Suomen Terveysravinto

släbäri

Mitäs kokemuksia täällä on ihmisillä Suomen Terveysravinto Oy:stä? Itsellä tähän mennessä ihan hyvät kokemukset. Tilasin muutama viikko sitten puhelimessa D-Vitamiinia ja paketti saapui ajallaan postissa. Tein sellasen diilin että tilasin vaan yhen paketin ja sovittiin että mulle soitetaan uusiks sit ku seuraava paketti olis tulossa. Soitin vielä asiakaspalveluun ku paketti oli tullu ja varmistin että asia on varmasti näin eikä myyjä ollu kusettanu mua tai jotain. Asiakaspalvelusta vastattiin heti ja palvelu oli ihan asiallista. Sieltä sit varmistettiin että tällanen sopimus tosiaan on tehty. Paketin mukana tuli sit viel todistus siitä että kapseleissa on tosiaan luvattu määrä D-Vitskua. Eli ainakaan tähän mennessä ei oo ollu mitään valittamista. Joskus aikoinaan ollu huonoja kokemuksia vastaavista firmoista, niin epäilyttää kaikki tollaset.

118

30239

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ihan ok

      Minulla oli aikanaan ongelmia tilauksessa mutta pidin ihan reiluna että sain pitää paketin sitten ilmaiseksi. Markkinointi oli kyllä erikoista kun kaupan eteisessä haksahdin 2 vuotta sitten tilaamaan tämän sydänystäväomegan. Kävi niin paljon sääliksi kylmässä eteisessä värjöttelevää nuorta poikaa joka innokkaasti esitteli tuotteita.

    • satunnainen syöjä

      itse tilasin kanssa joskus vuosaaren kauppakeskuksessa nuorelta mieheltä d-vitamiinia, ihan hyviä on mun mielestä ollu. nyt oon jonkun 1,5 vuotta niitä syöny eikä kyllä oo mitään suurempaa valittamista ollu.

      • Välttämätön

        Olen myös käyttänyt sitä D-vitamiiniä, mikä osoittautui hyväksi, koska se on öljyssä ja imeytyy lähes 100 %.. D vitamiini ei juurikaan imeydy ilman rasvaliuosta. Rasvaliukoisia vitamiinejä, kuten D. A ja E yms ei pitäisi myydä ollenkaan tabletteissa, Puru- tai imeskelytabletissa D.vitamiini imeytyy hiukan paremmin. Eikä missään tableteisssa ilmoiteta mitään imeytyvyydestä. Suomen Luuston Kunto,http://www.luustonkunto.fi/ mittaa ympäri Suomea luuston tiheyttä ja sen mukaan Suomessa on n.400 000 osteoporoosia sairastavaa ja noin 800 000 osteopeniaa eli osteoporoosin esiastetta sairastavaa, eikä ihminen itse helposti tunnista sitä. D3 vitamiini on välttämätön, jota jokaisen tulisi säännöllisesti nauttia, ravinnosta saadaan varsi vähän ja pohoismaissa on pitkä pimeä kausi, pitkäaikainen D-vitamiini puutos lisää monia sairausriskejä, Surkastuttaa esim aivohermosoluja ja dementian ja Alzheimerin riski kasvaa yms. Tästä on tieteellistä tutkimusta. On myös aivokuvauksissa todettu, että D-vitamiinen säännöllinen päivittäinen annos lisää D-vitamiinia muistisairaille, on aktivoinut aivojen hermosoluja ja on havaittu muistin toiminnan paranemista.


    • Släbäri

      Juuh. Taitaa olla niin että suurin osa asiakkaista on ihan tyytyväisiä. Yleensähän homma menee niin että ne pitää meteliä jotka tuntee kokeneensa vääryyttä, mutta ne jotka on tyytyväisiä on hiljaa. Ite löysin jotain vihakirjotuksia suomen terveysravintoon liittyen, mutta niitä on sen verran vähän että voisin kuvitella suurimman osan asiakkaista olevan tyytyväisiä. Muutenki noi negatiiviset kirjotukset oli aika huonosti perusteltuja. Näillä näkymin tilaan lisää d-vitskua noilta.

      • Myyjä

        Itse olen myyjänä siellä ja tosi kivaa lukea kuinka tyytyväisiä asiakkaat on! Osa negatiivistesta palautteesta muutenkin saattaa olla sekotettu vahingossa Suomen Terveysravinteeseen joka on täysin eri firma jotka juuri sai vielä markkinointikiellon koska myyjät vetää höplästä mutta meillä terveysravinnolla on ihan eri meininki! halpaa ja laadukasta ja kaikesta sovitusta löytyy todistus!


      • Elossanyt

        En todellakaan suosittele enkä syö.Sain haima tulehduksen sen omenasta. Tutkimattomia...uusi firma,,synteettisiä...pidän vaarallisena.
        En tiedä oliko kalanrasvat betroolilla erotettu,vai mitä......itse sairastuin,,,se siitä,en syö....


      • Mikäjuttu
        Elossanyt kirjoitti:

        En todellakaan suosittele enkä syö.Sain haima tulehduksen sen omenasta. Tutkimattomia...uusi firma,,synteettisiä...pidän vaarallisena.
        En tiedä oliko kalanrasvat betroolilla erotettu,vai mitä......itse sairastuin,,,se siitä,en syö....

        Niin mistä sen haimatulehduksen sait? Oliko selkeästi todistettavissa että just siitä tuotteesta sen sait, etkä mistään muusta...? Mun mielestä kyllä mikäli tuoteselosteita lukee niin vähemmän noissa ton firman tuotteissa mitään synteettisiä jatkeaineita on kun monessa esim apteekin tuotteissa 😐


      • Anonyymi
        Elossanyt kirjoitti:

        En todellakaan suosittele enkä syö.Sain haima tulehduksen sen omenasta. Tutkimattomia...uusi firma,,synteettisiä...pidän vaarallisena.
        En tiedä oliko kalanrasvat betroolilla erotettu,vai mitä......itse sairastuin,,,se siitä,en syö....

        siis omenasta???? Selkeemmin, kiitos!


    • sni1

      Musta taas jotenkin tuntuu, et alotusviesti on jotenkin niin teennäinen, että taitaa olla Suomen terveys ravinnon poikien omaa käsialaa.

      • Anonyymi

        Eikös se ole vaan hyvä, että firmassa ollaan kiinnostuneita asiakkaiden mielipiteistä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikös se ole vaan hyvä, että firmassa ollaan kiinnostuneita asiakkaiden mielipiteistä?

        Samaa mieltä olen. Todella hyvät kokemukset eikä tosiaan kannata sekoittaa Suomen terveysravintoa ja terveysravinnetta. Jälkimmäinen on epäluotettava ja perustuu asiakkaiden pettämiseen.


