Naisten aloitekyvyttömyys ärsyttää!

1+1=4

Taas on päällä sellainen tilanne, jossa epäkiinnostava nainen yrittää saada huomioni ja minut tekemään aloitteen. Ainoa ongelma on siinä, että kun hän ei ole kiinnostava, niin en tule koskaan tekemään aloitetta. Uskomatonta on kuitenkin, että ko. nainen ei tajua, että en ole kiinnostunut, vaikka tilanne on kestänyt jo puolisen vuotta.

Kysynkin teiltä, arvon naiset. Eikö olisi helpompaa kysyä suoraan ja välttää valtaisa ajan haaskaus, jonka lopputulemana on pyöreä nolla? Vai eikö ole palleja kysyä?

47

1138

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • niin tuttua

      Naiset nyt vaan on tapojensa vankeja, kärsivät siitä itse eniten, kun pitää näytellä vaikeasti tavoiteltavaa ja samaan aikaan haluaisi lähempää tuttavuutta. Monasti naurattaa tälläinen saamattomuus ja avuttomuus, mieluusti jättää sellaiset piehtaroimaan omaan maailmaansa ja miettimään monimutkaisia tunnemaailman kuvioita.

      Tähän kuvioon liittyy lähes aina kostaminen, kun mies ei lähde tavoittelemaan naista, tämä järjestää jonkin typerän kohtauksen. Monasti tuodaan näytille joku mies ikäänkuin sulhasena. Huvittavaa, että sellaiseen tarkoitukseen nainen kelpuuttaa jonkin köyhän rumiluksen, kun ei parempaakaan saa. Nainen luulee tämän jotenkin sattuvan, mutta se näyttää naurettavan lapselliselta, tunteet mitä sellainen herättää, on myötähäpeä. Nainen ei ymmärrä, että mies on nähnyt saman näytelmän monta kertaa aikaisemmin ja pitää sinua ihan pellenä.

      • lifemocker

        kannattaa jättää tuollaiset naiset huomiotta ja täysin omaan arvoonsa. ei niihin peleihin tarvitse mukan lähteä


      • 18+5

        Siis mitä se sua jurppii jos nainen esittelee jonkun köyhän rumiluksen sulhasenaan? Luulis sulla olon helpottuvan että johan se löysi toisen eikä enää haaskaa aikaa sun perään, eikö?
        Veditkö sitten pahasti herneen nenään kun kiinnostuksen kohde vaihtui?
        En ymmärrä.


      • myötähäpeää puolest.
        18+5 kirjoitti:

        Siis mitä se sua jurppii jos nainen esittelee jonkun köyhän rumiluksen sulhasenaan? Luulis sulla olon helpottuvan että johan se löysi toisen eikä enää haaskaa aikaa sun perään, eikö?
        Veditkö sitten pahasti herneen nenään kun kiinnostuksen kohde vaihtui?
        En ymmärrä.

        jurpii, herneen nenäänvetäminen...ne on sinua itseä, itse sinä niistä kerrot. Miksi sinua alkoi jurpimaan?


      • Miekkonen 26

        Heh, olen itse kokenut tuollaisen "koston" baarissa, koska en huomioinut tätä kyseistä naista, vaan hän kaivoi jostain sit jonkun kenet tahansa yksinäisen miehen. Tosin nämähän ovat vain arvailuja, kun ei oikeasti voi tietää mitä toisen ihmisen päässä liikkuu.


      • rewrewrwewre

        Tätä käytettiin kun olin viimeksi baarissa. Pari tyttöä yritti saada minua tanssimaan heidän kanssaan tulemalla tanssimaan lähelle ja vilkuilemalla välillä. Sitten kun katsoin kohti niin he katsoivat äkkiä pois. Toinen tönäisi toisen "vahingossa" minuun kiinni ja kun en tarttunut kiinni niin tämä meni pois. Naiset lähtivät ja tulivat vähän ajan päästä tanssimaan kahden miehen kanssa ja vilkuilivat silti minua.

        Nättejä tyttöjä, mutta käytös kyllä aika huvittavaa.


