Jos on oululaisia , tervetuloa juttellemaan
terveisiä ouluun
93
157
Vastaukset
- PaussiKai
Miks just oululaisia, eikös kelpais vaikka Kempele tai Lumijoki?
- ohikulkija.
No eikös ne ole samaa oulua
- PaussiKai
ohikulkija. kirjoitti:
No eikös ne ole samaa oulua
Ei oo. Nykyisen suuroulun kuntia ovat :Oulu, Haukipudas, Kiiminki, Oulunsalo ja Yli-Ii ja Yli-Kiiminki.
- ohikulkija.
PaussiKai kirjoitti:
Ei oo. Nykyisen suuroulun kuntia ovat :Oulu, Haukipudas, Kiiminki, Oulunsalo ja Yli-Ii ja Yli-Kiiminki.
nyt olen viisaampi,kiitos,senkin paussikai
- PaussiKai
ohikulkija. kirjoitti:
nyt olen viisaampi,kiitos,senkin paussikai
Heh!Olehan ihimisiksi.
- säälittä suuttuja
PaussiKai kirjoitti:
Heh!Olehan ihimisiksi.
se kävi kimppuuni avoimesti eilen,yrtin olla huomaaton,
- PaussiKai
säälittä suuttuja kirjoitti:
se kävi kimppuuni avoimesti eilen,yrtin olla huomaaton,
No oletkohan nyt varma. En nähyt kuin mainintaa huru-ukosta mutta olikos se kimppuun käynti?Keskity mukavampiin aiheisiin jookosta :)
- suuttujat.,
PaussiKai kirjoitti:
No oletkohan nyt varma. En nähyt kuin mainintaa huru-ukosta mutta olikos se kimppuun käynti?Keskity mukavampiin aiheisiin jookosta :)
se kävi elen mm. himot ne on hirmu liskoillakin sekä muuallakin,
on lähdettävä kauppaan.
kato kestävyys vaje läh. viestin h - PaussiKai
suuttujat., kirjoitti:
se kävi elen mm. himot ne on hirmu liskoillakin sekä muuallakin,
on lähdettävä kauppaan.
kato kestävyys vaje läh. viestin hOkkei, palaillaan taas.
- PaussiKai
PaussiKai kirjoitti:
Okkei, palaillaan taas.
Mikä noista hirmuliskoviesteistä viestissä ois ollu....?
- ohikulkija.,.
sivuilla joku yritää, esiintyä minuna,olen huomannut muutaman kerran,outoa
hirmu viestissä h viestittää mulle,tajuu- ohikulkija,.,.
onkohan se toinen nyt kestävyys sivulla
- PaussiKai
Rekisteröidy niin ei kukaan pääse sinuna esiintymään.
- ohikulkija.,.
PaussiKai kirjoitti:
Rekisteröidy niin ei kukaan pääse sinuna esiintymään.
en ole vielä kerenny kauppaan, katellu kummastellu
- PaussiKai
ohikulkija.,. kirjoitti:
en ole vielä kerenny kauppaan, katellu kummastellu
No eihän tuolla mitään uutta. Aina samaa jauhantaa ja höpinää. Siel on vissiin sama porukka ollu vuosia ja net tuntee toisensa sillain palstatuttuina. Me tuoreemma t saamma höpistä sivussa. Minua se ei haittaa yhtään.
- ohikulkija..
kaupassa tuli käytyä,herkkuja,ja muuta kans,sen puoleen ei hätää.
puumalan veli soitti,täytyy miettiä menon aikataulua,kun matkaa on n.100 km ja tuli auto myytyä,joutuu kulkemaan miten milloin.nyt kavin juontiin- PaussiKai
Siellä sitä vaan herkutellaan. minun puittää olla yömyöhään töisä. Jospa josain välisä kahvit ja evät.
- ohikulkija.,
katos olet vielä töissä, pakerra sinä,minä laiskottelen ja syön herkkuja
- PaussoKai
Joo, vielä pitää jaksaa muutama vuosi. Minä koitan saada entisiä herkkuja pois :), siis vyötäröltä.
- ohikulkija,.
PaussoKai kirjoitti:
Joo, vielä pitää jaksaa muutama vuosi. Minä koitan saada entisiä herkkuja pois :), siis vyötäröltä.
mitähh,ootko ruvennut lihomaan,se tuo vyötärönkohta mullakin helposti turpoaa,olen saanut jotekin pysymään kurissa.hiljaista on,viime yönä tuli nukuttua kunnolla.tahtoo mennä että toisena yönä sitten ei,ei se haittaa.
vai pari vuotta vielä - PaussiKai
ohikulkija,. kirjoitti:
mitähh,ootko ruvennut lihomaan,se tuo vyötärönkohta mullakin helposti turpoaa,olen saanut jotekin pysymään kurissa.hiljaista on,viime yönä tuli nukuttua kunnolla.tahtoo mennä että toisena yönä sitten ei,ei se haittaa.
vai pari vuotta vieläJoo meinaa päästä turpoaan mutta oon koittanu saada laardia vähemmäksi. Toukokuulta seittemän kiloa ja tavoite alkaa häämöttää. :). Eihän se haittaa vaikka ei aina nukutakkaan jos ei aamulla tartte mihinkää lähteä, nukkuu silloin kun nukuttaa jos ei ihan mene vrk-rytmi sekaisin.
Joo, pari tai pikkasen enemmän :), siis vuotta. - ohikulkija.
PaussiKai kirjoitti:
Joo meinaa päästä turpoaan mutta oon koittanu saada laardia vähemmäksi. Toukokuulta seittemän kiloa ja tavoite alkaa häämöttää. :). Eihän se haittaa vaikka ei aina nukutakkaan jos ei aamulla tartte mihinkää lähteä, nukkuu silloin kun nukuttaa jos ei ihan mene vrk-rytmi sekaisin.
Joo, pari tai pikkasen enemmän :), siis vuotta.Huomenia, tuli vaihteeksi valvottua , nukun sitten joskus,
- PaussiKai
ohikulkija. kirjoitti:
Huomenia, tuli vaihteeksi valvottua , nukun sitten joskus,
Huomenta, minä voisin nukkua vielä nukutun yön perään mutta ei auta. Noustava on ja puurot kahvit tulelle kun herätyskellon virkeä ääni niin komentaa.Sillon nukuttaa kun ei saa nukkua ja sillon ei kun sais.
- ohikulkija.
PaussiKai kirjoitti:
Huomenta, minä voisin nukkua vielä nukutun yön perään mutta ei auta. Noustava on ja puurot kahvit tulelle kun herätyskellon virkeä ääni niin komentaa.Sillon nukuttaa kun ei saa nukkua ja sillon ei kun sais.
Tait olla unikeko, siä oot töissä ja minä huilailen, ennen puumalaan lähtöä, oon sivuilla katsomassa, en ole osallistunu kuin omaan aloitukseen yhdellä repliikillä, näkyy olevan kovasti kinaa, ei kiinnosta puuttua, voi olla lopetan siellä käymisen,
Täytyy ruveta siivoomaan, palaillaan - PaussiKai
ohikulkija. kirjoitti:
Tait olla unikeko, siä oot töissä ja minä huilailen, ennen puumalaan lähtöä, oon sivuilla katsomassa, en ole osallistunu kuin omaan aloitukseen yhdellä repliikillä, näkyy olevan kovasti kinaa, ei kiinnosta puuttua, voi olla lopetan siellä käymisen,
Täytyy ruveta siivoomaan, palaillaanmitennii muka unikeko joa pääsen puol kymmeneltä töistä ja seuraavana aamuna menen seittemäksi. nukkuma-aika puol yhestätoista aamuviiteen, mites ei yhtää tunnu unikeolta :).
- ohikulkija.
minä vaan,nyt sivuilla hyökkäillään minun kimppuun,olen ollut hiljaa,ilmainsin mielipiteeni asiallisesti,jonkun tekemät tuli taas meikäläisen kontolle,se siitä,
palaillaan- PaussiKai
Tiedän tunteen. Minäkin olen jollain saanut semmoista shittiä niskaani etten koskaan missään. Syytelty milloin mistäkin itelle uskomattomasta. väliin en ole tiennyt et onkos ne toisissaan vai pilaileeko,Ja kaikki sanomiset tai aloitukset käännetty ihan pyllylleen. huhhuh.
- ohikulkija.
PaussiKai kirjoitti:
Tiedän tunteen. Minäkin olen jollain saanut semmoista shittiä niskaani etten koskaan missään. Syytelty milloin mistäkin itelle uskomattomasta. väliin en ole tiennyt et onkos ne toisissaan vai pilaileeko,Ja kaikki sanomiset tai aloitukset käännetty ihan pyllylleen. huhhuh.