    • Annukka2

      Suomen terveysravinnon asiakas reilun vuoden ajan ja ollut erittäin tyytyväinen. Tilasin vuoden paketin d-vitamiinia, joka melkeen puolet halvempaa mitä apteekeissa ja sovin että kerran vuodessa paketti tipahtaa postiluukusta. Ei kannata tosiaan sekoittaa suomen terveysravintoa ja suomen terveysravinnetta keskenään, jälkimmäinen perustuu asiakkaan huijaukseen mutta terveysravinto täysin luotetettava ja ennenkaikkea edullinen. PS. LUKEKAA/KUUNNELKAA SE YHTIÖN NIMI TARKKAAN, JOTKUT TOSIAAN NIIN TÖRKEITÄ ETTÄ OTTAA MELKEEN SAMAN NIMEN KUIN JOKU MUU MENESTYVÄ JA LUOTETTAVA YHTIÖ.

    • mirjami1

      Ei ole ollut huonoja kokemuksia! Itsekin nyt tilasin tuolta vuodeksi D-vitamiinit, kun vertailin hintoja ja mietin, mistä ne kannattaisi hommata. Olen tyytyväinen siihenkin, että tulevat sitten vuoden päästä taas automaattisesti kun vanhat loppuvat! :) toivon, ettei tule ongelmia. Olen lukenut toki itsekin keskustelupalsoilla juttuja, melkein jo pelästyin, mutta eiköhän se ole niin, että tänne ovat keskittyneet keskustelemaan ne, joilla sattuu olemaan huonoja kokemuksia... jos tilaajia on jo yli 100 000, niin täällä on onneksi vain muutama kertonut huonoista kokemuksista. Tyytyväisiä asiakkaita siis ilmeisesti enemmän :)

    • Lennu L

      Tilasin D-vitamiineja. Tulivat ja lasku. Pankkitili ei toimi, sähköpostiosooite ei toimi, onko huijausta?

    • lfuudlk

      Siis pankkitili ei toimi? Häh? Joku häiriö? Kyllä mulla toimi. Onhan sulla Terveysravinto eikä TerveysraviNNE? Kaksi eri firmaa! TerveysraviNNE on huijarifirma! Ja kyllähän tuo sähköpostiosoite ainakin toimii? Mene tonne www.suomenterveysravinto.fi ja siellä on numero johon soittaa jos on hämminkiä. Mulle ainakin vastattiin kun halusin saada maksaa laskun kahdessa erässä. Ihan ei tarvinnut jonotellakaan :)

    • mussy956

      Melko helpolla pääsee jos Suomen Terveysravinnosta tilaa ne, jatkotoimitukset tulevat automaattisesti :)

      • Näin se on

        Olisikin näin. Tuotteeseen olen täysin tyytyväinen, mutta jatkotoimituksia ei ole tullut.
        Soittelin sinne tossa heinäkuussa, sanoivat, että olisi pitänyt tulla jo kesäkuussa.
        Lupasivat heti lähettää, mutta mitään ei ole kuulunut.


    • Uutinen

      Ravintoasiantuntija Juhana Harju on aloittanut vuoden 2014 alusta työt Suomen Terveysravinto Oy:n palveluksessa. Sen ansiosta voimme tarjota tilaajillemme ja lukijoillemme entistä enemmän mielenkiintoista ja ajantasaista tietoa ravitsemuksesta. Lisäksi Juhana tulee osallistumaan tuotesuunnitteluun Suomen Terveysravinto Oy:n laajentaessa tuotevalikoimaa nykyistä monipuolisemmaksi.

      Juhana tunnetaan parhaiten Aamiainen ruohikolla -blogistaan sekä samannimisestä Facebook -sivustaan. Sen lisäksi hän on kirjoittanut kaksi tasokasta ravintokirjaa: Ravintoa sydämelle (WSOY 2007) ja Luusto lujaksi elämäntavoilla (Atena 2011). Ensimmäinen kirjoista kertoo sydäntautien ehkäisystä Välimeren-tyyppisellä ruokavaliolla ja toisessa kirjassa keskitytään osteoporoosin ehkäisyyn elämäntapakeinoin.

      Juhana kertoo, että hän aloittaa työt mielellään Suomen Terveysravinto Oy:ssä:

      – Pidän siitä, että yrityksen eettiset arvot ovat kunnossa ja sen tuotteet ovat laadukkaita. On hienoa, että tuotteet ovat aidosti tilaajille terveellisiä ja hyödyllisiä, kuten kalaöljyt ja D-vitamiini ovat.

      Suomen Terveysravinto Oy:n toimitusjohtaja Matti Kankaanniemi toivottaa Juhanan tervetulleeksi:

      - On hienoa saada Juhanan kaltainen asiantuntija mukaan kehittämään tuotteitamme ja palvelemaan kasvavaa asiakaskuntaamme terveellistä elämää koskevilla kirjoituksilla. Hänellä on harvinainen kyky yhdistää perusteellinen ja rehellinen taustatutkimus ymmärrettäväksi ja tasapainoiseksi tekstiksi.

      http://suomenterveysravinto.fi/terveystietoa.php

    • poika1

      ei kyllä ole oikein,että 89 v mummolle myydään puhelimessa väkisin.tulee johtamaan toimenpiteisiin.

      • myyjä

        Kyseessä on varmaan jtn että kuultu syntymävuosi väärin tai kyseessä Suomen Terveysravinne eikä Suomen terveysravinto. Suomen Terveysravinnolla ollaan tarkkoja että jos on syntynyt ennen -34, niin EI saa myydä


      • vitunpuhelinmyyjä

        Tosiaan itse myyn tätä kyseistä D-vitamiiniä ja voin kertoa että on tosi hyvä että me tehdään jokaiselle asiakkaalle haastattelu josta me voidaan jollain tapaa tutustua asiakkaaseen, että jos sen aikana mulle selität jotain omaasi (sekavaa) niin en kyllä lähtis sulle mitään tarjoamaan :D ja kyllä jokaiselta asiakkaalta kirjataan haastattelun vastaukset henkilökohtaisesti ylös :) eli siis sen tarkoitus ei ole pelkkä markkinointi, vaikka tietysti haastattelu auttaa myyjää suosittelemaan jtn. Tiettyä vahvuutta ym.. Ja mielestäni siitäkin hyvä että jos asiakas kertoo olevansa alaikäinen tai yli 80v- niin ei tule mitään väärinkäsityksiä vaikka eivät nekään mahdottomia ole ja jos nyt asiakas kertoo olevansa jompikumpi niin sit vaan kohteliaasti toivotan hyvät päivänjatkot koska mielestäni reilusti se kauppa ansaita pitää ;)
        T. Näiden kyseisten D-vitskujen myyjä :)


      • Akkini

        Akkini 9.4.2017 Olen syönyt D-vitamiinia ja reilun puolen vuoden jälkeen mittautin arvoni,oli imeytynyt hyvin. Kaikki ei imeydy yhtä hyvin. Ok juttu näin kahden vuoden kokemuksella. Huonojakin kokemuksia on.


