Kate West: Wiccan käsikirja
Kate West: The real witches' kitchen
Scott Cunningham: Wicca - opas wiccan harjoittajalle
Raymond Buckland: Wicca for life
Ann Moura: Green witchcraft
Tina Tarrant: What's your poison?
Kaikki kirjat ovat luettuja, mutta todella hyvässä kunnossa. Suomenkieliset kirjat ovat kovakantisia, muut pehmeäkantisia. Googlesta löyy lisätietoa ko. kirjoista. Myyn kirjat vain pakettina ja hinnaksi pyytäisin 60 € postimaksut. Jos kiinnostaa, niin laita sähköpostisi alle, niin olen sinuun yhteydessä :)
Myydään wicca-kirjoja!
selja2
2
200
Vastaukset
- -stolt
- ankku34
Onko kirjat vielä sulla? Missä päin suomea asustelet? Meinaan vaan että ne vois hakee jos asut pk-seudulla niin säästäis vähän postituskuluissa. Mun email [email protected]. Mä teen tutkimusta wiccalaisuudesta ja mielellään puhuisin siitä kiinnostuneen kanssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1501999
Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa
Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir3081191Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.83999- 35898
Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik31829- 52809
Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?
https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta18756- 71754
Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos56709Onko kaivattusi
Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?44701