Saako prätkällä naista?

kannattaako ostaa?

Moro!

Kannattaako prätkää hommata naisen saanti tarkoituksessa? Onko sinulla käynyt flaksi selvästi prätkän avustuksulle? Jos olet nainen, oletko lähtenyt uroksen matkaan siitä innostuneena että hän oli pyörällä liikkeellä? Mikähän pyörä olisi paras tähän tarkoitukseen?

234

8861

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Merkistä riippumaton

      Ei, jotkut kyllä saattavat saada naisen moottoripyöräilyn kautta mutta se on vain vähemmistö osa. Moottoripyörä on enemmän sinkun ajoneuvo ja suurinosa naisista ei ole kiinnnostuneita moottoripyöristä. Ajoneuvoista naiset haluavat sinun omistavan mieluummin hyvän perheauton.

      • Onpas hauska kysymys.

        Itse naisena täytyy sanoa, että kyllä ehdottomasti vetoaisi :D

        Mutta niinpä on toisinkin päin: kun kokeilimme Facebookissa mainostamista tietyillä E-kontakti.fin siihen luvan antaneilla profiileilla, kaikkein suosituin mainoksemme oli se jossa keski-ikäisen naisen harrastukseksi mainittiin moottoripyöräily,

        Eli miehet, vetoaako moottoripyöräilevä nainen teihin?

        Ystävällisin terveisin,
        Heli E-kontakti.fistä
        www.e-kontakti.fi


      • oikea nainen

        itse naisena en lähde kuin ison uuden harrikan kyytiin.tietysti on oltava viikset,muten en lähde ja ikää oltava 50 ja tietysti iso tiilitallo ja rahaa silloin käy flaksi


      • kyllä on vientiä

        kyllä on kysymys.kuka dorka nyt lähtis moottoripyörällä tommoseen sateeseen ja kylmään.mutt jos sulla on iso saldo pankissa kivitalo ja e mallin mersu tallilla siis ilmastoitu ja lämmin.ou jee silloin lähden heti matkaasi.ja voitaisiin hankkia molemmille omat uudenmallin harryt amerikasta ja mentäs toivoon kahville ensikesänä


      • poika 26

        moottoripyörällä sain poikakaverin ja ollaan sillai yhdessä ja nautitaan toistemme runsauden sarvista.


      • Kag
        oikea nainen kirjoitti:

        itse naisena en lähde kuin ison uuden harrikan kyytiin.tietysti on oltava viikset,muten en lähde ja ikää oltava 50 ja tietysti iso tiilitallo ja rahaa silloin käy flaksi

        Aivan iso tiilitollo sen pitää olla.


      • Vaeltaja
        e-kontakti.fi kirjoitti:

        Onpas hauska kysymys.

        Itse naisena täytyy sanoa, että kyllä ehdottomasti vetoaisi :D

        Mutta niinpä on toisinkin päin: kun kokeilimme Facebookissa mainostamista tietyillä E-kontakti.fin siihen luvan antaneilla profiileilla, kaikkein suosituin mainoksemme oli se jossa keski-ikäisen naisen harrastukseksi mainittiin moottoripyöräily,

        Eli miehet, vetoaako moottoripyöräilevä nainen teihin?

        Ystävällisin terveisin,
        Heli E-kontakti.fistä
        www.e-kontakti.fi

        Hei.

        Motoristina minuun tietysti vetoaa moottoripyöräilevät tai siitä kiinnostuneet naiset. ajoseura on mukavaa, muutenhan moto todellakin on lähinnä sinkkujen peli eikä leskentekijä termi ole liioiteltu. Aikoinaan ajoin A-kortin isäni yllyttämänä, en kokenut pyörää muuna kuin turhakkeena, mutta hyvä pyörä korvaa kesällä auton aika hyvin, sillä useampaan laukkuun saa paljon tavaraa, eikä tarvitse erillistä 4 pyöräistä kauppakasai, pitemmät viikonloppureissutkin onnistuu pyörällä, samoiten työmatka ja kulutus autooni verrattuna on miltei puolet pienempi.


      • Harrikkamies2
        oikea nainen kirjoitti:

        itse naisena en lähde kuin ison uuden harrikan kyytiin.tietysti on oltava viikset,muten en lähde ja ikää oltava 50 ja tietysti iso tiilitallo ja rahaa silloin käy flaksi

        Just näin.


      • ent. leidi
        oikea nainen kirjoitti:

        itse naisena en lähde kuin ison uuden harrikan kyytiin.tietysti on oltava viikset,muten en lähde ja ikää oltava 50 ja tietysti iso tiilitallo ja rahaa silloin käy flaksi

        En tykkää mopoja rakentavista ja niillä leikkivistä aikuisista miehistä, niitä on nähty jo tarpeeksi. Väärä kulttuuri minulle.


      • ..................

        Täysin sama asia, kuin kysyisit että kannattaako ostaa harmaa vai musta pipo. Pyörällä saat pyöristä kiinnostuneen- ja vaatetuksella tyylistäsi pitävän naisen.


      • moottoripyöräilevä..
        Vaeltaja kirjoitti:

        Hei.

        Motoristina minuun tietysti vetoaa moottoripyöräilevät tai siitä kiinnostuneet naiset. ajoseura on mukavaa, muutenhan moto todellakin on lähinnä sinkkujen peli eikä leskentekijä termi ole liioiteltu. Aikoinaan ajoin A-kortin isäni yllyttämänä, en kokenut pyörää muuna kuin turhakkeena, mutta hyvä pyörä korvaa kesällä auton aika hyvin, sillä useampaan laukkuun saa paljon tavaraa, eikä tarvitse erillistä 4 pyöräistä kauppakasai, pitemmät viikonloppureissutkin onnistuu pyörällä, samoiten työmatka ja kulutus autooni verrattuna on miltei puolet pienempi.

        http://miestennielija.blogspot.com/2013/10/pahat-pojat.html
        kiehtoo enempi... moottoripyöräilevä paha poika kiehtoo seksuaalisuudellaan.


      • rahaa on
        oikea nainen kirjoitti:

        itse naisena en lähde kuin ison uuden harrikan kyytiin.tietysti on oltava viikset,muten en lähde ja ikää oltava 50 ja tietysti iso tiilitallo ja rahaa silloin käy flaksi

        Mene töihin siipivaris:)


      • tässä on ässä

      • Justnäin
        e-kontakti.fi kirjoitti:

        Onpas hauska kysymys.

        Itse naisena täytyy sanoa, että kyllä ehdottomasti vetoaisi :D

        Mutta niinpä on toisinkin päin: kun kokeilimme Facebookissa mainostamista tietyillä E-kontakti.fin siihen luvan antaneilla profiileilla, kaikkein suosituin mainoksemme oli se jossa keski-ikäisen naisen harrastukseksi mainittiin moottoripyöräily,

        Eli miehet, vetoaako moottoripyöräilevä nainen teihin?

        Ystävällisin terveisin,
        Heli E-kontakti.fistä
        www.e-kontakti.fi

        ei vetoa minuun. Prätkä on vaurauden merkki ja tatuointi samaten otetaan sekin mukaan tähän.


      • ari1959
        e-kontakti.fi kirjoitti:

        Onpas hauska kysymys.

        Itse naisena täytyy sanoa, että kyllä ehdottomasti vetoaisi :D

        Mutta niinpä on toisinkin päin: kun kokeilimme Facebookissa mainostamista tietyillä E-kontakti.fin siihen luvan antaneilla profiileilla, kaikkein suosituin mainoksemme oli se jossa keski-ikäisen naisen harrastukseksi mainittiin moottoripyöräily,

        Eli miehet, vetoaako moottoripyöräilevä nainen teihin?

        Ystävällisin terveisin,
        Heli E-kontakti.fistä
        www.e-kontakti.fi

        Kyllä se niin on että keskiikäinen nainen on kiinnostunut moottoripyöräilystä. Huomannut olen


      • aSFWESWEF
        ent. leidi kirjoitti:

        En tykkää mopoja rakentavista ja niillä leikkivistä aikuisista miehistä, niitä on nähty jo tarpeeksi. Väärä kulttuuri minulle.

        Mitä ihmettä sitten teet motoristipalstalla?


      • Juuh
        Kag kirjoitti:

        Aivan iso tiilitollo sen pitää olla.

        Ja kalterit ikkunoissa... Siellähän sitten saa niitä tatskojakin.


      • kalusteet
        Juuh kirjoitti:

        Ja kalterit ikkunoissa... Siellähän sitten saa niitä tatskojakin.

        kuka helvetti yli 50v naisen kanssa ajelee präkällä ja ottaa siivelle ostakoot itse talonsa ja harrikansa


    • ei helevata.......

      Ompa "iskeminen" sitten muuttunut minun ajoista.......
      Silloin kysyttiin Baaritiskillä, Että mitä sinun kaltaisesi kaunotar tekee tällaisessa läävässä?......

      Nyt kysytään Baaritiskillä näin: Mä omistan prätkän,Ja Audin. Lähetäänkö meille?.................

      • Prätkällä ei saa

        mutta hevosella saa!


      • Neuvo vanhemmalta
        Prätkällä ei saa kirjoitti:

        mutta hevosella saa!

        Hevosella varmasti saa naisia paremmin kuin prätkällä.

        Paras flaksi on sikarikkaalla mutta vaatimattomalla komealla runoilijapojalla, joka pitää hevosista ja kuuluu Animaliaan. Mutta on silti ns. Alfauros ja hetsku, vaikka harrastaakin kaikkia tyttöjen juttuja.

        Että ryhdypäs tommoseksi ja unohda prätkät.


      • jjkpokå
        Prätkällä ei saa kirjoitti:

        mutta hevosella saa!

        Ei kun rahalla pääsee ja hevoselta saa, vai miten se oli...


      • Käärmeennahkatakki
        Prätkällä ei saa kirjoitti:

        mutta hevosella saa!

        Voi mokkaturkki, ja sileen :)


      • Anonyymi
        Prätkällä ei saa kirjoitti:

        mutta hevosella saa!

        Kuka kehtaa harley davisonilla ajaa kun moottoripyöriäkin on saatavilla.


    • meitäonmoneksi

      Viittasin vitsikkäästi tähän tuolla homo kommentilla:

      "Paras flaksi on sikarikkaalla mutta vaatimattomalla komealla runoilijapojalla, joka pitää hevosista ja kuuluu Animaliaan. Mutta on silti ns. Alfauros ja hetsku, vaikka harrastaakin kaikkia tyttöjen juttuja."

      En siis moottoripyöräilyyn. Sinä taas olet siinä onnellisessa tilanteessa että et a)oikeastikaan pidä seksiä siinä arvossa kuin vaikkapa minä ta b)et ole kokenut sitä sellaisena mitä se voisi olla.

      Niin tai näin, autuas olo jos pystyy noin elämään. Ihan siis vilpittömästi!