Työpäiväsi on päättänyt, hyvä, oon vähän siivoillu, täytyy polkasta pyörällä kauppaan, et silleen, sivuilla käynnin lopetan, eikä se harmita, joutavalta rupesi tuntumaan, keskityn tärkeämpään.Ihmetelkööt häirikköjä, niitä näkyy olevan,
Jos haluat voidaan jaella viestejä, minulle sopii, vaikka ei näin tiiviisti, slloin tällöin, nyt hyppään pyörän selkään. - PaussiKai
ohikulkija. kirjoitti:
Työpäiväsi on päättänyt, hyvä, oon vähän siivoillu, täytyy polkasta pyörällä kauppaan, et silleen, sivuilla käynnin lopetan, eikä se harmita, joutavalta rupesi tuntumaan, keskityn tärkeämpään.Ihmetelkööt häirikköjä, niitä näkyy olevan,
Jos haluat voidaan jaella viestejä, minulle sopii, vaikka ei näin tiiviisti, slloin tällöin, nyt hyppään pyörän selkään.No ei tuol sivuilla mitää järkevää olekkaan, et siel pyöriä pitäis. Ajankulua lähinnä. Voidaan toki viesteillä jos ja kun siltä tuntuu, aina joskus. Mukavaa ja lämmintä syksyä :).
- ohikulkia.
PaussiKai kirjoitti:
No ei tuol sivuilla mitää järkevää olekkaan, et siel pyöriä pitäis. Ajankulua lähinnä. Voidaan toki viesteillä jos ja kun siltä tuntuu, aina joskus. Mukavaa ja lämmintä syksyä :).
Kiitos sulle tuesta, kaikkea hyvää, muista laihtua, senkin laihduttaja
- PaussiKai
ohikulkia. kirjoitti:
Kiitos sulle tuesta, kaikkea hyvää, muista laihtua, senkin laihduttaja
Samoin sinulle kaikkea mukavaa.yritän muistaa laihtua vaikka kyllä tänänkin nälkäisenä kaupassa meinasi unohtua
- ohikulkija.
PaussiKai kirjoitti:
Samoin sinulle kaikkea mukavaa.yritän muistaa laihtua vaikka kyllä tänänkin nälkäisenä kaupassa meinasi unohtua
jätin ilmoituksen NÄLÄN NÄKIJÄ viimeinen sinne hei hei
- PaussiKai
ohikulkija. kirjoitti:
jätin ilmoituksen NÄLÄN NÄKIJÄ viimeinen sinne hei hei
- PaussiKai
PaussiKai kirjoitti:
Oho, mites jäi viesti pois. Kysyin et mitä siellä sun hei heihin vastattiin?
- PaussiKai
PaussiKai kirjoitti:
Oho, mites jäi viesti pois. Kysyin et mitä siellä sun hei heihin vastattiin?
Olikos se ketju poistettu?
- ohikulkija.
PaussiKai kirjoitti:
Olikos se ketju poistettu?
ei joutaako naiset laittamaan nälkäiselle miehelle ruokaa
- PaussiKai
ohikulkija. kirjoitti:
ei joutaako naiset laittamaan nälkäiselle miehelle ruokaa
Juu,huomasin tarkemmin luettuani. Suahan houkutllaan jäämään sinne :)
- ohikulkija.
PaussiKai kirjoitti:
Juu,huomasin tarkemmin luettuani. Suahan houkutllaan jäämään sinne :)
Heippa sinne.ei tässå kummempaa, oottelen saunaan pääsyä, asun kerrostallossa , vuoro on kohta , sivuille vilkaisin, en puutu niihin enään, jotain kommentteja oli minusta, olkoon viikon loppu alkamssa.
- PaussiKai
ohikulkija. kirjoitti:
Heippa sinne.ei tässå kummempaa, oottelen saunaan pääsyä, asun kerrostallossa , vuoro on kohta , sivuille vilkaisin, en puutu niihin enään, jotain kommentteja oli minusta, olkoon viikon loppu alkamssa.
Terve. Minä heräsin viime yönä jo puoli kolme ja ei nukuttanut yhtää. Pyöriskellessä meni sitten sinnitellessä puoli viiten ja nousin keitteleen kahvit,Oisko ollut iltakahvien vika et ei unta riittänyt kun yleensä en juo illalla kahvia lainkaan.
Töitten jälkeen keittoa naamariin ja tietenki jäseniinhän se menee mut ei taida viihtiä mennä nukkumaan kun sitten taas yöllä ei nukuta ja aamulla aikanen nousu.Viikonloppu menee töiden merkeissä.
Sauna on jees, minkäin kylven klme kertaa viikossa, joskus neljäkin. Makoisia löylyjä. - ohikulkija.
PaussiKai kirjoitti:
Terve. Minä heräsin viime yönä jo puoli kolme ja ei nukuttanut yhtää. Pyöriskellessä meni sitten sinnitellessä puoli viiten ja nousin keitteleen kahvit,Oisko ollut iltakahvien vika et ei unta riittänyt kun yleensä en juo illalla kahvia lainkaan.
Töitten jälkeen keittoa naamariin ja tietenki jäseniinhän se menee mut ei taida viihtiä mennä nukkumaan kun sitten taas yöllä ei nukuta ja aamulla aikanen nousu.Viikonloppu menee töiden merkeissä.
Sauna on jees, minkäin kylven klme kertaa viikossa, joskus neljäkin. Makoisia löylyjä.Nyt valvon vaihteeksi minä, sinä sanoit valvoneesi edellisen, työssä käyt siitä on haittaa,, nurin kurista tämä on kun joka toinen yö menee pipariksi, aika käy pitkäsi, netissä pyörin ja tv .
66 sivuja tiiraillut , h näky vihjailevan hurusta moneen otteeseen, sitä kaivelee ähä huvittaa, oli minun sivulla vilskettä, en vastaillut.päivä mennyt rauhallisesti,, jatkan valvomista - PaussiKai
ohikulkija. kirjoitti:
Nyt valvon vaihteeksi minä, sinä sanoit valvoneesi edellisen, työssä käyt siitä on haittaa,, nurin kurista tämä on kun joka toinen yö menee pipariksi, aika käy pitkäsi, netissä pyörin ja tv .
66 sivuja tiiraillut , h näky vihjailevan hurusta moneen otteeseen, sitä kaivelee ähä huvittaa, oli minun sivulla vilskettä, en vastaillut.päivä mennyt rauhallisesti,, jatkan valvomistaHuoMenta :). Kyllläpäs nyt sitten nukuttikin hyvin. Menin illalla jo kohtuullisen varhain ja herätyskellon kimeä ääni herätti nyt. Kylläpäs aamukaffe maistuukikin hyvältä.On se valvominen ikävää yöllä jos vastentahtoisesti valvoo. Mutta toisaalta hyvä kun ei ole aamulla vakituista menoa mihinkään.
Kyllä tuolla 60 sivuilla voi olla ihan mukaviakin tyyppejä, varsinkin miehistä tykkäävät joten ota vaan paikkas :) jos muutoin kiinnostaa. - ohikulkija.
PaussiKai kirjoitti:
HuoMenta :). Kyllläpäs nyt sitten nukuttikin hyvin. Menin illalla jo kohtuullisen varhain ja herätyskellon kimeä ääni herätti nyt. Kylläpäs aamukaffe maistuukikin hyvältä.On se valvominen ikävää yöllä jos vastentahtoisesti valvoo. Mutta toisaalta hyvä kun ei ole aamulla vakituista menoa mihinkään.
Kyllä tuolla 60 sivuilla voi olla ihan mukaviakin tyyppejä, varsinkin miehistä tykkäävät joten ota vaan paikkas :) jos muutoin kiinnostaa.Heräsin äsken, aamulla nukahdin, hölömöksi on tämä mennyt, ae ae,.täytyy ruveta ruovan laettoon sinä olet työt tehnyt, huilaele, täytyy nousta ylös sängystä, naurettavaa, hei
- PaussiKai
ohikulkija. kirjoitti:
Heräsin äsken, aamulla nukahdin, hölömöksi on tämä mennyt, ae ae,.täytyy ruveta ruovan laettoon sinä olet työt tehnyt, huilaele, täytyy nousta ylös sängystä, naurettavaa, hei
Juu. Mie lähen Iidan-päivä kaffeille ja sitten varmaan lenkille kun on niin komia päivä taasen. No naurettava on parempoi kuitenkin kuin itkettävä :).
- ohikulkija.
PaussiKai kirjoitti:
Juu. Mie lähen Iidan-päivä kaffeille ja sitten varmaan lenkille kun on niin komia päivä taasen. No naurettava on parempoi kuitenkin kuin itkettävä :).
Jouteissain yöllä, näinhän kukutaan, kun päivällä nukkuu, ilta meni sisällä kuin viime viikotkin jossen ala muuttamaan tapojani, niin laiskaksi muuttuu.
Suunitelmia pyörii päässä, puuttumista vaille, katotaan, sulla taitaa olla töihin meno, aikaaseen olet herräilly, huomattu on sivuilla pyörin vähän aikaa, tasa paksua, meinasi muuten tarttua koko pyöriminen, onneksi läksin pois, olis voinu tarttua kuin tupakka konsanaan, ei pääse tulemaan vieroitus oireita, kyllä käyn vilkaisemassa välistä, ei muuta, täytyy ottaa kirja käteen, lueskella jos vaikka uni tulis. - Paussi Kai
ohikulkija. kirjoitti:
Jouteissain yöllä, näinhän kukutaan, kun päivällä nukkuu, ilta meni sisällä kuin viime viikotkin jossen ala muuttamaan tapojani, niin laiskaksi muuttuu.