      • Anonyymi

        Väkisin ei ole toimitettu mitään. Aina on keskusteltu, ja on voinut kieltäytyä tarjotusta/ehdotetusta.
        Olen tilaaja, koska hankinta on "helppoa kuin heinänteko". Firmasta soitetaan/itsekin voi soittaa, ja kysytään tarpeita. Tilauksen/tilaukset voi aina peruuttaa tarvittaessa.
        Lähetys tulee kotiin ja maksaa voi vaikka netissä pankin kautta.
        Tiettyjen vitamiinien olen huomannut vaikuttavan paitsi ihoon, myös hiuksiin. "Näkymättömät" vaikutukset puolestaan tuntuvat hyvinvoinnissa ja terveydessä sekä energiassa, jota riittää.


      • Anonyymi

        kannattaa ottaa vanhuksille tuo robinson rekisteri ei pääse puhelinmyyjät enää läpi


      • Anonyymi
        myyjä kirjoitti:

        Kyseessä on varmaan jtn että kuultu syntymävuosi väärin tai kyseessä Suomen Terveysravinne eikä Suomen terveysravinto. Suomen Terveysravinnolla ollaan tarkkoja että jos on syntynyt ennen -34, niin EI saa myydä

        Anoppi 80v kun ei kehtaa sanoa ei puhelimeen niin hänelle on myyty vaikka mitä lisäravinteita. Ihmeteltiin kun valitti huimausta. Alettiin tutkimaan purnukoita ja todettiin,että söi kahta eri d-vitamiinia sisältävää lisäravinnetta d-vitamiinikapseleita päivittäin. Ihmiselle,joka on 150cm ja painoa n.55kg,moinen määrä oli liikaa. Kun karsi pois liiat niin kas kummaa,huimauskin loppui. Joku vastuu voisi puhelinmyynnissä olla,että selvennetään mitä voi ja mitä ei voi syödä yhtä aikaa! Anopilta löytyi 40x40cm laatikko täynnä jos jonkinlaista lisäravinnepurnukkaa ja -laatikkoa,suurin osa avaamattomia ja osa oli mennyt vanhaksi=roskiin. Miettikää sitä rahamäärää mitä eläkeläinen myyjien taivuttelun jälkeen on sijoittanut turhiin pakkauksiin! Puhelinmyynnin estokaan ei auttanut,kun aina riittää näitä jotka soittaa vaikka esto olisi.


    • hinta/laatu
    • Chkchk

      Minulle oli soitettu jo monesti samasta numerosta ja tänä aamuna ehdin vastaamaan - soittaja oli Suomen Terveysravinnosta. Asiansa oli ainoastaan se, että olinko huomannut lähetyksen mukana tulleen laatutodistuksen ! Kun se on kuulemma niin monelta jäänyt huomaamatta. Mitään tämä nuorimies ei kaupannut, kysyi vielä, että onko niitä tullut säännöllisesti otettua. Jälkeenpäin kun puhelua mietin, tuntui se melko oudolta.. Ovatko muut saaneet näitä 'tarkistussoittoja' ? Mikähän on tarkoitus?

      • Jaskala

        Syönyt SUOMEN TERVEYSRAVINNON D-vitamiini vuoden nyt todettiin labrassa vakava d-vitamiinin puutos tila johon määrättiin lääke. Että mitäköhän mahtaa olla ja viellä kallimpia kun lääkkeeksi määrätty.


    • netissä tietoo

      Suomen Terveysravinto Oy,

      kallis kaupap, en suosittle, toki hyvä kun kannatat sitä että työpaikat säilyvät.

      • myyjä

        Suomen Terveysravinto Oy ei ole kallis... 39,90 koko vuoden annos ja hinta sisältää postikulut ja mukaan tulee laatutodistus ja terveysopas niin erittäin halpaa!


    • "Pilleri"

      Olen käyttänyt vuoden verran D-Vitamiiniä. tilattu Suomen Terveysravinto Oy. Tänään soittivat ja lupauduin tilaamaan vielä vuodeksi. Samalla tilasin vuoden vitamiinit myös samasta paikasta.
      Olin tässä vuosien ajan VitaFinin ja SuomiFitan asiakkaana. Nämä firmat sitten kehuivat omia tuotteitaan. Tavallaan olin kahden firman loukussa. Nyt toisen sain lopetettua, vaikka olin jo lupautunut tilaamaan. Nyt tämä nykyinen vuoden jakso loppuu, mutta kyselivät mahdollisesta jatkosta. Taiden jättää molemmat.
      Tänään sitten lupasin tilaavani vitamiinitkin Suomen Terveysravinnolta. Maksaakin vaan sen 39,90 koko vuoden annoksen. Noilla toisillahan vuoden pillerit ovat 300e molemmin puolin. Heillä tosin on mukana Maitohappobakteerit.
      Luin aluksi noita sivuja vitamiineista, hyvin pienellä näkyi olevan, ettei ole eläinperäistä, kuin D-vitamiinista "lampaanvillasta". Nyt en enää tänään pääse soittamaan ja ihmettelemään sitä lampaanvillaa. Täytyy etsiä vielä sivu, josta luin sen.

    • "Pilleri"

      TUTUSTU AINEOSIIN: "Ei muuta eläinperäistä kuin D-vitamiini, joka on tehty lampaanvillasta:

      • Ihmettelevä

        Heh! Taitaa olla käännösvirhe. Miten on mahdollista tehdä kehräämättömästä villasta D-vitamiinia? Tarkoittaako ehkä lampaanrasvaa yhtenä ainesosana, siis lanoliinia?----Nimimerkki. lampaitakin omistanut.


      • evp53
        Ihmettelevä kirjoitti:

        Heh! Taitaa olla käännösvirhe. Miten on mahdollista tehdä kehräämättömästä villasta D-vitamiinia? Tarkoittaako ehkä lampaanrasvaa yhtenä ainesosana, siis lanoliinia?----Nimimerkki. lampaitakin omistanut.

        Voi tätä tietämättömyyden määrää. D-vitamiini tehdään oikeasti lampaan villasta. Mitä sitä ihmettelemään.


    • Napostelija

      Iltaa Kaikille D-Vitamiinin Ystävät!
      Näin Hymyn takakannessa Suomen Terveysravinto Oy:n mainolsen.
      Soitin ja Ystävällinen nainen vastasi.
      Teimme sopimuksen D.vitamiini 100:sta.
      Paketti tuli muutamanpäivän kuluttua ja maksoin netissä.
      Olen tyytyväinen ja ensi marraskuussa tulee uusi satsi D-vitamiiniä.
      Rohkeasti vaan tilaamaan Ilman Ennakkoluuloja.

      Hyvää Uutta Vuotta 2015 Kaikille!