    • prätkämimmii

      Omalla poikaystävälläni on prätkä sekä audi ;) Mutta kyllä olisin hänen kanssaan vaikka hänellä ei niitä olisi :) Mutta kieltämättä täytyy myöntää, etttä on ihana käydä ajelemassa hänen kanssaan prätkällä ja olla koko ajan kiinni toisessa. Mutta jos hän olisi alunperin tullut mua iskemään sillä että hänellä on moottoripyörä olisin pitäny häntä vaan elvistelijänä :D Kyytiin pääsin vasta puolen vuoden seurustelun jälkeen :)

      • OletYhtäHymiötä

        ;) :) :D :)


      • miees kaks-kasi
        OletYhtäHymiötä kirjoitti:

        ;) :) :D :)

        Niin, itse omistan 4 - vuotta vanhan 3 - sarjan bemarin jota olen laittanut mukavasti.Ihan makean näköinen kesävanteilla.Mutta, jos lähtisin ajattelemaan asiaa niin että joku nainen kiinnostuisi minusta auton takia niin kyllä tulisi hieman surullinen ja tyhjä olo koska kyllä itse toivoisin että minulla on jotain muutakin annettavaa kuin kiva kulkine kauppaan ja takaisin.
        Toisekseen, kertoo mielestäni paljon naisesta, jos parisuhteen aloittamisen kriteeriksi riittää moottoripyörä tai hieno auto...hieman pintaliitoa ja sisälöltään melko tyhjää.


      • kunnollinen
        miees kaks-kasi kirjoitti:

        Niin, itse omistan 4 - vuotta vanhan 3 - sarjan bemarin jota olen laittanut mukavasti.Ihan makean näköinen kesävanteilla.Mutta, jos lähtisin ajattelemaan asiaa niin että joku nainen kiinnostuisi minusta auton takia niin kyllä tulisi hieman surullinen ja tyhjä olo koska kyllä itse toivoisin että minulla on jotain muutakin annettavaa kuin kiva kulkine kauppaan ja takaisin.
        Toisekseen, kertoo mielestäni paljon naisesta, jos parisuhteen aloittamisen kriteeriksi riittää moottoripyörä tai hieno auto...hieman pintaliitoa ja sisälöltään melko tyhjää.

        kyllä miehellä auto pitää olla ! ei kukaan kunnon nainen sellasta vuokra kopissa istuvaa kaljotteliaa halua , joka sit vaan sanoo " mee bussilla" tai kävele .. ei kiitos


      • OldLady

        Kateelliset sulle laittaneet peukkuja alas, mutta älä välitä niitä vaan vi.tuttaa :D


      • OldLady
        OldLady kirjoitti:

        Kateelliset sulle laittaneet peukkuja alas, mutta älä välitä niitä vaan vi.tuttaa :D

        Tuo ylläoleva "prätkämmimmille"


      • eiollenkaankatkera:)
        miees kaks-kasi kirjoitti:

        Niin, itse omistan 4 - vuotta vanhan 3 - sarjan bemarin jota olen laittanut mukavasti.Ihan makean näköinen kesävanteilla.Mutta, jos lähtisin ajattelemaan asiaa niin että joku nainen kiinnostuisi minusta auton takia niin kyllä tulisi hieman surullinen ja tyhjä olo koska kyllä itse toivoisin että minulla on jotain muutakin annettavaa kuin kiva kulkine kauppaan ja takaisin.
        Toisekseen, kertoo mielestäni paljon naisesta, jos parisuhteen aloittamisen kriteeriksi riittää moottoripyörä tai hieno auto...hieman pintaliitoa ja sisälöltään melko tyhjää.

        Niinpä, kummasti vain tuntuu varallisuus olevan tuo parisuhteen mittari. Kunpa tuota vaan olisi. Raha taikka sitten tuo että on kehityskelpoinen siippa joka voi tulevaisuudessa tahkota rahaa. Tässäkin palstalla jauhetaan noista kivitaloista. Nykyyään kai rakennuksen pinnoitus ei nosta niin älyttömästi tuota hintaa kyllä.


      • miees kaks-kasi
        kunnollinen kirjoitti:

        kyllä miehellä auto pitää olla ! ei kukaan kunnon nainen sellasta vuokra kopissa istuvaa kaljotteliaa halua , joka sit vaan sanoo " mee bussilla" tai kävele .. ei kiitos

        "kyllä miehellä auto pitää olla ! ei kukaan kunnon nainen sellasta vuokra kopissa istuvaa kaljotteliaa halua , joka sit vaan sanoo " mee bussilla" tai kävele .. ei kiitos "

        Niin, ensinnäkin eikö auton omistava mies juo kaljaa vaii..:D Jotkut on ihan rapa-juoppoja ja ajavat kännissäkin...

        Toisekseen, eikö aikuisella ihmisellä, niin naisella kuin miehelläkin, pidä olla sen verran oma elämän otetta että saa hankkittua sen muutaman tonnin kärryn millä kulkea ettei tarvitse suhteeseen sen takia alkaa..vaiii??
        Itse sanoisin että se on eräänlainen "parisuhde hu*ra" jos on noin riippuvainen toisesta.

        Toi on myös sama juttu kuin mies sanoisin että kyllä naisen pitää siivota kerran viikossa ettei tarvitse roskakasojen yli kävellä.


      • miees kaks-yks
        miees kaks-kasi kirjoitti:

        Niin, itse omistan 4 - vuotta vanhan 3 - sarjan bemarin jota olen laittanut mukavasti.Ihan makean näköinen kesävanteilla.Mutta, jos lähtisin ajattelemaan asiaa niin että joku nainen kiinnostuisi minusta auton takia niin kyllä tulisi hieman surullinen ja tyhjä olo koska kyllä itse toivoisin että minulla on jotain muutakin annettavaa kuin kiva kulkine kauppaan ja takaisin.
        Toisekseen, kertoo mielestäni paljon naisesta, jos parisuhteen aloittamisen kriteeriksi riittää moottoripyörä tai hieno auto...hieman pintaliitoa ja sisälöltään melko tyhjää.

        Kerrankin olen bemarimiehen kanssa jostain asiasta samaa mieltä! :)
        Naurettavaa muutenkin hommata jotain autoa tai prätkää ihan vaan sen takia, että saisi naista! Minä ainakin laitan autoja ihan vain omaksi ilokseni. Toki on aina mukavaa, jos saa naisilta positiivista huomiota omasta autosta, mutta se on mulle vaan sivuseikka...


    • kertoo jotain !!!!

      Naurettava puheenaihe...

    • talvisäilö

      Siis meinaat et hommaisitn moottoripyörän jotta saisit seksiä :D Hommaa mielummin omistusasunto!

      Miehet kyllä ovat tulleet juttelemaan paljon enemmän kuin ennen moottoripyöräilyn aloittamista.. Eipä jää aiheen avauksesta kiinni lähestymiset sinänsä huvittavaa, mutta eipä tuo mitään haittaakkaan.

    • Helppoo ja näppärää

      Totta kai saa!
      Sellaisetkin peräkamarin repuusit, jotka eivät älyä edes pestä hampaitaan, saavat kirkonkylän kioskilla satojen naisten huomion. Naiset suorastaan ryntäävät kimppuun.
      Tee näin:
      Osta pyörä ja aja kirkolle, mene lähimmän naisen luo ja sano reippaasti:
      "Minulla on motskari. Saakos sulta p***ua?" Ja kas! Maineesi kiirii ympäri pitäjien varsinaisena naistenmiehenä...

    • OikeatVastaukset...

      "Kannattaako prätkää hommata naisen saanti tarkoituksessa?"
      Ei kannata. Joku muu syy pitää olla.

      "Onko sinulla käynyt flaksi selvästi prätkän avustuksulle?"
      Ei ole. Olen jo varattu, ja vain yhdelle naiselle. Monesti on tytöt vilkutelleet kun ajelen motskarilla. Auton kanssa niin ei ole tapahtunut.

      "Jos olet nainen, oletko lähtenyt uroksen matkaan siitä innostuneena että hän oli pyörällä liikkeellä? Mikähän pyörä olisi paras tähän tarkoitukseen? "
      En ole. Paras pyörä on varmaan uusi - kallis - mahdollisimman hieno - matala miehekäs äänimaailma lienee myös plussaa.

    • kaikkea sitä..

      Tottakai olen lähteny..omalla pyörällä vain:D et soppii sitten yrittää pysyä joukosa.. Mitens se menneekään..moottoripyöräily parasta mitä voi tehdä housut jalassa;)

      • Homopyykkä

        Moottoripyöräily on parasta mitä voi tehdä ilman housuja.


    • Mut saa vain jos ymmärtää mun harrastuksen.... ja sen etten ole kesäöisin enkä päivisin kotona :D Ota kiinni jos saat ;)

    • "Matti/Maija"

      Uuuhh...missä päin ajalet? Olen kyllä aika pitkä naiseksi (180cm) ja isokokoinen, vaikka en olekaan lihava. Kyllä kiinnostaa...jokunen vuosi sitten oli suuret leikkaukset ja piti myydä pyörä silloin. Nyt elämään mahtuisi taas yksi.

    • Super87

      Vain tyhmä luulee moottoripyörän olevan jokin vastakkaisen sukupuolen iskemis väline. Tee palvelus motoristeille ja pysy poissa moottoripyöräilystä koska moottoripyöräilyyn ei kaivata lainkaan huomionhakuisia pellejä. Suurinosa moottoripyörälijöistä ajaa omaksi huvikseen tai yleisenä kulku ajoneuvona paikasta A paikkaan B, eivät poseeratakseen muille.

      • 20+7

        Se on juurikin niin että mp on ensisijaisesti hyötyajoneuvo, jolla ajetaam sulaan maan aikaan töihin ja töistä kotiin. Näin vähennetään ruuhkia ja säästetään pysäköinti tilaa. Sen jälkeen voi laskeä hyödyksi positiiviset vaikutukset mielialaan, virkistäytymiseen ja siellä töissä jaksamiseen. Do It!

        http://www.youtube.com/watch?v=5aQYGRs0phI


      • mp-enduro
        20+7 kirjoitti:

        Se on juurikin niin että mp on ensisijaisesti hyötyajoneuvo, jolla ajetaam sulaan maan aikaan töihin ja töistä kotiin. Näin vähennetään ruuhkia ja säästetään pysäköinti tilaa. Sen jälkeen voi laskeä hyödyksi positiiviset vaikutukset mielialaan, virkistäytymiseen ja siellä töissä jaksamiseen. Do It!

        http://www.youtube.com/watch?v=5aQYGRs0phI

        Joo mutta enemmän asennetta on ajaa talven yli prätkällä kuin istua harrikan rautajakkaralla auringonpaahteessa.
        Jäätieltä kun tulee sohvanpohjalle sulattelemaan näppejä niin tuntuu kuin olisi taivaassa. Eli tuntuu aika kuolleelta.


