Onko mahdollista saada toiselta koneelta toiselle viruksia muistitikun kautta? Kävin vanhempien koneella, jossa virustorjunta ei ole ajantasalla, laittamassa pari valokuvaa muistitikulle. Nyt en uskalla käyttää tuota muistitikkua, jos se levittää viruksia omalle koneelleni.
Sitten kysyisin vielä, onko mahdollista, että joku näkee s-postini / blogini tietoja? Olin kirjautumassa sisään, kun huono nettiyhteys katkesi kokonaan. Vaihdoin kyllä äsken s-postin salasanan varmuuden vuoksi..
Muistitikulta viruksia?
3
99
Vastaukset
- Et voi saada tikulta haittaohjelmia jos et itse asenna sieltä tikulta jotain ohjelmia.
- Salasanan vaihto oli viisas ja riittävä keino jos epäilit jotain.- Liian huolehtivainen
Minulla on kyllä käytössä mokkula, ja s-postiyhteys salattu. Sain vaihdettua salasanan, mutta nettiyhteys alkoi pätkiä taas pahasti sen jälkeen. Pitäisikö minun taas vaihtaa salasana?
Liian huolehtivainen kirjoitti:
Minulla on kyllä käytössä mokkula, ja s-postiyhteys salattu. Sain vaihdettua salasanan, mutta nettiyhteys alkoi pätkiä taas pahasti sen jälkeen. Pitäisikö minun taas vaihtaa salasana?
Ei johdu mistään hakkeroinneista. Mokkulayhteys on suojattu toisin kuin WLAN ja pätkiminen voi johtua melkein vaikka mistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 467475
- 334123
- 573645
- 503150
- 172826
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons532399- 532327
- 382281
- 432278
- 162256