    • eri kuori sama tuote

      DSM Nutritional Products

      saako tuota terveysravinnon d vitamiinia muualta maailmalta ja mihin hintaan, jos tuo 100mikrogrammaa on 39 90 niin vois olla halpa. periaatteessa epäilyttää tollanen verkostointi jos sitä saa vaan yhdestä paikkaa

    • fnwio9fw0

      tarjoustalosta 50mg sanasolia on saanut 7e lla 300tablettia ja tulee varmasti halvemmaks kun terveysrainteessa vaikka pitoisuus vähän vajaa olisiskin

    • purkistai

      yrittänyt soittaa useita kertoja,kaikki varattu ja musikki soimaan.tähän en usko onko jotain hämärää???
      puh. soittajan perusteella itse tilasin sain tuotteen,nyt tarj. 2:lle ystävälle ei vastata terv kaisa

      • kröhömmm

        Sellainen huomio tähän väliin että Foxin ohjelmassa "V#tun puhelinmyyjät 2" kauppaavat näitä tuotteita, ekassa jaksossa oli Suomen Terveysravinnon D-vitamiinipurkkia esillä (osittain sumennettuna)..


    • villitvitamiinit

      olen erittäin tyytyväinen asiakas! suosittelen ystävilleni! tuotteet edullisia ! vertaa hintoja! itse en ole sairastanut flunssaamoneen vuoteen ,kun aloin käyttää suomen terveysravinnon d-vitamiinia!

    • Ikuinenasiakasko

      Kyllä perustuu puh.myynti aikalailla vanhuksen vedätykseen. Isällä on jo ikää ja alzh yms. muuta fibaa, lääkärit kieltänyt syömästä mitään lisukkeita. Vielä kotona itsekseen pärjää, mutta kun ei saa sanottua "ei" kun ei ymmärrä / muista. Markkinointi estotkin laitettu. No 2 vuoden ajalta peruttu vissiin 3 kertaa soittamalla, jokakerta luvattu lopettaa puh.myynti ja jopa poistaa as.rekisteri. Ja eikun tulee vaan, taas perutaan siis.
      Väittävät että eivät mahda mitään puh.myyjille, mutta kaiketi heidän oma firma Ensikontakti oy hoitaa puh.myyntiä, tai ainakin antaa as.rekisteriä eteenpäin. Nyt kaiken lisäksi valjastavat lapsetkin myymään noita pillereitä ovelta ovelle... eli jos puh.myynnin saa seis niin kohta siellä ovella on muksukauppias, aivan varmasti menee isään 100-0. Hyvä huomio on ollut kun olen sattunut olemaan isän luona pari kertaa ja puh.myyjä soittaa niin heti kun kysyn että kuka ja mistä firmasta soittaa niin tuleepa äkkiä luuri korvaan. On varmasti tyytyväisiäkin asiakkaita mutta tälläkohtaa turhauttavaa kiusantekoa.

    • hjhjdjfklas

      heh, varmaan lähes kaikki viestit on kirjoittanut firman toimitusjohtaja tai joku v###tun puhelinmyyjä, sen verran läpinäkyvää kehumista.

    • huijattu3

      Älkää ostako ainakaan Magnesum tuotetta Suomen Terveysravinto Oy:sta tuote sisältämä magnesium on Magnesiumhydroksidia jolla on pelkästään laksatiivisia vaikutuksia, elimistön magnesiumtason nostamiseen se ei sovellu.

    • Älkääostako

      Olen itse ollu näitä myymässä buusteri nimisessä yrityksessä. Tuotteessa ei sinänsä ole vikaa, mutta yritys rikkoo lakia monella tavalla. Esim olen ala-ikäinen ja tein tätä koulun ohella. Välillä jouduin olemaan jopa klo.9 töissä. Ruoka tauko (20min) sisältyi vain 6tunnin työ päivään. Jos teille soitetaan näin: hei ... Suomen terveysravinnosta. Olihan .... Puhelimessa. Kuunnelkaa vain hiljaa puhelu loppuun ja kieltäytykää sitten asiallisesti, koska muuten voin sanoa että sieltä tullaan soittamaan uudestaan. Heillä on myös argumentti pankki joka tarkoittaa että jos asiakas sanoo ei on pakko vängätä vastaan valmiiksi paperille kirjoitetuilla vasta väitteillä. Älkää siis vihatko myyjiä vaan yritystä. Kaiken lisäksi buusteri suoraan sanoen kusettaa työntekijöiltä rahaa. Silloin kun olin töissä en saanut yhtään provikkaa. Sain euron tunnilta. Ja voin sanoa että tein ihan saatanasti kauppaa. Joten jos olette vanhempi tai harkitsette itse tuota työ paikkaa, älkää menkö tai päästäkö lapsianne sinne

      • Anonyymi

        Haha menisit nyt vittu oikeisii töihi😂😂


    • Omamieli

      Itse ollut kyseisessä yrityksessä työntekijänä ja voin sanoa, että hyvä henki ja asiakkaita ei tarvitse huijata saadakseen kauppaa. Automaattitilaukset voi aina poikkaista milloin haluaa ja kertatoimituksinakin voi ottaa jos haluaa.

      Sitten ne huonot puolet: vaikka takuupalkka onkin jos ei myyntiä saa tarpeeksi, niin käytännössä aika vaikeaa saada kohtuullista palkkaa vaikka kuinka yrittää.

    • Terveysravintoa

      Onko tämä Terveysravinne se yritys joka on syytteessä massiivisesta veronkierrosta ahvenanmaankautta? Uutisissa ei ole tullut nimeä esille, mutta onko niitä muita näin suuria suomessa? Aika suuri petos jos yrittäjien omaisuus jo takavarikoitu.
      No minäkin sitten ollut yksi avustajista kun ole ostanut näitä dvitamiini paketteja.

      • veropetos

        Suomen Terveysravinto Oy on syytettynä törkeästä yli 2 miljoonan euron veropetoksesta ja törkeästä kirjanpitorikoksesta. ÄLKÄÄ OSTAKO HEIDÄN TUOTTEITAAN SILLÄ SILLOIN TUETTE RIKOLLISTA TOIMINTAA!


      • evp53
        veropetos kirjoitti:

        Suomen Terveysravinto Oy on syytettynä törkeästä yli 2 miljoonan euron veropetoksesta ja törkeästä kirjanpitorikoksesta. ÄLKÄÄ OSTAKO HEIDÄN TUOTTEITAAN SILLÄ SILLOIN TUETTE RIKOLLISTA TOIMINTAA!

        Miksiköhän firma on vielä pystyssä?


      • Verokarhu
        evp53 kirjoitti:

        Miksiköhän firma on vielä pystyssä?

        Ei noi firmat hetkessä kaadu, vaikka tulisikin yhdet isot sakot. Suomen Terveysravinto Oy määrättiin maksamaan yli 2 miljoonan euron verosanktiot valtiolle. Oikeudenkäynnit taas vie aikaa...


      • asdi

        No ei ole! Suomen Terveysravinto ja Suomen TerveysraviNNE on kaksi eri firmaa!! Jälkimmäinen on kusettaja.


