Olen menossa new yorkiin neljäksi päiväksi. Samalla voisi mennä katsomaan new york islanderin peliä. Ongelma on vaan, että kun kone saapuu lentokentällä siitä on kolme tuntia ottelun alkuun. Silloin pitäisi ottaa matkalaukut mukaan. Saisiko ne laitettua jääkiekkohallille säilöön tai jonnekin muualle?
Matka new yorkiin
6
449
Vastaukset
- Inga Pengar
Ilman muuta...
- Nassau Coliseum
Mikset vuokraa autoa ja aja itse JFK -> Nassau Coliseum 24 km? Pelin jälkeen autolla hotelliin ja auton palautus Manhattanille. Toinen vaihtoehto että pelin jälkeen jää ekaksi yöksi Manhattanin ulkopuolelle.
- lapamato76
Nokkeluudet jätän apinoille ja rehellinen vastaus: ei kovin helposti onnistu. Maahantulohässäkässä mennee vähintään tunti, auton noudossa tovi, ajamisessa toinen jne. Laukut kyllä saisi autoon mutta silti..
- Nassau Coliseum
Kysymys onkin, haluaako kysyjä oikeesti/tosiaan sinne matsiin vai onko suunnitelma vasta ajatusasteella. Kyllä mielestäni 3 tuntia on ihan riittävä aika ehtiä Nassau Coliseumiin, olettaen että kysyjä saapuu JFK:lle, eikä EWR:lle. Vuokra-auton noutoa voi nopeuttaa liittymällä esim Hertz Club Goldiin, jolloin mitään paperitöitä ei ole autoa noudattaessa, vaan kamat kyytiin ja menoksi.
Jos vuokra-auto ei innosta niin sitten varaa hotellin Nassau Coliseumin vierestä tai ajomatkan varrelta sinne. Taksilla ensin majapaikkaan, sisäänkirjautuminen hotelliin, kamat huoneeseen ja sitten kävellen tai samalla lentokenttätaksilla hallille.- Basta
Tiukkaa kyllä tekee. Meillä meni toukokuussa reilut 2 tuntia maahantulojonossa, siitä vielä vartin taksijonotus ja melkoisessa ruuhkassa majapaikkaan jossa olimme vasta klo 20 jälkeen. Laskeuduimme JFK:lle kuitenkin klo 16 maissa...
- Islanders
Tuttavillani onnistui osittain, taksilla menivät ja perheen äiti jäi laukkujen kanssa hallin viereiseen kuppilaan. Kiire voi tulla jos alusta haluaa nähdä pelin. Tsemppiä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni821269Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2021057Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä611010Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais12969Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä103943Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ143921Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi68846Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍119771- 77695
Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t121694