      • Vanhahko patu
        mp-enduro kirjoitti:

        Joo mutta enemmän asennetta on ajaa talven yli prätkällä kuin istua harrikan rautajakkaralla auringonpaahteessa.
        Jäätieltä kun tulee sohvanpohjalle sulattelemaan näppejä niin tuntuu kuin olisi taivaassa. Eli tuntuu aika kuolleelta.

        Kävin minäkin parina talvena lumispooria ajamassa. Pyöränä oli jumalattoman raskas Honda XL 250 ja vuosiluku jotain 1974 - 1975.
        Oli se mukavaakin, mutta ei tavaksi jäänyt. Nyt ei taitaisi enää kroppa moista urheilua edes sietää.
        Tai mistä sitä tietää, jos asuisi jossain sopivassa paikassa. Spoori lähtisi kotiovelta.
        Mutta kun asuu kaupunkialueella, ei tarvitse moista edes miettiä.


      • Jykä ja Rike

        Mä isken reilusti lekalla.


    • Mika....

      Naiset on mukavia ja joviaaleja olentoja. Sellaisen saa kun ymmärtää kysyä eikä ole turhan kranttu (muistaa, että naiset valitsee ei miehet). Toisaalta mihin naista tarvitsee, jos on prätkä?

      • 8+20

        Mika....
        totta, omalla kädellä ja /tai epätasaisella tiellä ajaessa voi saada lähes samat kiksit!
        Naisia lähestytään vähän eri tavoin, ehkä?


    • Tietäväinen

      Älä hyvä mies mene ostamaan pyörää tuosta syystä!!! Voit hankkia sen sitten yhdessä tyttö/naisystäväsi kanssa jos olette asiasta samaa mieltä! Ole oma itsesi ja lähesty naissukupuolta rohkeasti omana itseäsi! Onnea!

    • ei tehoo

      Jos miehellä on moottoripyörä niin minulle sillä on yhtä vähän merkitystä kuin jos kyseessä olisi lasten kolmipyörä.

    • prätkärainer

      Ei ole käyny flaksi,vaikka pärriä on ollut harlikasta hondaan... :(

    • mieti vielä

      Kyllä tuo on enempi miesten juttu. Yhtä hyvin voit ostaa moottorikelkan.
      Se on ajankohtaisempikin.

    • IRMELI.

      Saako moottoripyörällä miestä ??

      Mulla olsi tallissa muutama pyörä ihan tarpeettomana mutta mies puuttuu joka niitä ajais tai rassais.

      • GHNBV

        Missä päin Sinä olet ja ne pyörät.


      • lonely rider

        kyllä saa,ehkä,mut onhan tuo tytöstäkin kiinni,no ajettavaksi nuo mopot on tarkotettu


    • alfauros

      Kyllä kai semmonen mpyärä on hyvä mikä "jutkii" mukavasti naisen siinä satulalla istuessa. Ei tartte muuta kuin käydä suoraan hommiin. Mut jos ite hallitsen homman niin pyärä on vain apuväline.
      >Noissa miehen etsintä ilmoituksissa on monesti että moottoripyärä olis plussaa. Voi olla että on jo vanha nainen sellasen ilmoituksen laittanu niin jutkii mukavasti.

    • Kullervo Kovakanki

      Se paras prätkä on Harley-Parkinsson.

    • Mä niin repeän nauruun ,prätkällä nainen :=) oujee . .tosi mies hoitaa sen naisen ilman sitä prätkää,mut kuka mistäkin tykkää . .no jotkut tykkää siis neidot kyykyist,ku niis o muovia ...itse ostan kyllä prätkän,mut vain oman fiiliksen vuoksi :) sit ku o massii siihen....... tehkää muut mitä teette ;)

      • 000000

        ja näin pois päin toivottavasti naama ei repeä


    • jopm

      Onko muka olemassa vaihtoehtojakin. Ainoa oikea Moottoripyörä on Harle-Davidson! Kirjoitetaanko muka esim. Yamahasta puhuttaessa sana moottoripyrä isolla M:llä keskellä lausetta, Hä? Ei ainakaan meidän koulussa opetettu.

    • Pitkätukka

      Toki pärrällä saa naista, mutta kannattaa pitää mielessä että materialistit ovat yleensä varsin simppeliä porukkaa. Jos naista kiinnostaa enemmän materia kuin se mitä sinulla on korvien välissä, kannattaa ehkä vaihtaa kanavaa.

      Ellet sitten ole näitä tyyppejä joille on ihan sama minkä hutsun iltojensa huviksi valitsee. Materialisteista tulee varsin usein kiertopalkintoja, enkä ainakaan itse kaipaa pinnallista olentoa elämääni vaikeuttamaan.

      Pärrähommiin kannattaa ryhtyä oman kiinnostuksen takia (jos sitä siis on). Ei sen takia että sillä mahdollisesti vedotaan vastakkaiseen sukupuoleen. Ontot ihmiset perustavat valintansa muiden halujen/vaatimusten päälle.

      • ei pv enään

        jos olet valmis kuuntelemaan 365 pv vuodessa pelkästä moottoripyörästä niin ota ihmeessä, sen jälkeen ei tartte edes kuunnella mitännä,samat jutut toistuu päivästä päivää,vuodesta vuoteen. Täysin lapsellista ja dementoitunutta porukkaa. 3 kk seurustelin kaverin kanssa ja aamusta iltaan samat jutut...sekoavat täysi urpot.


    • ja mitä vielä

      Ei saa ja mitä iäkkäämmästä miehestä kysymys, niin sitä ärsyttävämpää,
      kun mies elvistelee pyöränsä päällä.

      Kumpaa hän mahtaakaan mainostaa, itseään, vai prätkäänsä.

      Pois kuvista, ne peltilehmät.

      • Pitkätukka

        Kyllä saa, mutta se on tapauskohtaista.

        Pelkästään se että sinä olet asiasta tuota mieltä ei tarkoita sitä etteikö osalla naisista olisi kiinnostusta prätkiin.

        Monelle miehelle prätkä on munanjatke, mutta se ei tarkoita että pitäisi asian suhteen yleistää raa'asti. Toisille pärrät ovat harrastus, tai jopa elämäntapa... Eikä koko asia liity hyväksynnän tavoitteluun tai oman egon buustaamiseen.


    • Voi mitä luuloja

      Tuntemani kaverin mielestä hän on a) komea ja oikeasti nuoren näköinen harrikkatakissaan, b) todellinen aarre 20-kymppiselle donnalle, jonka kuuluu käyttää korkkarisaappaita rinnat vähän tyrkyllään ja tukka sille seksikkäästi pörröllään. Ja aina meikissä.
      c) todellinen alfa-uros, koska ajelee vain kovaäänisillä harrikoilla, jotka ovat miehekkyyden mitta. Ja ikää hänellä on 55-vuotta.

      Niin ne unelmat vaan vääristyy ja luulot itsestään kasvaa mitä vanhemmaksi tulee. Ei ne huomaa, että kun se kypärä riisutaan ei se motari riitä kompensoimaan ränsistynyttä ja vanhaa naamavärkkiä.

    • Onnellinen56

      Kylläpä on kateellisia ja katkeria ihmisiä keskustelemassa! Pyörä kesällä mahtava ja auto pakkasella! Ihanaa jos niihin olis varaa mutta olen ilonen niiden puolesta joilla sitä varaa on!

    • tilitantti

      Ehdottomasti lähden mukaan ja jos mies on tumma ja tulinen ja ehkä jotakin
      muuta.Ja kun olen uskovaista sorttia niin mielenkiinnosta jotakin äksönii elämään.

    • pappatunturi1

      Ei mutta rahalla saa...

    • 7t6lö8r

      Ei kannata naisten takia ruveta rahojaan tuhlaamaan tai muutenkaan käyttämään mitään ihmeellistä aikaa ja vaivaa.
      Moottoripyöräily sinänsä on varmasti hieno harrastus.

    • kääkkä

      Auto parempi. Jos tarviin kyytiä johonkin tai pitää hakea jotain tms niin autollinen mies kätevä :)

    • ei uppoa!!

      Mies jolla on kallis auto tai moottoripyörä, on minulle instant turn-off, ellei mies osaa sitten selittää pröystäilyään harvinaisen hyvin.
      Materialla pröystäilevä mies ei ole todellakaan minun makuuni, haluan miehen jolta löytyy aidosti munaa, ilman munanjatkeita. Se mitä pään sisällä liikkuu, on kaikki millä on merkitystä!

    • Herää PAHVI unestas ! Mies saa naisia ilman mopoakin ja dorkaa junttia ei
      mikään pyörä paranna ! Saman asian ajaa paksu nippu seteleitä rintataskussa
      jos se voisi olla noin yksinkertaista !!!!!!!!!

    • Honda nainen

      Jos olet itse kiinnostunut moottoripyöristä, niin hommaa ihmeessä sellainen, voit tutustua saman henkiseen naiseen. Mutta ei sitä naisen toivossa kannata hommata. Itselläni on pyörä ja harrastan autoja, en voisi kuvitella vakavaa suhdetta mieheen, joka ei harrastaisi myös niitä. Mutta kuulun taatusti vähemmistöön.

    • Ei saa ainakaan

      Ei saa ainakaan minua. Mutta jos on hilkulla, niin silloin on hyvä lisä. Tietysti enemmän kuin ajoneuvon merkki, kiinnostaa miehen ajotaidot. Että jos sinulla ei ole ollut mp:ää riittävän pitkää aikaa (useita vuosia, mielellään nuoruudesta, jos olet vanhempi) en ole kiinnostunut.

      Moottoripyöräily voi olla mahtava harrastus, jos elämässä on muuten ne elementit koossa, mistä pidän. Eli komeakaan mies ilman sopivaa luonnetta ei saa minua kyytiin.

      Uskoisin kuitenkin, että lisää hitusen miehen kiinnostavuutta, jos kiinnostavuutta on muutenkin. Jos mies on taas epämiellyttävä, saattaa epämiellyttävyyskin vain korostua.

      Minä pidän eniten vauhdikkaista malleista, enkä ollenkaan harrikoista enkä niistä rakennelmista, jotka muistuttavat olohuonetta. Eli moottoripyörämäisyyttä pitää olla.

      Tietenkään kukaan oikea nainen ei halua miestä, jolle mp on iskuväline jatkuvassa kierrättämisessä.

    • Naapurin pimu

      Toki kannattaa! Millään muulla ei ole väliä, kun sillä että omistat moottoripyörän. Ota yhteyttä ja laita mukaan kuva prätkästäsi, niin hyppään kyytiisi heti. Ajetaan alttarillekin pyörälläsi!

    • 250 cm3

      Pannonia vm-62 "pustan tuulispää", saa kyllä lahkeet lepattamaan ( ja putoamaan)

      • Ural/BMW

        Ural 650 laittaa ikkunatkin helisemään, ja huutamaankin se panee, kun ei muuten kuule.