Suunitelmia pyörii päässä, puuttumista vaille, katotaan, sulla taitaa olla töihin meno, aikaaseen olet herräilly, huomattu on sivuilla pyörin vähän aikaa, tasa paksua, meinasi muuten tarttua koko pyöriminen, onneksi läksin pois, olis voinu tarttua kuin tupakka konsanaan, ei pääse tulemaan vieroitus oireita, kyllä käyn vilkaisemassa välistä, ei muuta, täytyy ottaa kirja käteen, lueskella jos vaikka uni tulis.Huomenta. Ju töihin menoa pukkaa taas, vapaapäivä vasta tiistaina. Palstalla käyn kuikkimassa, kait se on sinne niin helppo kuikkia kun vapailla pääasiassa tässä kotona pyöriii. Tosin turhanpäiväinen tuo palsta, ja yksinhän siellä pääasiassa sa höpistä:). Iidanpäiväkaffetkin siirtyi kun siel oli muita vieraita, menenkin tänään töitten jälkeen, pikku paketin kanssa.Lenkilläkin kävin, ihana kesäinen ilma näin syyskuuksi.Aikasteen sitten nukkumaan niin on aamulla mukavampi herätä.
Suunnitelmia pitää olla aina, mitäs kirjaa luet? - ohikulkija.
Paussi Kai kirjoitti:
Huomenta. Ju töihin menoa pukkaa taas, vapaapäivä vasta tiistaina. Palstalla käyn kuikkimassa, kait se on sinne niin helppo kuikkia kun vapailla pääasiassa tässä kotona pyöriii. Tosin turhanpäiväinen tuo palsta, ja yksinhän siellä pääasiassa sa höpistä:). Iidanpäiväkaffetkin siirtyi kun siel oli muita vieraita, menenkin tänään töitten jälkeen, pikku paketin kanssa.Lenkilläkin kävin, ihana kesäinen ilma näin syyskuuksi.Aikasteen sitten nukkumaan niin on aamulla mukavampi herätä.
Suunnitelmia pitää olla aina, mitäs kirjaa luet?No kohta on tiistai, pääset huilaamaan, muulla päivä on menny rattosasti, pyykkin pesua, kaupassa kävin, ruokien laittoa enenimmässä määrin, osa pakkaseen.
Palstoilla ohimennen näky olevan riita menossa korppiksen palstalla, vähän seurasin, en joutanut , piti touhuilla, puumalaan meno on siirtyilly, yhden kaverin takia, se on lähdössä kaveriksi mukaan, katsellaan, kummiskin täytyy mennä sinne.Teen yleensä ruuat mukaan, voi keskittyä muuhun.kaali oottaa pöydällä, keittoa meinasin tehdä ison kattilallisen, se tälläkertaa - PaussiKai
ohikulkija. kirjoitti:
No kohta on tiistai, pääset huilaamaan, muulla päivä on menny rattosasti, pyykkin pesua, kaupassa kävin, ruokien laittoa enenimmässä määrin, osa pakkaseen.
Palstoilla ohimennen näky olevan riita menossa korppiksen palstalla, vähän seurasin, en joutanut , piti touhuilla, puumalaan meno on siirtyilly, yhden kaverin takia, se on lähdössä kaveriksi mukaan, katsellaan, kummiskin täytyy mennä sinne.Teen yleensä ruuat mukaan, voi keskittyä muuhun.kaali oottaa pöydällä, keittoa meinasin tehdä ison kattilallisen, se tälläkertaaMoikkelis. No ylihuomenna on tiistai, vapaapäivä, jolle olen kerännyt jos jonkinmoista käyntiä ja menoa. Palstoilla olen piipahtanut sen verran jotta yhdessä ketjussa jotain loihin lausumaankin, riitelyähän siel on aina. En kyllä ole nyt jaksanut/ehtinyt/kiinnostunut niistä ollenkaan joten en esde tisä aihetta mikä juuri siellä nyt tällä hetkellä ihmisten kieliä kirvoittaa.Kaalikeitto on hyvää.
- ohikulkija.
PaussiKai kirjoitti:
Moikkelis. No ylihuomenna on tiistai, vapaapäivä, jolle olen kerännyt jos jonkinmoista käyntiä ja menoa. Palstoilla olen piipahtanut sen verran jotta yhdessä ketjussa jotain loihin lausumaankin, riitelyähän siel on aina. En kyllä ole nyt jaksanut/ehtinyt/kiinnostunut niistä ollenkaan joten en esde tisä aihetta mikä juuri siellä nyt tällä hetkellä ihmisten kieliä kirvoittaa.Kaalikeitto on hyvää.
Enään yksi päivä, niin pääset huilille, miten meinaat aikasi käyttää,? Tänne ei kummempaa, eilen piti vähän kiirettä , tänään taas lorvi päivä, menneehän näinkin, vaikka pitäs liikkua enemmän , taian tulla laiskaksi heh, olen ennenkin tehnyt kaalisoppaa, mutta näin hyvin ei ole onnistunut, mistähän johtui , tekisi mieli syyvvä vaikka kuinka paljon. Ai niin sulle ei passaa puhua ruuasta, meet heti jääkaapille ahmimaan hyviä herkkuja, pitää ruveta varomaan, kielen käyttöä.
- PaussiKai
ohikulkija. kirjoitti:
Enään yksi päivä, niin pääset huilille, miten meinaat aikasi käyttää,? Tänne ei kummempaa, eilen piti vähän kiirettä , tänään taas lorvi päivä, menneehän näinkin, vaikka pitäs liikkua enemmän , taian tulla laiskaksi heh, olen ennenkin tehnyt kaalisoppaa, mutta näin hyvin ei ole onnistunut, mistähän johtui , tekisi mieli syyvvä vaikka kuinka paljon. Ai niin sulle ei passaa puhua ruuasta, meet heti jääkaapille ahmimaan hyviä herkkuja, pitää ruveta varomaan, kielen käyttöä.
NYT mulla alkoi viikonloppuvapaat, tilasin just neljätoista pizzaa, yhen kahenkymmenen hengen täytekakun ja pari riemurieskaa joten saa puhua ruoasta
- PaussiKai
PaussiKai kirjoitti:
NYT mulla alkoi viikonloppuvapaat, tilasin just neljätoista pizzaa, yhen kahenkymmenen hengen täytekakun ja pari riemurieskaa joten saa puhua ruoasta
Nii ja mitäkö teen?huomena. Huilin siivouksen merkeissä ja ke on ohjelmaa kellon mukaan.
- ohikulkija.
PaussiKai kirjoitti:
Nii ja mitäkö teen?huomena. Huilin siivouksen merkeissä ja ke on ohjelmaa kellon mukaan.
Olen ollut liikenteessä koko päivän,no hyvä on välistä, otahan rennosti , saat syödä muutaman leivoksen, jätä sitten siihen, jonka jälkeen tee 20 km lenkki kevyttä ravia, jonka päätteksi kolmetuntia saunassa, niin hyvää tulee.nukkumaan sitten ajoissa, pyydä miehesi lukemaan ilta satu isosta pahasta sudesta ja kolmesta porsaasta, ole kiltti, hei hei
- PaussiKai
ohikulkija. kirjoitti:
Olen ollut liikenteessä koko päivän,no hyvä on välistä, otahan rennosti , saat syödä muutaman leivoksen, jätä sitten siihen, jonka jälkeen tee 20 km lenkki kevyttä ravia, jonka päätteksi kolmetuntia saunassa, niin hyvää tulee.nukkumaan sitten ajoissa, pyydä miehesi lukemaan ilta satu isosta pahasta sudesta ja kolmesta porsaasta, ole kiltti, hei hei
No hellou. mullain on vielä weecee siivoamatta, muutoin on matot ulkoilleet ja lattiat luututtu. Tämän syksyn kynttiläkausikin avattu :). Siinä sivussa työsähköposti piippaillu ihan mukavasti joten otappa siinä rennosti .Ylhuomenna saa maistaa työporukan kansa vähä pizzaa ja tätskäriä, tosin eihän niitä ole pakko syyä kun on salaattiakin tarjolla. Minä vain hankin ne ja syön silmillä, no ehkä vähän maistan :).Pittääkö se sauna lämmittää vai kylmässäkös istusin jotta ois hyötyä ?. Meen kyllä wessanpesun jälkeen lenkille kun aurinko vielä näkkyy, laitan saunan päälle lähtiisä.Minä tykkään kiltimmistä saduista aikä mistää pahoista, hei hei.
- ohikulkija.