      • Hei aloittaja ja niin tuttua,

        tämä on täysin totta että naiset ovat jollain tavalla tässä asiassa oudosti jämähtäneet liikaa vanhoihin tapoihin.

        wNettideittisivustollakin usein nainen vain kirjautuu sisään, mutta ei lähde itse aktiivisesti metsästämään joukosta itselleen sitä oikeaa. E-kontakti.fissä esimerkiksi naiset pyytävät vain reilun neljänneksen kaikista kuvapyynnöistä, mutta onneksi miehet ovat hyvin aktiivisia taas tässä suhteessa.

        Millähän tavalla naisia voisi asiassa rohkaista? Monet vetoavat, etteivät osaa flirttailla. Olisiko teillä miehillä antaa tähän hyviä vinkkejä?

        t: Heli E-kontakti.fistä
        www.e-kontakti.fi


    • Sano sinä naiselle ettei kiinnosta. Sen verran pitää pystyä, jos pallit on löytyvinään.

      • naiset ei ossoo

        Naiset luulevat haluavansa vastuuta ja itsenäisyyttä, mutta loppupeleissä tarvitsevat miehen vetämään jatkuvasti nenästä, jotta hommat edistyvät. Yhdenlaisia jättiläisvauvoja hekin.


      • totatota

        Niin, että pitäis sanoa naiselle, että "ei kiinnosta", vaikka mitään suoraa aloitetta ei ole nainen tehnyt?
        Naisen seuraava siirto noissa tilanteissa on leimata mies skitsofreenikoksi. Sitten koko yhteisö alkaa paheksumaan miestä. :D


      • lifemocker

        höpöhöpö, tällä tavalla nainen ei taas opi mitään vaan vetkuttelu jatkuu.

        kyllä sitä on syytä itse suunsa avata jos johonkin asiaan selvyyttä haluaa!


      • lifemocker
        totatota kirjoitti:

        Niin, että pitäis sanoa naiselle, että "ei kiinnosta", vaikka mitään suoraa aloitetta ei ole nainen tehnyt?
        Naisen seuraava siirto noissa tilanteissa on leimata mies skitsofreenikoksi. Sitten koko yhteisö alkaa paheksumaan miestä. :D

        näin, ei todellakaan tarvitse sanoa tälle naiselle yhtään mitään


      • totatota kirjoitti:

        Niin, että pitäis sanoa naiselle, että "ei kiinnosta", vaikka mitään suoraa aloitetta ei ole nainen tehnyt?
        Naisen seuraava siirto noissa tilanteissa on leimata mies skitsofreenikoksi. Sitten koko yhteisö alkaa paheksumaan miestä. :D

        Aikuinen ihminen, teiniangstaajat ja itsetunto-ongelmaiset on sitten erikseen, avaa suunsa silloin kun on jotain sanottavaa. Eikä odota kenen "kuuluu" tehdä aloite keskusteluun. Aloittaja kertoo, että puoli vuotta on jo mennyt, kauanko lisää pitää mennä? Kaikkein naurettavinta on ajatella asiaa naiset aina sitä ja miehet aina tätä-näkökulmasta.


      • ;DD
        naiset ei ossoo kirjoitti:

        Naiset luulevat haluavansa vastuuta ja itsenäisyyttä, mutta loppupeleissä tarvitsevat miehen vetämään jatkuvasti nenästä, jotta hommat edistyvät. Yhdenlaisia jättiläisvauvoja hekin.

        Tuo jättiläisvauvat on osuva termi kuvaamaan naisia! hahhaaaa aahhaa...


      • totatota
        bravo.bravi kirjoitti:

        Aikuinen ihminen, teiniangstaajat ja itsetunto-ongelmaiset on sitten erikseen, avaa suunsa silloin kun on jotain sanottavaa. Eikä odota kenen "kuuluu" tehdä aloite keskusteluun. Aloittaja kertoo, että puoli vuotta on jo mennyt, kauanko lisää pitää mennä? Kaikkein naurettavinta on ajatella asiaa naiset aina sitä ja miehet aina tätä-näkökulmasta.

        Jos en nyt keskity vain tähän aloitukseen, niin tuollaisissa tapauksissa, missä nainen koittaa saada miehen iskemään itseään, ei se nainen kyllä kovin kypsä aikuinen ole. Silloin kannattaakin ajatella, mitkä seuraukset siitä on, jos sanoo suoraan naiselle, ettei ole kiinnostunut.
        Jos nainen ei puhu suoraan, niin mielestäni miehen ei tarvitse liata itseään ja mennä puhumaan suoraan naisen puolesta. Kyllä naisen luulis siinä vaiheessa ymmärtävän, jos mies ei viikkoihin osoita mitään vastakaikua.
        Suoraan puheeseen tietenkin sitten suoraa puhetta vastaan.