      • jaw...

        350 jawa ja pussihousut, johon mahtuu isompikin kalikka lahkeeseen, sillä kun päristelee kylän kiparille rupee pöheikkö kostuu joka iirikseltä ja kyyti on kylymää seon taattu!!


    • dhksdhksadksdhksdhks

      Ihan yhtälailla saa vaikkapa isolla puimurilla.

      • prätkä tai ilman jos

        no johan on mittapuu :D ...ihan sama onko prätkää tai ei jos kemiat pelaa. Itse nainen ja ajelen prätkällä, kokoontumisissa on tarjolla jos minkalaista karvanaamaa ja karvatonta mutta jos ei kemiat kohtaa,antaa olla sivussa, muutenki toi prätkämies/nainen on ihan yliarvostettua joka asiassa. Siis mitä voi olla itse prätkän omistavalla kun ei pratkää omistavalla ihan hänessä itessään. EI MITÄÄN !!!! ..aika bimbo aloituskin, ei mitään järkeä todellisuuden kanssa.


    • lonely rider

      no jaa en tiedä,vaikka olenkin huristellu jo pitkään pyörällä,elämä on sen satulasta vähän ernäköinen,mulla jäänyt nainen saamatta,toki olis takaampujana käyny mieluusti,no vieläkin kyytiin mahtuu,ja vaikka alttarille asti,mutta mutta,mistäs sen löytää.ja kaikkee on kertyny matkalla mittariin,ainakin mukavia muistoja,mut nyt täytyy sanoa,että tule tyttö kyytiin..................

    • Bmw M5

      Moottoripyöräilyhän pitäisi olla hauska harrastus eikö? tuo naisen saanti on niin väärä pohja kyseisen menopelin hankintaan.. nämä on just näitä kavereita jotka jossain kaivarissa ylittävät ajotaitonsa ja keulivat tai sutivat pyöränsä tai itsensä paskaksi jonkun kauniin naisen edessä :D

      Mutta jos sä sitä naista haluat niin hommaa joku uudempi bemari tai mersu esim Bmw e60 M5 tai Mb e55 Amg niin johan alkaa irtoamaan..siis ihan oikeasti tiedän mistä puhun! Tosin hankinta hinta hiukan korkeampi kuin prätkässä :)

    • Saalistaja89

      Kyllä prätkälläkin saa hyvinkin naista jos on vähänkään kala-onnea ja ok näköinen mies. Tietenkin prätkän pitää olla näyttävähkö ja miehen karski.

      Itse olen naista saalistanut myös nykyään ns. verkolla elikkä verkossa suomi24 deittipalstalla, toimii sekin, on se nykyään helppoa. Jokainen voi saada John Holmesin saaliit, johon viitataan kalevalassa pietarin kalansaaliilla.

    • 1+7

      Mutta saammeko aikaiseksi oikeasti toimivia parisuhteita ja rakkautta? Missä vika? Olen tutustunut sellaiseen kuin Alkuajatukseen, ja sen avulla ymmärsin ja opin ratkomaan varsinaiset ongelmat. Se ei siis tarjoa valmiita vastauksia, eikä ole mikään ohjekirja onneen, se auttaa ymmärtämään ja löytämään omat vastaukset. Löytynee googlaamalla.

    • revi siitä

      Ei prätkällä naista isketä jos mies on kun laon seinästä repästy piru

    • Eura

      No moro, polkupyörä on ja ihan hyvä varsinkin kesällä. Sillä terasille tai baariin ja nainen mukaan. Ja kun lähette niin pyörä koukkuun ja gimman kans takapenkille, täss on paljon halvempi konsti. Ei se motari tee susta naistenmiestä.

    • FS650
    • Lade

      Kyykky ehdottomasti best, kesällä ajat kaivariin kahville, niin ei tarvi kauaa istua kun eka Nainen tulee syliin suutelemaan .. Naiset rakastavat prätkäkundeja

      Oulussa olin kesällä ja menin yhteen pubiin, niin about 20 v ikänen nainen suorastaan tyrkytti heti ja loput voinet arvata ..oli hyvä kyyti

      Suosittelen ja hommaa kesäksi

    • nappisilmä

      Omistan hienon Prätkän,Mersun,Baylinerin,Talon ym ym,jos nainen ihastuu niihin,en ihastu naiseen!! Silmilläni naisen vangitsen!:)

    • Suosittelen.

      Minulla ainakin prätkä iskuvälineenä toimi hyvin.
      Soitin tytölle vuonna 1986 keväällä, että lähtisikö neiti pienelle kevätajelulle.
      Neiti lupautui ja siitä se alkoi. Nyt oltu 25 vuotta naimisissa ja meillä on kolme lasta.
      Ilman prätkää olisin varmaan edelleen katkera sinkku.

      -Muuten pyörä oli 2-tahtinen Yamaha RD 350 vm 1985.
      Silloin röhee peli. Nykypyöriin verrattuna vähän vaatimaton, mutta silloin sillä hurmasi naisia;)

      http://astraone.com/yamaha-rd-350/imcdborg-1985-yamaha-rd-350-f-in-rubbeldiekatz-2011/

    • ei tarivitse

      Jos lähden miehen matkaan, niin motiivi on mies ja molemminpuolinen tunne, että synkkaa yhdessä. Ei siinä pyöriä eikä autoja tarvita.

    • Iso Mikko

      Kyllä kunnon meisseli lämmittää naista enemmän, mopot on poikia varten. Isoo Jormaa lykästää aina! :)

    • Busa pilotti

      Hah jossei muuta karismaa ole mopo ei auta . Mutta muuten on kiva ajella motolla vaik sit yksin tai kaksin .

    • norjan lihapulla

      ostin prätkän ja akka lähti. jouduin sit myymään prätkän. suvaitsematonta.

    • saa tai on saamatta

      Kyllä siihen kestävään suhteeseen tarvitaan Tunturi super sport ei mitään harrikkaan.
      Itse tarjosin vuonna -74 kylän kauniimmalle tytölle kyydin kotia Tunturilla ja siitä se alkoi meidän yhteinen taival ja on kestänyt tähän päivään saakka niin nyt syksyllä tuli 39 vuotta ja niihin mahtuu niin iloja kuin surujakin mutta kumminkin eteenpäin mennään.
      Ps. tallista kyllä löytyy Triumph Trophy Se -13 sekä Triumph Thruxton -09 ja en ole huomannut mitään ruuhkaa siellä seljän takana kun yksin ajelee.

    • nainen

      HAHHAHHHHAHAAAHHAHHAAAA! hee heee..

    • Näkökulmia

      Kyllä prätkä ehdottomasti vetää naisia.

      Kun aikoinaan treffailin eri naisia ja tutkiskelin naisten netti-ilmoituksia, varsin moni selitti, että olisi kiva, jos miehellä olisi moottoripyörä. Samoin huomattavan moni nainen kertoi suoraan minulle, että on seurustellut ja/tai mielellään ehkä seurustelisi motoristin kanssa.

      Myös nykyinen vaimoni on hengaillut nuorempana prätkämiesten kanssa.

      Itse en kuitenkaan häkeltynyt tästä, ja prätkä on yhä hankkimatta. Ja hyvä näin. Maailmassa on jo liikaakin turhaa pärinää. Menkää luonnon rauhaa ihastelemaan.

    • kutistuneetkivekset

      mä vaihdoin naisen pyörään , sellaseen joka kihtyy ja kulkee ,enkä ole katunut.
      jos olisin harrikkaan vaihtanu , niin vissiin olisin tullu katumapäälle.
      naisella ei kyl jaksa ajaa kun vartin yhteenmenoon ja parikertaa viikossa mut prätkällä jaksaa aina kun on hyvä sää.
      joo ja motskarilla on paljon kaverita saanut, osa niinstä on naisia , paitsi että ne prätkämimmit on aika romuja ei niitä ihan naiseks voi sanoa ,vaan hyviä jätkiä nekin on.

    • Tollo?

      Miksei vaan voi olla rehellisesti oma itsensä?

    • Nain1968

      Ei se pyörä miestä tee..

    • purjehtijatar

      Kyllähän prätkä kiinnostusta herättää, kunhan se on vaan se Gold Wing ja seisoo merenrantaomakotitalon 4 auton tallissa, Jaguarin ja muutaman muun kivan auton seassa ;)

      Siis, vaikka olenkin ikäni harrastanut moottoripyöräurheilua, olen kuitenkin niin mukavuudenhaluinen, että matkustan autolla, junalla, lentokoneella, laivalla ja jopa inhoamallani bussillakin mieluummin kuin istuisin kenenkään prätkän kyytiin. Tien päällä moottoripyörä on todella turvaton.

      • hohhoijaa

        sehän on homosohva.....kyl sitä pitää mennä pää edellä....ja sen mitä laitteet laulaa...


    • 600S

      Oma kokemus ettei siitä ole mitään hyötyöä.. enemmän siitä pyörästä on itelle ihan muuten iloa.

    • hehe, et oo tosissas. Sä hankit ainoastaan naisien pyynnöstä prätkän ja oletat että ne rakastuvat suhun. Sanotaanko näin suoraan " sä taidat olla aika epätoivoinen" Ne naiset rakastuvat sun pyörääs, ei suhun. Sama kun hankit ferrarin meet tuntematonta tyttöä pyytämään treffeille. Tottakai se suostuu, sama homma on bemareilla ym munan jatkeilla. Rakkaudessa kyse on kemioiden kohtaamisesta, eikä se kellä on hienoin menopeli. Pillua sä varmasti sillä saat, mutta tuskin mitään pysyvää.

    • osta jawa..

      mulle riitti naisen saantiin pelkkä kypärä, eikä sekään ollut mukana, hym,, uus hiuslook auttaa ja kiinnostus Naisesta, ja silmiin katsominen,, harjoittele kotona..

    • 88888888

      Täytyy olla korvien välissäkin jotain.Ei vain prätkkä!

    • Final solution

      Ryhdy NHL- kiekkoilijaksi niin saat missejä.
      Ryhdy formulankuljettajaksi niin saat bimboja.
      Mene BB:hen ja saat kaikki Suomen idiooteimmat bimbot.
      Osta HD ja nahkaliivi ja saat kundin jolla on HD ja nahkaliivi.

      Ole turvallinen, rakastava ja rento niin vetoat eronneisiin ja karkaaviin ja pettäjiin.
      Kehitä huumorintajuasi luonnolliseksi niin saat melkein kenet vaan.
      Opettele soittamaan kitaraa ja laulamaan niin saat kenet vaan.

    • zzluokka

      Alempaan sosiaaliluokkaan uppoaa hyvin.