PaussiKai kirjoitti:
No hellou. mullain on vielä weecee siivoamatta, muutoin on matot ulkoilleet ja lattiat luututtu. Tämän syksyn kynttiläkausikin avattu :). Siinä sivussa työsähköposti piippaillu ihan mukavasti joten otappa siinä rennosti .Ylhuomenna saa maistaa työporukan kansa vähä pizzaa ja tätskäriä, tosin eihän niitä ole pakko syyä kun on salaattiakin tarjolla. Minä vain hankin ne ja syön silmillä, no ehkä vähän maistan :).Pittääkö se sauna lämmittää vai kylmässäkös istusin jotta ois hyötyä ?. Meen kyllä wessanpesun jälkeen lenkille kun aurinko vielä näkkyy, laitan saunan päälle lähtiisä.Minä tykkään kiltimmistä saduista aikä mistää pahoista, hei hei.
Kukkuluuruu, tietsikalla ja tv ääressä mennyt yö, näin nyt, ensiyönä nukutaan, kohta rupean kahvin keittoon ja sitten vaan lorvaillaan, päivällä urakoitava ruokien kanssa, ostin monellaista lihaa eilen,tulee pasterravaa.huomenna tulee yks kaveri yö kylään, eihän tässä kummempaa, ole sitten taas kiltti, joulupukki tykkää siitä.
- PaussiKai
ohikulkija. kirjoitti:
Kukkuluuruu, tietsikalla ja tv ääressä mennyt yö, näin nyt, ensiyönä nukutaan, kohta rupean kahvin keittoon ja sitten vaan lorvaillaan, päivällä urakoitava ruokien kanssa, ostin monellaista lihaa eilen,tulee pasterravaa.huomenna tulee yks kaveri yö kylään, eihän tässä kummempaa, ole sitten taas kiltti, joulupukki tykkää siitä.
Huomenta. Minä menin illalla nukkumaan jo puoli kympiltä ja kello soi kuudelta. Et on nyt sitten ainaki nukuttu :). Tänään vp:nä onkin sitten useampi kellonaikaan sidottu meno, jotta päivä hupennee liukkaasti.Kahvit ja kauralesepuurot massussa ja nyt vähän mietiskelemään kohta työasioita huomsita varten.
Kivaa että sinulle tulee kaveri yöksi. lihaakin saat laittaa. Pakkasesta kätevä ottaa istten kun valmiikis laitettu. mekin saadaan aina syksyllä hirvenlihaa, josta siten pitkin talvea pakkasesta otetaan laitettavaksi.
Minä olen aina kiltti ilman pukkiakin :). - ohikulkija.
PaussiKai kirjoitti:
Huomenta. Minä menin illalla nukkumaan jo puoli kympiltä ja kello soi kuudelta. Et on nyt sitten ainaki nukuttu :). Tänään vp:nä onkin sitten useampi kellonaikaan sidottu meno, jotta päivä hupennee liukkaasti.Kahvit ja kauralesepuurot massussa ja nyt vähän mietiskelemään kohta työasioita huomsita varten.
Kivaa että sinulle tulee kaveri yöksi. lihaakin saat laittaa. Pakkasesta kätevä ottaa istten kun valmiikis laitettu. mekin saadaan aina syksyllä hirvenlihaa, josta siten pitkin talvea pakkasesta otetaan laitettavaksi.
Minä olen aina kiltti ilman pukkiakin :).Taas kukuutaan, pari tuntia nukuin ja satuin heräämään, aamulla tulee se kaveri, se on pari päivää, kävin sivuilla , h aavistaa oloni, kyllä meinaan joskus käydä, kekkasin valvoessani idiootti varman konstin, nyt ei tule huomaamaan , silloin tällöin käyn eivät pysty estämään, kun olen huomaamaton.kreatonistien tulee piipahdettua, siellä ei ole ongelmia. Sulla huilit jatkuu, no koitan jatkaa nukkumista, heippa.
- PaussiKai
ohikulkija. kirjoitti:
Taas kukuutaan, pari tuntia nukuin ja satuin heräämään, aamulla tulee se kaveri, se on pari päivää, kävin sivuilla , h aavistaa oloni, kyllä meinaan joskus käydä, kekkasin valvoessani idiootti varman konstin, nyt ei tule huomaamaan , silloin tällöin käyn eivät pysty estämään, kun olen huomaamaton.kreatonistien tulee piipahdettua, siellä ei ole ongelmia. Sulla huilit jatkuu, no koitan jatkaa nukkumista, heippa.
Höh! Minullakin loppui uni kesken. Puol kymmeneltä nukkumaan ja kolmen jälkeen sittten heräsin. Ei tule uni niin noustaan sitten keittelemään kahvit ja pakkaamaan kampsuja tän päivän koitoksiin. Ei ole huilipäivä. Kiva et sulle tulee siine kaveri, saatte turista juttujanne.
Miks sä ton H:n oot oottanu silmtikukses? Miks hää sua erikoisesti "pitäsi silmällä", mulle ei ole se asia oikein auennut?Mukavia päiviä.Heippa. - ohikulkija.
PaussiKai kirjoitti:
Höh! Minullakin loppui uni kesken. Puol kymmeneltä nukkumaan ja kolmen jälkeen sittten heräsin. Ei tule uni niin noustaan sitten keittelemään kahvit ja pakkaamaan kampsuja tän päivän koitoksiin. Ei ole huilipäivä. Kiva et sulle tulee siine kaveri, saatte turista juttujanne.
Miks sä ton H:n oot oottanu silmtikukses? Miks hää sua erikoisesti "pitäsi silmällä", mulle ei ole se asia oikein auennut?Mukavia päiviä.Heippa.Elossa ollaan, vieras laitettu maailmalle, saunassa käyty, kahvi tippumassa ja rauhallinen viikonloppu tulossa, ainakin siltä näyttäs.Sisällä oloa vissiin kun vettä sataa, huomiseksi lupas koko päivän, lukemista, tv ja netissä siinähän tärkeimmät, ei ole sivuillakaan tullu käytyä, sen verran touhua.Miten sitä aikoinaan pärjäs, kun ei ollu nettiä, no ohan tuo mennyt, vaan nykyään kone auki aamus iltaan, vähän pöhköä, vai mitä.sulla kun työ elämä juoksuttaa,ei ole tai tuu joutavat asiat mieleen, näillä mennään eteenpäin, nyt on lähettävä hörppään kahvit, kilttiä päivän jatkoa sinne kauas.
- PaussiKai
ohikulkija. kirjoitti:
Elossa ollaan, vieras laitettu maailmalle, saunassa käyty, kahvi tippumassa ja rauhallinen viikonloppu tulossa, ainakin siltä näyttäs.Sisällä oloa vissiin kun vettä sataa, huomiseksi lupas koko päivän, lukemista, tv ja netissä siinähän tärkeimmät, ei ole sivuillakaan tullu käytyä, sen verran touhua.Miten sitä aikoinaan pärjäs, kun ei ollu nettiä, no ohan tuo mennyt, vaan nykyään kone auki aamus iltaan, vähän pöhköä, vai mitä.sulla kun työ elämä juoksuttaa,ei ole tai tuu joutavat asiat mieleen, näillä mennään eteenpäin, nyt on lähettävä hörppään kahvit, kilttiä päivän jatkoa sinne kauas.
Se on kiva et käypi vieraita. Tuovat vaihtelua elämään ja saa turista syntyjä syviä vai :)?. Minä kävin aamupäivällä sivuilla miutta siel on taas joku poistovimma meneillään ei ymmärrä ei sitä systeemä. taitaa kuolla kohta tai kuoletetaan koko palsta. Ennen oli pankkikirjat ja käytiin pankissa kirjan kanssa, posti kulki kirjeinä. Tieto haettiin kirjoista. Nykyisin sairaskertomukset ja kohta kaikki reseptitikin tietokoneohjelmilla. Entäs sitten kun kaiki kaatuu? Joo viikonloppu töitä. Pitäsi mennä nukkumaan et edes vähänaikaa ehtis pitää sänkyä selän alla.
- ohikulkija.
PaussiKai kirjoitti:
Se on kiva et käypi vieraita. Tuovat vaihtelua elämään ja saa turista syntyjä syviä vai :)?. Minä kävin aamupäivällä sivuilla miutta siel on taas joku poistovimma meneillään ei ymmärrä ei sitä systeemä. taitaa kuolla kohta tai kuoletetaan koko palsta. Ennen oli pankkikirjat ja käytiin pankissa kirjan kanssa, posti kulki kirjeinä. Tieto haettiin kirjoista. Nykyisin sairaskertomukset ja kohta kaikki reseptitikin tietokoneohjelmilla. Entäs sitten kun kaiki kaatuu? Joo viikonloppu töitä. Pitäsi mennä nukkumaan et edes vähänaikaa ehtis pitää sänkyä selän alla.
