Juhalle

Milla

On viileä kesäyö, kävelemme kaupungin katuja pitkin samalla jutellen niitä näitä. Vilkaiset minua, huomaan katseessasi jotain härnäävää. Tiedät kyllä miten paljon sinua haluan, olenhan sen sinulle niin monesti kertonut.. Kiusoittelet minua kysymällä pehmeästi "Vieläkö sä haluat mua?". En vastaa sinulle, hymyilen vain ja naurahdan. Kätesi hipaisee kevyesti alaselkääni, säpsähdän hieman, olenhan unelmoinut kosketuksestasi jo kauan. Liutat kättäsi kevyesti farkkujeni reunalle ja alat ujuttaa sormiasi alemmas. Yritän peittää kiihotukseni, mutta hengästynyt puheeni paljastaa minut. Pysäytät minut ja suutelet hellästi huuliani. Vastaan suudelmaasi kiihkeästi nauttien joka hetkestä huulillasi. Painat minut seinää vasten ja tunnen kuinka kova olet. Huomaan olevani aivan kostunut.. Ujutat kättäsi farkkujeni etupuolelle, yritän vaimeasti estellä, sillä en halua sinun huomaavan kuinka nopeasti olet saanut minut läpimäräksi. Päättäväisesti siirrät käteni selkäni taakse ja painat minua entistä lujemmin seinää vasten. Alat avata nappeja farkuistani samalla kiusoitellen kaulaani kielelläsi. Kuvittelen mielessäni miltä taitava kielesi tuntuisi klitoriksellani.. Päästän äänekkään huokauksen tuntiessani kätesi siirtyvän stringieni sisälle. Ujutat sormiasi hitaasti alemmas, ohitat turvonneen klitorikseni hipaisten sitä melkein huomaamattomasti, kuin kokeillen miten kiihottuneeksi saat minut. Tutkailet märkiä huuliani hitaasti kiduttaen. Tunnen kuinka lämmin sormesi hakeutuu sisälleni etsien herkkää kohtaani. Hengitykseni on jo todella kiivasta. Alat siirtää kättäsi hitaasti kohti klitoristani, joka niin kipeästi kaipaa ihanaa kosketustasi. Kiusoittelet minua pyöritellen sormiasi klitorikseni ympärillä siihen kuitenkaan koskematta. Olen jo todella lähellä orgasmia.. Vihdoinkin alat hyväillä klitoristani, hellästi kokeillen mistä nautin eniten. Löydät helposti oikean tavan käsitellä minua ja saatat minut taivaaseen unohtumattomalla kosketuksellasi..

2

7851

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei!

      Ei hyvä muttei pahakaan :D

    • juha

      moi milla tässä on mun numero 0445887055

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      52
      5046
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3317
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1452
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1295
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      990
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      898
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      806
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      738
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe