Tuli tilattu äkkilähtö, ja lähtö ois jo ensi lauantaina.
Kohteeksi tuli Turkki ja Side.
Hotelli on Sunwing Side East Beach
Ollaan nuori pariskunta ja matka on molemmille ensimmäinen.
Eli kaikki vinkit/ohjeet/neuvot on tervetulleita.
Ihan yleisellä tasolla lomamatkailuun ja varsinkin jos jollain on kokemuksia Turkista, Side:stä tai kyseisestä hotellista.
Matka on otettu tjäreborgin kautta. (hotelli ilmeisesti tjäreborgin oma?)
Lento on perillä Antalayas joskus yöllä/aamuyöstä. Ja sit siellä pitäs olla linja-auto kuljetus valmiina hotellille. Tästäkään ei sen ihmeempää varmistusta tai mitään tullut?! Mutta kai siellä on joku bussi? opas? oottamassa..
Kirjoitelkaa rohkeasti!! Kaikki infot kiinnostaa... :)
Turkki, Side - äkkilähtö
Neitsytmatkailija
1
264
Vastaukset
- tghiikh
Tjäreborgin Tjätistä voi kysellä näitä asioita. http://chat.tjareborg.fi/?branding=TB&language=fi_FI&queueName=FI_Tjareborg_Chat
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62453- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561191- 521095
- 1131092
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46919- 60892