. Jokainen on oman elämänsä ´´herra´´ kunnes nainen pilaa sen. VAI?
Minulla on taipumus uskoa kaikista hyvää kunnes toisin todistetaan. Valitettavasti useampikin nainen on todistanut olleeni väärässä heidän suhteensa. Nykyinen on paras kaikista mutta aina kun on lapsi syntynyt, muuttuvat naiset, omivat lapset kuin isällä ei mitään osuutta olisikaan lapsen syntymään. Äideistä tulee itsekkäitä eivätkä välitä eron jälkeen lapsen tunteista ja tarpeista. Mutta kuten olen sanonut edellisellekin eksälle, itkun aika tulee, tuo kesti melkein yhdeksän vuotta ennen kuin tuo kävi toteen mutta pahana se nyt tulikin. Nuorimmaisen lapseni äiti tulee kokemaan samanlaisen kohtalon. Toivottavasti sitten muistaa mitä tuli tehtyä. Onneksi minulla on näyttää tyttärelleni isompana paljon valokuvia ja videoita siitä, miten onnellisia me olimme tapaillessamme. Se kostautuu myös äidille myöhemmin, kun tytär alkaa kiukuttelemaan äidille joka esti isän ja hänen tapaamiset valheilla.
- hukassa---
En yhtään ylläty jos soskun akat on tienneet tosta tapauksesta eivätkä ole tehneet mitään. Mua hakattin lapsena eikä pitkään aikaa tehty mitään joten puukoton isäpuoltani ja sitten vasta tajuttiin et oli oikea hätä ja jouduin lastenkotiin. Isäpuoleni hakkas mua jäkis mailalla useita kertoja jä äitini katsoi vierestä. Sitä ennen olin useita kertoja sairaalassa ja kaikenlaista tapahtui. Tiedän kyl muitakin juttuja jossa lasta on hakattu mut sosku ja viranomaiset ei ole tehnyt mitään.
- Hyvä Suomi!
Mies olis joutunut linnaan tollasesta, mutta Suomessa kun ollaan, niin nainen selviää siitä tv-lupamaksun hinnalla...
Kyllä on tasa-arvo pitkällä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1706784
- 594562
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s323748- 613057
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161925Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271636- 171630
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401553- 341409
- 1431177