Onko mahdollista, että joku pystyisi hakkeroitumaan omalta PC:ltään/minun PC:ltä puhelimeeni? Puhelin on samsung s4 mini
Selailin ihan tavallisesti internettiä puhelimellani kun yhtäkkiä näytölle ilmaantui numeronäppäimistö joka pyysi näytön lukituksen koodia.
Sammutin puhelimen ja laitoin tavalliseen tapaan sim- kortin pin-koodin. Näyttö oli edelleen lukittu ja pyysi sitä koodia.
Meni sekunti kaksi ja puhelin sammui ja yläkulmaan tuli sininen teksti boottauksesta. Sitten näytölle ilmestyi se anroid- hahmo ja puhelimeni tyhjentyi täysin.
Voiko olla mahdollista että tämä olisi jonkun osaavan hakkerin tekosia? Tällä mahdollisella ihmisellä on tiedossaan kaikki puhelimeni koodit ym.
hakkeroitu?!
mä122
1
144
Vastaukset
- sRrTbQ
Onhan noita ollut niin kauan kuin on ollut kännyköitäkin. Sopiva tekstiviesti, nettisivu tai sähköposti saa koneen juntturaan tai jotain muuta ikävää. Nytkin taisi olla joissain Iphone-mallissa tällainen yleisessä tiedossa ja korjaamatta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682570
- 622522
- 681742
- 211522
- 201470
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91420- 151332
- 381203
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81147- 251066