Jeppis. Tänään tuli ennakkotilattu änäri postissa. Neljältä töistä ja punttiksen kautta himaan pelailee. On sitä jo odotettukin. Ja ens viikolla gta v.
Nhl 14
6
357
Vastaukset
- ''ennakkotilaus''
Mun tilaus ei löytänyt vielä tänäänkään perille...
- haaahaaaaa
Kävin kaupas ostaa niin oli yks enää jäljellä ku muut oli ennakkoon tilattu
- kysymys1
Kannattaako ostaa nhl 14 (Nordic)?
- player
Omasta mielestäni kannattaa.
On siinä kuitenkin sen verran uudistuksia edelliseen versioon nähden.
Esimerkiksi fysiikkamoottori on hyvä lisäys. Se tekee taklauksista paljon aidompia ja lisää pelin realistisuutta huomattavasti.
Myös harhauttamista on viilailtu paremmaksi ja Be a Pro-moodia uudistettu sillä tavalla, että se ottaa huomioon myös off ice-tapahtumat.
Omasta mielestäni siis kannattaa, mutta se on hyvin pitkälle mielipidekysymys. Googleta NHL 14 arvostelu, niin saat pelistä kokonaisvaltaisemman kuvan.
- rodoldo
millainen puolustus tässä on ainakin toi nhl08 xbox 360 versiolla oli hankala puolustus ja tietokone vastus teki ihmemaaleja koko ajan ja koko peli oli sekava
- Pikkuhiljaa
No AI tekee ihmispuolustajaa vastaan maalin milloin tahtoo. Maalin saa kyllä ihmistä vastaan pidettyä puhtaana.
AI puolustus on mennyt valtavasti eteenpäin, mutta aukkoja toki on vielä muutamia.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k313914- 412619
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut442594Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s82375- 292228
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.3032103- 381829
Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta461633Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t461498- 1411477