Heipparallaa, viikonloppu on ollut mitään sanomaton,alkuviikolla puumalaan lähtö yhden kaverin kanssa, täytyy katella mitä metsästä vielä löytyy, vene nostettava talviteloille,
Viikko siellä ehkä menee, sitten edessä pitkä talvi huh, mitenkähän se mahtaa sujua, kun viime talvikin oli tylsänlainen.Sinulla se aika menee siivillä, no koitahan olla ihmisiksi, pärjäillään taas. - PaussiKai
ohikulkija. kirjoitti:
Heipparallaa, viikonloppu on ollut mitään sanomaton,alkuviikolla puumalaan lähtö yhden kaverin kanssa, täytyy katella mitä metsästä vielä löytyy, vene nostettava talviteloille,
Viikko siellä ehkä menee, sitten edessä pitkä talvi huh, mitenkähän se mahtaa sujua, kun viime talvikin oli tylsänlainen.Sinulla se aika menee siivillä, no koitahan olla ihmisiksi, pärjäillään taas.Teeve :)!
Mulla viikonloppu mennä viuhahti tosi nopeasti, töitä ja äiteetäkin kävin kummitytön kanssa vilaseen. Sauna ja sohva, huomenissa taa syöpäivä. Kyllä alkaa olla jo syksyinen keli, selvästi ilma alkaa viilentyä. Talvitassut saa kohta vaihtaa autoon.
Eikös ole mukavaa puuhastelua siellä metsässä ja veneen kanssa? Varsinkin jos on mukava kaveri messissä. Juu, vaihdetaankos paikkaa välillä tai vuorotellaan. minä kaipaisin välillä enemmänkin sitä "tylsää" :). Mitäs haluaisit talvelta ettei tylsää olisi, siis mikä poistaisi tylsyyden? Mukavaa Puumala-reissua! - PaussiKai
PaussiKai kirjoitti:
Teeve :)!
Mulla viikonloppu mennä viuhahti tosi nopeasti, töitä ja äiteetäkin kävin kummitytön kanssa vilaseen. Sauna ja sohva, huomenissa taa syöpäivä. Kyllä alkaa olla jo syksyinen keli, selvästi ilma alkaa viilentyä. Talvitassut saa kohta vaihtaa autoon.
Eikös ole mukavaa puuhastelua siellä metsässä ja veneen kanssa? Varsinkin jos on mukava kaveri messissä. Juu, vaihdetaankos paikkaa välillä tai vuorotellaan. minä kaipaisin välillä enemmänkin sitä "tylsää" :). Mitäs haluaisit talvelta ettei tylsää olisi, siis mikä poistaisi tylsyyden? Mukavaa Puumala-reissua!Ainii ja sekin vielä että minä olen aina ihmisiksi. Joskus tuntuuu että voisi välillä tempaista jottaion mutta saahan sitä haaveilla :). Tai ei nyt sentäs, olen tempaisuni jo tempaissut .
- ohikulkija.
PaussiKai kirjoitti:
Ainii ja sekin vielä että minä olen aina ihmisiksi. Joskus tuntuuu että voisi välillä tempaista jottaion mutta saahan sitä haaveilla :). Tai ei nyt sentäs, olen tempaisuni jo tempaissut .
Hei, täällä ollaan puumalassa, pimeetä on, onneksi on pihavalot ja taskulamput, kovin on syksyistä, iltapäivällä tultiin taloksi on asetettu.Huomenna stten ilmojen mukaan touhutaan, kun noita sateitakin on luvannut, aitassa tarkenee kun on patteri lämmitysöö, lukemista on ja tapletti pelaa, kirjoittelen taas kunhan tapahtuu mainittavaa.hei hei
Ps.onko ruoka maistunut - PaussiKai
ohikulkija. kirjoitti:
Hei, täällä ollaan puumalassa, pimeetä on, onneksi on pihavalot ja taskulamput, kovin on syksyistä, iltapäivällä tultiin taloksi on asetettu.Huomenna stten ilmojen mukaan touhutaan, kun noita sateitakin on luvannut, aitassa tarkenee kun on patteri lämmitysöö, lukemista on ja tapletti pelaa, kirjoittelen taas kunhan tapahtuu mainittavaa.hei hei
Ps.onko ruoka maistunutSoon moro :).
Meil on tullu pakkaset, auton tuulilasin sai eilisaamuna rapata jäästä. Kalsareita pipoja ja hanskoja saa kaivella esille, samoin toppatakkia. Ettäs tällainen yhtäkkinen pidennetyn lämpimän syksyn yhtäkkinen kylmeneminen tuntuukin kylmältä, ennen kuin siihen taas tottuu. Ja kolmenkymmenen asteen pakkasiin.
Ruokahaluttomuutta ei ole ilmennyt, onneksi :). Just kävin vaakalla aamulla, 100g paino pudonnut alaspäin, siis ei ainakaan noussut :)).Eihän tuo mässäiluy ole kiinni muuta kuin sellaisesta asiasta kuin oman itsensä hallinta, niin yksinkertaista :)
Teil on siellä mukavaa, nauttikaa täysin rinnoin kiireettömyydestäkin. - ohikulkija.
PaussiKai kirjoitti:
Soon moro :).
Meil on tullu pakkaset, auton tuulilasin sai eilisaamuna rapata jäästä. Kalsareita pipoja ja hanskoja saa kaivella esille, samoin toppatakkia. Ettäs tällainen yhtäkkinen pidennetyn lämpimän syksyn yhtäkkinen kylmeneminen tuntuukin kylmältä, ennen kuin siihen taas tottuu. Ja kolmenkymmenen asteen pakkasiin.
Ruokahaluttomuutta ei ole ilmennyt, onneksi :). Just kävin vaakalla aamulla, 100g paino pudonnut alaspäin, siis ei ainakaan noussut :)).Eihän tuo mässäiluy ole kiinni muuta kuin sellaisesta asiasta kuin oman itsensä hallinta, niin yksinkertaista :)
Teil on siellä mukavaa, nauttikaa täysin rinnoin kiireettömyydestäkin.Vai karvahattu korvilla, ei paljon puutu täälläkään, rännän tapaista ja vettä vihmoo tuulen kanssa, tupa ukkoina täällä joutuu olemaan, toivottovasti sää paranee.Huomen aamulla meinattiin Puumalan kirkolle lähteä, 28 km matkaa ja lähin kauppa, joten ei ihan ihmisten ilmoilla olla.Onneksi on lukemista, tv ja tabletti seurana, ensiviikko ollaan täällä, on luppaillut kuivempia keliä, niin saisi ulkotyöt tehtyä.Koitahan vielä muutama vuosi pakertaa, niin pääset auttamaan jouteolevia, se on mukavaa laiskana makkoileminen, kylykee kun muistaa vain kääntää ja huokailla, kyllä sullekkin aurinko paistaa vielä, pueppa lämpösesti ittes ettet vilustu ja niistä nenäs.palaillaan
- ohikulkija.
ohikulkija. kirjoitti:
Vai karvahattu korvilla, ei paljon puutu täälläkään, rännän tapaista ja vettä vihmoo tuulen kanssa, tupa ukkoina täällä joutuu olemaan, toivottovasti sää paranee.Huomen aamulla meinattiin Puumalan kirkolle lähteä, 28 km matkaa ja lähin kauppa, joten ei ihan ihmisten ilmoilla olla.Onneksi on lukemista, tv ja tabletti seurana, ensiviikko ollaan täällä, on luppaillut kuivempia keliä, niin saisi ulkotyöt tehtyä.Koitahan vielä muutama vuosi pakertaa, niin pääset auttamaan jouteolevia, se on mukavaa laiskana makkoileminen, kylykee kun muistaa vain kääntää ja huokailla, kyllä sullekkin aurinko paistaa vielä, pueppa lämpösesti ittes ettet vilustu ja niistä nenäs.palaillaan
Lehessä luki että junat alkavat pysähtyä Kempeleessä muutaman vuoden päästä, sen jälkteen Kemleeltäkin voi lähteä maailmalle, eikö ole kiva,
- PaussiKai
ohikulkija. kirjoitti:
Vai karvahattu korvilla, ei paljon puutu täälläkään, rännän tapaista ja vettä vihmoo tuulen kanssa, tupa ukkoina täällä joutuu olemaan, toivottovasti sää paranee.Huomen aamulla meinattiin Puumalan kirkolle lähteä, 28 km matkaa ja lähin kauppa, joten ei ihan ihmisten ilmoilla olla.Onneksi on lukemista, tv ja tabletti seurana, ensiviikko ollaan täällä, on luppaillut kuivempia keliä, niin saisi ulkotyöt tehtyä.Koitahan vielä muutama vuosi pakertaa, niin pääset auttamaan jouteolevia, se on mukavaa laiskana makkoileminen, kylykee kun muistaa vain kääntää ja huokailla, kyllä sullekkin aurinko paistaa vielä, pueppa lämpösesti ittes ettet vilustu ja niistä nenäs.palaillaan
Joo karvareuhkaa tarvii jo ainai kohta. Kattelin jo kesähepenet laatikoihin ja kokkeilin päälle toppatakit että vieläkö mahtuu ja hyvin mahtuu :).
Oispa mukava olla tupamuorina. Takan loimussa vaan hiippailla villasukat jalassa ja miettiä jotta mille alakas vai alakasko millekkää.Jospa muutaman vuuen päästä sitten...... toivottavasti. Minä autan nyt jo joutenolevia niin jospa sitten ainakin määrä vähenisi vaan ei laatu :).Mulle paistaa melekein aina aurinko.