      • fdsvcxvcx

        Jos menee esimerkiksi työpaikalla sanomaan ettei kiinnosta kun toinen on puoli vuotta flirttaillut niin nainen tietenkin kieltää kaiken. Pahimmassa tapauksessa alkaa juoruamaan sinusta, että yritit iskeä häntä.

        Parempi vain olla hiljaa.


    • palleja saattaa löytyä kysymiseen mutta tiiätkö miksi kutsutaan miehiä jotka ei sano itekkään suoraan? kyllä, pallittomiksi miehiksi. niinpä siinä sitte käy niin että kaiken epäsuoran vihjailujen perusteella nainen päättää ruveta jonkulaiseksi kesyttäjäksi mutta suurella todennäköisyydellä saattaa päätyä vaan loukkaamaan itseään ja mies katsoo tehneensä jonkulaisen muka miehen työn ku naureskelee partaansa että pääsipähän tuostaki.

      varsinainen täydellinen pariskunta.

      • lifemocker

        jos nainen ei saa suutaan auki ja osoita kiinnostustaan SELKEÄSTI niin tätä ei kiinnosta

        kyllä aikuisten ihmisten pitäisi osata puhua toisilleen


      • sssssssssssshhhhhh
        lifemocker kirjoitti:

        jos nainen ei saa suutaan auki ja osoita kiinnostustaan SELKEÄSTI niin tätä ei kiinnosta

        kyllä aikuisten ihmisten pitäisi osata puhua toisilleen

        hanki sinäkin pöljä töitä äläkä vurokaudesta toiseen päivystä näillä palstoilla.


      • täh häh mitäh
        sssssssssssshhhhhh kirjoitti:

        hanki sinäkin pöljä töitä äläkä vurokaudesta toiseen päivystä näillä palstoilla.

        Mitä ne "pöljätyöt" on, teetkö itsekin niitä töitä?


    • 1+1

      Miehet täällä kinastelee keskenään naisen logiikka palstalla. Mitähän tästäkin pitäisi ajatella, aikamoista miehen logiikkaa :)

      • kjhghjoiuytrdsxcvbgn

        Jotenkin sinun logiikkasi ontuu, ei osu kuin itseesi.


    • kuipppis

      Ööh naisella ei ole kiveksiä. Vai minkä ihmeenlaisia naisia sinä tunnet:D Eikö sinulla ole palleja sanoa ettei kiinnosta?

    • Mikkisoftaa

      Eikös se juuri ole aloitekyvyn osoittamista, kun hän yrittää iskeä sinut? Wuut?

      • Samaa ihmettelin,

        otsikko ja puheenvuoro toistensa vastakohtia.

        Mutta kaikkein ajattelemattominta on tehdä ko. asioista sukupuolisidonnaisia asioita.


    • fdsfdsvcxfs

      Itselläni oli kerran myös tällainen tapaus, joka oli samassa kaveriporukassa kanssani. Olin kyllästynyt entisiin kavereihini kun heillä oli eri menot kuin minulla. Joten pyörin tällaisen tyttöporukan kanssa. Yksi näistä tytöistä flirttaili minulle enkä koskaan vastannut flirttiin. Hän jopa suuteli minua ja lähdin tilanteesta pois sanoten etten halua. Silti hän kysyi minulta myöhemmin, että haluanko alkaa seurustelemaan hänen kanssaan ja hänelle tuli yllätyksenä etten halua. Piti minua vain liian ujona näyttääkseni tunteita.

      • lifemocker

        joillakin naisilla on näitä harhaluuloja itsestään, että tottakai KAIKKI miehet juuri hänet haluavat. en tiedä johtuuko se kasvatuksesta vai mistä, kun tytöille jo hoetaan, että "ei sinussa ole MITÄÄN vikaa" niin sitten ne viat löytyvät läpi elämän MUISTA ihmisistä kuin tästä naisesta.


