Olen etsiskelemässä "täydellistä" hoitolaukkua. Mistä löytyisi hyvä ? Saisi maksaa enintään 200 €.
Hoitolaukku
4
210
Vastaukset
- Random.
Mä tein ite. Maksoi materiaalit ja vaivan. Sain just sellasen, mitä tarvii. Ja sen näkösen ku halusin.
No, sitä ennen kattelin sillä silmällä Skip Hopin Duo-hoitolaukkua, hintaa n. 70e. Mut sit mietin tarkemmin, turha laittaa tommoseen niin pajon rahaa. - skiphop1
Mulla on skip hopin hoitolaukku. Toimii hyvin ja saa vaunujen työntöaisaan kiinni omilla lenkeillä.
- Mie vaan..
Minä kanssa pähkäilly mistä saisi järkevän kokoisen ja näköisen hoitolaukun tai hoitolaukun virkaa ajavan kassin?? ei siis tarvi olla välttämättä hoitolaukku.. Moni hoitolaukku tuntuu niin kauhean isoilta että eiköhän pienempikin riitä..
- Ju-Ju Be
Hei, itse löysin aivan "mahtavan " Ju-Ju Ben hoitolaukun uudesta verkkokaupasta www.lauranpikkuputiikki.fi
Ihania kuoseja ja eri kokoja laukkuja
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 503864
- 1053425
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342801Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262468- 201879
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51829- 1851766
- 281519
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3871468Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91238