kun tutkailin eri matkanjärjestäjien hintoja, en ollut uskoa näkemään. Tähän asti olen matkaillut enimmäkseen kaukomatkoilla, mutta nyt voisi vaikka piipahtaa tuolla paljon parjatussa / kiitetyssä Alanyassa, ja täydentää yleissivistystäni, heh.
Turkin matkat todella halpoja
15
1457
Vastaukset
- kome yötä vielää
kyllä sieltä monenlaista löytyy, elämyksiä siis positiivisti. ja lentoaika lyhyt. lasten kanssa helppo kohteeseen siirtyä.
- Köyhillehän
ne on tarkoitettukin.
Varaudu sitten näkemään todellista white trashiä ja kokemaan inhottavan tunteen nimeltä...myötähäpeä.- hyviä matkoja!
Onhan ne halpoja moneen muuhun kohteeseen verrattuna ja siksihän sinne porukkaa lappaakin. Minun makuuni Alanya ei sopinut lainkaan, Side oli huomattavasti miellyttävämpi paikka, ei ollut sitä älytöntä Alanyan hulinaa.
Mutta nyt saa Turkki jäädä, Jamaica kutsuu tammikuussa kolmen viikon lomalle.
- teşekkür ederim
Ajattelin myös ottaa jonkun äkkilähdön jos niitä vielä 5.-12.10. lähtöjä tarjolla...
Turkkiin, kohteella ei niin väliä.
Eli väijyn lähtöviikon tarjontaa ja lähden jos hyvä löytyy :)
Nyt loppukesän/alkusyksyn matkoja ollut tosi edullisesti esim. rantapallon sivuilla.
http://www.rantapallo.fi/akkilahdot/
Vielä pieni lämpölataus ennen inhottavaa talvea....- En ymmärrä
Talvellahan sitä vasta matkustetaankin?
- teşekkür ederim
En ymmärrä kirjoitti:
Talvellahan sitä vasta matkustetaankin?
Talvella matkustetaan sitten muualle, tänä talvena ilmeisesti Filippiineille.
Mutta nyt syksyllä esim. Turkissa on vielä mukavan lämmin ja edullisia matkoja tarjolla.
Eli helposti voi vielä viikon pikapyrähdyksen sinne tehdä ennen vuoden kiireisintä työsesonkia.
Minä kyllä matkustan aina kun on mahdollista, myös kesällä.
Ei ole multa pois jos Suomessa on lämmin ja minä jossain muualla,
Lämmön lisäksi irtautuminen kotiympyröistä on aina elämys.
- En lähtis
Talvella ei kukaan täysjärkinen matkusta turkkiin. Kylymää kuin pohjoisnavalla, älytön kommentti. Ei ole turkki päiväntasaajalla tyhymä. Keväällä ja kesällä sinne, sylsykin vähä see och soo.
- Ihan tasaaja
Viimejouluna ainakin merivesi 21C ja ilma parhaimmillaan 25C. Aika kiva sää ulkoiluun ja uimiseen.
- Kuka helvetti
sellaista on väittänytkään että Turkkiin?
En matkusta Turkkiin enää kesälläkään, saati talvella...
- örenler
Aloittajalle tiedoksi: Turkki kuuluu niihin maihin, joissa on muinaismuistoja, linnoja, ikivanhaa arkkitehtuuria ja raunioita melkein joka kylässä. Näillä tienoillahan nykytietämyksen mukaan on tuo kulttuuri kaikkineen saanut alkunsa. Että sinne vaan sivistymään, ja hyvä on lähteä tyhjältä pöydältä.
- NOAlanya
Turkki kuuluu niihin maihin ja varsinkin tuo niin "suosittu" Alanya jossa on kultturellia tarjontaa yllinkyllin :D esim .Kale linnoike ja lukuisat vesliukurimäet,et sillee ja turkin poijjat....halvalla pääsee :(((
- Joo mutta
lähinnä sinne matkustavat tuulipukunaiset hakemaan munaa...
- Keukupatti depatti
Kaikkiin niihin paikkoihin jonne on paljon lentoja, jää aina jonkin verran viime hetken paikkoja.
Kesällä Alanya, Kreeta.Talvella Kanarian saaret ylipäätään.- Anne
Turkki on hieno ja monipuolinen lomakohde. Se on lähellä ja myös edullinen, ruoka hyvää, ilmasto ja maisemat myös. Te, jotka haluatte nolata siellä käyviä typerillä tuulipuku, muna ja köyhäläis kommenteilla. Nolaatte ihan vain itseänne! En häpeä kertoa, että olen menossa sinne ja se on suosikkikohteitani. En ole "tuulipukukansaa", en hae munaa ja en ole myöskään köyhä. Ei pidä tehdä yleistyksiä, tietenkin paikoissa, joissa liikkuu paljon ihmisiä, sekaan mahtuu kaikenlaista. Niin on täällä Suomessakin!
- köyhä mummeli
Anne kirjoitti:
Turkki on hieno ja monipuolinen lomakohde. Se on lähellä ja myös edullinen, ruoka hyvää, ilmasto ja maisemat myös. Te, jotka haluatte nolata siellä käyviä typerillä tuulipuku, muna ja köyhäläis kommenteilla. Nolaatte ihan vain itseänne! En häpeä kertoa, että olen menossa sinne ja se on suosikkikohteitani. En ole "tuulipukukansaa", en hae munaa ja en ole myöskään köyhä. Ei pidä tehdä yleistyksiä, tietenkin paikoissa, joissa liikkuu paljon ihmisiä, sekaan mahtuu kaikenlaista. Niin on täällä Suomessakin!
Jos olet suomalainen, niin kyllä kuulut tuulipukukansaan, halusit tai et.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1018827
- 474349
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021946Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html391554- 241480
Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,341209Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia121190Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53887Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31872Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v29837