Yllätys vieras

Vaimo81

olemme aivan tavallinen pariskunta... tai niin ainakn luulin...Juhannuksena isännän(Jari)kanssa rantasaunassa istuessamme ja ryyppyjä nauttien tulla tupsahti siihen naapurin isäntä(Jyri)aikamme istuessa terassilla alkoi vilu tulla. Miehet siinä innostuivat, että menevät saunaan. minä ujona naisena jäin tietysti ulkopuolelle odottelemaan... no viluhan siinä tuli ja ei muutakun vaatteet pois ja miesten keskelle lauteille, mieheni Jari katsoi minua hiukan pitkään, naapuri vielä pidempään. Mieheni kysyi oitis kun istahdin että kuinkas mä nyt tohdin saunaan tulla 2 miehen kans(olihan siitä fantasioitu jo kauan)mitäs mä nyt pelkäisin...

aikamme saunottua vitussani alkoi tykyttää se tahtoi munaa ja pian. otin ohjat käsiini ja rupesin muka salaa jalallani koskettelemaan naapurin Jyriä,samalla suudellen kiihkeästi miestäni.Mieheni näki kaiken ja ymmärsi yskän ja nyökkäsi luvan antamiseksi.Mä nappasin munan suuhuni ja lutkutin,naapuri nielaisi 2 kertaa ja vilkaisi miestäni, kun mieheni ei piitannut mitään Jyri kävi käsiksi vittuuni. Nousin polvilleni että vittuni olisi paremmin esillä ja Jyri rupesi nuolemaan ja kourimaan. Se aloitti heti rajusti työntäen välillä sormea pyllyyn. Mä imin miestäni kiimassa ja uskon hänen leijailleen jossain korkealla. Pian käännyin koska halusin saada kunnolla melaa mieheni (20cm) oli takanani ja työntyi hitaalla vedolla pohjia myöden ja aloitti rytmikkään nainnin, edessäni Jyri (17cm)odotti mela pystyssä suutani ja sinne se upposi. Mieheni nainnin tahdissa imin naapuria hänen voihkien kovasti.Tätä ei kauaa jatkunut kun Jyri jo ilmoitti, jos et lopeta niin multa tulee.

Käänsin pyllyni pian Jyrille ja hän tunki munansa mun pyllyyn,voihkasin nautinnosta ääneen ja nautin olostani. Mieheni ei kestänyt katsoa kauenpaa vaan otti niskastani tukevasti kiinni ja laukesi kurkkuuni,mieheni siinä karjuessa Jyri lisäsi vauhtia ja käpälöi kovaa kohtaani saaden multa tulemaan ja samalla hän nytkähteli pyllyssäni laueten syvälle sisälleni. Nuolin mieheni kyrvän puhtaaksi, kiitokseksi ihanasta saunaillasta ja kiitin kohteliaasti naapuria. Poistuin suihkun kautta sänkyyn miesten jäädessä vielä saunaan suunnittelemaan tulevaa....

3

14411

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aurajoki

      jatko sujui. Jatkoa olisi kiva kuulla.

    • naidessasi

      Tarkkaan tulee tutkittua noiden kalujen mitat... Onko kenelläkään tietoa, miten pillun syvyyden voisi eri naisilta mitata...? Olisi niin tärkeä juttu, että...

      24,36 cm

    • Vaari

      Aluksi siis oli Jari ja sitten Jyri. No seuraavaksi tulee kai Kari ja sitten kait Mari, Sari jne. Tuntuu silleen rimmaavan. Ja tietenkin te olette pari.
      Lopuksi vois olla Jasse ja sitten Jysse. Ja sitten tietysti ihan lopuksi Nasse ja "Nysse".

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      63
      2003
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      54
      1725
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      58
      1629
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1557
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1525
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1455
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1326
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1291
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1183
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1158
    Aihe