      • tota, miten niin samanlainen tapaus kuin aloituksessa? kun tuolla kuvailemallasi naisella nyt on kuitenkin ollut sitä tässä ketjussa peräänkuulutettua aloitekykyä, eli on jopa kysynyt suoraan haluatko alkaa seurustelemaan..
        (ei tietenkään hyvä ominaisuus ettei se usko kun sanot ettet halua)


      • ffffsssssssssssaaaag
        lifemocker kirjoitti:

        joillakin naisilla on näitä harhaluuloja itsestään, että tottakai KAIKKI miehet juuri hänet haluavat. en tiedä johtuuko se kasvatuksesta vai mistä, kun tytöille jo hoetaan, että "ei sinussa ole MITÄÄN vikaa" niin sitten ne viat löytyvät läpi elämän MUISTA ihmisistä kuin tästä naisesta.

        Haha! Analysoit juuri itsesi.


      • lifemocker
        ffffsssssssssssaaaag kirjoitti:

        Haha! Analysoit juuri itsesi.

        en vaan ole missään vaiheessa sanonut että olisin suosittu naisten keskuudessa (sehän nyt on päivän selvää että TAVALLISET naiset eivät halua tatuoitua pitkätukkametallistihippiä ja empä minäkään tavallisia naisia edes katsele)

        olen vain sanonut, että olen tyytyväinen itseeni ja seurustelen.


      • lifemöcker
        lifemocker kirjoitti:

        en vaan ole missään vaiheessa sanonut että olisin suosittu naisten keskuudessa (sehän nyt on päivän selvää että TAVALLISET naiset eivät halua tatuoitua pitkätukkametallistihippiä ja empä minäkään tavallisia naisia edes katsele)

        olen vain sanonut, että olen tyytyväinen itseeni ja seurustelen.

        Ihan ku sä oisit jotenki erillainen kuin muut. Olet vain yksi tuhansista. Ei sussa ole mitään erikoista. Sori vaan jos rikoin sun fantasias.


    • eikö olekaan

      Eikö itselläsi ole m*naa sanoa, että jätä jo rauhaan ?

    • ja lehmät lentää

      Joillain miehillä on harhaluuloja itsestään, että nainen muka jotain olisi yrittämässä. Niinkuin aloittajalla...

      Kyllä nykynainen menee suoraan asiaan, jos haluaa. Tämä epäilysi ei ehkä pidä paikkaansa ja varmaankin tiedät oikeastaan itsekin ettei nainen ole lainkaan kiinnostunut. Ja sekös pännii?

      • lifemocker

        ja miehet on jostain syystä sitten "homoja" jos heitä ei kyseinen nainen kiinnostakkaan jostain syystä :D

        mutta toki totta, että jotkut sekoittavat tavallisen ystävällisyyden kiinnostukseen ja flirttailuun

        "Kyllä nykynainen menee suoraan asiaan, jos haluaa."

        jännä juttu kun kukaan ei kuitenkaan koskaan "halua" :D


      • ei lennä eikä nykynn

        Nykynainen ei uskalla sitä vähääkään, mitä naiset joskus ennen muinoin. Naisista on tullut jättikokoisia vauvoja, kuten eräässä viestissä hauskasti todettiin.


      • ja lehmät lentää
        lifemocker kirjoitti:

        ja miehet on jostain syystä sitten "homoja" jos heitä ei kyseinen nainen kiinnostakkaan jostain syystä :D

        mutta toki totta, että jotkut sekoittavat tavallisen ystävällisyyden kiinnostukseen ja flirttailuun

        "Kyllä nykynainen menee suoraan asiaan, jos haluaa."

        jännä juttu kun kukaan ei kuitenkaan koskaan "halua" :D

        Hyvä lifemocker,

        en usko että kaikki ne miehet, jotka eivät ole osoittaneet minua kohtaan kiinnostusta, olisivat homoja. He vain eivät ole kiinnostuneita minusta, sillä tavalla. En minäkään ole kiinnostunut joka miehestä ollenkaan, joistakin en todella millään tavalla, ja useimmista en ainakaan romanttisessa tai eroottisessa mielessä, vaikka muuten ihmisenä ja kaverina ehkä.

        Monet miehet sekoittavat tosiaan ystävällisyyden ja yhteisen hauskanpidon johonkin muuhun, sen olen huomannut.

        Mutta kyllä ainakin itse teen asian selväksi, jos haluan jonkun miehen. Ja niin kyllä menettelee naispuolisista tuttavistani käsittääkseni suurin osa.

        Jos kukaan ei kuitenkaan sinua halua, niin tosiaan, missä mahtaa olla vika?