    • esaLaine

      Tämä terveysravinto lähettää äidilleni näitä yöihintaisia nappuloita ilman tilaamisia hyvin ikävää touhua

      • Anonyymi

        Enpä usko. Puhelimessa on sovittu jatkolähetyksistä. Mielen muuttuessa voi varmasti aina lopettaa tilauksensa.
        Mielenkiinnolla luin, miten firma osallistuu lastenkin hyvinvointiin. Ulkomaita myöten.
        Hienoa ja kiitos!


    • pppio

      en halua syödä tikkuja pelkkää puuta ja myrkkyä. magnesium plus sisältää juuri tätä eli sontaa.

    • Nykyinenasiakas

      Siis tää firma on pelkkä kusetus oikeesti ihmiset!!! Ne yrittää myyä vitamiineja kalliilla ja ne esitää että niillä on muka halvat vitamiinit ja jos ne sanoo että on kotimainen tuote nii älkää uskoko koska ne yrittää vaan kotimaisella nimellä myydä!!!!!
      TÄÄ ON PELKKÄ KUSETUS. ÄLKÄÄ USKOKO HYVÄT IHMISET

    • Paskapuhetta

      Perkele on tilannu niiltä muttei pidä paikkaansa ja kun tästä firmasta soitetaan SUOMALAISELLA NIMELLÄ nii älkää uskoko koska ne yrittää saada myyntiin!!! Puhuin yhen niitten työntekijän kans joka esitti olevansa "PEKKA" mutta huomas sen äänen sävystä ETTÄ SE ON ULKOMAALAINEN.!! Kuulkas ihmiset tää firman tuotteet on valetta koska VAIMONI JOUTUI SAIRAALAN NOITTEN KUSETUKSESTA!!! MITEN TÄMMÖNEN FIRMA ON VIELÄ PYSTYSS HERRANEN AIKA!!!

      • jussi312313

        minkä tuotteen takia joutui sairaalaan?


    • 1289

      Aivan paskat tuotteet!! Kaikki on vaan ulkomailta tuotu ja kauheesti paska puhetta!
      Tää firman pitäis lopettaa!!

    • 1289

      Aivan paskat tuotteet!! Kaikki on vaan ulkomailta tuotu ja kauheesti paska puhetta!
      Tää firman pitäis lopettaa!!

      • petri322

        useat tuotteet on seinäjoella valmistettu ja muut tuotteet tulevat norjasta? ja d-vitamiini sveitsistä. Sveitsissähän valmistetaan parhaat d-vitamiinit ja norjassa parhaat omegat joten ihan ymmärrettävää. Ja esim tämä kapseli d vitamiini on puolet halvempi kun vastaavat apteekissa


      • suomenterveysravinto

        Tänään tuli postista Suomen Terveysravinto Oy paketti?????En ole kuunapäivänä kuullutkaan kyseisestä Firmasta???En ole tilannut mitään???Huomenna vien postilaatikkon palautan lähettäjälle....En edes avaa,kirjoitan SUOMEKSI terveiset laatikon päälle...


      • iuyghjjgjhkh
        suomenterveysravinto kirjoitti:

        Tänään tuli postista Suomen Terveysravinto Oy paketti?????En ole kuunapäivänä kuullutkaan kyseisestä Firmasta???En ole tilannut mitään???Huomenna vien postilaatikkon palautan lähettäjälle....En edes avaa,kirjoitan SUOMEKSI terveiset laatikon päälle...

        Taustalla oleva firma voi olla aivan eri kuin se joka on tyrkyttänyt "ilmaistuotteita" puhelimessa, netissä tai kuponkitarjouksissa.
        Varminta on ettei tilaa yhtään mitään vaikka kuinka puhuttaisiin ummet-lammet ilmaisesta kokeilutarjouksesta ym.

        Ellet ole koskaan tilannut mitää tällaista esittelytuotetta tms. joku sukulainen, tuttu tms. on voinut tehdä tilauksen nimissäsi hyvänhyvyyttään tai kiusalla.


      • jyuyuuugihuij
        iuyghjjgjhkh kirjoitti:

        Taustalla oleva firma voi olla aivan eri kuin se joka on tyrkyttänyt "ilmaistuotteita" puhelimessa, netissä tai kuponkitarjouksissa.
        Varminta on ettei tilaa yhtään mitään vaikka kuinka puhuttaisiin ummet-lammet ilmaisesta kokeilutarjouksesta ym.

        Ellet ole koskaan tilannut mitää tällaista esittelytuotetta tms. joku sukulainen, tuttu tms. on voinut tehdä tilauksen nimissäsi hyvänhyvyyttään tai kiusalla.

        Muutama päivä sitten soittivat muka tehdäkseen kyselyä vitamiinien käytöstä. En ehtinyt sillä hetkellä kyselemään mistä olivat saaneet numeroni, koska se on salainen enkä ole antanut numeroani minnekään. Vastasin vain että poistakaa numeroni listaltanne koska numeroon on markkinointi kielletty ja löin luurin korvaan.


      • Anonyymi
        jyuyuuugihuij kirjoitti:

        Muutama päivä sitten soittivat muka tehdäkseen kyselyä vitamiinien käytöstä. En ehtinyt sillä hetkellä kyselemään mistä olivat saaneet numeroni, koska se on salainen enkä ole antanut numeroani minnekään. Vastasin vain että poistakaa numeroni listaltanne koska numeroon on markkinointi kielletty ja löin luurin korvaan.

        Kyselyjen tarkoitus ei ole mikään tutkimus. vaan asikkaan vastaukset antaa puhelinmyyjälle apua loppupuheluun saamaa asiakkaan koukkuun ja tilaamaan tuotteen.


      • Anonyymi
        iuyghjjgjhkh kirjoitti:

        Taustalla oleva firma voi olla aivan eri kuin se joka on tyrkyttänyt "ilmaistuotteita" puhelimessa, netissä tai kuponkitarjouksissa.
        Varminta on ettei tilaa yhtään mitään vaikka kuinka puhuttaisiin ummet-lammet ilmaisesta kokeilutarjouksesta ym.

        Ellet ole koskaan tilannut mitää tällaista esittelytuotetta tms. joku sukulainen, tuttu tms. on voinut tehdä tilauksen nimissäsi hyvänhyvyyttään tai kiusalla.

        Juuri näin esim miikkula oy myy näiden tuotteita on telmarkinointi firma kamalaa pakko myyntiä. Itse firma varmasti oikealla asialla


    • PilleriD

      ONKO JOKU MITTAUTTANUT D- VITAMIINIARVOJAAN tämän Suomen Terveysravinnon pillereiden käyttämisen jälkeen?

      • Jussis23

        Olen. Ja oli selvästi noussut käytön jälkeen. Toimii siis


    • huhtikuu18

      Ihan hyviä kokemuksia , tulee vuoden satsi kerralla ..

    • voivoi34

      Vitamiinit tulee suoraan Sveitsistä, kivaa kusetusta..

