Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Asioita joista voit päätellä pitääkö tyttö sinusta.

r4nd0m

Päätin kirjoittaa tänne tälläisen koska, näen paljon tällä palstalla kysymyksiä: "Mistä tietää on tyttö ihastunut?" "Mitä ihastunut tyttö tekee?" yms.

Huom! Kyseiset kohdat pätevät enemmänkin UJOIHIN tyttöihin, sillä rohkeammat uskaltavat ottaa suorempaa kontaktia.
→ Lisäksi, tämä kirjoitus ei takaa että tyttö pitäisi sinusta vaikka kaikki kohdat kävisivät, selville asian saa ainostaan tytöltä kysymällä.←

Aloitetaan:

Katseet:Useimmiten tytöt katsovat paljon ihastustaan ja koittavat olla niin että näkevät ihastuksena jatkuvasti. Kuitenkin ujoilla tytöillä tämä saattaa olla enemmänkin päinvastoin, sillä he saattavat vältellä katsettasi, varsinkin jos tietävät että katsot takaisin. Yleensä jos yllätät tytön katsomasta sinua hän kääntää katseensa nopeasti pois.

Puhe: Useimmat ujot tytöt muuttavat puhetyyliään ihastuksen ollessa lähellä. Vaihtoehtoja on karkeasti sanottuna kaksi: a) tyttö muuttuu todella hiljaiseksi, sillä pelkää sanovansa jotain tyhmää yms. b) tyttö muuttuu todella puheliaaksi (rohkeammat tytöt).
Jotkut tytöt myös takertelevat sanoissa jos puhuvat ihastuksensa kanssa ja nauravat "kaikelle" mitä ihastus sanoo, vaikka esim. vitsit olisivat erittäin huonoja.

Käytös:
-Punastuminen
-Hymyileminen
-Lähellä ihastusta tyttö yleensä tekee asioita joita ei edes tiedosta, näitä voi olla esim. hiusten nyplääminen, asennon vaihtaminen jatkuvasti, korujen kuten sormusten koskettelu yms.
-Yleisesti hermostunut käytös tai sen lisääntyminen
-Lisäksi tyttö voi myös vältellä sinua ( ei katso silmiin yms.) mutta kuitenkin pysyy samassa tilassa kanssasi.

Tuossa joitakin kohtia, kysymyksiä ja lisäyksiä saa toki esittää:)

13

2622

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • boomkah♥♥

      EVVK...........................................-.- -.- -.- boomkah ♥♥♥♥

      • Joitakin voi kiinnostaa, ei ehkä sinua mutta muita voi.


    • Nosto.

    • tyttö:D

      jep:D --oon siis tyttö ja nämä pätevät minuun ihastukseni ollessa lähettyvillä:D

    • lifemocker

      noista eleistä/ilmeistä nyt voi paljoakaan päätellä mitään.

      varmin merkki on se, että kyseinen ihminen hakeutuu sinun seuraasi!

      • YouWannaGetUrÄsKikd?

        mistä tommone lapsia ahdisteleva rasvaletti hevari muka tietää ihastumisen merkeistä naisilla?


    • Kuka on käynyt tarkkailee mua kun ihastus paikalla.
      Kuulostaa niin tutulta

    • moikkeliskoikkelism

      Oon myös tyttö, ja ainakin muhun pätee toi hiusten näpertelemininen :D

    • 11jokupoika

      Oon siis 11v poika ja olen yhden 12v tytön kanssa samalla luokalla (yhdysluokalla) se tyttö vaan vilkuilee ja hymyilee koko ajan mulle on yleensä samassa paikassa kuin minä sitten kun olin ylittänyt 105 senttiä korkeudessa sitten 5min päästä olin menossa sanomaan opelle yhtä asiaa niin se tulikin mun perässä ja sanoi "sä taidat voittaa poikien korkeushypyssä" ja viime vuonna se vaan tiuski mulle ja nyt se puhuu 5x ystävällisemmin onkohan ihastunut?

      • xxxokjoihhug

        eikö nuo nyt ole jo aika selviä merkkejä :D


    • Poika8lk

      Oon ihastunut yhteen tyttöön ja en ole varma tunteeko hän samoin itseäni kohtaan. Oon monesti huomannut sivusilmällä, että hän on katsellut minua ja kun katson takaisin hän kääntää päätään äkisti pois päin. Tyttö on normaalisti erittäin sosiaallinen, mutta kun istuu vieressäni tai takanani niin on todella ujo ja ei sano yleensä mitään, näprää puhelintaan ja hiuksiaan koko ajan. En tiedä yrittääkö avata keskustelua vai mitä, mutta pari kertaa kysynyt esim. läksyistä tai kokeista. (Pahoittelut mahdollisista kirjoitusvirheistä.) :)

      • Poika8lk

        Jos on niin en tiedä miten lähestyä kunnolla pitäisi varmaan sanoa suoraan mitä ajattelee ja katsoa sitten miten käy, mutta oon niin vitun ujo ettei vaan pysty! D:


      • Anonyymi
        Poika8lk kirjoitti:

        Jos on niin en tiedä miten lähestyä kunnolla pitäisi varmaan sanoa suoraan mitä ajattelee ja katsoa sitten miten käy, mutta oon niin vitun ujo ettei vaan pysty! D:

        Bro mul on sama 12v
        Respect boys


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1995
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1753
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1624
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      21
      1400
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      58
      1307
    6. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1273
    7. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1272
    8. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1264
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1221
    10. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1191
    Aihe