Juhalle

Milla

On viileä kesäyö, kävelemme kaupungin katuja pitkin samalla jutellen niitä näitä. Vilkaiset minua, huomaan katseessasi jotain härnäävää. Tiedät kyllä miten paljon sinua haluan, olenhan sen sinulle niin monesti kertonut.. Kiusoittelet minua kysymällä pehmeästi "Vieläkö sä haluat mua?". En vastaa sinulle, hymyilen vain ja naurahdan. Kätesi hipaisee kevyesti alaselkääni, säpsähdän hieman, olenhan unelmoinut kosketuksestasi jo kauan. Liutat kättäsi kevyesti farkkujeni reunalle ja alat ujuttaa sormiasi alemmas. Yritän peittää kiihotukseni, mutta hengästynyt puheeni paljastaa minut. Pysäytät minut ja suutelet hellästi huuliani. Vastaan suudelmaasi kiihkeästi nauttien joka hetkestä huulillasi. Painat minut seinää vasten ja tunnen kuinka kova olet. Huomaan olevani aivan kostunut.. Ujutat kättäsi farkkujeni etupuolelle, yritän vaimeasti estellä, sillä en halua sinun huomaavan kuinka nopeasti olet saanut minut läpimäräksi. Päättäväisesti siirrät käteni selkäni taakse ja painat minua entistä lujemmin seinää vasten. Alat avata nappeja farkuistani samalla kiusoitellen kaulaani kielelläsi. Kuvittelen mielessäni miltä taitava kielesi tuntuisi klitoriksellani.. Päästän äänekkään huokauksen tuntiessani kätesi siirtyvän stringieni sisälle. Ujutat sormiasi hitaasti alemmas, ohitat turvonneen klitorikseni hipaisten sitä melkein huomaamattomasti, kuin kokeillen miten kiihottuneeksi saat minut. Tutkailet märkiä huuliani hitaasti kiduttaen. Tunnen kuinka lämmin sormesi hakeutuu sisälleni etsien herkkää kohtaani. Hengitykseni on jo todella kiivasta. Alat siirtää kättäsi hitaasti kohti klitoristani, joka niin kipeästi kaipaa ihanaa kosketustasi. Kiusoittelet minua pyöritellen sormiasi klitorikseni ympärillä siihen kuitenkaan koskematta. Olen jo todella lähellä orgasmia.. Vihdoinkin alat hyväillä klitoristani, hellästi kokeillen mistä nautin eniten. Löydät helposti oikean tavan käsitellä minua ja saatat minut taivaaseen unohtumattomalla kosketuksellasi..

2

8023

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei!

Ei hyvä muttei pahakaan :D

• juha

moi milla tässä on mun numero 0445887055

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      130
      2255
    2. Ajattelen sinua nyt

Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu
      Ikävä
      26
      1968
    3. Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin

Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti
      Ikävä
      12
      1509
    4. Yritys Kannus

Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett
      Kannus
      12
      1347
    5. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      70
      1231
    6. Oletko täällä mies?

Mitä mietit? ❤️ varmistan vielä, että onhan kaikki ok meidän välillä?
      Ikävä
      95
      1066
    7. Mies kadonnut

Kukas siellä kolarissa on kadonnut
      Kolari
      17
      987
    8. Eikö ole jo ihan sama luovuttaa

Meidän suhde ei ikinä toimisi.
      Ikävä
      88
      913
    9. Kuin sonnilauma

Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon
      Kuhmo
      17
      800
    10. Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa

Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks
      Lieksa
      115
      752
    Aihe