Kirjoitan muutamaa blogia eri aiheista ja minua ihmetyttää, kun aina tulee viimeisin teksti ensimmäiseksi, kun jos haluaisi lukea aihetta, jos olisi asiaharrastunut kutren minä, niin aloittaisi ensimmäisestä siis varhaisimmasta blogimerkinnästä ja lukisi järjestyksessä, niin kuin huomaan muidenkin blogeja lukevani. Tulee se olo, että vain kyyläävä vihollinen haluaa pitää silmällä, mitä olen viimeksi tehnyt, vaikkapa äitini tai joku muu vainoamaan jäänyt vanha vihollinen, joka joko juonii minun pääni menoksi tai haluaa valehdella tuntevansa elämäni menon. Aiheen lukeminen vaatii uppoutumista, mitä tuollainen tekstien järjestys ei suosi. Mikä kyyläämisjuttu tässä on ideana? Sama olo tulee Facebookista: kivat tutut eivät saa mitään uutta tietoa, mutta koko mesta on vihamielisen äidin paratiisi: voi vakoilla, kenen kanssa olen väleissä ja joko mustamaalata heidät minulta pois tai hyökätä heidän kimppuunsa, kun he eivät kerran tunne vihollisiani, mutta vihollinen tietää heidät. Paska juttu!
Kenelle bloggaan
miettikää edes
1
68
Vastaukset
- sinttura
Miksi sinulla on äiti naamakirjakaverina? Itse olen aika monen äiti, ja en kenenkään kaveri naamarissa. Hyvin olen pärjännyt, kun voin jutella lasten kanssa naamatusten tai puhelimessa.
Blogeja luen harvakseltaan, ja sitä en ymmärrä, miksi olet niin tunnistettavissa, että äitisi on löytänyt blogisi. Useitten blogejen kirjoittajat ovat aika hyvin kätkeneet henkilö tietonsa.
Jos sinulla on noin vaikeaa äitisi kanssa, niin teeppä poliisille ilmoitus häirinnästä, niin jos se rauha tulisi teille kummallekin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S617790- 1334494
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.323737- 213098
- 232642
- 282576
- 502276
- 252170
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3922123- 322049