Tehän ootta ihan syrjässä, onko siellä sähköt siellä teitin mökillä? Pimiässä lähtee mielikuvitus liikkeelle ja mua ainai mölöt pelottas, hui. - PaussiKai
ohikulkija. kirjoitti:
Lehessä luki että junat alkavat pysähtyä Kempeleessä muutaman vuoden päästä, sen jälkteen Kemleeltäkin voi lähteä maailmalle, eikö ole kiva,
No on kiva. Jospa viimeinki pääsis ainaki Ruukkiin asti, pysähtyneekö juna siinä? Matkailu avartaa nääs, sanovat matkailleet:).
- ohikulkija.
Heippa,syrjässä vähän ollaan,sähköt on ,mutta kanto vesi ja ulko vc,muuten ihan ok.Nyt on ollut monta päivää ihan sateetonta,vähän viileetä.puolukoita ja sieniä on tullut vähän,kaikenlaista pientä tekemistä.Tämä viikko meinattiin olla,ensiviikon alussa kaupunkiin,seuraavan kerran puumalaan sitten ensi vappuna,pitkä talvi edessä,aika hiljasen tuntuista ollut tapahtumien puolesta,,meneehän tämä näinkin.palaillaanhan tas,hei hei.
- PaussiKai
No se on hyvä jotta sähköt ettei tartte pärreen valossa ihan. Kyllähän kantoveen ja ulohuussin kanssa aina pärjää, kaupunkilainenkin. Tarvihteeko sitä aina niin äksöniä ollakkaan, jos puuhastelua riittää muuten ja sopevasti lepoa. Jos teillä vaikka siellä on sellanen hilijasuuvern retriitti :). Koitahan pärjäillä siellä.Hei.
- ohikulkija.
PaussiKai kirjoitti:
No se on hyvä jotta sähköt ettei tartte pärreen valossa ihan. Kyllähän kantoveen ja ulohuussin kanssa aina pärjää, kaupunkilainenkin. Tarvihteeko sitä aina niin äksöniä ollakkaan, jos puuhastelua riittää muuten ja sopevasti lepoa. Jos teillä vaikka siellä on sellanen hilijasuuvern retriitti :). Koitahan pärjäillä siellä.Hei.
Hippa täältä saimaalta, tänään oli mukava ilma, oltiin uistelemassa melkein koko päivän, haukia saatiin 4 kpl. Suurin 3 kg, huomenna kalanpaistamista.Hyvin on päivät vierähtäneet, kaikenlaista touhua, ei huomaakkaan kun on päivä illassa, joka toinenpäivä saunottu, viikonloppu vielä täällä, sitten mikkeliin.mites sulla hurisee, töissä ja silleen tietysti.Pallstoilla oon vähän vilkuillut, eisen kummemin.eihän tässä muuta kuin katellaan ja ootellaan talven tuloa.hei hei.
- PaussiKai
ohikulkija. kirjoitti:
Hippa täältä saimaalta, tänään oli mukava ilma, oltiin uistelemassa melkein koko päivän, haukia saatiin 4 kpl. Suurin 3 kg, huomenna kalanpaistamista.Hyvin on päivät vierähtäneet, kaikenlaista touhua, ei huomaakkaan kun on päivä illassa, joka toinenpäivä saunottu, viikonloppu vielä täällä, sitten mikkeliin.mites sulla hurisee, töissä ja silleen tietysti.Pallstoilla oon vähän vilkuillut, eisen kummemin.eihän tässä muuta kuin katellaan ja ootellaan talven tuloa.hei hei.
Soon moro.Teil on sitten tänään kalaherkuttelupäivä :).Minäkin ajattelin ostaa sähkösavustimen jotta pääsee savustelenmaan. Kala on hyvää.Mulla hurisee tavanomaisesti. Lomaa tässä odottelen alkavaksi.
Sääkin on teitä siellä suosinut. Täälläkin ollut ihanan aurinkoisakin päiviä ja mikä poikkeuksellista: lämmintä. Lehtiä on päässyt jo hieman haravoimaan, mutta osa on vielä kiinni puissa ja pensasissa.tulee se talvi sieltä lumineen. - ohikulkija.
PaussiKai kirjoitti:
Soon moro.Teil on sitten tänään kalaherkuttelupäivä :).Minäkin ajattelin ostaa sähkösavustimen jotta pääsee savustelenmaan. Kala on hyvää.Mulla hurisee tavanomaisesti. Lomaa tässä odottelen alkavaksi.
Sääkin on teitä siellä suosinut. Täälläkin ollut ihanan aurinkoisakin päiviä ja mikä poikkeuksellista: lämmintä. Lehtiä on päässyt jo hieman haravoimaan, mutta osa on vielä kiinni puissa ja pensasissa.tulee se talvi sieltä lumineen.Terveppä terve Mikkelistä, Puumalasta on kotiuduttu, tuntuukuin oisi pitempääkin ollut poissa, jaksaa taas olla kotona ja palailla normi rytmiin.Eilen luin että teillä on Kempeleellä rotta sota, mahtaa siinä rotat saada kyytiä, meinaatko osallistua.Täällä ei mitään ihmeellistä tapahdu näillä näkymin, joten leppoisissa olosuhteissa mennään talvea kohti, hyviä ilmoja pitää, ruska parhaimmillaan, siellä saattaa olla paremmat värit kuin täällä etelämmässä, mutta kaunista on täälläkin.Palstoilla oon vähän kuikuillut, entinen tyyli menossa, koitahan pitää rotat kurissa, ittes myös, leivokset on hyviä, nami nami.
- PaussiKai
ohikulkija. kirjoitti:
Terveppä terve Mikkelistä, Puumalasta on kotiuduttu, tuntuukuin oisi pitempääkin ollut poissa, jaksaa taas olla kotona ja palailla normi rytmiin.Eilen luin että teillä on Kempeleellä rotta sota, mahtaa siinä rotat saada kyytiä, meinaatko osallistua.Täällä ei mitään ihmeellistä tapahdu näillä näkymin, joten leppoisissa olosuhteissa mennään talvea kohti, hyviä ilmoja pitää, ruska parhaimmillaan, siellä saattaa olla paremmat värit kuin täällä etelämmässä, mutta kaunista on täälläkin.Palstoilla oon vähän kuikuillut, entinen tyyli menossa, koitahan pitää rotat kurissa, ittes myös, leivokset on hyviä, nami nami.
No terve! Eikö ookki mukavaa olla reissun päällä mutta mukava kotiakki palata.
Enpäs kyllä aio rottasotaan osallistua niin kauan kun ymmärtävät pysyä pois meidän tontilta, siis rotat. Ei kyllä ole hääviä jos kaupan sisälle änkeytyvät. Ymmärtäisivät vaan pysyä tuolla ei-kenenkään mailla.Rotat saa olla mun puolesta rauhassa kun antavat mun olla rauhassa.
On täällä ruskan värejä ihan kivasti, lämmintä piisaa, just kotiuduin lenkiltä, tosin päikkäreiden jälkeen. Ootko selevännäkijä, meinasin tässä syyyä yhen porkkanaleivoksen illan päälle.Tosin minä kyllä pidän enemmän suolaisesta.
Pijähän sinäkin huoli ihtestäs.
- ohikulkija.
terve taas ,luulin etten enään pääse kirjoittelemaan suomi24.olivat laittaneet minulle estot päälle,tuli käytettyä vähän levotonta tekstiä,mut tänään aukaisivat tänään kirjoittelu oikeuden.Täytyy vissiin pestä suu saippualla useammin,muuten tässä on mennyt ihan kivasti ettei ole kerennyt murjottelemaan.Tänään palkitsin itseni ostamalla makuuhuoneeseen uuden taulutelevision,on sitten mukavava nukahtaa television ääreen ja aamulla kun herää niin telkka on valmiiksi auki,ei muuta kuin jatkaa kahtelemista.Joo on luvannut kylmempiä ilmoja,mitenhän teiän rotat pärjää sitten,vai meinaatko ottaa talveksi sisälle,etteivät kylmettyisi.joopa joo tekstaillaan.
- PaussiKai
Soon taas moron. Mites sie silleen menet riehumaan jotta ihan evväävät kijotusoikuvet? Rauhoituhan vähä :). Ja pese suus mäntysuovalla ainaki. Minen osta telkkua makkariin, makkari on nukkumista varten mulla. Rotille en suo yhtää ajatusta, pärjätköön miten tykkäävät, kunhan eivät mun revviirille tule. Näin tännään ihanan kääpiöpinserin, meinasin ottaa omaksi :). Pärjäile.
- ohikulkija.
PaussiKai kirjoitti:
Soon taas moron. Mites sie silleen menet riehumaan jotta ihan evväävät kijotusoikuvet? Rauhoituhan vähä :). Ja pese suus mäntysuovalla ainaki. Minen osta telkkua makkariin, makkari on nukkumista varten mulla. Rotille en suo yhtää ajatusta, pärjätköön miten tykkäävät, kunhan eivät mun revviirille tule. Näin tännään ihanan kääpiöpinserin, meinasin ottaa omaksi :). Pärjäile.
