Jos löytää hyvän näytön mutta siinä ei ole tv ominaisuutta. Pitäisi toimia niin hyvin että muuta tv:tä ei tarvita
Toimiiko jos tietokoneeseen asentaa digivirittimen
6
185
Vastaukset
- toimii mutta
miksi haluat sen surisevan koneen siihen viereen?
Näyttö, jossa on yksi HDMI vapaana. Digivirittin, jossa puolestaan on HDMI ulos. Toimii mainiosti.
Mikäli tarvitset yhtäaikaa tietsikkaa ja telkkaria, tarvitset kaksi näyttöä. Joudut muuten vaihtelemaan näytöstä tietsikan ja telkkarin välillä.
Näytön äänet ovat melko surkeat, joten digivirittimessä olisi hyvä olla myös äänille oma ulostulo. Siitä äänet voi sitten viedä erilliselle vahvistimelle.
Minulla on pieni hyllykkö digivirittimille, johon on rakennettu erilliset kaiuttimet sivuille. Vahvistin on tietsikan aktiivikaiuttimista irroitettu ja liitetty digivirittimen ääniulostuloon. Hyllyköstä tulee ainoastaan yksi HDMI-kaapeli tietsikan näytön taakse.
Jos tietsikka ei ole käytössä, digiboxin avauksessa tietsikan näyttö herää näytöksi automaattisesti.Toimii, ja tietokoneen saa toki yhtä hiljaiseksi kuin digiboksinkin.
- ssdfsfd
Hiljaisemmaksikin ainakin jos kyseessä on tallentava digiboxi. Digiboksit on harvemmin kustomoitavissa järkevästi.
- 1stMacFinn
Miten niin toimiiko? Mulla on ollut tuollainen syksystä 2006. Mac mini, näyttö ja Elgato 610 digiviritin.
- takki täys pussit ei
Näkyyks HD-kanavat :D, ei varmaankaan.
Mulla on HD Thunder 5220 kiinni monitorissa joten HD-kanavat näkyy, kohta alkaa sm-liiga ja änäri, niitä on kiva kattella HD:nä ja kunhan Viasat Hockey Finland tulee joskus HD:nä niin sitten voi jodlata. Tulee tota Valioliigaakin katsottua, mutta vain Arse Naalin pelit
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 713105
- 922875
- 512115
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201575- 151349
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..51338Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131301Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein131273- 181270
Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin241232