Turkin matkat todella halpoja

halvat on matkat

kun tutkailin eri matkanjärjestäjien hintoja, en ollut uskoa näkemään. Tähän asti olen matkaillut enimmäkseen kaukomatkoilla, mutta nyt voisi vaikka piipahtaa tuolla paljon parjatussa / kiitetyssä Alanyassa, ja täydentää yleissivistystäni, heh.

15

1457

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kome yötä vielää

kyllä sieltä monenlaista löytyy, elämyksiä siis positiivisti. ja lentoaika lyhyt. lasten kanssa helppo kohteeseen siirtyä.

• Köyhillehän

ne on tarkoitettukin.

Varaudu sitten näkemään todellista white trashiä ja kokemaan inhottavan tunteen nimeltä...myötähäpeä.

• hyviä matkoja!

Onhan ne halpoja moneen muuhun kohteeseen verrattuna ja siksihän sinne porukkaa lappaakin. Minun makuuni Alanya ei sopinut lainkaan, Side oli huomattavasti miellyttävämpi paikka, ei ollut sitä älytöntä Alanyan hulinaa.
        Mutta nyt saa Turkki jäädä, Jamaica kutsuu tammikuussa kolmen viikon lomalle.

• teşekkür ederim

Ajattelin myös ottaa jonkun äkkilähdön jos niitä vielä 5.-12.10. lähtöjä tarjolla...
      Turkkiin, kohteella ei niin väliä.
      Eli väijyn lähtöviikon tarjontaa ja lähden jos hyvä löytyy :)
      Nyt loppukesän/alkusyksyn matkoja ollut tosi edullisesti esim. rantapallon sivuilla.
      http://www.rantapallo.fi/akkilahdot/
      Vielä pieni lämpölataus ennen inhottavaa talvea....

• En ymmärrä

Talvellahan sitä vasta matkustetaankin?

• teşekkür ederim
        En ymmärrä kirjoitti:

Talvellahan sitä vasta matkustetaankin?

Talvella matkustetaan sitten muualle, tänä talvena ilmeisesti Filippiineille.
        Mutta nyt syksyllä esim. Turkissa on vielä mukavan lämmin ja edullisia matkoja tarjolla.
        Eli helposti voi vielä viikon pikapyrähdyksen sinne tehdä ennen vuoden kiireisintä työsesonkia.
        Minä kyllä matkustan aina kun on mahdollista, myös kesällä.
        Ei ole multa pois jos Suomessa on lämmin ja minä jossain muualla,
        Lämmön lisäksi irtautuminen kotiympyröistä on aina elämys.

• En lähtis

Talvella ei kukaan täysjärkinen matkusta turkkiin. Kylymää kuin pohjoisnavalla, älytön kommentti. Ei ole turkki päiväntasaajalla tyhymä. Keväällä ja kesällä sinne, sylsykin vähä see och soo.

• Ihan tasaaja

Viimejouluna ainakin merivesi 21C ja ilma parhaimmillaan 25C. Aika kiva sää ulkoiluun ja uimiseen.

• Kuka helvetti

sellaista on väittänytkään että Turkkiin?

En matkusta Turkkiin enää kesälläkään, saati talvella...

• örenler

Aloittajalle tiedoksi: Turkki kuuluu niihin maihin, joissa on muinaismuistoja, linnoja, ikivanhaa arkkitehtuuria ja raunioita melkein joka kylässä. Näillä tienoillahan nykytietämyksen mukaan on tuo kulttuuri kaikkineen saanut alkunsa. Että sinne vaan sivistymään, ja hyvä on lähteä tyhjältä pöydältä.

• NOAlanya

Turkki kuuluu niihin maihin ja varsinkin tuo niin "suosittu" Alanya jossa on kultturellia tarjontaa yllinkyllin :D esim .Kale linnoike ja lukuisat vesliukurimäet,et sillee ja turkin poijjat....halvalla pääsee :(((

• Joo mutta

lähinnä sinne matkustavat tuulipukunaiset hakemaan munaa...

• Keukupatti depatti

Kaikkiin niihin paikkoihin jonne on paljon lentoja, jää aina jonkin verran viime hetken paikkoja.
      Kesällä Alanya, Kreeta.Talvella Kanarian saaret ylipäätään.

• Anne

Turkki on hieno ja monipuolinen lomakohde. Se on lähellä ja myös edullinen, ruoka hyvää, ilmasto ja maisemat myös. Te, jotka haluatte nolata siellä käyviä typerillä tuulipuku, muna ja köyhäläis kommenteilla. Nolaatte ihan vain itseänne! En häpeä kertoa, että olen menossa sinne ja se on suosikkikohteitani. En ole "tuulipukukansaa", en hae munaa ja en ole myöskään köyhä. Ei pidä tehdä yleistyksiä, tietenkin paikoissa, joissa liikkuu paljon ihmisiä, sekaan mahtuu kaikenlaista. Niin on täällä Suomessakin!

• köyhä mummeli
        Anne kirjoitti:

Turkki on hieno ja monipuolinen lomakohde. Se on lähellä ja myös edullinen, ruoka hyvää, ilmasto ja maisemat myös. Te, jotka haluatte nolata siellä käyviä typerillä tuulipuku, muna ja köyhäläis kommenteilla. Nolaatte ihan vain itseänne! En häpeä kertoa, että olen menossa sinne ja se on suosikkikohteitani. En ole "tuulipukukansaa", en hae munaa ja en ole myöskään köyhä. Ei pidä tehdä yleistyksiä, tietenkin paikoissa, joissa liikkuu paljon ihmisiä, sekaan mahtuu kaikenlaista. Niin on täällä Suomessakin!

Jos olet suomalainen, niin kyllä kuulut tuulipukukansaan, halusit tai et.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      101
      8827
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      47
      4349
    3. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      102
      1946
    4. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      39
      1554
    5. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      24
      1480
    6. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      34
      1209
    7. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      12
      1190
    8. Rakastuminenhan on psykoosi

Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk
      Ikävä
      53
      887
    9. Olisinko mä voinut käsittää sut väärin

Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt
      Ikävä
      31
      872
    10. Känniläiset veneessä?

Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v
      Nurmes
      29
      837
    Aihe