      • lifemocker
        ja lehmät lentää kirjoitti:

        Hyvä lifemocker,

        en usko että kaikki ne miehet, jotka eivät ole osoittaneet minua kohtaan kiinnostusta, olisivat homoja. He vain eivät ole kiinnostuneita minusta, sillä tavalla. En minäkään ole kiinnostunut joka miehestä ollenkaan, joistakin en todella millään tavalla, ja useimmista en ainakaan romanttisessa tai eroottisessa mielessä, vaikka muuten ihmisenä ja kaverina ehkä.

        Monet miehet sekoittavat tosiaan ystävällisyyden ja yhteisen hauskanpidon johonkin muuhun, sen olen huomannut.

        Mutta kyllä ainakin itse teen asian selväksi, jos haluan jonkun miehen. Ja niin kyllä menettelee naispuolisista tuttavistani käsittääkseni suurin osa.

        Jos kukaan ei kuitenkaan sinua halua, niin tosiaan, missä mahtaa olla vika?

        olen minäkin joskus saanut kuulla olevani homo kun en ole eräästä naisesta kiinnostunut. ja niin on moni muukin mies.

        kaikki naiset kun eivät ole mitään jalat maassa-tyyppejä ja kuvittelevat näin olevansa jotain jumalan lahjoja kaikille miehille...

        harvassa on ne naiset ketkä itsensä laittaa likoon ja tekee jotain kiinnostuksilleen. tämän voi miltei jokainen mies allekirjoittaa

        " Jos kukaan ei kuitenkaan sinua halua, niin tosiaan, missä mahtaa olla vika? "

        seurustelen, kiitos kysymästä! :)


    • Utelias naaras

      Joko se akka on niin rakastunut, ettei uskalla kysyä suoraan, tai sitten se ei edes ole kiinnostunut ja aloittaja on vain ymmärtänyt väärin. Tai sitten sen kiinnostus on niin laimeaa, ettei viitsi tehdä aloitetta. Mutta miksi aloittaja pohtii asiaa, jos ei itse ole kiinnostunut?

      • Äimänkäki

        Itsekin olen saanut ihmisystävällisen suhtautumiseni vuoksi väärinymmärryksiä osakseni.
        Toiset luulevat onnellistuvansa hetkellisesti, toiset antavat kauniit pakit.
        Melkoisen noloja kumpikin tilanne, jälkimmäinen tietysti erityisesti, koska toinen (egoistisesti) kuvittelee minun olleen hänestä romanttisesti kiinnostunut, vaikka kauemmas ei olisi voinut osua.
        Silloin on jo myötähäpeän paikka.

        Vähän samaa herättää tämä aloitus.


      • fdsvcxfdsfsd
        Äimänkäki kirjoitti:

        Itsekin olen saanut ihmisystävällisen suhtautumiseni vuoksi väärinymmärryksiä osakseni.
        Toiset luulevat onnellistuvansa hetkellisesti, toiset antavat kauniit pakit.
        Melkoisen noloja kumpikin tilanne, jälkimmäinen tietysti erityisesti, koska toinen (egoistisesti) kuvittelee minun olleen hänestä romanttisesti kiinnostunut, vaikka kauemmas ei olisi voinut osua.
        Silloin on jo myötähäpeän paikka.

        Vähän samaa herättää tämä aloitus.

        Ehkä et osaa ilmaista itseäsi kovin hyvin tai et osaa olla flirttailematta miehille jos tällaista tapahtuu useamminkin. Kyllä sen huomaa onko ihminen kiinnostunut vai ei jos hänen kanssaan juttelee.


      • Zxcvbnmnbvcxz
        fdsvcxfdsfsd kirjoitti:

        Ehkä et osaa ilmaista itseäsi kovin hyvin tai et osaa olla flirttailematta miehille jos tällaista tapahtuu useamminkin. Kyllä sen huomaa onko ihminen kiinnostunut vai ei jos hänen kanssaan juttelee.

        On myös ihmisiä, jotka tulkitsevat kaiken ystävällisyyden huumorista puhumattakaan aina kiinnostuksena, koska heillä on niin vahvasti haku päällä tai eivät itse tuhlaa ystävällisyyttä/huumoria kuin kohteisiin, joista ovat kiinnostuneita. Ihmisillä on tapana tehdä tulkintoja omista lähtökohdistaan.