    • wanhapieru1

      Eikö kävis vanha pappatunturi taikka jopo siihen ylisuuret nokian kumpparit jalkaan ja
      sadeasu :D

    • Olisha se kiva päästä taakse ja tuntee tuuli :)
      Nykysi aika makeit taka istuimiiki pyörissä :) riippuu matkasta kui paljo ajeltais millane se hyvä olis...

    • jaawaki

      taas yks pelle kyselee, kyrvän jatkeeksiko prätkä ?

    • Oiva

      Vasara tai leka on ehdottomasti parempi!

    • cali II

      Joo, ei. Jos vyöruusu on tavoite niin joo. Jos parisuhde niin ei

    • ei hyvää..

      Tässä markkinataloudessa varmasti kyllä.

      Ostat kalliin pyörän ja menet johonkin katutyön luo ja tarjoot pyörääsi maksuksi, niin avot, kyllä pyörällä naista saa. Sitä en tiedä, kuinka pitkään ja minkä hintasta se tavara on. Mutta, bisnes on bisnestä.

      Minä tein kauppaa aivan hedelmillä. Kolme kiloa kuorittavia sitrushedelmiä ja mukavaa jutustelua. Sillä saa taas vakituisen ja pärjätty on kohta 40 vuotta.

      On mulla on prätkääkin pientä ja isompaa, mutta ei hää siihen isomman kyytiin ole tullut. Se oli siihenaikaan sellainen tappokone, tehoja oli rittämiin.
      Eli niillä ei tee hyvää akaatakauppaa, eli kannattaa pitäytyä tuohon vanhaan hedelmän syöntiin. Se toimii.

    • raakaavoimaa68

      SANOTAANKO SUORAAN ETTÄ SAIRASTA TOUHUA JOLLAIN ESINEELLÄ ISKEÄ JA ETSIÄ NAISIA. TÄYTTÄ PASKKKAAAA. Mut jos esineellä isket naisia hanki harley davidson silla saat naisia. ja samaan katekoriaan kuuluun jenkki autot v8 koneella. Mutta jos meikki pissis naisia jotka kulkee hienona ja ei uskalla liata metrinpituisia kynsiä. Ja eivät mene edes saunaan ilman meikkejä niin osta kyykkypyörän movinen romu tai bmw romu!!! Ja ne ei ole kunnon naisia!!!!!!

    • huithait

      Eihän siinä naista edes tarvita, kun testeronia on jalkojen välissä ihan tarpeeks! ;)

    • Pärinä poika vm.52

      Kyllä saa, pitää olla oikea merkki. Mulla oli nuorena poikana Jawa Sixten,oikea maasto hirmu, se oli hemmetin kova sointunen/ ääninen. Sitä kun päräytteli raitilla ja veti sorapintaan vakoa niin jopahan gimmat aivan sekona kyytiin pyrkivät. Siihen aikaan ei kypäristä ollut tietoakaan, letit hulmuten Javan selässä mentiin ja vauhdin hurmasta nautittiin.

    • urts

      Joo mut kandee varoo ottamast mitää tonnikeijuja tai selluliittisirmakoi satulan peril kyytuíi ko sit keulii herkästi ja vanha biisi tulee mieleen: "kun tyttöni hyppää tarakkaan niin jouset pohjaan narahtaa.."

    • straberry

      Kannattaako prätkää hommata naisen saanti tarkoituksessa? Sissus sentää. Jos sen teekki ni älä koskaa enää sitä ääneen sano!

    • prettygirl

      Ei kannata, huono idea.

    • Vaeltaja

      Tämähän selviää vain kokeilemalla. Itseäni ei kiinnostaa paskaakaan pinnallisest rahan tms. statuksen perässä kuolaavat naiset, paitsi jos haussa ei ole vakava suhde. Pidän usein tiedon omaisuudestani itselläni, mutta joskus kun deittisaiteilla törmää naisten ilmotuksissa "olen hulluna moottoripyöriin" -lauseeseen niin tuleehan siinä vähän jutunjuurta lisää kun mainitsee millainen peli iteltä löytyy. Jos naisella on oma pyörä niin se on vain plussaa kun saa parasta mahdollista ajoseuraa, ainakin jos nainen tykkää tehdä pitkiä retkiä luontoon. Näitä löytyy jokunen kaveripiiristä.
      Myöskään kuvaani en mielelläni pidä esillä, näytän vain kysyttäessä, enkä välttämättä silloinkaan jos vastapuolella ei ole muuta kysyttävää kuin minkä näköinen olet. On tässä kuitenkin yli 10 vuotta saanut naista ihan muilla tavoin kuin autolla, pyörällä tai rahalla. Nimittäin ulkonäöllä, puheliaisuudella ja älyllä.
      Asenteeni taas on sellainen, että seksuaaliset itsevarmat kaunokaiset ovat tykänneet, mutta epävarmat pyöreämmät muodot omaavat naiset ovat dissanneet, mutta kaikkia ei tarvitsekaan miellyttää.

    • sehän se

      JOPO

    • 1100cc

      Sain juuri prätkän! Mitä siis tekisin muijalla?

    • dhhdhdhd

      Et saa pelkällä moottoripyörällä naista!
      Paras pyörä Harley Davidson!

    • Yksi nainen riittää

      Pyöräkin voi lähteä keulimaan, kuten aiheen käsittely aloittajan toimesta esitettynä "Saako prätkällä naista".

      Niille joilla ei kynä, tässä tapauksessa näppäimistö pysy aisoissa, ehdotan moottoripyörän välttämistä. Eihän teillä sitä tietenkään ole tälläkään hetkellä.

      Autolla saa myös laardipeppuja, moottoripyörä rajoittaa naisen mittoihin. Kuka vaan ei hyppää 85 cm satulan yli, jossa kolme laukkua rajoittaa liikkeitä. Toinen asia on luonnosta nauttiminen, joka sateen ja tuulen kestävänä on molemmilla varmasti toinen, kuin ikkunan takaa sadetta päivittelevillä. Kolmas asia on luonne, jonka tuntee tiukkaan kaarteeseen saavuttaessa tai tilanteen kohdatessa. Hiljaisena pysyminen ja kuljettajaan luottaminen tuottaa tunteen, jota kuljettaja haluaa vahvistaa kaikessa eteen tulevassa. Entä hajut, jotka raitisilmasuodattamattomina tunkeutuvat välittömästi keuhkoihin, jolloin tiedät missä levitetään pas..aa pellolle, missä leikataan nurmikkoa tai leipomo on ohitettu.

      Hotellit tarjoavat alennusta huoneesta prätkällä liikkuvalle. Saunavuoroa tarjotaan poikkeaviin aikoihin, jopa privaatisti ilman veloitusta kahdelle niin haluttaessa. Onhan hotellin omistavakin moottoripyöräilijä, jonka usein kuulet.

      Tiedän monella naisella olevan haaveena moottoripyörä. Autoa ei kannata oikein mainostaa tässä yhteydessä, sillä jos moottoripyörä on autokin ja ajotaidostakin on näyttö tasapainon hallitsemisen kautta. Kenties hieman vauhdinkin antamana todisteena.

      M-pyörämies ei juo ajaessaan, joten naisilla saattaa olla hyötyä tästä, vasinkin valon sammuttua. Muutaman tuhannen tai satojen kilometrien matka niittaa kaksi ihmistä eri tavalla yhteen kuin autolla liikuttaessa.

      Naisen saa monella tavalla, josta nyt oli kyse prätkällä saamisesta. Sen uskalla sanoa, että varmasti helpommin kuin ilman prätkää. Pyörä on tietysti tukeva matkapyörä merkistä riippumatta. Minkään ufon takalokarille, kukaan itseään arvostava nainen ei suostu istumaan, tiettyyn ikään tultuaan. Arvostan myös arkuutta kuljettaa pyörää, kuin myös tulla kyytiin. He ovat oma rotunsa ja löytävät toisensa vaikka postimerkkien keräilyn kautta.

    • Kyllä

      Kyllä minut ainakin saisi ajelulle, kunhan kuskilla riittävästi ikää !

    • Pallit jäässä

      Minkkiturkki toimisi tähän vuodenaikaan paremmin.

    • prätkähiiri:)

      Mua henkilökohtaisesti kiinnostaa kaikenlaiset moottoriajoneuvot, joten kyllä se plussaa olisi. Tosin jos mies on hankkinut pyörän vaan saadakseen naisen niin onko hän oikeasti kiinnostunut niistä pyöristä?

      En välttämättä kyytiin kyllä lähtisi, mutta ajoseura kelpaisi :) Toki jos suhde syntyisi niin ois se kiva miehekkeen kanssa käydä ajelemassa.

    • pankkikuitilla

      Minä olen naista parhaiten saanu toisen heittämällä pankkiautomaatin kuitilla kun aikoinaan niitä jättivät mukaansa ottamatta.
      Keräsin aina treffeille tai baariin mennessä missä vain oli iso summa. kun pääsin juttusille annoin puhelin numeron kuitin takapuolelle ja aina soittivat. Siitä se muutaman viikon tai päivän seurustelu lähti.
      Tällee naipottelin ainakin 50 naista.

    • jalmari

      ihan sama millä saa.
      mut nykyään ei meinaa saada millään.
      paitsi naapurin akka antaa kunhan ei mies ole kotosalla.
      menee se puutteessa sekin .

    • jos minä

      vaikkakin vain näen nahkaliivisiä, parrakkaita harrikkamiehiä, niin innostun heistä aivan mahdottomasti. :) Ja tämä ei ollut vitsi, vaikka siltä varmaan kuulostikin. Joka kerta harrikalla ajeleva kääntää pääni ja joskus kun ulkomailla olen päässyt näkemään heikäläisiä oikein letkoittain, niin olen melkein seonnut. Heissä vain on sitä jotain vähän "tuhmaa", joka vetoaa jollain omituisella tavalla meikäläiseen.
      Prätkän kyydissä, sellaisen tavallisen, olen kyllä ollut, mutten sen enempää kokemusta, valitettavasti, ole saanut (vielä ;)) hankittua noista edellä mainitsemistani miehistä.

    • Big Mama

      Jos keski-ikäinen mies hommaa pyörän saadakseen nuorempia naisia, niin kannattaa ensin opetella ajamaan sillä ja vasta sitten lähteä naisia katsastamaan. Ettei käy niinkuin Olli Saarelalle, joka osti ikäkriisiä potiessaan Harrikan ja kaatui sillä. Se nyt vain on niin järkyttävän säälittävää, ettei tosikaan.

      • älä läski kaadu ikin

        Big mammathan ne tietää kaikesta kaiken, varsinkin moottoripyöräilystä.

        Menikö se Saarelan pyörän merkkikään oikein, kaikki pyörät eivät ole Harrikoita, Saarelakin ajeli Triumpilla.

        Veikkaanpa, että sinäkin tulet vielä joskus kaatumaan ja pelkästään lattapohjaisilla kengillä kävellessä, silloin voimme sanoa, että on niin järkyttävän säälittävää, että tuollainen läski edes yrittää kävellä ja iskeä nuorempia miehiä.