    • HyvaHyvä

      Firma on jo haastettu käräjille törkeästä veropetoksesta, törkeästä tulliselvitysrikoksesta ja törkeästä kirjanpitorikoksesta.
      Toiminta tuskin jatkuu kauan.

      • Jeejeejerry

        Vanha juttu. Ei päde enää millään lailla


    • Huijarit

      Terveysravinnon tuotteet ovat paljon kalliimpia kuin YA.apteekissa.
      Kaverini ollut 1 vuoden töissä ja olemme verranneet Apteekin hintoihin.
      Itse ostan apteekista kun ovat varmoja tuotteita ja edullisempia.
      Kaverini lopetti Terveysravinnolla kun huomasi mitä on.
      Kaksi kaveria on johto henkilöitä Terveysravinnossa ja ovat saaneet liiketoiminta kiellon Suomessa.
      Bulvaanit on nimellään mukana.
      Hirvittävät voitot yhdessä purkissa.
      Kierrätetään Ahvenanmaan kautta ettei tarvitse maksaa veroja.

      • Huhhilu

        Riippuu täysin tuotteista onko edullisempia. Esim STR B12 on metyylikobalamiini mikä tutkitusti tehokkaampi kuin syanokobalamiini eli muoto jossa apteekin B12 yleensä myydään. Metyylikobalamiini kalliimpi apteekissa. Lisäksi purutabletti d, 600 tablettia 35,70... Halpaa kun saippua. Ja vielä Seinäjoella evian lääketehtaalla valmistettu eli kotimainen laatu. Omegasta löytyy dpa rasvahappo mitä niissä usein ei ole siitä plussat. Ja vitaepro vastaava tuote halvempi ja enemmän ainesosia vahvemmilla pitosuuksilla. Monipuoliset tuotteet löytyy myös nivelille ja luustolle. Ei siellä apteekissa yhtään sen paremmat tuotteet ole. Lääkärit usein suosittelevat tiettyä apteekin tuotetta, mutta todellisuudessa lääkärit on koulutettu uskomaan monofarmasiaan ja ei ymmärrä lisäravinteista hölkäsen pöläystä. Itse tilaan omat lisäravinteet jenkeistä, koska halvat hinnat ja yleensä paremmilla pitosuuksilla.


      • tammers

        lainaus:
        ___________________________________________
        Itse tilaan omat lisäravinteet jenkeistä
        ___________________________________________

        Mistä kaupoista tilaat?


    • asiakas

      Oon itse käyttänyt useampaa tuotetta ja ollut niihin tosi tyytyväinen. Meidän perhe käyttää lasten D-vitamiinia joka on kyllä halvempaa kuin apteekki tuotteet. Itse syön lisäksi B12-vitamiinia ja omegaa, tulen käyttämään näitä jatkossakin. Yrityksen nettisivut vaikuttavat asiallisilta ja firma ollut mukana monessa tärkeässä hyväntekeväisyys kampanjassa.

    • Kll

      Sydänystävä omega ollut tilauksessa vissiin 2014 alkaen ja d vitamiini. Harvoja omegoja jotka eivät aiheuta närästystä.

    • pirpertana

      Myykö Suomen terveysravinto asiakkaitaan viron vastaavalle firmalle?
      Äidileni tuli lasku kyseisestä firmasta vaikka ei ollut tilannut mitään, mutta Suomen terveysravinnolta peruttiin lähetys koska äitini sairastaa alzheimerin tautia.
      Nyt tuli sitten lasku viron terveysravinnolta??
      Tämä taitaa poikia poliisitutkinnan tämän takia.
      Älkää hyvät ihmiset tilatko kyseiseltä firmalta mitään, ihmeellistä on se että Suomen terveysravinnolta meni kaikki tiedot Viroon???

    • Hyväuskoinenhölmö

      Minulle tuli samanlainen myyntipuhe. Tavara tuli, ja myyjä soitti n 1/2 kuluttua. Kerroin, että en halua tilata enää lisää. Vähän yritti suostutella, mutta pysyin kannassani. Meni pari kuukautta ja paketti tuli postista. Laitoin aspaan s-postin. Ei tullut vastausta. Soitin laskussa olleeseen numeroon. Sanoi, että puhelinmyyjä muuten vain soitteli ja sillä ei ollut oikeutta lopettaa tilausta. Itse olin sitä mieltä, että
      en ollut tilannut kuin koepaketin. Mies puhelimessa jankkasi ja jankkasi, joten ajattelin että ei tämä ole 35 eur väärti, sanoin että älä ikinä lähetä / soita tms minulle. Maksoin paketin, mutta jos sieltä vielä tulee jotain, otan yhteyttä kuluttajasuoja-asiamieheen.
      Täytyy sanoa, että tunnen itseni huijatuksi.

      • Raimarin

        Tais olla Vitaelife? Mulle tuli paketti heiltä ja kun vein postiin palautettavaksi, niin jouduin itse maksamaan palautuksen??? Huijaavat perskeles:() Toivottavasti en kuule heistä enää mitään!!!!! Mutta mitäs teet, jos paketteja tulee tilaamatta ja palauttaa voi vain maksamalla?


    • valitsen.kuopion

      Rantaruotsalaisten bisnes. Laskut menevät ahvenanmaalaiselle yritykselle. Kiitti ei enää.

      • Anonyymi

        Jos tuote vastaa, sitä mitä tilaat on aivan sama onko firma "rantaruottalainen" tai ylikallis sisäsuomalainen. Myyjien jääräpäisyys on vain ongelma,Ei tällä kertaa kiitos pitäisi riittää. Minä olen ollut tyytyväinen tuotteisiin.


    • MM_ooo

      Älkää nyt herran JUMALA tilatko täältä firmasta mitään. Kerminen ja kumppanit, heh. =) Suuri kusetus. Mites meni niin kuin Bestbromotions vai mikä oli? Palkkoja jäi saamatta kun asiakkaat eivät olleet maksaneet. Näitä riitti. Aloimme ottamaan asiakkaiden yhteystietoja ylös ja tarkistimme, että ovatko maksaneet. Olivat maksaneet.

    • Rupu

      Hehe, soittavat ja lupaavat kyselyyn vastaamisesta "ilmaiseksi palkkioksi" vitamiinipurkin. Lopulta käy ilmi, että joudut maksamaan toimituskulut, jos haluat palkkion itsellesi.

      LUURIA VAAN KORVAAN JOS TÄÄLTÄ SOITTAVAT, KUSETUSPULJU!

      • MukaKallup

        Juuri näin kävi mullekin. Mukamas kyselivät D-vitamiinin käytöstä. Hah, eivät varmaan edes merkitse vastauksia ylös. Tästä firmasta löytyy keskustelua vuosikausien päähän ja firma jatkaa yhä vain tätä puolittaista harhaanjohtamista.