Mullakin on ollu monta koiraa,viimeinen oli pystykorva,paras koira oli haukkumaan,meillä oli vuorot,että kun minä en kerennyt ohikulkijoita haukkumaan,niin koira hoiti sen,naapuri ei oikein tykännyt, kun se yhtenään haukku sitä.No naapuri rupes haukkumaan minua,siinä meinas mennä haukkumiset sekaisin ,tuli kolmio kraama ,koira haukku naapuria,naapuri haukku minua,minä haukuin koiraa.Lopulta möin koiran maalle yhelle isännälle,siellä se sai haukkualoppu ikänsä.Ota vaan koira,se on mukava lenkillä.
- PaussiKai
ohikulkija. kirjoitti:
Mullakin on ollu monta koiraa,viimeinen oli pystykorva,paras koira oli haukkumaan,meillä oli vuorot,että kun minä en kerennyt ohikulkijoita haukkumaan,niin koira hoiti sen,naapuri ei oikein tykännyt, kun se yhtenään haukku sitä.No naapuri rupes haukkumaan minua,siinä meinas mennä haukkumiset sekaisin ,tuli kolmio kraama ,koira haukku naapuria,naapuri haukku minua,minä haukuin koiraa.Lopulta möin koiran maalle yhelle isännälle,siellä se sai haukkualoppu ikänsä.Ota vaan koira,se on mukava lenkillä.
Voipi olla että otankin koiran tässä. jonkun pienen ilopillerin :). Pikkusen pitää vielä funtsia ja katella. Oispahan anaki lenkkikaveri ja postinhakukaveri :).
- ohikulkija.
PaussiKai kirjoitti:
Voipi olla että otankin koiran tässä. jonkun pienen ilopillerin :). Pikkusen pitää vielä funtsia ja katella. Oispahan anaki lenkkikaveri ja postinhakukaveri :).
Ota Sveisiläinen berhartilainen, jolla roikkuu tynnyri kaulassa, jos tulee jano, voit ottaa huikat kraanasta, talvella kun teillä päin on pajon lunta, jos sattuu vaikka lumeen hukkumaan niin se kyllä kaivaa sinut esille, ja kun se on niin iso, voit laittaa sille satulan, voitte kirmailla pitkin raittia.
- PaussiKai
ohikulkija. kirjoitti:
Ota Sveisiläinen berhartilainen, jolla roikkuu tynnyri kaulassa, jos tulee jano, voit ottaa huikat kraanasta, talvella kun teillä päin on pajon lunta, jos sattuu vaikka lumeen hukkumaan niin se kyllä kaivaa sinut esille, ja kun se on niin iso, voit laittaa sille satulan, voitte kirmailla pitkin raittia.
Voivoi. Sen Sveitsiläisen berhartilaisen pitäisi olla suomenhevosen kokoinen että jaksaisi meitsin raahata raitilla :)). Jos määäää vaikka otan chihun ja kannan tynnyrin erikseen . Ja pysyttelemmä vain auratuilla osuuksilla, chihu ja mää.
- en oo oulusta
eli en oo tervetullut jutteleen. Menenpä poies.
- PaussiKai
Tuuppa vain. En miekään ole mutta poristaan silti :).
- ohikulkija.
Siellä taitaa tuulla,täällä komia ruska ja aurinko pilkistelee,ensi viikolla kylmenee , pidähän hatusta kiinni,just sano radiossa tuuli varoituksia,elä ota pientä koiraa,myrskyt vie sen mennessään,kun tommosta rotan kokoista meinaat.käh
- PaussiKai
On meiläin ihan kaunista ruskaakin, aroniapensas on ihan punaisena.Tuulee täälä, oulussa oli jostain hallista vienyt peltikatonkin, oli uutisissa. Minä kävin äsken haravoimassa tuulen kanssa kilpaa, minä kasasin ja tuuli pani parastaan kasojen hajoittamisessa. Häytyy oottaa että jos vaikka illaksi tyyntyy jotta saa kottikärryllä pukata nuo kasat pois. Aurinko paistaa. Viimeset kesäkukat laitoin myös jo pois, niin surkian näkösinä nuupottivat. Pelaquuu kukkii vielä komiasti ja orvokki on loistossaan, ne pelastin tuohon kuistille viimeistelemään talveen siirtymistä. Kanervoja hankin vielä ja jäkälää niiden juurelle. Eilen ois ollu hyvä mahollisuus keräillä jäkälää mutta ei sitten jaksanutkaan, kyläilyväsy yllätti ja kiirus kotii pukkasi pintaan.
- PaussiKai
PaussiKai kirjoitti:
On meiläin ihan kaunista ruskaakin, aroniapensas on ihan punaisena.Tuulee täälä, oulussa oli jostain hallista vienyt peltikatonkin, oli uutisissa. Minä kävin äsken haravoimassa tuulen kanssa kilpaa, minä kasasin ja tuuli pani parastaan kasojen hajoittamisessa. Häytyy oottaa että jos vaikka illaksi tyyntyy jotta saa kottikärryllä pukata nuo kasat pois. Aurinko paistaa. Viimeset kesäkukat laitoin myös jo pois, niin surkian näkösinä nuupottivat. Pelaquuu kukkii vielä komiasti ja orvokki on loistossaan, ne pelastin tuohon kuistille viimeistelemään talveen siirtymistä. Kanervoja hankin vielä ja jäkälää niiden juurelle. Eilen ois ollu hyvä mahollisuus keräillä jäkälää mutta ei sitten jaksanutkaan, kyläilyväsy yllätti ja kiirus kotii pukkasi pintaan.
..............Nii ja kyllä myrsku jää kakkoseksi kun koiran viennistä on kyse :). Täälleiole esen kettuja kytiksellä pihapiirissä, ne vois pikkuisen koirulin kopatakkin jos ei pidä varaansa.
- ohikulkija.
Hai,kattelin noita kelejä kelikamerasta miltä suomen maassa näyttää,teillä päin pääsee kohta hiihtämään,tai koira valjakolla,jos oot koiran hommannut,niin hommaa valjaat ja reki,oon parikertaa ollut kyyvissä,ihan mukavaa.Meillä ei oo vielä lunta huiskinut,tulossa kuulemma on,ai ai oikein kiva kun pääsis taas hiihtelemmään,ens tavena täytyy hiihellä enemmän kuin viime talvena.kuinhkas sulla pyyhkii siellä perä pohjolassa,
- PaussiKai
Moi! Kiitos kysymästä hyvin pyyhkii. Juu, meil satoi tänään ensilumet ja on sitten heti kylmää tietty. Mun pitäsi ostaa uudet sukset. Ja jos ja kun chihuahuan hommaan niin ei se polonen jaksa minua vertää,Ostan sille pulkan ja turkin ja vedän itse sitä :). Minen ole ollu koiravaljakon kyyvillä, poro on joksus vetänyt kelkassa.
- ohikulkija.
PaussiKai kirjoitti:
Moi! Kiitos kysymästä hyvin pyyhkii. Juu, meil satoi tänään ensilumet ja on sitten heti kylmää tietty. Mun pitäsi ostaa uudet sukset. Ja jos ja kun chihuahuan hommaan niin ei se polonen jaksa minua vertää,Ostan sille pulkan ja turkin ja vedän itse sitä :). Minen ole ollu koiravaljakon kyyvillä, poro on joksus vetänyt kelkassa.
Tosta hiihtämisestä,oon tutkaillut tulevaa talvea silmällä pitäen uusia luistelusuksia,kiinostanut useampana vuonna,mutta en ole oikein oppinut kun ei ole kuin nuo perinteiset.Hiihtäminen kiinnostaa,kun kyllästyttää tuo lenkkipoluilla köpöttely,kunto pitää vaalia terveytensä takia,vaikka sohvan pohjakin tuntuu välistä liian mukavalta'ei muuta kuin hirveitä lumimyrskyjä sinne raukoille rajoille.
- PaussiKai
ohikulkija. kirjoitti:
Tosta hiihtämisestä,oon tutkaillut tulevaa talvea silmällä pitäen uusia luistelusuksia,kiinostanut useampana vuonna,mutta en ole oikein oppinut kun ei ole kuin nuo perinteiset.Hiihtäminen kiinnostaa,kun kyllästyttää tuo lenkkipoluilla köpöttely,kunto pitää vaalia terveytensä takia,vaikka sohvan pohjakin tuntuu välistä liian mukavalta'ei muuta kuin hirveitä lumimyrskyjä sinne raukoille rajoille.
Ootkos aiemmin hiihtänyt luistelusuksilla? Mulla on semmoset mutta en tykännyt sitte ollenkaan niillä hiihelllä. On mulla perineteisetkin mutta alkavat olla jo niin aataminaikuiset jotta aattelin ostaa semmoset voitelemati pluikkaat, niitä tosin toiset kehuu ja toiset moittii.Kuntoilla pitää edes jollain lailla. Liike on lääke ja ennaltaehkäisee monia vaivoja. Mukavaahan se on sohvallakin pötkötellä mutta jos sinne ihan vaan jää, sieltä ei kohta ylös pääse ollenkaan.