    • Yamaha!

    • Keanu

      Hahhaa :D

      Sanoisin että jos on hankaluuksia pokata naisia niin ei sitä kyllä prätkää hankkimalla korjaa =) Vaikka sitten jotkut naiset aivan ja varmasti tykkäisivätkin nimenomeen mp-miehistä :)

      Perusasiat kuntoon ensin. Eli jos ujostuttaa lähestyä naisia ylipäänsä niin ei ne kyl syliin luultavasti sit kyselemättä rynni jos karautat motskarilla pelipaikoille.
      Mutta sitähän en tiedä mitä tuo pyörä sun itsetunnolle tekis, sehän kuitenkin vois olla joku käänteentekevä homma.

      Tai ehkä vaikka ainakin saisit uuden hienon harrastuksen!
      Mutta älä ainakaan kenties kokemattomana kuljettajana hanki tehokkainta mahdollista pyörää, tai ainakaan koita kääntää kahvaa yli kykyjesi.

      ja mitä tulee "homot ajelee nahkoissaan" -tyyppisiin viesteihin niin kylläpähän minä käytän ajoasuna paksua nahkaa niinkauan kuin se on fiksuin vaihtoehto jos käy niin että luisuu pitkin asfalttia..
      Parempi että se jo kuolleen eläimen nahka kuluu kuin oma nahka =)
      Kaupunkikruisailuun toki löytyy sit vaikka kevlar-farkkuja sun muuta pätevää tekstiiliä.
      http://www.moottoripyora.org tervetuloa foorumeille lukemaan / oppimaan / kyselemään / keskustelemaan

    • Ei kannata!

      Saman pärinän saa, kun syö keskeneräistä hernekeittoa. Naista saa, takuulla!

    • BMW R 1200 GS

      Se asia käy oikeasti toisin päin. Eli jos olet todellla prätkäkundi ja löydät naisen, joka lähtee mukaan ja todella nauttii siitä, niin olet onnen pekka.
      Naisten iskemiseksi ei tarvita mitään vehkeitä. Riittää kun osaat huomioida toisen ihmisen.
      Itse olen elänyt parhaat hetken motskarin päällä. Se on parasta mitä voit tehdä housut jalassa.

    • hassui

      ei prätkä miestä tee ! Hom.... hommaa koko prätkäily. Pienimunasii ja isomahasii kiukuttelijoita vaan ovat...ja viikset kyllä miehen tekee. Paras kyyti on ollut polkupyörällä

    • Tosi on

      Ei saa jos pyörän päällä istuu törkimys.Totuus on että fiksulla käy flaksi kävellessäkin.

    • mvm1964

      Itse pöristelen moposkootterila eikä ole ollut kyytiin tuntkua. Tosin skode onkin mulle harrastusväline eikä mitään muuta.
      Ikääkin on kertynyt 48 vuotta.

    • herode

      Millään asialla ei saa naista jos tekee tai hankkii sen siinä tarkoituksessa, että haluaa sillä naista. Kaikki huomio pitää piilottaa ja ajatella, että tämä on vain minua varten, mutta ei erityisesti osoittaakseni omaa erinomaisuuttani.

    • j.coyote

      Elät väärällä vuosisadalla.

      Jos ei muuta vaihtoehtoa ole, kannattanee hankkia 250cc Vespa, siis aito sellainen, sekä kunnolliset, aidot merkkituotteet ajovarusteiksi.

      Jos ajotaito ei ole ihan huippua, kannattaa tuupata peli aamutuimaan ulkoterasssin läheisyyteen ja tulla nojailemaan peliin, kun terassi alkaa pullottaa.

      Talviaikaan ei toimi!

    • miss

      "mikä pyörä on tähän paras?" voi näitä ruudinkeksijöitä. kuule voin kertoo että paras on iso kärrynpyörä , se mikä sulla pitäis olla päässä, mutta siinä ei saisi oikein kauheesti olla heittoo.
      ja voin kertoo, että kun hoikkana tummana naisena taluttelen vitivalkoista pientä koiraani ja kaikki huutaa "voi ku söpö", "voi kuinka ihana", niin kumpaa ne meistä mahtaa tarkottaa. eli lelukoiran näkösellä koirallakin näyttäis saavan seuraa.

      • ...

        Naiset nyt saakin seuraa ja huomiota melkein missä vaan, mutta miehen täytyy erottua, ja vieläpä erukseen, jos haluaa minkäänlaista myönteistä huomiota saada.


    • hulppeaa

      Jos olisi kaksi miestä - toinen ajaa moottoripyörällä ja toinen ruosteisella polkupyörällä. Valitsisin sen polkupyörällä ajajan.

      • Anonyymi

        Minä taas valitsisin naisen joka ajaa polkupyörällä, mutta onhan teitä b-rapun rassaajia nykyään ympäri maan.


    • fghfghfghfgh

      Ainut kerta kun on tullut motoristin matkaan lähdettyä oli se kun oma pyörä lakosi ja en kyllä laskisi sitä naisten saamiseksi.

      Ei tule naisia sen ihmeellisen enempää kuin hyvällä ulkonäölläkään, voit yhtä hyvin pistää prätkärahat ulkonäköön, jos tahot naisia. Harrastuksena moottoripyörät ovat kyllä suurta iloa, sai naisia tai ei.

    • MissiMänty

      Osta semmotti "homo"sohva, se on niin mukava, ettet kauaakaan viitsi naisia edes metsästää kun lösöät ja lihoat kesä kesältä sen houmou sohvasi päällä.

      Miehet useinkin luulevat saavansa jollain kalliilla omistamallaan lelulla naisen innostumaan ja ehkä noita onkin. Sellaisia rahankiilu silmässä olevia tipuja, jotka istuu vaikka sotanorsun tarakalla, että sais vähän almuja ja näytellä. Itseä se ei ole kiinnostanut koskaan, sillä yleensäkin nämä leluillaan lesottavat ikuiset penikat ovat niin kaukana omista arvoista, ettei ole ollut vaaraa.

      Ajattelin ostaa moottorisahan. Saiskohan sitä vilkuttelemalla ronskin metsämiehen sydämen sulamaan?

    • hilda ja jalmari

      osta pois, vanhenevat ukot ja akat,viimeninen toivo saada edes joskus mies tai nais kaveri itselle, mutta minkäläinen,sitä sopii miettiä kun katsoo tuota lapsentasoista menoa. Vakka kantensa valitsee,suhteet kestää yleensä muutaman päivän ,yleensö kokootumisissa teltta seura kelpaa,siihen se sitten jääkin ja hei hei senjälkeen,uutta tammaa seuraavan kerran. Näin se menee,niin nähty koko hullutus.

    • fillari mies

      Kyllä oli taas niiiiiiiin pöljä aloitus, kun olla voi.

      Minulla ei ole prätkää vaan ihan fillarilla ajelen ja mitä naisiin tulee, niin kyllä niitä näkyy löytyvän.

      Ei sen fillarin takia, vaan siinä on jotain muuta niitä kiinnostavaa. :)

      • ...

        Kyllä oli taas niiiiiiiin pöljä vastaus.

        Kysyttiinkö, saako naisia ilman prätkää? No ei kysytty, miksi vastaat kysymykseen jota ei edes esitetty?


    • 2 pyörää

      mulla on skootteri s -50 06 vm ja sillä naisia "katsastan"!! ja muut "lälläri pyöriä"!!! ;) ja vakuutukset sen mukaset!!!! :)

      • MIKSI IHMEESSÄ

        Pitäisi retuuttaa jotain akkaa takaritsillä, hyvänkin pyörän ajettavuus siinä kärsii


    • KALLE KELLO

      Kyllä on tyhjää, no on siellä kohdannut kaikki ne kaksi aivosolua, kun jonkulaista jutunjuurta sai aikaiseksi

      • ÄLÄ MUUTA SANO

        Ei naisia pyörät kiinnosta, vaan se mitä löytyy kuskin lahkeesta.


    • kotka1

      Sinulla oli eilen kuva tässä, mutta se on poistettu. Sä taidat olla se kotkalainen, kellä prätkä ja vissin taidat olla myös varattukin? Tietääkö tyttöystäväsi?

      • OLIPA KERRAN MELKO

        Yksinkertainen blondi, joka oli kiinnostunut pelkästään motoristeista. Blondi oli nimittäin kuullut, että motoristeilla vehkeet seisoo yli puoli vuotta kerrallaan. Eräs toinen blondi oli ihmeissään kun motoristin 17 tuumainen onkin takarengas.


    • Prrrrr...

      Kyllä se prätkä kai joihinkin naisiin vetoaa. Olen kyllä antanut monelle naiselle kyydit, mutta siihen en tarvinnut kyllä mitään mopoa.

      Vaan jos mies ei muuten saa, niin kannattaa harkita prätkän ostoa.

    • nimimerekki

      Moottoripyörällä tappaa ihtesä helposti jos ei suhtaudu asiaan tietyllä vakavuudella. Vastaukseni on ei. Koska ei jää aikaa naisille jos omistaa moottoripyörän.

    • mä vaan.

      No eiköhän se ole aika lailla kiinni siitä, että mitä istuu sen pyörän päällä:) Tietenkin vähän vastenmielisempikin ilmestys saattaa plussaa saada jonkun silmissä komeasta pyörästä (jos on oma, eikä olla sen takia korviaan myöten veloissa, sen ollessa ainut ihmeempi omaisuus), koska se on tietty se signaali jotta tällä henkilöllä taitaapi olla rahhoo aika hyvin... Siitä saattaa tietty olla etua ainakin niin kauan kuin rahhoo on..

      Mutta en nyt tiedä onko joku 30 kiloa ylipainoinen keski-ikäinen henkilö palanneena nuoruutensa ja James Deanmaiseen asustukseen mikään ihan hirveän hohdokas näky...Moni vielä ostaneena jonkun "ton mä haluan" pyörän, jonka suhteen jo kauppias on vähän vihjaillut jotta oisko joku vähän pienempi kuitenkin ens alkuun, tää malli vois olla hyvä... Kun sulla ny ei ole ajokokemusta yhtään ja se A saatuna B:n kylkiäisenä silloin alle parikymppisenä..nyt oot 58... (Eli toiseksi pahinta riskiryhmää, nuoret kaahaa pienemmillä pyörillä metsään, vanhemmat hankkivat liian tehokkaan joka ei sitten pysy tumpussa sen takia... Ihan kiistaton tosiasia tilastoissa).

    • kapa

      Sivuvaunulinen mopo,kyllä käy flaksi.

    • sootteriii

      Osta skootteri, se sopii sulle paremmin.