    • Ninni_07

      Hyviä kokemuksia on. Palautus onnistui maksutta ja asiakaspalvelu on hyvää. Tuotteet joita olen tilannut vaikuttavat laadukkailta.

    • Neulansilmäteoria

      Puhelinnyyjä aloittaa myyntipuheensa valehtelemalla, että yhteystiedot on saatu Fonectalta, vaikka niitä ei siellä ole ja numero on lisäksi salainen. Hyvä alku - ja lisää puppua olisi tulossa, jos tarttuisi syöttiin. Sipiläpipilän lisääntyjäsukutoverit ovat muuten monessa maallisen mammonan keräysprojektissa pääpäsmäreinä, joten tukekaa lisää miljonäärejä, demokratian lapset.

    • Mielensärauhoittaja

      Mulle tuli eka 60kpl d vitamiini paketti ja siihen se taitaa jäähäkin. Mukana tulleessa esitteessä mainostettiin kapselien sisältävän auringonkukkaöljyä mutta purkin takana lukee että öljy on kookosöljyä.

      • Minävuaan

        Kyllä minulla ainakin lukee etiketissä että auringonkukkaöljyä.. Asiantuntevan oloisia tyyppejä ollut puhelimessa aina, mutta se tympäsee kun yritetään tyrkyttää hirveästi eri tuotteita aina. Jos kaikkiin sanoisi kyllä niin varmaan 100€ tulisi kuukauden vitamiinit maksamaan.. Eli kohtuu arvokkaitahan nämä on, mutta näissä on kyllä hyvät raaka-aineet verrattuna moneen kilpailijaan (halvempaan).


      • retarditilaaja
        Minävuaan kirjoitti:

        Kyllä minulla ainakin lukee etiketissä että auringonkukkaöljyä.. Asiantuntevan oloisia tyyppejä ollut puhelimessa aina, mutta se tympäsee kun yritetään tyrkyttää hirveästi eri tuotteita aina. Jos kaikkiin sanoisi kyllä niin varmaan 100€ tulisi kuukauden vitamiinit maksamaan.. Eli kohtuu arvokkaitahan nämä on, mutta näissä on kyllä hyvät raaka-aineet verrattuna moneen kilpailijaan (halvempaan).

        Hyvät raaka-aineet, SANOO TUOTTEEN VALMISTAJA.

        Tilaa tuotteet ja lähetä PUOLUEETTOMAAN tutkimukseen/labraan, sen jälkeen tiedät raaka-aineiden laadun

        Samaa paskaa kuin muillakin, mutta mainostettu hyvin heikkoälyisille.
        Ei saatana näitä vaaja-älyisten ihmisten kommentteja.
        "vaikuttaa laadukkailta" perustuu mihin ? Et kuollut, kun söit napit ?


    • hintatietoinen

      Puhelinmyyjä myi "kokeiluerän" maitohappobakteereita niiltä.. Pyysin että laittavat sähköpostilla ensin että mitä oisin tilaamassa ja sähköpostiosoite selvennettiin kyl siinä keskustelussa - mutta ei kuulunut "tilausvahvistusta".. Nyt sitten huomattavasti myöhemmin ja viikkoa myöhemmin kuin lähetyksen päiväyksessä oli tuli postissa paketti ja siin yks 240 pakkaus 35,70€ hintaan.. Noh halvempi päiväannos kai kuin apteekin tuotteissa .. mutta näyttäis sisältävän vain samaa "hyötypöpöä" kuin gefiluspiimä - eli ei ehkö kuitenkaan kilpailukykyinen hinta.. No voihan sen palauttaa mutta vitutta jos joutuu maksamaan postimaksun kun ei sitä sähköpostitilausvahvistusta kuulunu mistä ois voinu zekata etukäteen ja perua silleen että ei tuu turhia postikuluja kumpaankaan suuntaan. .Täytynee kuitenkin laittaa ensin viestiä että josko käy että palautan heidän laskuunsa sitten tai jos alehintaan lisämaksuajalla pidän ne. No ainakin niillä on sähköpostiosoite johon voi lähettää - toisin kuin täyskusetusfirmoilla joila vain puhelinasiakaspalvelu joka tuuttaa varattua niin että tulee puhelinlaskua ja silleen.

    • Anonyymi

      olen tilannut tuotteitaja ollut erittäin tyytyväinen asiointiin ja tuotteisiin!sairastelin ennen nuhaa ja köhää monta kertaa vuodessa mutta kun aloin käyttämään suomen terveysravinnolta D-vitskua olin monta syksyä ja talvea ilman köhää! nyt olen ostanut tavaratalosta d-vitamiinia ja olen sairastellut koko talven! nyt tilaan d-vitamiinia sekä mangneesiumia! suosittelen suomen terveysravinnon tuotteita,sillä ne ovat myös ihan kohtuu hintaisia ja laadukkauta!

    • Anonyymi

      Onko kellään muilla kokemuksia Suomen Terveysravinnolla työntekijänä kuin hänellä joka kommentoi ketjussa nimimerkillä älkääostako?

    • Anonyymi

      Minusta nuo heidän tuottensa eivät oikein vakuuta. Esim. maitohappobakteerituotteessa ei ole kuin yhtä maitohappobakteerikantaa, eri asidophilus kannat puuttuvat kokonaan, jotka ovat nimenomaan niitä suoliston hyökkääjäbakteereita huonoja bakteereita vastaan. Mistä monivitamiini on valmistettu, onko synteettinen vai luonnollinen?

    • Anonyymi

      Suomen Terveysravinto on markkinoinut aggressiivisesti muistisairaalle äidilleni vitamiineja ja tuntuu, että peruminen ei millään onnistu. Olemme peruneet tilaukset ja kertoneet äidin tilanteesta ja hetken päästä vitamiineja tulee uudestaan isot kasat. Äitini ei muista, mitä on tapahtunut, eikä todellakaan haluaisi ostaa mitään puhelimitse. Kilttinä ihmisenä maksaa aina, kun tulee lasku, koska on sitä ikäpolvea. Seuraavan kerran otamme yhteyttä kuluttaja-asiamieheen sekä iltalehtiin, jos kiinnostuisivat tutkimaan firmaa tarkemmin.

    • Anonyymi

      Kyllä mää sen vaan sanon, että telemarkkinointi pyörii tasan tarkkaan TYHMIEN ihmisten avulla. Ei se myyjä mitään pakkomyy, aina voi sanoa EI tai painaa sitä punasta luuria. Ei pitäisi olla kauheen vaikeeta. Vittuako porukka valittaa jos itse menee tilauksen tekemään. Itse tilanneena, myyjä käy läpi tarkkaan kaupankertauksessa ehdot läpitte ja jos asiakas vastaa että ei jäänyt kysymyksiä tilaukseen liittyen niin thats it. tulipahan tilattua. Ei tää homma tolla marinalla ainakaan etene. Opetelkaa painaan punasta nappulaa tai sanoon ei niin homma toimii ja peitto heiluu meitin asiakkaiden kohdalla. Jotkut huutelee jostain 2.90 viikossa 3kk tuotteesta ja yhtäkkiä hinta on 35,60 niin niinhän se onkin, laskekaa ne pennit yhteen. Kyllähän applen tuotteita myydään myös todella "halvalla", jopa 29,90 kuussa 36kk maksuajalla, mutta kokonaissumma onkin sitten tonneja. Käyttäkää aivojanne älkääkä ostako niin ei tarvi valittaa. Ite kun oon jotain tilannut niin omaan piikkiinhän se menee!