Ihanasti toivotettu, oikeastaan minä tykkään hirveistä tuiskukeleistä :).Ja raukka rajakin tuntuu ihan omalta :) Sopevan mukavia kelejä myös sulle. - ohikulkija.
PaussiKai kirjoitti:
Ootkos aiemmin hiihtänyt luistelusuksilla? Mulla on semmoset mutta en tykännyt sitte ollenkaan niillä hiihelllä. On mulla perineteisetkin mutta alkavat olla jo niin aataminaikuiset jotta aattelin ostaa semmoset voitelemati pluikkaat, niitä tosin toiset kehuu ja toiset moittii.Kuntoilla pitää edes jollain lailla. Liike on lääke ja ennaltaehkäisee monia vaivoja. Mukavaahan se on sohvallakin pötkötellä mutta jos sinne ihan vaan jää, sieltä ei kohta ylös pääse ollenkaan.
Ihanasti toivotettu, oikeastaan minä tykkään hirveistä tuiskukeleistä :).Ja raukka rajakin tuntuu ihan omalta :) Sopevan mukavia kelejä myös sulle.Terveppä terve, päivät vierii laiskallakin, päivän rytmi on asettunu, sen mukaan mennään, eilen nokia esitteli uudet puhelimet, mulla on vanha kulunut nokia, minkälainen olis tuo kuusituumainen 1520, ominaisuuksia löytyy, olen aatellu pitemmän aikaa uutta kännyä, tabletti on mutta tuon kokoluokan vehe qjas saman asian ja kulkis paremmin mukana.
Luisteluhiihtoa olen koettanut tavallislla, huonosti toimii, mietiskellään ja talvea ootellaan, kelikamera näytti teillä olevan loskakeli, täällä tulee silkkaa vettä.Eihän tässä muutakuin ootellaan joulua ja joulupukkia, vieläkö uskot pukkiin, vai oletko tuvennu epäilemmään.ole sitte kiltti saattaa tontut ruveta kurkkimaan ikkunan takana, hyvää joulua. - PaussiKai
ohikulkija. kirjoitti:
Terveppä terve, päivät vierii laiskallakin, päivän rytmi on asettunu, sen mukaan mennään, eilen nokia esitteli uudet puhelimet, mulla on vanha kulunut nokia, minkälainen olis tuo kuusituumainen 1520, ominaisuuksia löytyy, olen aatellu pitemmän aikaa uutta kännyä, tabletti on mutta tuon kokoluokan vehe qjas saman asian ja kulkis paremmin mukana.
Luisteluhiihtoa olen koettanut tavallislla, huonosti toimii, mietiskellään ja talvea ootellaan, kelikamera näytti teillä olevan loskakeli, täällä tulee silkkaa vettä.Eihän tässä muutakuin ootellaan joulua ja joulupukkia, vieläkö uskot pukkiin, vai oletko tuvennu epäilemmään.ole sitte kiltti saattaa tontut ruveta kurkkimaan ikkunan takana, hyvää joulua.Mooooiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!
Enpäs noista puhelimista niin kauheesti ole perillä. Mulla on tommonen Lumia. Jokin aikaa sitten vaihoin. liian hieno mulle ja mun tarpeisiinkin mutta onpahan joku lelu kuitenkin :). Selvittelen tässä paraikaa puhelinlaskua. Viiveellä huomasin että multa on laskutettu semmosia ajanvietepalveluja joita en todellakaan ole kestonakaan tilannut. Saa nähdä miten käy, saanko rahoja poies. Ei pitäsi olla liian sinisilmäinen vaan tarkempi.Näköjään.
Juu meilon loskakeli ja semmosta jäätävää tihkua tuntuu nyt satelevan. Lähden tässä kohtsilleen käyttämään kummityttöä uimassa ja katotaan mitä muuta kivaa keksitään, hällä syysloma nääs ja mulla vp.
Minusta tuntuu et olen osan joulusta töissä, ainakin. Ja uudenvuoden. Joten aika lailla tietämäti ne menee. Toki pitää pipareita ja torr
ttua vähän maistaa ja parin kilon kinkku.Pukkiin en ole ikinä uskonut. Minä olen yrittänyt parhaani mukaan päästä eroon liiasta kiltteydestä :). Jouluun on vielä aikaa mutta Hyvää Lämminhenkisktä Joulua myös :). - ohikulkija.
PaussiKai kirjoitti:
Mooooiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!
Enpäs noista puhelimista niin kauheesti ole perillä. Mulla on tommonen Lumia. Jokin aikaa sitten vaihoin. liian hieno mulle ja mun tarpeisiinkin mutta onpahan joku lelu kuitenkin :). Selvittelen tässä paraikaa puhelinlaskua. Viiveellä huomasin että multa on laskutettu semmosia ajanvietepalveluja joita en todellakaan ole kestonakaan tilannut. Saa nähdä miten käy, saanko rahoja poies. Ei pitäsi olla liian sinisilmäinen vaan tarkempi.Näköjään.
Juu meilon loskakeli ja semmosta jäätävää tihkua tuntuu nyt satelevan. Lähden tässä kohtsilleen käyttämään kummityttöä uimassa ja katotaan mitä muuta kivaa keksitään, hällä syysloma nääs ja mulla vp.
Minusta tuntuu et olen osan joulusta töissä, ainakin. Ja uudenvuoden. Joten aika lailla tietämäti ne menee. Toki pitää pipareita ja torr
ttua vähän maistaa ja parin kilon kinkku.Pukkiin en ole ikinä uskonut. Minä olen yrittänyt parhaani mukaan päästä eroon liiasta kiltteydestä :). Jouluun on vielä aikaa mutta Hyvää Lämminhenkisktä Joulua myös :).Hyviä pyhäinpäiviä teille kauaksi pohjolaan, pientä vipinää ollu, muuten ihan tavallista tasa paksua, suomi24 oli taas laitellu kirjoitus estoja, vaikka ihan iisisti oon ollu, on taas pelannu.Hyviä ilmoja on ollu, tuli nostettua venekkin liian aikaisin maalle, eipä tota talven tuloa aina osaa ennakoida, kovasti oon seurannu myytäviä veneitä, vielä vanhoilla päivillä meinaan isompaa paattia ostaa, pitää jotenkin mielen virkeänä, tuo suunnittelu meinaan.Sais jo talvikin tulla pääsis hiihtämään, en erikoisemmin kävelystä välitä, toivottovasti sait puhelin ongelmat kuntoon, kiva kun tuli kirjoitus lupa voimaan, voi taas kiusata 60 kymppilåisiå noin pikkaisen vain.Jep, ootellaan joulupukkia, kekriä kun on.
- PaussiKai
ohikulkija. kirjoitti:
Hyviä pyhäinpäiviä teille kauaksi pohjolaan, pientä vipinää ollu, muuten ihan tavallista tasa paksua, suomi24 oli taas laitellu kirjoitus estoja, vaikka ihan iisisti oon ollu, on taas pelannu.Hyviä ilmoja on ollu, tuli nostettua venekkin liian aikaisin maalle, eipä tota talven tuloa aina osaa ennakoida, kovasti oon seurannu myytäviä veneitä, vielä vanhoilla päivillä meinaan isompaa paattia ostaa, pitää jotenkin mielen virkeänä, tuo suunnittelu meinaan.Sais jo talvikin tulla pääsis hiihtämään, en erikoisemmin kävelystä välitä, toivottovasti sait puhelin ongelmat kuntoon, kiva kun tuli kirjoitus lupa voimaan, voi taas kiusata 60 kymppilåisiå noin pikkaisen vain.Jep, ootellaan joulupukkia, kekriä kun on.
Katoppas hänkin linjoilla :). Jokos se joulu meni :)?
Hyviä pyhäinpäiviä myös. Mitäs sinä puhelet kun kirjoituskieltoja saat?Onkos liian räväkät mielipiteet vai? Ihmisellä pitää olla suunnitelmia, ne pitävät vireessä ja pinnalla. Minä meinaan välillä hukkua töihin niin jotta pitää välillä muistutella itteään että muuta elämääkin on ja laittaa vähän jarruja ja sanoa kiitos ei.
Puhelin"ongelmat" on vaiheessa. Ei ne isoja ongelmia olleet, mutta kuitenkin harmittaa oma sinisilmäisyys ja markkinaihmisten oveluus ja jopa röyhkeys. Mutta asiat selviää selvittämällä ja minä ainakaan en sitten anna hellpolla periksi kun tiedän olevani oikeassa. Nautitaan syksystä.
- ENT.OululainenNainen
ENT. Oululainen ilimoittautuu
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki2006148Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1442857- 442317
- 932079
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2382021Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2311427- 771402
Naton korkein sotilasjohtaja: Meidän on iskettävä ensin
Olen täysin samaa mieltä ja nämä iskut pitäisi olla jo suunniteltu ja tuhota käytännössä kaikki venäjän hyökkäysmateriaa3031387Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää131326Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j61256