    • KALLE KELLO

      Niitä (ku)(si)päisiä autoilijoita on aika paljon ja niiden määrään vaikuttaa sekin ajaako itse uudella autolla, vanhalla autolla vaiko moottoripyörällä. Ajelin viime kesänä itse kaikilla kolmella vehkeellä ja autoilijoiden nenällehyppimisinto oli suoraan verrannollinen siihen mikä ajokki sattui allani olemaan. Audit ja passatit tosin ei tuottaneet pettymystä koskaan tuossa sikailussa, mutta niillähän onkin ihan omat liikennesäännöt joihin poliisikaan ei uskalla puuttua millään lailla.

    • kotka1

      Nyt kotkalainen menee nortille, ja sitten laitetaan uusi kuva ja siinä onkin rillit kuvissa.

    • prätkä58v

      Sai jo 16 vuotiaana sopivan airbacin taakse ja siitä asti yhdessä oltu ja ajeltu sekä pari muksua tehty.
      Eikä ole tarvinnut katua silloista ihastumista.
      Kiva tietysti katsella muitakin mutta omaan silti tyytyvänen.
      Eli itsestä kiinni ja käyttäytymisestä saako naista, ei pyörästä tai autosta ym.

    • vitendisit

      saa naista mutta kakkoslaatua, siwa -kassa tyyppisiä röökki muijia. Purjeveneellä saa taas ykköslaatua.

      • Chopper

        Prätkällä saa kaiken laisia naisia. Vaikka poikaystävänsä käsikynkästä. Koettu on.


      • vitendisit
        Chopper kirjoitti:

        Prätkällä saa kaiken laisia naisia. Vaikka poikaystävänsä käsikynkästä. Koettu on.

        Ei mulla mitään purjevenettä ole, mimmeistä puhumattakaan.


      • rätkä 1
        vitendisit kirjoitti:

        Ei mulla mitään purjevenettä ole, mimmeistä puhumattakaan.

        Soutuvene löytyy, ja sen kyydissä on vedetty viikseen ainakin 1000 kertaa


      • skördä
        rätkä 1 kirjoitti:

        Soutuvene löytyy, ja sen kyydissä on vedetty viikseen ainakin 1000 kertaa

        Ei ku poikien kanssa rätkillä ajeltiin, niinku okaro ja kalle kello oli messissä ja sit perätuupparilla saaree mut ei siel vosui ollu, me vaa poikien kaa kimppakivaa


      • vitendisit
        skördä kirjoitti:

        Ei ku poikien kanssa rätkillä ajeltiin, niinku okaro ja kalle kello oli messissä ja sit perätuupparilla saaree mut ei siel vosui ollu, me vaa poikien kaa kimppakivaa

        Purjevene purjevene purjevene , ostakaa purjevene. Muistakaa myös kansitakit siihen purjeveneeseen.


      • kansitakki

        Paatissa painettiin perseeseen


    • Kyllä moottoripyörälläkin naisen saa kaadettua, mutta mun mielestä se on siihen hiukan hankala väline. Perinteinen puunuija toimii yhtä hyvin ja sellainen on paljon helpompi kuljettaa huomaamattomasti mukana. Nykyaikainen ja suositeltava tapa kuitenkin on tyrmäystipat. Ei jää ruhjeita ja on nuijaa mukavampi taskussakin.

    • Toisinpäin ajattele

      Jos nyt pojat ajattelette tätä seksifantasiaa toisinpäin eli ylipainoinen tosikon näköinen ikäneito tärähtää moottoripyörällään kesäterassin eteen parkkiin, ottaa kypärän päästään, heilauttaa kasarikiharoitaan ja sytyttää nortin ja raapii hikistä persvakoaan.

      Menetkö samantien ehdottamaan hänelle seksiä ja pyydät päästä kyytiin?

    • HDlifestyle

      Riippuu millaista naista haet? Kyllä prätkällä enemmän räpsää sai kun tämän ikäinen jaksoi hoidella, mutta myin pyörän elokuussa ja se huvi loppui siihen, Pyörä tuo mukanaan kyllä naisia samoin kun omaisuus,
      mutta minkälaisia?? Turha odottaa mitään lasten äitiä tai
      Mensalaista sinne ritsille.

    • ei teini enää

      Kyllä. Me kaikki naiset olemme niin bimboja, että katsomme pyörää, emme miestä. Voi elämä mitä pohdintoja....

      • ...

        Ei kysymys ole mistään bimboilusta vaan primitiivisistä vaistoista. Niitä on niin miehissä kun naisissakin. Jotkut asiat vain vetoavat naisiin enempi alitajuisesti kuin tietoisesti.

        Prätkä ei vetoa kaikkiin naisiin, mutta riittävään moniin kylläkin. Prätkäjätkä hehkuu maskuliinisuutta, ja se vetoaa moneen.


    • JVVL87

      Tuskin. Pari kännissä olevaa blondia joskus osoittivat kiinnostustaan minulle, torjuin heidät välittömästi. Samaa tapahtuu toisinaan ilmankin moottoripyörää vaikka en osoita mitään kiinnostusta, enkä edes yritä pukeutua houkuttelevasti. Välinpitämättömyys näköjään houkuttaa joitakin naisia.

      En tarvitse naisia häiritsemään minun vapaata elämääni. Naiset, seksi yms. Ovat täysin turhia asioita minulle. Ilman seksiä tai parisuhdetta on täysin mahdollista elää mukavaa elämää. Sen sijaan että tuhlaisin rahojani naisiin kuten jotkut tuttavani, minä käytän rahani perustarpeiden lisäksi harrastuksiin, työkaluihin/koneisiin joiden avulla voin itse modifioida metallia, puuta yms. Huollan itse moottoripyörääni, autoani, ruohonleikkuriani.. Tekniikasta kiinnostuneena miehenä tykkään huoltaa ja korjata laitteita itse. Sähköhommiakin tulee tehtyä välillä.

      En käytä alkoholia, tupakkaa, huumeita.

      Joillekin ihmisille se on vain niin vaikeaa käsittää että tahdon olla yksin.
      -Syvästi, itsenäisesti ajatteleva individualisti.

      Minun puolestani onnea etukäteen seuraavalle ajokaudelle kanssa motoristit.

      • ...

        Prätkäjätkän habitus paistaa läpi silloinkin kun pyörää ei ole alla, ja se habituskin riittää kiinnostamaan naisia. On ihan itsestä kiinni, kelpuuttaako ne kiinnostuneet.


    • ...

      Tämän mennessä ketjua on jo aivan päivänselvää, että kyllähän prätkällä aina paremmin naisia saa kuin ilman. Joihinkuihin naisiin ei tee vaikutusta, mutta väliäkö sillä, jos toisiin naisiin tekee.

    • Enska

      Vanhalla enduro pyörällä ajellu mikä ei ihan komeimmasta päästä oo mutta aina on joku vosu kyydissä ollut. Eli pesää irtoo :) Hah.hah...

    • AMG2

      En usko että prätkällä saat mitään naista mutta jonkun keskenkasvuisen tytön voit saada.

    • Janne.

      " todellinen aarre 20-kymppiselle donnalle, jonka kuuluu käyttää korkkarisaappaita rinnat vähän tyrkyllään ja tukka sille seksikkäästi pörröllään. Ja aina meikissä. "

      aika teinille sä nuo vaatteet puet... sopii kyllä paremmin kolmekymppiselle oikealle naiselle. että ei todellakaan sovi 20v teinille.

      • Janne.

        "Kylläpä on kateellisia ja katkeria ihmisiä keskustelemassa! Pyörä kesällä mahtava ja auto pakkasella! Ihanaa jos niihin olis varaa mutta olen ilonen niiden puolesta joilla sitä varaa on! "

        varaa ostella pankin rahoilla.


    • vbnm3

      no jo on epätoivosta.

      mua et ainakaan sais, mutta kyllähän suomesta näitä rahanahneita naisia löytyy...

    • Oli kesä oli mopo

      Rahalla saa ja hevosella pääsee.
      Näin on näreet ja närhenpojan munat.

      • CII.TIN

        Päällä rätkän riuhtaisin rennosti römpsään


    • eieieiei

      ei ei ja ei

    • 17632

      nyt syksyllähän sen mopon sais halvemmalla.

    • bmw-biker
      • Flaxi kävi

        Niin totosen totta tuo mainos!!

        Isävainaa osti juuri tuollaisen uuden 250 Csepelin keväällä 1954.
        Mainittakoon että isoveljeni syntyi vajaata vuotta myöhemmin. Niin että Csepel sitten joutikin samointein myynttin ja taloon tuli Kapea-Mosse.


    • naisen alku

      Joo annat sen prätkän naiselle nii eiköhän siltä heru

    • Nainen 49v.

      Ei minun ikäiseeni tehoa, tai ainakaan minuun. Oletan, että olet nuori, mutta jostain syystä minunkin ikäiseni miehet hankkivat prätkiä. En ymmärrä heitä.

      • asdasdlqk

        Sä olet sen ikäinen nainen että voisit itsekin ajaa pyörällä. en ymmärrä sinua?


      • No niin.

        " jostain syystä minunkin ikäiseni miehet hankkivat prätkiä. En ymmärrä heitä."

        Luulisi sinun iässä olevan elämänviisautta sen verran, että ymmärtäisi. Mut eihän kaikilla sitä pahemmin kerry iänkään myötä.


    • KALLE KELLO

      Noin 49-vuotiaat naiset on juuri eronneita tapauksia, ja selvittelevät päätään avioerosta eli typerästä miehestä, kahdesta lapsesta ja juuri kuolleista vanhoillisista vanhemmista jotka ovat tuputtaneet naimisiin sen typerän miehen kanssa. Taitaa olla muuta mietittävää mielessä ja kyky arvioida näitä moottoripyörähommia perin puutteellinen.

    • kyllä saa naista

      Joo kyllä saa, tuossa se makaa sohvalla ja katsoo uutisia.
      On lisäsi kasvanut korkoa 54 kiloisesta brunetista on kehittynyt tuplakokoinen, viiksekäs ja piereskelevä vaimo.

    • ostaakannattaa

      Kylläpäs sainkin kesällä mutta ei välttämättä johtunut pyörästä. Tosin prätkä antoi ehkä itsevarmuutta lisää ja sitä kautta paransi naisensaantimahdollisuutta. Väittäisin että miehellä on keskimäärin vähän paremmat mahkut saada jos omistaa prätkän. Yksilöitä ei voi verrata keskenään mutta sama henkilö prätkällä tai ilman omaa prätkällisenä vähän paremmat mahkut naisen kaatamiseen.

    • biker girl since -93

      Prätkällä saa naista mutta vasta sitten jos ihan oikeasti on kokemusta mopolla ajosta. Jos prätkän hankkii vain naista saadakseen, on aivan säälittävä tapaus, joka ei ymmärrä ajamisesta tuon taivaallista. Kuka sellaisen kyytiin uskaltaa edes lähteä jolla ei ole ajokokemusta ? Mopoa ei ajeta kuin autoa.

    • winkswonks

      tottakai ja iso goldwingi

    • Heijaahei

      Prätkällä saa naista...