      • Äimänkäki
        Zxcvbnmnbvcxz kirjoitti:

        On myös ihmisiä, jotka tulkitsevat kaiken ystävällisyyden huumorista puhumattakaan aina kiinnostuksena, koska heillä on niin vahvasti haku päällä tai eivät itse tuhlaa ystävällisyyttä/huumoria kuin kohteisiin, joista ovat kiinnostuneita. Ihmisillä on tapana tehdä tulkintoja omista lähtökohdistaan.

        Juuri noin.
        Kohtelen lähtökohtaisesti kaikkia samoin, sukupuolesta riippumatta.


    • rentorusina

      Mitäs jos olet väärässä? Jospa nainen on vain ystävällinen sinulle, voi pitää viehkonakin mutta ei todellakaan halua sen kummempaa.

      En jaksa uskoa, että kukaan puolta vuotta olisi kytiksellä tekemättä mitään. Mistä päättelet hänen yrittävän pohjustaa jotain muutakin small talkia?

      • Dino Rex

        "En jaksa uskoa, että kukaan puolta vuotta olisi kytiksellä tekemättä mitään."

        Puoli vuotta on tuossa vielä lyhyt aika :D Kyllä sitä näkee kaikenlaista.


      • rentorusina
        Dino Rex kirjoitti:

        "En jaksa uskoa, että kukaan puolta vuotta olisi kytiksellä tekemättä mitään."

        Puoli vuotta on tuossa vielä lyhyt aika :D Kyllä sitä näkee kaikenlaista.

        En ymmärrä, höh. Joku tolkku pariutumishommiinkin, elämä menee tuolla taktiikalla ihan hukkaan.

        Ja sitten kun uskaltaa suunsa avata, toinen sanookin "sori, mutta EVVK". Se on sitten valtavan iso YHYY...


    • Ei enää väkisin!!

      Tuttu tilanne. Tosin tää mun tilanne meni ahdistelun puolelle tämän naisen taholta, hän oli niin epätoivoinen. Epäilen kyllä, että hän ei myöskään ollut kyllä ihan terve..
      Terveen nimittäin luulisi ymmärtävn selvän torjumisen.
      Kannattaa sun kyllä itse sanoa suoraan hänelle, ettei sua kiinnosta sit pätkääkään ja helpommalla pääsee kun hän jättää sut rauhaan. Säästyy teidän molempien aikaa ja vaivaa. Siis jos tilanteesi on sellainen, että joudut olemaan kuitenkin hänen kanssaan tekemisissä muuten.

      • holloolooolloo

        Aika monella naisella istuu aika tiukassa se periaate, että miehen kuuluu tehdä aloite. Sitten kun joka paikassa viljellään tätä "olet ihana ja täydellinen, mies on vain ujo kun ei lähesty"-mantraa, niin ehkäpä tää nainen vaan kuvittelee, että mies ei uskalla tehdä lähempää tuttavuutta. Ja jos mies ei tee selväksi ettei kiinnostusta ole, naisen epätoivoiset vinkkailut ei vaan lopu. Ikävä kyllä. Toisaalta vähän kyllä tyhmää miehenkään mennä sanomaan, että hei mua ei kiinnosta jos nainen ei ole mitään vielä uskaltanut itse yrittää :D välttelytaktiikka?


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      136
      1583
    2. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      169
      1182
    3. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      101
      1180
    4. Maailmanlaajuinen tietokone ongelma?

      Kuinka systeemit voidaan rakentaa niin että yksi tietokone ongelma vaikuttaa miljardin ihmisen elämään jopa viikkokausia
      Maailman menoa
      80
      1064
    5. Minä vaan masennun yksinäni

      Viettäkää mukava perjantai ilta ja kiva viikonloppu. 🌃🌞🐺💤
      Ikävä
      188
      882
    6. Ketä kaivattusi mielestäsi muistuttaa

      ulkonäöllisesti?
      Ikävä
      39
      799
    7. Hyvää yötä naiselle.

      Olitko sä taas lihonut? Hyh Hyh mieheltä jonka tunnet
      Ikävä
      89
      772
    8. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      78
      762
    9. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      73
      694
    10. Naantalissa kohahtaa

      Yli 4 vuotta puhelimeen, tietokoneelle murtautumista sekä Whatsapp urkintaa Naantalissa hakkeritiimin jäseniä
      Naantali
      135
      657
    Aihe