Moikka. Matkansuunnittelu valmistuu pikkuhiljaa; n. 2vk:n joululomamatkasta olemme 7-9pv Singaporessa, mutta haluaisimme käydä vielä toisessa kaupungissa, joka myös voisi olla (super)moderni. Maan hintatasolla ei ole merkitystä. Tällä matkalla emme halua mennä Kiinaan, Japaniin emmekä Etelä-Koreaan, ne lienevät kesän 2014 listalla. Osaiskohan joku suositella jotain kaupunkia joka olisi myös (super)moderni ja nykyaikainen Singaporen tapaan. Matkat tuolla alueella taittuu aika nopeasti koneella, joten sitä ei tartte huolehtia, ja mitä olen katsonut, lentotiheys on erittäin hyvä.
Ihan mukava olisi saada vinkkejä :)
Singaporen lisäksi joku toinen (super)moderni kaupunki ?
Thanks!
1
133
Vastaukset
- Yuuup!
Mä olin vuos sitten Malesian Kuala lumpurissa pari viikkoa ja tykkäsin kyllä. Ruoka tosin ei ollut kehuttavaa, mutta mäkki ka kfc hoitaa muonituksen hätätapauksissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun624499KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1593388Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?582707Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo492614- 1422596
- 241903
- 241751
- 301636
- 1741600
- 411313