      KunhanToteemissa on naulittu saukon vittu

      Näin puhuu henki...

    • wurth1

      Mitä sillä naisella tekee?

      kun ottaa naisen itselleen. Ottaa samalla seuraavat riskit:
      -Voit joutua maksamaan elatusmaksuja siihen asti kunnes jälkikasvu täyttää 18v.
      -Menetät avioeron tullessa puolet omaisuudestasi naiselle.
      -Voit saada sukupuolitaudin.
      -Joudut todennäköisesti tekemään pidempiä/raskaampia työpäiviä. Et välttämättä rentoutua niin usein kuin haluat(en tarkoita seksiä).
      -Nainen voi tehdä valheellisen(esim. raiskaus tai väkivalta) syytteen sinusta.
      -Jos nainen tulee raskaaksi etkä ole tehnyt isyystestiä niin saatat kasvattaa toisen miehen siittämää lasta ja nainen kuitenkin valehtelee lapsen olevan sinun siittämä.
      -Menetät vapautesi, sinkkumiehenä sinulla on paljon enemmän vapautta ja valinnan varaa monessa eri asiassa mitä ei parisuhteessa/perheellisellä miehellä ole.

      Sitten saat todennäköisesti kuunnella paljon useammin erilaisia valituksia ja vaatimuksia naiselta. Ei parisuhde niin positiivinen ja helppo asia ole kuten moni mies luulee.

      Lapsettomana sinkkuna on paljon mukavampi elää, ilman seksiäkään eläminen ei ole niin paha asia kuin moni aluksi luulee. Monet saattaa haukkua luuseriksi, homoksi yms. koska eivät ymmärrä/hyväksy erilaisuutta:
      http://www.squidoo.com/137-reasons-why-you-should-stay-single

    • ransu

      Transun saat Turun Runosmäestä.

    • Kesä ja uudet daamit

      Naista olen saanut moottoripyörällä ja ilman pyörää. Pitää todeta että moottoripyörällä se on paljon jännittävämpää niin minulle kuin kotoa sohvaperunan viereltä karkaavalle daamille, naiset niin ikään kaipaa pientä jännitystä arkiseen perhe elämäänsä.

    • loudpipes

      Kävin eilen paikallisella huoltoasemalla tankkaamassa. Kahvion edessä oli kolme herraa muijineen matkaenduroilla parkissa. Miksi ne hondamiesten muijat pyöri kuin poranterät ja kyttäs mua ja mun harrikkaa, mutta miehet esittivät etteivät huomanneet paikalle tuloani ja olivat kattelevinaan omia pyöriään. Naiset hymyili kun kävin maksamassa mutta miehet eivät edes katsoneet tai nyökänneet niin kuin motoristeilla on tapana...

    • Kaiken nähnyt

      Näin kerran pysähdyspaikalla kun Honda Goldwingin takapenkillä hässittiin :)

      • CB 305..

        etupenkillä parempi, takua päin karjahdellen hymyissä suin!!


    • NAHKA-TOMI

      ;) mulle kelpaisit. Päälläni on kokomusta nahkauniformu. Tuu mun vaimoksein ;) Ajetaan yhdessä auringonlaskuun kuin Thelma ja Louise!

    • Kokeile - hämmästyt

      Totta kai prätkällä saa naista. Tässä oikea menettelytapa:
      - Hanki itsellesi prätkä.
      - Aja H:gin Kaivariin.
      - Pysäköi kioskille muiden prätkien joukkoon.
      - Laske housut ja näytä kikulia kaikille ohikulkeville naisille.
      - Ja mainitse myös kovalla äänellä, että " Tämmönen peli ja prätkä - kyllä kannattaa lähteä mukaan!"
      Näin ne naiset suorastaan ryntäävät ja kiljuen luoksesi!
      Ja prätkättömät jätkät ovat kateellisia.

    • Moturbiker

      No miksei saisi :) Itse ainakin sain naisen moottoripyörällä ;D Nii juu, ei ole pyörässä säädettäviä jousia ja harakka painaa paljon, muttei haittaa menoa :) Siitä huolimatta ottaa hyvin suihin kaikilla levähdyspaikoilla :-) Juu ja välillä naidaan satulan päällä :))) että sillee ;-D

    • Ladakurko

      Vaikka sulla olis avaruussukkula, ni poikuutes saat hautaseuraksesi. Jatka käsitöitä, edes jotain "mukakivaa". Mä saan Ladallakin pillanderii, siis tällä Smolenskissa. Mut laatupiparii kuitenkin.

    • Getyourmotorrunning

      En tiedä mitään ällöttävämpää kuin keski-iän ylittänyt ukko jolla on uusi pyörä ja uudet ajovarusteet. Joillakin vielä ihan järjetön pallomaha. Ja liikkeelle lähdetään jalat harallaan kun pelätään kaatumista. Naurettavan ja säälittävän näköistä.

    • JoonatanLokki
    • Anonyymi

      Moi

      Mää oon 58v söpö poika. Koskaan en oo ollu naisen kaa silleen, mut ny rupes kiinnostaan. Mulla on Honda Kold vinki. Kuka lähtis pylsiin?

      Naantalin kuninkas

      • Anonyymi

        Mie tuun. Oom 30v pussikuski Espoolta. Kunpi om vaarallsenpaa, koorona vai vemppaus? Jos hakkaa tattii, ni selkäruoto pehmenee ja näkö lähtee. Kooronassa om vaan Klunssa.
        Mimkä värinen sun Vinki on?


      • Anonyymi

        Matti kysys Tepolta, että olek sää ollu naisen kans simmottis? Teppo sanos, että e, mut olek sää si ollu? Matti vastas, että olem mää kerran Turus. Teppo sanos, että no kyl määki Turus!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Matti kysys Tepolta, että olek sää ollu naisen kans simmottis? Teppo sanos, että e, mut olek sää si ollu? Matti vastas, että olem mää kerran Turus. Teppo sanos, että no kyl määki Turus!

        Kuka Turkkuses muka naisen kans oil sillees? YÄK!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka Turkkuses muka naisen kans oil sillees? YÄK!

        Mikä ihmeen Turkkuses? Vai onk se sama, ku Porises ja Raumases? Vai kummottis?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä ihmeen Turkkuses? Vai onk se sama, ku Porises ja Raumases? Vai kummottis?

        Turkkuses kaik o helppoo, siel kato on flikoil fittarit ku pesufatei, ain osuu ja mahtuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Matti kysys Tepolta, että olek sää ollu naisen kans simmottis? Teppo sanos, että e, mut olek sää si ollu? Matti vastas, että olem mää kerran Turus. Teppo sanos, että no kyl määki Turus!

        Nyt en oikein ymmärtänyt, miksi kerran vaan turussa?, mistäs nää veljekset on kotosin?, turusta? vai muualta?, kyllä niitten pitää tietää missä ne helpoimmat "pesufatit" on.

        ps. misää kohtaa Hki - Tku moottoritiellä on sallittu U-käännoksen tekeminen?, no tietty siinä kohtaa missä on se "huoltoaukko" jonka kohdalla on taulu, jossa lukee: TURKU 10KM ;))))


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Turkkuses kaik o helppoo, siel kato on flikoil fittarit ku pesufatei, ain osuu ja mahtuu.

        Pesofateist praattamine o piänimunaste miäste juttu!


    • Anonyymi

      Saattaa hyvinkin saada, muuta eroon pääseminen se vasta vaikeata on.

    • Anonyymi

      Autoon verrattuna prätkällä saa paljon enemmän naisia. Autollahan kuka tahansa nynny tai vanhus pystyy ajamaan, ollaan niin turvassa ja piilossa siellä peltipurkin sisällä. Nykypäivän tehokkaat prätkät vaatii jo aika paljon munaa eikä kuka tahansa osaa hallita prätkää saatika sitten uskalla ajaa prätkällä jonka tehopaino-suhde usein superauton luokkaa.

      Joten on päivänselvää miksi naiset kostuu enemmän prätkä kuin autokuskeista.

    • Anonyymi

      Kaikilla naisilla jotka on kyytiini tullut. On ollut kanin kokoisia vaahtopalloja jalkovälissä, että mieti kannattaako hankkia moottoripyörä. Kannatta muistaa kumminkin että moottoripyörät on yli 1000 kuutioisia.

      • Anonyymi

        Tärinästä se johtui, menivät ostaan dildon kyydin jälkeen ja jäit taas ilman.


    • Anonyymi

      Onx alottelija muka hetero? Perimätiedon mukaan koko sukus on...

      Huh huh

    • Anonyymi

      Rehellisesti sanottuna kyllä. Toki muitakin avuja on oltava sen jälkeen, kun nousee sen pyörän selästä, riisuu nahkapuvun pois ja päästää kolme viikkoa siellä kierrelleet pierut vapauteen. Kannattaa ottaa sellainen morsian, joka asuu omakotitalossa, jossa on sen verran pihamaata, että voi ripustaa ajoasun narulle tuulettumaan. Samalla pikkulinnut nokkivat liiskaantuneet itikat pois. Tulee sekin huollettua siinä samalla kun itse jumppaa mättään päällä.

    • Anonyymi

      Kyllä prätkällä voi saada sellaisia naisia joita kiinnostaa moottoripyöräily, mutta ei saa sellaisia naisia jotka eivät tykkää moottoripyöristä.
      Motoristeille on luotu jopa oma deittisivustokin.
      www.bikerplanet.com

    • Anonyymi

      Kyllä motoristi pesää saa. Hoodeellä vielä helpommin, helppoa ja huolimatonta pesää. Mutta nuorta ja nättiä!

    • Anonyymi

      Minun mopoani on kaksi kertaa kehuttu tuntemattomien keskuudessa. Toinen oli keski-iän ylittänyt pubiruusu Ritu joka oli kauheassa kännissä keskellä päivää.

      Toinen oli sellainen 35 mies joka oli myös kännissä keskellä päivää ja haki kaupasta lisää kaljaa.
      Kromin kiilto vetää puoleensa.

      Kiihotuin kummallakin kerralla.

      • Anonyymi

        Minulta Ritu kyseli, jäänkö kulmille yöksi, mutta olin juuri syönyt tukevan kebun ja halusin ajaa vielä seuraavaan kaupunkiin ennen auringonlaskua.


    • Anonyymi

      Mz es 150 -65 niin sain välittömästi kiimasta pillua ja jälkiajot.

    • Anonyymi

      Saa jos kelpaa 4-6 vuotias tai sitten känninen lihava 55-60 vuotias.
      Jos haluaa miehen niin känninen hieman nuorempikin kuin 55 tarttuu syöttiin.

      Siinä ne vaihtoehdot. Ketään muita ei kiinnosta.

    Ketjusta on poistettu 101 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6153
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3916
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      255
      2299
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1910
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1353
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1296
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1077
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1030
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      976
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      37
      915
    Aihe