      • Anonyymi

        Oho! Tuli väärään ketjuun, piti mennä SUOMENLUONTAISTUOTTEEN ketjuun, mutta sama pätee kyllä tähänkin.


    • Anonyymi

      Suomen vitamiinikeskuksesta soitettiin juuri eikä todellakaan "ei" mennyt perille. Meni jo siihen tilauksen kertaamiseen asti.

      Suomen terveysravinto -nimisestä yrityksestä sen sijaan vain hyvää kokemusta. Asiakaspalveluun pääsee läpi soittamalla ja palvelu on ollut asiallista ja ystävällistä. Niissä tuotteissa ei myöskään sukraloosia niin kuin erään toisen lafkan tuotteissa.

      • Anonyymi

        Eiks tää firma oo ollut syytettynä veropetoksest?

        Vaikuttaapi luotettavalta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eiks tää firma oo ollut syytettynä veropetoksest?

        Vaikuttaapi luotettavalta

        On ollut. Varokaa tätä


    • Anonyymi

      Olen joskus tarkistanut entisen Eviran (joka nykyään on Ruokavirasto) sivuilta, siellä Suomen Terveysravinnon vitamiinit ym olivat hyväksyttyjä lisäravinteita.
      Luulisi, ettei se olisi niitä hyväksynyt mikäli olisivat pelkkää humpuukia ja sontaa.
      En ole kyllä uudestaan tarkistanut ovatko myöhemmin alkaneet käyttämään kyseistä raaka-ainetta ravinreissaa. 😉🤣

      • Anonyymi

        Veropetoksesta syytetty tämän firman omistajia. Miten lie vitamiinien laita. Onko laatukin vain petosta?


      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Äsken sain puhelun terveysravinto oy:n myyjältä. Tarjottiin jotain rohtosarviapilavalmistetta miehille muutaman euron halvennuksella. Olen iän puolesta kohderyhmää joten ymmärrän puhelun. Ei siinä mitään. Annoin myyjän selittää liirumlaarumit. Sitten kerroin "olevani realisti insinööri jonka pitää tietää mitä suuhunsa laittaa. Jos on esittää tutkimustuloksia riippumattomilta osapuolillta ja käyttäjien kokemuksia jossain luotettavassa foorumissa..."
      Tässä kohtaa myyjä painoi luurin korvaan.
      Jokainen vetäkööt omat johtopäätöksensä, itse vedän omani.

      Ihmettelen vain ketä tällainen turhanpäivänen vänkääminen puolesta tai vastaan hyödyttää. Jos mielipidettä haet aiheeseen, oikeastaan mihinkään aiheeseen niin ei ainakaan suomi24:lle kannata tulla kirjoituksia lukemaan.

      T: Jani

    • Anonyymi

      Hei!Mulla erittäin myönteistä sanottavaa noista d-vitamiineista,tilannut jo vuosia.Pieni kapseli,helppo niellä.Toiminut kuten kuuluu,ei ole flunssat vaivanneet mm.

    • Anonyymi

      Järkyttävää huijausta ja kusetusta. Kerran tilaat, niin et pääse eroon kuin kovalla työllä. Painostavat ja painostavat, laittavat tilauksen jatkoon ilman lupaasi. Vältän Suomen Terveysravintoa kuin ruttoa. Kerran kun päässyt eroon, se olu painajaista.

      • Anonyymi

        Pillerit oli myös hyvin heikkotehoisia, jos pilleristä yleensä imeytyy max 10 % mutta yleensä alle 5 % niin mitä niistä jää elimistöön.
        Ei siis hyviä kokemuksia, tai se että kului rahaa valtavasti eikä riittänyt alkoon.


    • Anonyymi

      Thaimaasa vaikuttaa olevan puhelinmyyjiä connector 4 asia firmassa.

      Taitaa olla tosi veijareita, yksi firman duunari kerää rahaa youtubessa, oman juttunsa mukaan google maksaa 500-1200 / kk ja summat nousussa.
      Silti kerjää rahaa netissä, firmalla kun ei ole vakuutuksia duunareille ja tunari ajanut mopollaan lava-auton perään, viime kesänä. Nyt käy kunnallisessa ilmaisessa hoidossa, jalka ei tule kuntoon, mutta almuja anelee ja ottaa vastaan.

      Jos terveystuotteiden myynnin moraali on samaa, ei hyvää seuraa.

      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Avasin uuden Nivel c10 pakkauksen, jossa piti olla 60 tablettia, mutta tabletteja olikin vain 14 kpl . Uskomatonta, mutta totta. Luvattua uutta pakkausta en ole vielä saanut. Kannattaaa tarkistaa kiakki määrät muistakin pakkausista.

    • Anonyymi

      Miksi ei muovipakkausta saa käsin auki, pitää varmaan mennä johonkin avauttamaan se🤨🤨🤨

    • Anonyymi

      Minäkin olen tilannut d-vitamiinit vuosiksi eteenpäin ja vielä muutaman kerran pyytänyt ,että enää kauppaa minulle muita valmisteita. Lopettakaa nyt ihmisten vainoaminen puhelimitse . Olen soittanu asiakaspalveluun ja sieltä kerrottiin, että myyjät ei koskaan soita. Aina vaan kuitenkin teiltä soitetaan, miksi ?????

    • Anonyymi

      Puhelin myyjä oli ihan perseestä; ei normaalia käytöstapoja! En halunnut tuotetta mutta vänkäsi että tulee vasta tammikuussa ja laskukin helmikuussa. Ei kuunnellut ollenkaan mitä sanoin!! EN KYLLÄ ENÄÄ IKINÄ TILAA SIELTÄ VAIKKEI MUUALTA SAISI KOKO TUOTETTA!

    • Anonyymi

      Oli järkyttävää kun huomasin mainoksen fasebookissa jossa alkukommenttina oli että EDESMENNYT ÄITINI TYKKÄÄ KOHTEESTA SUONEN TERVEYSRAVINTO systeemistä, eihän voi kuolleen ihmisen nimissä tällaista tehdä, juttum oli julkaistu 10.01.2024 ja äitini kuoli 15.11.2023

      • Anonyymi

        Voiks laittaa linkin


    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      83
      3597
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      569
      3363
    3. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      42
      3179
    4. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      49
      2122
    5. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      13
      2011
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      316
      1898
    7. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      120
      1885
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      147
      1565
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      26
      1321
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      66
      1312
    Aihe